jrtom fórum hozzászólásai

jrtom Elküldve: 2012-10-21 19:47 Dieselrendszer tisztító és védő adalékok

Viccet félretéve nekem a Castrol TDA az tényleg bevált.
Meg még van mondjuk a ProTech is.

Milan írta: Összehugyoztam magam, annyira viccesek vagytok.
Egyéb?


jrtom Elküldve: 2012-10-21 19:15 Dieselrendszer tisztító és védő adalékok

Basszus tényleg meg egy kis porcukor mert az jót tesz a csúcsoknak.

bmw320d4 írta:
jrtom írta: Castrol TDA. Én azt használom, szerintem tuti.

Milan írta: CATACLEAN-en kívül más egyéb esetleg?




Egy csipetnyi borsmenta is kell 1000l gázolajhoz, attól még jobb lesz.


jrtom Elküldve: 2012-10-21 18:13 Dieselrendszer tisztító és védő adalékok

Castrol TDA. Én azt használom, szerintem tuti.

Milan írta: CATACLEAN-en kívül más egyéb esetleg?


jrtom Elküldve: 2012-10-21 10:55 Gyári telefonkihangosító

Szerintem már beszéltem veled erről és akkor is mondtam, hogy nem tudsz hozzátanítani mobiltelefont. BT a tiedben csak a gyáritelefonhoz szükséges és sajna más nemtud hozzákapcsolódni. Az enyémben sima snapin adapter van és ahoz lehet csak mobilt csatlakoztatni. Az enyém simámán müxik a Nokia N8-al.

Fantomlazac írta:
vxc írta: na akkor mondom, hogy mekkora országos láma voltam ma a bömivel...

Szal, van nokiát fogadó gyári kihangosító benne. Na, mondok (sic!), kerítek bele telót, óccsó lesz, mer' régi. Nemaz! Sõt.
Nagyon ritka, keresett, stb, megugye 6310, atom, drága.
Fog megszív, használt telóbolt felkeres, aranyáras õstelefon megvesz. Lelkendezve fut bömbihez, autóskártya betesz, õstelefon újkocsiba berak.
Semmi. "Activate phone!" He???
Õsteló kivesz, nézeget, visszarak, "Activate phone!" Anyádat.
Használati utasítás elõkotor. Kiesett laminált papír felvesz. "Bluetooth passkey: xxxx." He?????!!!!!!
Továbbolvas, elképed, száj beremeg... párosít májer újteló, õsteló kesztyûtartóba bevág, kihangosít, cseveg, vezet, örül, de picit keserû szájízt érez...

há' evvan

Mer' nem írták rá hogy BTs a szentem, se ikon se anyámkínja.


Szia fórumTárts ebben tudnál nekem segíteni? Nekem gyári telefonnal van szerelve az E46-om, furcsa alakú-bmw típusú gyári telefon, és nem a telefonba, hanem a gyári telefontartó konzolba csúszik bele a sim kártya. Többen állítják, hogy ebben az esetben csak a gyári telefon működik együtt a bussiness fejegységgel. Nade... A BMW szervízben állítják,hogy bármilyen telefont tudok vele párosítani bluetooth-al, nem csak a gyárit, mivel hiába van gyári teló,az éppúgy bluetooth-al csatlakozik a fejegységhez... de egyszerüen sehogy nemtudom megoldani.


jrtom Elküldve: 2012-10-21 09:27 Műszerfal kijelzés

Lehetséges a mérföldes műszercsoport más és ott mindig kint van a kisautó ezekszerint.

teddymiki írta: Köszönöm a válaszodat, az eredményről majd beszámolok, a rendszámtábla világítást már meg is rendeltem.


jrtom Elküldve: 2012-10-20 21:38 Műszerfal kijelzés

Nem tudsz belinkelni egy képet a kisautóról? Engem érdekelne, mert csak az autó soha nem világít, ha bevan csukva minden ajtó és az izzók is jók. Csomi ajtó visszajelzője nem világít?

teddymiki írta:
jrtom írta: A kisautónak nemszabad világítani hacsak nem valami világításhibát vagy ajtónyitást jelez!

szotakdavid írta:
teddymiki írta: Sziasztok! Most vettem egy 2004-es 320d olyan gondom lenne, hogy a napi számláló nullázására szolgáló gomb nem működik, illetve a kis autó grafikon a műszerfalon folyamatosan világít, de csak a kis autó, minden ajtó csukva izzók rendben. e 39-em volt, de ilyen gondokkal még nem találkoztam. Nagyon hálás volnék a segítségért. Előre is minden köszönök nektek. Miki


Szia!

