jrtom fórum hozzászólásai

jrtom Elküldve: 2012-07-13 17:47 DSC

Szia!

Legtöbbször a kormányszögjeladó szokott hibás lenni.
Ha szerencséd van akkor csak kormányszöget kell nullázni, de viszont ha utánna is visszajön a hiba akkor csere.

kisg325 írta: Sziasztok!

Ma hazafelé kigyulladt a két sárga lámpa. /DSC és a kézifék/ Leállítás után eltűnt,de újra vissza jött és azóta folyamatosan világítanak. Azt vágom,hogy most nem működik a rendszer,de van valami típus hiba,ami előszökött fordulni gyakrabban? Természetesen jövőhéten kiolvastatom csak,hogy addig is mire számíthatok?

Előre is köszi a választ!

Üdv.


jrtom Elküldve: 2012-07-02 21:37 330d motor

semennyivel nem másabb mint egy 20d-n.
Aki tudja, hogy hol van és mit keressen az 15 perc alatt lazán kicseréli.

zoliika írta:
BarG írta:
tomy1228 írta:
pneurob írta:
tomy1228 írta: szevasztok!
Érdeklődnék hogy 30d mennyire körülményes kartergázszűrőt cserélni és milyen időközönként kellene cserélni?


A BMW normaideje 2,5 óra, minden harmadik olajcserekor illik cserélni.



Köszönöm,Akkor annyira nem is egyszerű történet!


Némi gyakorlattal 1 óra alatt elvégezhető, de tényleg hülye helyen van és sokat kell bontani. Ha a kérdésed arra irányult, ne állj neki egyedül kitalálni, hogy hogyan is kell csinálni. Bízd szakértőre.


Laikusként nem gondoltam volna,hogy ennyivel másabb kicserélni mint egy 20d-n


jrtom Elküldve: 2012-07-01 20:57 Társalgó

Sajna a kupén nem lehet külön búrát cserélni, az ragasztva van. Limó meg a touring cserélhető.

BarG írta: Érdeklődni szeretnék, hogy lehet-e E46 kupé fényszóróinál búrát cserélni? Kicsit kezd túl matt lenni, a polírozásban meg nem hiszek addig, míg fennáll a lehetősége, hogy cserélni is lehet.


jrtom Elküldve: 2012-06-27 20:36 Heeelp...!

Én a gyári cikkszámnak hinnék és az nem egyezik. Meg a két motor is teljesen más.

jrtom Elküldve: 2012-06-27 20:18 Nem nyílik!

Bekéne csukni

lelkespeter írta: Autó villanyász csinálta!De holnap mindenképpen kipróbálom én is!Bár ha jól emlékszem nem csukta be az ajtót a többi stimmelt! De inkább most megnézem!







jrtom Elküldve: 2012-06-27 20:13 Nem nyílik!

Kulcstanítást jól csináltátok? Ajtó becsuk, rádióállás vagy gyújtás(tök mindegy)utánna kulcs ki, nyitógomb folyamatosan nyom közbe 3x a záró. Ha jó akkor a kocsi csinál egy zárás nyitást.

lelkespeter írta: A belsővel rendesen zár!Csak a távirányítóval nem jó!


jrtom Elküldve: 2012-06-27 19:51 Nem nyílik!

Belső gombra reagál és csak a távirányítóról nem megy?

lelkespeter írta: Oké!Kipróbálom,mit veszíthetek!Köszöntem!


jrtom Elküldve: 2012-06-27 19:49 Heeelp...!

Gyakorlatban sem jó rá.

YELLOW írta:
kempelen írta:
funez írta: Sziasztok

Az lenne a kérdésem hogy az én kocsimhoz (M47 163L) jó e a 177 lovas N47-esböl való lendkerék és kuplung??

Köszi



Elméletben mind a lendkerék, mind a kuplung és szerkezetének cikkszáma eltérő, így elméletben eltérőek.

Nos majd jön valaki, aki tudja majd mit jelent ez a gyakorlatban.


sokszor a gyakorlatban ez csak annyit jelent, hogy mivel újabb típushoz kell, ezért új cikkszámhoz rendelik, így többet tudnak érte elkérni. láttam már ilyet. amúgy nem tudom ebben az esetben mi van.


jrtom Elküldve: 2012-06-26 07:01 Csomagtartó nyitás

Nézd meg Te is az átvezetőkábeleket!

Lacza írta: Sziasztok,

úgy tűnik tönkre ment a csomagtér nyitó mikrokapcsolója. Kiszereltem, de nagyon úgy tűnik, hogy nem olyan egyszerű szétszedni és csak a mikrokapcsolót cserélni. Találtam róla egy ilyen képet, eszerint szétszedhető. Valaki kapott szét már ilyet? Mikrokapcsoló beszerzési forrást ismertek? Vagy bontottan érdemes az egészet venni és a fényezett elemet cserélni, amennyiben lehet?

köszi
Laci



jrtom Elküldve: 2012-06-25 21:17 Csomagtartó nyitás

Mondtam
Darkhun írta:
jrtom írta: Nézd meg, nem tart semeddig!!! Lehúzod róla a gumit, legtöbbször a testje szokott elszakadni(barna).


