konkolyd fórum hozzászólásai

konkolyd Elküldve: 2021-06-03 07:22 E90 vásárlás

YELLOW írta:
konkolyd írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta: Köszi az eddigi ötleteket, úgy néz ki a 20d lesz a befutó
Viszont lekérdeztem alvázszám alapján és van a kiszemelt példányra visszahívás.
Valaki esetleg tudja hogy pontosan miért? Gondolom a vezérműlánc és/vagy az EGR miatt nem? Valakinek erről bármi infó, esetleg aki már át esett rajta?


úgy rémlik a vezérműlánc miatt nincs visszahívás, de az EGR/szívósor miatt igen.
vizsgálják, és ha kell cserélik, amit kell.


Meg a fűtőventilátor előtét ellenállás és csatlakozó cserére is van visszahívás. Nekem nemrég cserélték, 1 óra volt az egész...


az a legnagyobb gáz, hogy ez a probléma (előtétellenállás), minden márkát érint, nem csak a BMW-t. E46-nál még nem vállalták be visszahívásnak, valóban E90 rémlik. nyilván tönkre megy idővel, de azért annak idején nagyon fura volt, hogy ennyire...


Igen, E46-ban magamnak cseréltem, mert ott szimplán behalt a süni. De E9x-ben pedig a tűzveszély miatt lett visszahívás. Nemrég hirdetett is egy csóka komplett műszerfalat, amiben kigyulladt a nevezett alkatrész kicsit megpörkölte odabent a dolgokat, szóval érdemes visszavinni és kicseréltetni...

konkolyd Elküldve: 2021-06-01 08:07 E90 vásárlás

YELLOW írta:
Adriano98 írta: Köszi az eddigi ötleteket, úgy néz ki a 20d lesz a befutó
Viszont lekérdeztem alvázszám alapján és van a kiszemelt példányra visszahívás.
Valaki esetleg tudja hogy pontosan miért? Gondolom a vezérműlánc és/vagy az EGR miatt nem? Valakinek erről bármi infó, esetleg aki már át esett rajta?


úgy rémlik a vezérműlánc miatt nincs visszahívás, de az EGR/szívósor miatt igen.
vizsgálják, és ha kell cserélik, amit kell.


Meg a fűtőventilátor előtét ellenállás és csatlakozó cserére is van visszahívás. Nekem nemrég cserélték, 1 óra volt az egész...

konkolyd Elküldve: 2020-06-16 10:48 Kipufogo füst!

Benyo89 írta:
YELLOW írta:
PTamas7894 írta:
YELLOW írta:
Benyo89 írta:
PTamas7894 írta: Sziasztok,

Autóm ,2003-as 318ci coupé (n42b20a) a következőt produkálja:
Alapvetően az autó sok olajat fogyaszt (1500 km - 1 liter), de úgy hallottam ez normális ezeknél a motoroknál, főleg hogy a kocsiban 270 ezer km van.
A kocsi a következőképpen szeret füstjeleket adni: Ha az autó huzamosabb ideig alapjáraton áll (kb 10 perc) elindulánál hatalmas füstfelhő jön a kipufugóból (kékes színű), majd abbamarad teljesen. Ha nagypapa módban vezetem huzamosabb ideig, a piros lámpánál is szeret indulásnál egy pamacsot dobni. Ha terhelem, akkor nem füstöl, nem nő az olajafogyasztás. Indításnál sem füstöl.

Sok helyen olvasom, hogy szelepszár szimering lehet a gond, viszont számomra furcsa, hogy nem terhelésnél jön elő a hiba.

Mit gondoltok, mi lehet a gond?


Szia!
Szelepszár szimering.
Nekem is az volt csak nekem N42B18a motorkódú volt.
Ugyanezen a tünetek. ( 1000km 1L olaj, alapjárati állás után füst.
Csere után nem volt olajfogyasztás se füst.
Ha már szétszedik illene ránézni a láncra is biztonság kedvéért.
Remélem segítettem.


normális? nekem 10ezer km alatt kb 2-3mm-t csökken az olajszint. igaz nem pályázok, amikor is a legtöbbet fogyasztja. de néha meghajtom azért. kb 1-2dl a fogyasztása az enyémnek, igaz kevesebb, mint fele ennyi km van benne.
a szelepszárszimmering minden autót érint. aminél gallyra megy hamar, az a hosszú olajcserének köszönhető. egy tiszta motorbelső és 10 max 15ezrenkénti rendszeres olajcsere esetén ez nem fordul elő, csak nagyon sokára.
ezen kívül lehet gyűrű probléma is. szintén ha rossz olaj, és ritka csere volt, az megeszi a gyűrűt...


Köszönöm szépen a segítségeteket!
A lánc cserélve volt kb 10 ezer km-el ezelőtt, azzal nem lehet mostanában baj.
Ez a mennyiségű olajfogyasztás okozhat más károkat rövidebb távon?
Szeretném felújíttatni a motort, viszont előre láthatólag csak 1 év múlva történne meg, addig futna kb 15 ezer km-t.


a katalizátor nem fogja szeretni. illetve ha más baj, vagy rosszabb lesz, annak lehetnek kellemetlen következményei. menet közben, mondjuk úgy elszáll valami, hogy mellette elf0ssa az olajat, akkor beáll mint a gerely.