A nullázód eltörték,veszel egy angol egységet és kiszeded belőle és berakod a törött helyére,nekem is el volt törve.
A kis autó mindig világít az enyémbe is ez normális.

Üdv Dávid




Köszönöm a visszajelzéseket, én is úgy gondolom, hogy nem kellene folyamatosan világítania, mert még idegesít is de elfogadom ha így van, esetleg nem lehet össze függésben az ezek szerint törött nullázóval? mi lenne ha az egészet kicserélném? mármint a műszerfalat.


jrtom Elküldve: 2012-10-20 21:16 Műszerfal kijelzés

A kisautónak nemszabad világítani hacsak nem valami világításhibát vagy ajtónyitást jelez!

szotakdavid írta:
teddymiki írta: Sziasztok! Most vettem egy 2004-es 320d olyan gondom lenne, hogy a napi számláló nullázására szolgáló gomb nem működik, illetve a kis autó grafikon a műszerfalon folyamatosan világít, de csak a kis autó, minden ajtó csukva izzók rendben. e 39-em volt, de ilyen gondokkal még nem találkoztam. Nagyon hálás volnék a segítségért. Előre is minden köszönök nektek. Miki


Szia!

A nullázód eltörték,veszel egy angol egységet és kiszeded belőle és berakod a törött helyére,nekem is el volt törve.
A kis autó mindig világít az enyémbe is ez normális.

Üdv Dávid


jrtom Elküldve: 2012-10-18 22:09 Hűtővíz..:S

Mindenhogyan maradni fog folyadék a rendszerben. A blokkban mindenképp meg a fűtőradiátroben is tuti. Szerintem olyan 60-70%-a fog kifolyni. Elérhető a csap, de volt már rá példa, hogy letörött.

e46f4n írta:
jrtom írta: Én a helyedben kivenném az egész vízhűtőt ami a cooler hűtővel együtt fog lejönni. Lesz majd meglepetés mennyi dzsuvát fogsz találni a hűtők között. Ha már kint van akkor kilehet mosni és ezzel megoldódott a fagyi csere meg a hűtőtisztítás is egyben.


De azt olvasgatom most éppen, hogy önmagában ha azt lekapon a rendszerben még marad fagyálló blokk alatt részen, ez az amin megy a filó, hogy azt a csavart könnyen el tudom-e érni, csak két bakom van. Vagy azzal mit kezdjek? Vagy nem marad semmi a rendszerben?


jrtom Elküldve: 2012-10-18 21:49 Hűtővíz..:S

Én a helyedben kivenném az egész vízhűtőt ami a cooler hűtővel együtt fog lejönni. Lesz majd meglepetés mennyi dzsuvát fogsz találni a hűtők között. Ha már kint van akkor kilehet mosni és ezzel megoldódott a fagyi csere meg a hűtőtisztítás is egyben.

e46f4n írta: Bakra téve az autó elejét (e46 330d) nehéz elérni a motor alatti hűtő leeresztő csavart? Csinált már itt valaki ilyet otthon? Vagy csak engedjem le a kék dugón keresztül az autó elején a radiátorból a maradékot meg nyomassam át slaggal?


jrtom Elküldve: 2012-10-17 20:53 állófûtés

Én is most akarok rendelni egy hasonlót. Mindenképpen elektromost mert garázsban áll a kocsi. Néztem én is a Defát, de az a kartermelegítő nem olyan szimpi.
Van egy svéd márka Calix ami olyat gyárt, hogy a vízkörbe kell bekötni.
Én erre kaptam 50 ezres árajánlatot. Ebben benne van a bekötéshez szükséges vízcsövek a kábelszett és persze a fűtőelem.
Viszont az a lengyel kütyü érdekel, ha megtudnád adni az elérhetőségüket.


e46f4n írta:
zolibmw írta:

Tudna valaki ajánlani valakit, mert közeleg a hideg.

