jrtom fórum hozzászólásai

jrtom Elküldve: 2012-10-07 21:41 kézifék állítás

Van benne igazad . Elkopni nem szokott inkább szétrohad a pofa leszakad róla a réteg mert sokan alig hasznáják.

zoliika írta:
jrtom írta: Nem kell semmit levenni!!!
Csak egy kerékcsavart kell kiszedni és egy lámpa kell meg egy lapos csavarhúzó.
Felemeled a hátúlját és addig forgatod a kereket amíg a lyukon bevilágítva meglátod a fogaskereket. Azt elkezded tekerni ameddig megnem szorul a kerék. Ha megfogta a kereket akkor kettőt visszatekersz és kész. Ugyan ezt a másikoldalon is.

zoliika írta:
Pistamann írta: Hello

Tudja valaki, hol lehet a kéziféket állítani? Sajnos eléggé fent "fog" vizsgán is alig engedték át. Bowden és fékek jók.


Ez örök probléma!
Le kell szedni a fékmunka hengert,két csavar tartja,16-os kulcs kell ha jól emlékszem a féktárcsát egy imbusz csavar tartja 6-os kulcs....és megtalálod azt bordás vagy "ricnis" dupla anyás csavart amin állítani tudsz!Másképp nem fog menni sajnos.




A szerelőm nekem is ezt a tippet adta csak ez nekem ebben a formában nem ment sajnos.....egyébként nem árt évente ránézni kitakarítani esetleg megnézni nincs-e szétpotyogva vagy esetleg totál elkopottezért ajánlottam ezt a verziót!


jrtom Elküldve: 2012-10-07 17:56 Műszerfal kijelzés

A visszajelzőfények azok ledesek és szinte kizárt, hogy kiégjenek.

[quote="vikti"]
szotakdavid írta:
vikti írta:
szotakdavid írta:
vikti írta: Aha,lehet h hogy igazad lesz megis próbálom majd,köszi
És még olyan gondom is van hogy a fékbetétek elkopását jelző lámpa se gyullad ki amikor ráteszem a gyújtást. Az lehet kábelszakadás vagy inkább valami más ok?


Hát most megfogtál h annak fel kell-e gyulladnia..azt tudom h nálam azt is kitakarták. Nézzd meg a kopásjelzőket ha frankó mind akkor jó ha nincsenek a helyükön és nem ég a lámpa akkor azt is kitakarták.

A kopásjelzők a helyén vannak mert lett cserélve komplett fék elől hátul de az öregeket se mutatta h ellettek volna kopva pedig már kevés volt rajtuk.Meg láttam több ilyen E46-osba is h ráteszik a gyújtást és kivilágít. De igen lehet h h kitakarták.
Amugy esetleg olyan nemlehet h hogy kiég a műszerfalon az égő?


2 egyszerre kiég??nem nem ezt kitakarták ennyi.




Meglehet mert a műszerfalteszten se a kopásjelző nemvilágít se a légzsák...


jrtom Elküldve: 2012-10-07 15:15 Légtömegmérõ

Csak gyári-t vagy bosch-t vegyél. A gyári is bosch egyébként.

DomokosSzabi írta: Sziasztok márkatársak
érdeklődnék hogy valaki rakott e már az autójába UNIX féle vagy hasonló utángyártott légtömegmérőt elméletileg a BOSCH-al megegyezik csak nem 60 ezer forint hanem 20, szerinteteke jó lesz vele az autóm? mert a gyári tönkrement gyenge és erőtlen az autóm, már kitakarítottam féktisztítóval pár napig jó is volt de megint legyengült, a gépem: 318 i e46 1999 ,100E KM van benne, valaki találkozott már hasonlóval? bontottat nem merek venni mert szerintem az ugyancsak rossz lesz.

