kgy fórum hozzászólásai
« előző12következő »

kgy Elküldve: 2021-10-03 17:50 Belsõ

Sziasztok!

Valaki cserélt már a képen látható középső konzolon rolót?
Van egy fekete csap szerű műanyag amit sehogy nem tudok leszedni.
A videón könnyen lejön, nekem meg sem moccan.
Próbáltam már lapos csavarhúzóval de semmi.
https://www.youtube.com/watch?...ickBuckley
https://kepkuldes.com/image/S4lnVe
https://kepkuldes.com/image/S4lFEm

kgy Elküldve: 2018-01-20 17:12 Vezérműlánc

Benyo89 írta:
bricktopm írta: Halo, E46- 330CI 2000-es. Az a gondom, hogy mikor áll mondjuk 8-10-20-40órát a kocsi, indításnál pár másodpercig iylen daráló hag jön a motortérből, valahol a lánc környékére tudom lokalizálni a dolgot. Én láncfeszítőpatronra gyanakszom, érdekel valaki tlaálkozott-e már ilyen jelenséggel és megoldotta-e a feszítő patron csere, illetve a cseréje jár-e különösebb olajvesztéssel?


Szia!
Igaz mása motor de e tünet ugyanaz. ( N42B18 )
Gyári feszítő patront raktam bele a hang nem szűnt meg. Én Arra gondolok hogy leejti onnan az olajat így nincs az indítás pillanatában megfelelő feszítés. Viszont nem tudom mi oldaná meg ezt.
A csere ennél a motornál nem nagy cucc. Kiteker, Beteker és kész. Olaj nem jött vagyis csak nagyon minimális. Nem tudom a Te motorodnál hogy van a feszítés.
Ha jutottál valamire szívesen venném ha leírnád.
Köszönöm!



Ugyan ezt csinálta nekem is N46b20 motorral. Vezérlés csere oldotta meg a problémát. Tehát lánc, láncvezető, és feszítőpatron.

kgy Elküldve: 2017-11-01 23:17 N46 és N42 motorok

nagyt234 írta:
hil írta:
nagyt234 írta: N46B18A motorom rendetlenkedik. Néha nem indul azonnal, hanem sokadik (4-10) indítózásra, úgy hogy közben 10-15 mp szünetet tartok. Olyan, mintha nem kapna üzemanyagot. Aztán amikor elindul teljesen tökéletes. Nem tudok vele szervizbe menni, mert nem tudom reprodukálni a problémát. Egyébként úgy tűnik, mintha rövid, néhány perces menet után hosszabb-rövidebb (10 perc - 1 óra) állás után gyakrabban jönne elő a probléma.
Mi lehet a baj?

Lehet akár tüzelőanyag szivattyú is.
bye:hil



Kicseréltem az üzemanyagszivattyút, de sajnos a probléma megint jelentkezett.
Valami egyéb ötlet? Mit tudok egyáltalán megnézni? Hibakód, kontroll lámpa semmi.


Esetleg üzemanyag szűrő? Az is tud ilyen jelenséget produkálni szerintem.

kgy Elküldve: 2017-06-20 20:21 Motorolaj

YELLOW írta:
kgy írta:
YELLOW írta:
kgy írta: Sziasztok!

Van egy castrol edge 5w30 ll motorolajam. Ezen nem találtam meg a long life minősítést. Ettől függetlenül lecserélhetem erre, vagy keressek megfelelő minősítésűt?
erről lenne szó:
http://www.castrol.com/hu_hu/h...range.html (listában a harmadik)


olvasd már el a linken lévő dolgokat, ott van a minősítés, hogy a BMW Longlife, a dobozon is rajta lesz, csak BMW LL-04 vagy 01 jelöléssel.


Az oldalon két féle edge olaj van. Az LL és a c3 végződésű. Csak a c3-nál írja a long life minősítést. Nekem az LL van és azért kérdeztem, hogy cserélhetem erre.


az LL longlife a C3 arra vonatkozik, hogy DPF-el szerelt dízelekhez, de az jó benzinesekhez is. én is használtam a C3-ast. ezek már mind longlife olajok, ettől függetlenül 12ezertől sosem futtattam többet.