Köszi!


Én most láttam hozzá egy hasonló projecthez! Webastotól kértem ajánlatot, viszont az ár miatt inkább más megoldás felé néztem. Ekkor találtam rá a DEFA-ra, akik norvégok! Jó minőség! Odakint szinte alap megoldás ez! Viszont ez hálózati csatlakozót igényel, de ezért is jóval olcsóbb!

A honlapjuk nagyon jó, típusonként leírja mit tudsz beleszerelni, coolant melegítő, vagy pl olajdeknire szerelhető változat, melyik típusra mit. Az én E46-osomra, az utóbbi fog felkerülni, lehet megspékelve egy belsőtér fűtéssel. Viszont miután be akartam szerezni, rá kellett jönni a magyar árak horrorisztikusan elszálltak, pl az én engine heater egységemre cirka 42K huf ajánlatot kaptam egy magyar cégtől, további 15K huf a kábelezésre.
Találtam egy lengyel céget, ahol viszont akcióban megkaptam 15K-ért. A kábelt meg használtan beszereztem 5K-ért itthonról.

Külföldi fórumokon szerint E46-ba gányolásmentesen be lehet szerelni pár óra alatt, ha vab egy kis technikai érzéked hozzá.

A munkához még nem láttam amúgy hozzá csak eléggé képbe kerültem!


jrtom Elküldve: 2012-10-17 20:38 Hibakód

Én találkoztam már ilyennel. Nem az izzítással van baja hanem egy általános hibajelzés, olyan mint a check engine lámpa. Annak a railnyomással volt baja és amikor világított az izzításjelző akkor erőtlen is volt a kocsi. A megoldás az üzemanyagszűrő cserélye volt, mert elvolt tömődve és nem volt meg az előnyomás.
Szűrő volt cserélve a tiedben?

pemo írta:
Tano írta:
pemo írta: Menet közben az izzítógyertya visszajelző lámpája hol világít egy darabig, hol meg nem. Kb. fele-fele időben. Tudja valaki, mit jelenthet?


Hm, ez érdekes, menet közben az nem szokott világítani, még az utóizzítás idején sem. Indítás előtt szokott világítani. Ha hibás a rendszer, akkor is a hibatárolóba írja, a lámpát nem villantja fel hozzá.
Lehet valamelyik itteni szaki már találkozott ilyennel, és megírja nekünk a véleményét...


Köszi a válaszokat, remélem, lesz olyan is, aki találkozott már ilyen esettel. Egyébként indításkor korrektül teszi a dolgát, ezért gondolom, hogy nem a lámpa a hibás, hanem van valami üzenet tartalma ennek a fajta jelzésnek is.


jrtom Elküldve: 2012-10-15 17:26 elektromos üzemanyagszivattyú

Én írtam neked, hogy cserélj pumpát mert én is végigjátszottam még anno a 320i-mel.
elöbb hallgattál volna rám akkor már rég jólenne a kocsid.