Üdv mindenkinek


jrtom Elküldve: 2012-10-07 15:07 Klíma automatika hiba

Az sajna manuál klímás. Ha az lett volna, hogy klimaautomatik (S534A) akkor lenne digites.

kbalint írta: S530A KLIMAANLAGE Air conditioning
Ennyit írt összesen a klímáról...
Érdekes hogy ez az oldal mindent tud az autóról
Köszönöm hogy megmutattad !




jrtom Elküldve: 2012-10-06 20:55 Autóvásárlás

Tévedésben vagytok mert a 35d az is 3000cm3-s motor csak két tubóval!

bd93 írta:
valter320d írta:
bd93 írta:
anubisz írta: Na X6 se veszek, az tuti! Karosszéria csodás, gyönyörű, a többi fos.
Olvastam már több ilyen véleményt.
BMW X 6 3.5 d Automata 2008 - 51 600 km
Szöveges értékelésLegjobban tetszett / utáltam
Az autó menetdinamikáját tekintve átlagos a nagy önsúly miatt, a váltó sportosan nem vezethető (kézi váltás lehetőségét csak dísznek biggyesztette bele a gyár, ne használjuk mert hamar tönkremegy)!!! Sportos-dinamikus vezetés esetén meghibásodásra hajlamos (lásd turbocső, sebváltó csere)!!! Véleményem szerint szervízigényes az elmúlt 50 ezer km-t tekintve. A fék nagyon jó, a futómű brutális, még keresztirányú erőcsúsztatás esetén is jóindulatú. Magas építése ellenére sem dől a kasztni. 140 felett a cw értéknek és a tepsi nagyságú tükrök miatt beszélgetni csak hangosan lehet. 180 feletti sebesség csak nagyothallóknak, a csúcssebesség kb. 238 km/h süketeknek ajánlott. Defektmentes gumik már átlagos úton is 20 km/h-nál rendkívül nagy zajt csapnak, egy-két kisebb kátyú, csatorna már-már fülfájást idéz elő a csattanásával.. A magas vételár és a nagy értékvesztés, továbbá a nagy szervízköltségek miatt személy szerint nem ajánlanám a típust.

Hibák / javításokTerven felüli szervizlátogatás
Megjegyzés 5 alkalom
Navi csere, sebváltó csere ( a váltó fizetős volt), turbocső csere, immo csere
Lerobbanás
Lerobbanás oka
Helyszínen oldódott meg 3 alkalom
Elektromos rendszer
Nem, vontatni kellett
Legnagyobb / legdrágább hiba
Futott km a legnagyobb hibánál
Összeg
Megjegyzés Hajtás / váltó
chip tuning miatt elutasították a garanciát
Javíthatóság Próbálkozások száma: 3 próbálkozás


szerintem ott volt a legnagyobb hiba hogy a BMW 3.5- ös motort rakott egy több mint 2 tonnás gépbe de azért egy 5.0 szörnyet szívesen kipróbálnék


Há nem az a baj hogy 3.5 motor egy 2 tonnás gépbe hanem az hogy nem kéne oda az automata!!!! Akkor nem lenne ott semmi baj eleve nagyobb a nyomatéka ennek mint egy 5.0nak


én LE re gondoltam mert az 5 literesnek 400 a 3.5 ös meg 250 de nem 100% nem néztem rendesen utána mert annyira nem vok oda az x szériáért


jrtom Elküldve: 2012-10-06 20:52 Mi lehet a baj?

Szerintem keress fel egy BMW-re szakosodott szervízt mert így amit elmondtál adagoló probléma lesz.

sylcsi írta: Üdv minden bmw-snek, 320d vettem 120 le , ma reggel óta beindul megy alapjáraton, elkezd erölködni leáll. felpörgetni nem lehet. Help plíz!


jrtom Elküldve: 2012-10-06 17:10 Felni csere

30d-re a 16 se megy föl, min. 17-es. Nagy a fék rajta.

szotakdavid írta:
brutus20 írta:
szotakdavid írta:
veszkoo85 írta: sziasztok.
egy kis segítség kéne.
46-ra 330xd-re et15-ös felnit fel lehet tenni????minden szarakodás nélkül??
köszi


3000-re úgy tudom nem megy fel a 15-s felni csak a 16-s.