Értem, köszi. 1 éve van nálam a kocsi, mentem vele kb 6000km-t és most esedékes a csere.

kgy Elküldve: 2017-06-19 20:35 Motorolaj

YELLOW írta:
kgy írta: Sziasztok!

Van egy castrol edge 5w30 ll motorolajam. Ezen nem találtam meg a long life minősítést. Ettől függetlenül lecserélhetem erre, vagy keressek megfelelő minősítésűt?
erről lenne szó:
http://www.castrol.com/hu_hu/h...range.html (listában a harmadik)


olvasd már el a linken lévő dolgokat, ott van a minősítés, hogy a BMW Longlife, a dobozon is rajta lesz, csak BMW LL-04 vagy 01 jelöléssel.


Az oldalon két féle edge olaj van. Az LL és a c3 végződésű. Csak a c3-nál írja a long life minősítést. Nekem az LL van és azért kérdeztem, hogy cserélhetem erre.

kgy Elküldve: 2017-06-19 16:47 Motorolaj

Sziasztok!

Van egy castrol edge 5w30 ll motorolajam. Ezen nem találtam meg a long life minősítést. Ettől függetlenül lecserélhetem erre, vagy keressek megfelelő minősítésűt?
erről lenne szó:
http://www.castrol.com/hu_hu/h...range.html (listában a harmadik)

kgy Elküldve: 2016-07-11 11:03 Most vettem BMW-t

YELLOW írta:
kgy írta: Sziasztok!

Boldog tulajdonosa lehetek egy E46 318i-nek. 2004 évjárat n46b20a motorral.
Az autóban kicsi híján 170000 valós km van.

Első körben ezeket cserélném:
Olaj Castrol 0W 30
Olajszűrő
Levegőszűrő
Pollenszűrő
Kartergázszűrő
Teljes vezérlés.

Ez a típusú olaj mehet bele?
Később teszek fel képeket is.


ha esetleg mész vele annyit, hogy október vége felé 10-15ezer kmt megtettél, akkor inkább addig 5w-30, 5w-40-et tennék bele. télre mehet bele a 0w-30.
viszont ha 0w-30-at enné, akkor 5w-s. ha azt is, akkor más probléma is lesz. ami ezeknél állítólag hiba, szelepszár szimmering kikeményedés, karter szellőztető szelep.


Köszi!
Annyit nem fogok menni, akkor marad a 0-30.
kép1
kép2
kép3

kgy Elküldve: 2016-07-09 14:28 Most vettem BMW-t

Sziasztok!

Boldog tulajdonosa lehetek egy E46 318i-nek. 2004 évjárat n46b20a motorral.
Az autóban kicsi híján 170000 valós km van.

Első körben ezeket cserélném:
Olaj Castrol 0W 30
Olajszűrő
Levegőszűrő
Pollenszűrő
Kartergázszűrő
Teljes vezérlés.

Ez a típusú olaj mehet bele?
Később teszek fel képeket is.

kgy Elküldve: 2016-05-29 21:04 Társalgó

minimal írta:
Robin68 írta:
kgy írta: Sziasztok!

Kinéztem egy 318i-t, képek alapján is az. Lekértem rendszám alapján az adatokat, és ott 346 l szerepel. Mitől lehet ez az eltérés? Mi ez a 346l? Google nem sok mindent dobott rá.
köszi!


Bmw 346L
3: 3-as sorozat
46: 46-os széria
L: limuzin

De lehet rosszul tudom


Mert a 346l van a kulfodi forgalmiba irva. A kivitel mindegy. De a kereskedelmi leirasban leirjak hogy milyen(pl 318i).

Off: amugy nem tudok a profilnal az auto adatokhoz uj tipusu bmw-t hozza adni, ha esetleg latja egy szerk. Majd lehetne javitani.



Köszi!

kgy Elküldve: 2016-05-28 15:07 kettõstömegü lendkerék

YELLOW írta:
kgy írta: Sziasztok!