anubisz írta:
anubisz0718 írta:
m_attila írta:
anubisz0718 írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Úgy néz ki megoldódott a reggeli hidegindítási gondom, és a néha nem járó hengerek gondja.
Leírom, hátha okul valaki belőle. Hozzám híven azért oda pöccintem, ha sokan fel is kapják a vizet, az itt kapott tippek többsége, semmit nem ér. Sokszor jobban jár az ember, ha a maga logikáját használja,( már ha van neki ) nem más ötletei után megy.
Ugyanis hiába írtam, mondtam, hogy hiába egyből felállt a 3Bár benzinnyomásom, már gyújtás ráadásakor, de leírtam, hogy rajtahagytam a műszert, és 2 óra alatt kapásból 1,5 bárt engedett el állás közben. Gondolhatod reggelre, vagy 2 nap állás után menyi benzin maradt a rendszerbe. Semmi. Persze hogy nem röffent pöccre, és járt szárul a motor, mert eltelt vagy 1 perc, mire kidolgozta magából a lelevegősödött részt.
Itt egy kedves ember mondta, hogy az nem gond, ha ennyit vissza enged a rendszer. Nem mondom a nevét, mert nagyon rendes, csak hát ha nem hiszek neki, már 3 nap múlva jó a kocsim, nem szívok még fél évet vele.
Ugyanis, semmit nem engedhet vissza a rendszer. 6 gyertya ujjak. Másnap megint szopott a kocsi.
Üzemanyagpumpát cseréltek, mert szóltam, hogy ejt a rendszer,ma 5 foknál pöccre indult, és jár minden henger.
Mondták, hogy még a gyári pumpa volt benne, a kocsiba meg van vagy 350 ezer.
Kompresszióm minden hengerbe egyforma, 12,1, 12,2 mind 12 felett van. És van már benne bőven kilométer.
Még elviszem egy injektor tisztitatásra mert az 1 injektor hidegen kicsit eltérő értéket mutat, de utána beáll a normális értékre.
Azt azért hozzá teszem, hogy beraktak egy pumpát, 26 ért, de gondolom valami félújítót, mert ma hallom reggel ,hogy nagyon halhatóan zúg. Ez ennyimé nem szólt.
Jobban járok, ha már most beszerzek egy gyárit, mert a csillagjósok is ómennek ítélik, ha egy üzemanyagpumpa szól, és idegesít is, mert halható.
Igen, nem megyek panaszkodni, mivel egy fillért se kértek a szerelésért, mert haverom intézte, csak a gyertyákat, és a pumpát fizettem ki. 2 napig ott volt a kocsi, mértek rajta mindent. Pofátlanság lenne most szólni, te vedd már ki ezt a pumpát, ők se tudták, hogy ez szólni fog. Mondták ne vegyek 60 ért, van egy 26 ért,
Lényeg, hogy a hiba úgy néz ki megoldódott, és a benzinpumpa volt a hibás. Hozzáteszem, hogy sokan tippelték azt is, de becsapós volt, mert tudta a 3 bárt,de mégis fos volt.
Azért írtam le, ha valakinek ilyen tünetei vannak, érdemes megnézni, rajtahagyni a műszert reggelig, menyit ejt vissza a rendszer, nem e az miatt vannak indítási gondok, vagy esetleg égéskimaradás reggel hidegen.


én lehet rosszul tudom, mert miért ne tudhatnám rosszul amikor az autó leáll, akkor elvileg a pumpának kell lennie olyan szerepnek, hogy ne legyen nyomás a rendszerbe, tehát elengedi, valamennyi anyag marad benne. még régen olyan 99 környékén hallottam egy off autónál, hogy a gyújtás ráadásnál azért kell várni addig a hangig , ugye kis zúgás, majd 2-3 sec múlva vége, hogy a pumpa előállítsa a nyomást a rendszerben. persze lehet nekem is hazudtak. vagy nem tudták jól.

Á.Az a lényeg, hogy indításkor egyből készen kell állnia a rendszernyomásnak, bár én se vagyok szerelő. De logikus, ha 2 óra alatt ennyit ejt, reggelre a benzintankig le levegősödik. de csak idáig kel elmenni, itt is le van írva érthetően.
http://www.injektor.hu/index.j...&akt=2

NYOMÁSTÁROLÓ.

A K, KE, K-Lambda Jetronic rendszereknél alkalmazzák. A motor leállítása után -korlátozott ideig- tartja a nyomást, hogy a következő indítás problémamentes legyen. Egyszerű szerkezete folytán szinte problémamentes alkatrész.
Korszerű, szakaszos befecskendező rendszereknél nem alkalmaznak nyomástárolót, itt az üzemanyag szivattyú integrált részét képezi egy visszacsapó szelep, amely a motor leállítása után lezár. Így a nyomás alatti üzemanyag nem tud az üzemanyag tartályba visszafolyni. Előfordul, hogy a visszacsapó szelep nem zár megfelelően, ilyenkor a motor nem indul újra, amíg a szivattyú újra fel nem termeli a rendszerbe a hiányzó benzint.




Úgy legyen, bár érdekességképen megjegyezném, hogy szerintem ha a gyújtást ráteszed egyből felépül (t) az üzemanyagnyomás.