Dávid


az et számot kérdezte, nem az átmérőt


ohhh tényleg hiába 2 napja fent vagyok nem úgy megy az olvasás!!!


jrtom Elküldve: 2012-10-06 15:28 kézifék állítás

Nem kell semmit levenni!!!
Csak egy kerékcsavart kell kiszedni és egy lámpa kell meg egy lapos csavarhúzó.
Felemeled a hátúlját és addig forgatod a kereket amíg a lyukon bevilágítva meglátod a fogaskereket. Azt elkezded tekerni ameddig megnem szorul a kerék. Ha megfogta a kereket akkor kettőt visszatekersz és kész. Ugyan ezt a másikoldalon is.

zoliika írta:
Pistamann írta: Hello

Tudja valaki, hol lehet a kéziféket állítani? Sajnos eléggé fent "fog" vizsgán is alig engedték át. Bowden és fékek jók.


Ez örök probléma!
Le kell szedni a fékmunka hengert,két csavar tartja,16-os kulcs kell ha jól emlékszem a féktárcsát egy imbusz csavar tartja 6-os kulcs....és megtalálod azt bordás vagy "ricnis" dupla anyás csavart amin állítani tudsz!Másképp nem fog menni sajnos.


jrtom Elküldve: 2012-10-05 23:03 Gumiabroncs

Amikor beállítod a keréknyomásokat utánna a defektfigylőt vissza kell állítani.

MavericK írta: Udv! Megint egy kis technikai segitsegre lenne szuksegem.

Hattertortenet: E90 Defektturo abroncs!
Tegnap elott osszeszedtem a feluljaron egy 6-os csavart a jobb elso abroncsomba. Semmi gond, masnap gumis, kerek le, csavar ki, gumituske be, javitas kesz, kerek felfuj, visszaszerel, 1.500 HUF kifizet, minden rendben. Hazajottem, aludtam egyet, ma reggel elmentem dolgozni, es most mikor jottem haza a muszerfalon kigyulladt a guminyomas erezkelo lampa, ami elviekben a defektet jelzi, ha van. Begurultam a benzinkuthoz, mondom fujok bele, hatha az a baj. Mind a 4 kereket utannafujtam ahogy szoktam, elsokbe 2.2-t, hatsokba 2.4-et, de a jelzes (gumikopeny keresztmetszet benne egy felkialtojellel) meg mindig kigyullad, es nem akar elaludni. Van valami amit elfelejtettem volna, vagy ki lehet utni a hibakodot, vagy mi az amit meg erzekelhet?

Elore is koszi a segitseget!


jrtom Elküldve: 2012-10-05 22:18 Klíma automatika hiba

Nem olyan egyszerű átalakítani szerintem.
Azt azért nézd meg, hogy van-e szolárszenzor a műszerfal tetején, mert ha nincs akkor manuál klímás. Az a műszerfal közepén van a légbefújócsatornák közepén egy kis négyszögletes fekete pucuka.

kbalint írta: Szia.
Pont ezen agyalok most én is
Most lett vásárolva...
Csúnya dolog lesz ha egy ismerősön keresztül ment az
egész és át lettem verve , abban viszont biztos vagyok
hogy megcsináltatom velük digire... Persze költségmentesen!
Ha szétszedem akkor mit kellene figyelnem ??
Már darabjaira volt bontva az egész autó de ehhez egyszerűen hozzá
se tudtunk szagolni sajnos
A tippet előre is köszönöm neked!


jrtom Elküldve: 2012-10-05 22:08 elektromos üzemanyagszivattyú

Nekem is elég hangos már a küszöbpumpa én is tervezem a cserét. Én valszeg Pierburgot fogok venni, 33 ezer körül kapom meg.
BarG írta: Úgy látom, jó régen nem akadt senkinek problémája az üzemanyag szivattyúval!

Délután, ahogy kiszálltam a gépből, éktelen zúgást hallottam a vezető ülés alól, úgy hallik, engem is elért a kórság, 257e km-nél.
Még éppen volt időm egy kis péntek délutáni kutatásra és elég durva dolgokat láttam. 60-70 táján gyári minőségűnek tűnő Pierburg, Bosch pumpák vannak, de van Meyle 34-ért, meg Valeo nem tudom mennyiért.

A kérdésem az lenne, hogy vett-e közületek valaki Meylét meg Valeo-t és mik a tapasztalatok? Valaki sz@rnak tartja őket, de valóban azok-e?

Amilyen zúgást hallottam, hétfőn lóhalálában rendelek valamit!


jrtom Elküldve: 2012-10-05 21:49 elektromos üzemanyagszivattyú

Miért ha félig van az mit jelent?