Te vagy az én emberem!
És Tényleg!!!
Nagyon szépen köszönöm!!!!!!
El volt szakadva de úgy ,hogy nem is találtam meg a másik felét.
Elvágtam egy másik testet és rákötöttem arra.Nyílik záródik mindent csinál...
Még egysze köszönöm megoldottál 1 3hónapos rejtélyt


jrtom Elküldve: 2012-06-25 20:22 Csomagtartó nyitás

Nézd meg, nem tart semeddig!!! Lehúzod róla a gumit, legtöbbször a testje szokott elszakadni(barna).

jrtom Elküldve: 2012-06-25 20:06 Csomagtartó nyitás

Elvan szakadva az átvezető kábel!!! Ami megy a kasztniból a csomiajtóba.

Darkhun írta: Szaisztok.



Lenne egy kis problémám e46 320d 99' szedán

a csomagtér folyamatosan visszajelez hogy nyitva van.

Áramot jelet kap mégsem nyit zár.

hiába zárom nyitom a kulccsal akkor is folyamatosan visszajelez a műszerfalon,hogy nyitva van.

Már a zárat is kicseréltem ugyan az.



Van megoldás?

Engem az sem érdekel ha nem fog működni csak ne jelezzen vissza a műszerfalon.



jrtom Elküldve: 2012-06-24 09:27 Klíma

Iegn, elég változékony a hanghatás.
Az enyém bírni fogja egy darabig, mivel az erősített van már fent

bmw320d4 írta:
jrtom írta: Én a helyedben nem indúlnék el horvátba úgy hogy már hallod a tárcsa hangját, mert tuti, hogy akkor szakad szét amikor a legkevésbé számítasz rá. Egyébként meg nem búgó hangja szokott lenni hanem inkább csattogó kalapáló, és elég változó. Van hogy a klímára elhallgat, lehet, hogy erősödik, lehet hogy csak kicsit emeltfordulaton szól.Meg volt olyan is, hogy egyszer csak leszakadt minden előjel nélkül.


Nyikorogni is szokott mint egy szekér

A héten 4 db-ot cseréltünk... szíjtárcsa és klímaszezon van.


jrtom Elküldve: 2012-06-24 09:24 Díszlécek

Igen, hát ez nem 7600ft. Az enyémben is ilyen van.

Alesi írta:
Coyote írta:
Alesi írta: Sikeresen eltörtem a mászerfalon az anyós oldali díszléc jobb szélső patentjét (gyakorlatilag a fém szegecs tört ki a helyéről eltávolítás közben), így az most ocsmányul eláll.

Kérdésem, mivel ez egy nagyon szép csiszolt aluminium betét, amit az ebay-en ahogy látom kizárólag szettben, aranyért ehet venni, hogy van bárki ki ugyanígy járt, mint én, és sikerült megragasztania valahogy? Bivalyerős 3M kétoldalú ragasztóval próbáltam, de egyszerűen nem akar odaragadni a műszerfal gumis anyagához... bármilyen tipp jól jönne!!!


Kőkemény 7600 Ft, ami nem éppen aranyár, és nem is szett...

lásd itt


Nekem ez a fajta van!


jrtom Elküldve: 2012-06-23 21:36 Klíma

Én a helyedben nem indúlnék el horvátba úgy hogy már hallod a tárcsa hangját, mert tuti, hogy akkor szakad szét amikor a legkevésbé számítasz rá. Egyébként meg nem búgó hangja szokott lenni hanem inkább csattogó kalapáló, és elég változó. Van hogy a klímára elhallgat, lehet, hogy erősödik, lehet hogy csak kicsit emeltfordulaton szól.Meg volt olyan is, hogy egyszer csak leszakadt minden előjel nélkül.

Coyote írta:
lbalog írta:
Hát Srácok megnézettem itt kint:
- a gáz félig volt benne /340g vs 680g/ eddig ok...de a többi

- amiért nem ment, hogy a kompresszort hajtó ékszíj le volt dobva
- azért volt ledobva, mert a vezérműtengelyen lévő tárcsa belseje félig szét volt szakadva (gyári eredeti)
- mivel amikor ezt megláttam, már egy métert sem gurulhattam az autóval így jól beszívtam, ott kellett megcsináltatnom: tárcsa+2 ékszíj+340gr gáz+szerelés= 4000kn (160.000Ft)



Ciki, de a tárcsa halálát előre lehet látni, ha az ember néha bekukkant a motorháztető alá. Nekem pl haldoklik már, ilyenkor búgó hangja is van, ha bekapcsolom a klímát.
Sajnálom, hogy beszívtad, bízok benne, hogy nálam fokozatosan szarik be, és nem egyszerre adja meg magát. Jövő héten megyek én is Horvátországba...

Amúgy hova vitted? Jó fejek voltak legalább?