E46 318i 143 lovas kiadásban van kettős tömegű lendkerék?


van


Ha kuplung cserekor nincs kicserélve tud valami galibát okozni?
Köszi!

kgy Elküldve: 2016-05-28 14:09 Társalgó

YELLOW írta:
kgy írta:
Robin68 írta:
kgy írta: Sziasztok!

Kinéztem egy 318i-t, képek alapján is az. Lekértem rendszám alapján az adatokat, és ott 346 l szerepel. Mitől lehet ez az eltérés? Mi ez a 346l? Google nem sok mindent dobott rá.
köszi!


Bmw 346L
3: 3-as sorozat
46: 46-os széria
L: limuzin

De lehet rosszul tudom


Már csak azt nem értem, hogy miért ez van a lekért adatok között.
Németből hozták b, lehet köze van hozzá.



de nem értem miért fontos ez...
a biztosítónál is ez az adat lesz, és ez központi jelölés, nem hiszem köze lenne hozzá, hogy német, vagy olasz vagy akármi.
nyugi nem 4,6 literes motor van benne


Csak furcsállottam a dolgot és inkább rákérdeztem.

kgy Elküldve: 2016-05-28 09:34 Társalgó

Robin68 írta:
kgy írta: Sziasztok!

Kinéztem egy 318i-t, képek alapján is az. Lekértem rendszám alapján az adatokat, és ott 346 l szerepel. Mitől lehet ez az eltérés? Mi ez a 346l? Google nem sok mindent dobott rá.
köszi!


Bmw 346L
3: 3-as sorozat
46: 46-os széria
L: limuzin

De lehet rosszul tudom


Már csak azt nem értem, hogy miért ez van a lekért adatok között.
Németből hozták b, lehet köze van hozzá.

kgy Elküldve: 2016-05-28 09:22 Társalgó

Sziasztok!

Kinéztem egy 318i-t, képek alapján is az. Lekértem rendszám alapján az adatokat, és ott 346 l szerepel. Mitől lehet ez az eltérés? Mi ez a 346l? Google nem sok mindent dobott rá.
köszi!

kgy Elküldve: 2016-05-25 21:31 kettõstömegü lendkerék

Sziasztok!

E46 318i 143 lovas kiadásban van kettős tömegű lendkerék?

kgy Elküldve: 2016-03-28 21:02 Autóvásárlás

szotakdavid írta:
atomanti86 írta:
lalada írta:
Idézet: Sziasztok!


Mindenképp a 318i-t ajánlom,ugyanúgy 2 literes de 4 hengeres(a 320i 6 henger) kb 1,5l-el kevesebb a fogyasztása és papiron jobban is gyorsul és a javitása is olcsóbb(ugye 16 szelep nem 24) a 320i-nek csak a hangja az előnye....sorhat mégiscsak


ha 4 henger akkor nem kell BMW neki..
vannak a BMW-nél jobb 4 hengeres benzinmotorok abból a korszakból is ..a maiakról meg ne is beszéljünk..szóval csak nyugodtan 6 hengeres benzinest.. no para. 1,5 liter? mekkora pénz úristen..


Persze ez km függő,ha hétvégi kocsinak veszed akkor 6 henger de akkor már 330i-t vennék alig fogyaszt többet a 320i-nél..ha sok km-re a 318i(143 ló) a legjobb választás E46-ból


N42,N46-nàl bàrmi jobb vàlasztàs főleg első bmw-nek mert utàna csak a màrka lesz köpködve.


Jelenleg is bmw-m van, csak eljárt felette az idő ezért tervezem a cserét.
Mi a baj ezekkel a motorokkal? Mondjuk ahogy olvasgatok, szinte az összes bmw motornak megvan a maga hibája. Az egyik eszi az olajat, a másikba beleszakad a pillangószelep, a harmadik szaggatja a láncot. Ezt most nem kötözködésből írtam. Nekem ezek az e46-ok tetszenek. Kb. 3/4 részben városozok. Ami fontos nekem, hogy kézi váltós, és sedan legyen, fogyasztás meg le legyen több 10-11 liternél városban. Tudom aki a fogyasztást nézi az ne vegyen bmw-t, ettől most tekintsünk el. 318i 118 lovas vagy 320i 150 lovasról mi a véleményed?

« előző12következő »