YELLOW írta:
BarG írta: Úgy látom, jó régen nem akadt senkinek problémája az üzemanyag szivattyúval!

Délután, ahogy kiszálltam a gépből, éktelen zúgást hallottam a vezető ülés alól, úgy hallik, engem is elért a kórság, 257e km-nél.
Még éppen volt időm egy kis péntek délutáni kutatásra és elég durva dolgokat láttam. 60-70 táján gyári minőségűnek tűnő Pierburg, Bosch pumpák vannak, de van Meyle 34-ért, meg Valeo nem tudom mennyiért.

A kérdésem az lenne, hogy vett-e közületek valaki Meylét meg Valeo-t és mik a tapasztalatok? Valaki sz@rnak tartja őket, de valóban azok-e?

Amilyen zúgást hallottam, hétfőn lóhalálában rendelek valamit!


véletlen nem félig van a tank?




jrtom Elküldve: 2012-10-05 20:15 Klíma automatika hiba

Szia!

Most vetted a kocsit? Mert nagyon sokszor a nepperek kicserélik a manuális klímapanelt digitre, hogy eladhatóbb legyen a kocsi és akkor összevissza működik meg nem fúj csak egy helyre.

kbalint írta: Sziasztok.
Remélem jó helyre írok ha nem akkor elnézést érte.
Találkoztatok e már olyan problémával hogy a klímán hiába állítok
fel középre lábra levegőt..... CSAK LÁBRA fújja és sehol máshol nem fúj semmit.
Ha megnyomom valamelyik gombot hallani lehet hogy valamit nyit éppen vagy zár de a levegő
akkor is csak a lábhoz áramlik sehova máshová. Ha kikapcsolom a lábhoz való fújást akkor is oda nyomja... Ötletem sincsen mi lehet....
Olvasgattam itt a dolgokat, de nem tudom mi a helyzet vele.
Esetleg okozhat ilyen problémát az a drága süni ?


jrtom Elküldve: 2012-10-02 21:13 Üzemanyag fogyasztás

Euro5?? Ki mondta ezt?
E46-od van nem? Az max Eu4-es volt,de abban se volt részecskeszűrő.
Az E90-ben is 2006-tól asszem. Eu5-öt is csak az 1 max 2 éves E90 tud.

tomiho-ho írta:
jrtom írta: Azt ne vetesd ki mert nincs benne.

tomiho-ho írta:
jrtom írta: Ezt mérted vagy csak a BC írja? Mondjuk nekem 330d van és amit mértem az 5,6l volt 150 tempomatnál és a BC 5,5l volt.

tomiho-ho írta: Sziasztok

Nemrég vettem egy 320d 2004-es manuális 6-os váltoval,én egy kicsit sokkalom a fogyasztását autopályán járok csak vele a fogyasztásom 7liter 150-160-as tempoval jorészt tempomattal,nem a gyári kerék van rajta hanem 17-es,esetleg ötlet amivel csökkenti tudnám?


KÖSZI




Ezt mértem 60liter 850km,szerintem sok azon gondolkozok hogy a részecske szűröt kivetettem belölem állitolag akkor csökken,te hallotál ilyesmiröl?



Nekem aszt mondták van benne ettöl euro5-ös a motor,de lehet hogy igazad van


jrtom Elküldve: 2012-10-02 20:55 Üzemanyag fogyasztás

Azt ne vetesd ki mert nincs benne.

tomiho-ho írta:
jrtom írta: Ezt mérted vagy csak a BC írja? Mondjuk nekem 330d van és amit mértem az 5,6l volt 150 tempomatnál és a BC 5,5l volt.

tomiho-ho írta: Sziasztok

Nemrég vettem egy 320d 2004-es manuális 6-os váltoval,én egy kicsit sokkalom a fogyasztását autopályán járok csak vele a fogyasztásom 7liter 150-160-as tempoval jorészt tempomattal,nem a gyári kerék van rajta hanem 17-es,esetleg ötlet amivel csökkenti tudnám?


KÖSZI




Ezt mértem 60liter 850km,szerintem sok azon gondolkozok hogy a részecske szűröt kivetettem belölem állitolag akkor csökken,te hallotál ilyesmiröl?