Más nem volt cserélve, 6 gyertya, bár a régiekkel se volt még gond, és ugyan úgy ugrált benne a motor reggel hidegen, amint cserélve lett a pumpa, pöccre indult,egész éjjel 5 fokba állt az utcán. Nekem is egyből megvolt a nyomás. Ha nem számítana, minek lenne egy valag visszacsapó szelep benne. Hiába a nyomás, ha tele van levegővel. Ha 2 napot állt a kocsi, még borzalmasabban járt reggel. Gondolom addigra teljesen luftos lett, és nem volt egyenletes a befecskendezés amíg át nem nyomta a rendszeren,mert ezt kb 1 percig csinálta,és utána minden rendbe volt.


Hát eltelt egy pár nap, azóta is pöccre indul,akár menyit is áll a kocsi, tényleg a pumpa volt a fos.


jrtom Elküldve: 2012-10-13 22:02 Autóvásárlás

Igen rosszul mert alapból a baloldalon van a lapát. szerintem bevan rohadva és megszorúlt, de próbáld ki. Legalább alkudhatsz egy kicsit. A számot akkor várom.
Ment Pü.

Sinyesz írta:
jrtom írta: Ha adsz alvázszám utolsó 7 karaktert és ha német volt a kocsi akkor utánna tudok názni a szervíztörténetének. A hátsó ablaktörlővel vannak bajok. Azt egy kicsit megkell renoválni.

zoliika írta:
Sinyesz írta:
szotakdavid írta:
Sinyesz írta: Helló

Új vagyok még itt Nálatok.

Álmom hogy legyen egy szép 320D-m. Kinéztem EZT a szépséget. Esetleg van bármi féle infótok erről a darabról? Vagy esetleg tudtok mondani pár dolgot hogy mit érdemes megnézni rajta? Mit hallgassak meg, stb.?

Előre is köszönöm a segítségeteket!


Szia!

Messziről jönnél megnézni,mert ez itt van nem messze tőlünk ha gondolod megnézem neked.

Üdv D.


Én is itt lakok a közelben, köszönöm. Voltam is megnézni, de újra visszamegyek meg megyek vele próbakört. Csak szeretnék róla többet tudni, hátha valaki már találkozott vele. Vagy jó lenne tudni pl hogy ezeknél a fajtáknál mire kell odafigyelnem, jól megnéznem, típushibák meg ilyenek.



Szerintem elsőnek az alvázszám lekérdezésével kezd.....Ha tudsz az előéletéről valamit az már nagy segítség!




Két éve van itthon és ha jól emlékszem németből hozták. Hétfőn megyek vissza megnézni majd akkor felírom a számokat és írok Neked.
Ja és a hátsó ablaktörlővel mi a gond? Rosszul áll?


jrtom Elküldve: 2012-10-13 21:54 Autóvásárlás

Ha adsz alvázszám utolsó 7 karaktert és ha német volt a kocsi akkor utánna tudok názni a szervíztörténetének. A hátsó ablaktörlővel vannak bajok. Azt egy kicsit megkell renoválni.

zoliika írta:
Sinyesz írta:
szotakdavid írta:
Sinyesz írta: Helló

Új vagyok még itt Nálatok.

Álmom hogy legyen egy szép 320D-m. Kinéztem EZT a szépséget. Esetleg van bármi féle infótok erről a darabról? Vagy esetleg tudtok mondani pár dolgot hogy mit érdemes megnézni rajta? Mit hallgassak meg, stb.?

Előre is köszönöm a segítségeteket!


Szia!

Messziről jönnél megnézni,mert ez itt van nem messze tőlünk ha gondolod megnézem neked.

Üdv D.


Én is itt lakok a közelben, köszönöm. Voltam is megnézni, de újra visszamegyek meg megyek vele próbakört. Csak szeretnék róla többet tudni, hátha valaki már találkozott vele. Vagy jó lenne tudni pl hogy ezeknél a fajtáknál mire kell odafigyelnem, jól megnéznem, típushibák meg ilyenek.



Szerintem elsőnek az alvázszám lekérdezésével kezd.....Ha tudsz az előéletéről valamit az már nagy segítség!


jrtom Elküldve: 2012-10-13 21:45 Valaki segítsen

Ez nem az. Ez az ajtó oldalán a gumicsíkot fogja.

gampetibor írta: Ez az a cucc ami az ajtókeretet / az a fekete vagy krómszínű keret / a kasztnihoz rögzíti?
A link neve