Én a helyedben nem indúlnék el horvátba úgy hogy már hallod a tárcsa hangját, mert tuti, hogy akkor szakad szét amikor a legkevésbé számítasz rá. Egyébként meg nem búgó hangja szokott lenni hanem inkább csattogó kalapáló, és elég változó. Van hogy a klímára elhallgat, lehet, hogy erősödik, lehet hogy csak kicsit emeltfordulaton szól.Meg volt olyan is, hogy egyszer csak leszakadt minden előjel nélkül.
Coyote írta:
lbalog írta:
Hát Srácok megnézettem itt kint:
- a gáz félig volt benne /340g vs 680g/ eddig ok...de a többi
- amiért nem ment, hogy a kompresszort hajtó ékszíj le volt dobva
- azért volt ledobva, mert a vezérműtengelyen lévő tárcsa belseje félig szét volt szakadva (gyári eredeti)
- mivel amikor ezt megláttam, már egy métert sem gurulhattam az autóval így jól beszívtam, ott kellett megcsináltatnom: tárcsa+2 ékszíj+340gr gáz+szerelés= 4000kn (160.000Ft)
Ciki, de a tárcsa halálát előre lehet látni, ha az ember néha bekukkant a motorháztető alá. Nekem pl haldoklik már, ilyenkor búgó hangja is van, ha bekapcsolom a klímát.
Sajnálom, hogy beszívtad, bízok benne, hogy nálam fokozatosan szarik be, és nem egyszerre adja meg magát. Jövő héten megyek én is Horvátországba...
Amúgy hova vitted? Jó fejek voltak legalább?