Jól mondja Yellow!
Sűrűn kell nézni az olajszintet és a katalizátort is megeszi egy idő után.
Én mondjuk megcsináltam vele egy Párizs-Budapest-Párizst.
Minden tankoláskor töltöttem az olajat is



Ugyanez volt nekem is, N46B20 de már 140.000 km-nél jelentkezett. Igaz ez idő alatt 4!!!!!!, azaz négyszer volt benne az olaj lecserélve(szervíkönyv és a fedélzeti computer szerint). Mert ugye a német a szervízen spórol a legtöbbet
Motort kivettem, teljesen szétszedtem, szelepszárszimmeringek szinte meg voltak semmisülve benne, lötyögtek a szelepszáron ha erősebben összenyomtam elporladtak. Dugattyú gyűrűk és a gyűrűhornyok teljesen elrakódva olaj koksszal, dugattyú tetején is vastag olajkoksz ráégve. 1 napig kapirgáltam a dugattyú gyűrű hornyokat és az olaj furatokat. Utána kapott új gyűrűsort, szelepszárszimeringeket, meg még sokminden mást ha már szét volt szedve (vezérlés, csapágysor, tömítések, O gyűrűk, CCV szelep stb) és láss csodát teljesen megszűnt az olajfogyasztás.
Amennyit beleöntök annyi jön le belőle, 10.000 km-ként cserélem mostmár az olajat.

konkolyd Elküldve: 2020-02-13 14:38 Remeg az autó

akos_minya írta:
nagyt234 írta:
muszi71 írta:
nagyt234 írta: E46 N46B motorral. Először csak 2-esben, ha meghuzattam, 2500-3000 fordulat között mély dübörgő hangot lehetett hallani és az autó is beremegett. A kardán tartó csapágy volt a gyanús, mert annak silentje szakadt volt. Ki lett cserélve. Ezután 2-esben nem dübörgött annyira, viszont már minden sebességben jelentkezik a dübörgés ebben a fordulatszám tartományban. Vagyis értelemszerűen a váltó előtt van a probléma. Mi lehet ez? Lendkerék,főtengelycsapágy?



Nekem is volt ilyen gondom e46 N42B20 és kardánt cseréltem, mert a kereszt kicsit szorult. Előtte én is végig játszottam mindent, még difi szilent is lett cserélve.
A kardán csere oldotta meg a problémát. Azóta semmi gond.


Végül nekem is kardán csere oldotta meg, nekem is a kereszt szorult az egyik irányba. Angol eBay-en rendelt bontott kardán került bele 22e anyag + 25e munkadíjjal. Új csak gyári van és az 360e.



Hello!
En is hasonlo jelenseggel allok szemben. Nekem kettesben remeg es dubog magadabb fordulaton, illetve harmasban olyan 1400-1600 kozott, utana teljesen jo. Szerintetek nekem is a kardan fogja megoldani a problemat? Mar gondoltam difire, lendkerekre, valtora. Ha nekem is kardan lesz a problema, akkor azt hogy hivjak angolul?
Koszi a valaszt elore is! Ja azt elfelejtettem hogy manualis e90 325d a paciens.


Drive shaft angolul...

konkolyd Elküldve: 2020-01-28 12:20 Társalgó

banviktor írta: Sziasztok Bmw f10 ülés bekötési rajzot keresek.


https://www.newtis.info/tisv2/...r/H2i8rk6c

konkolyd Elküldve: 2019-11-21 11:29 Fûtés - Klíma

Psrac82 írta:
YELLOW írta:
Psrac82 írta: Sziasztok!
Olyan gondom van, hogy a szélvédőnél folyamatosan meleg levegő jön. (E46 316i)

Hiába veszem le a hőfokot 16ra ott akkor is meleget nyom.
Bekapcsoltam a klímát és ott ugyan úgy jött a meleg.
Nyáron klímánál is előfordult néha, hogy elkezdett meleget fújni a szélvédőnél.
Volt mikor magától vissza váltott egy idő mulva, volt mikor csak a következő útnál.

Mi lehet a gondja?

Válaszotokat előre is köszönöm.


középső rostélyok közötti tekerő milyen pozícióban van? a klímavezérlőn AUTO állásban van a rendszer? mert akkor lehet normális is.
vagy maga a fűtéscsap szokott a bal nyúlványon rosszalkodni.


A középső rostélyon, ha a 3 kék pöttyre tekerem, akkor ott hűvöset fúj, de a szélvédőnél akkor is ugyan úgy a forró levegő jön.
A klímavezérlőn általában AUTO álláson szokott lenni, csak a ventillátor sebességét szoktam variálni (ilyenkor az AUTO felirat eltünik)
Próbáltam már a szélvédőre fújatni 16 fokra levéve, de akkor is a meleg jött ugyan úgy.


Én a fűtéscsapra gyanakodnék, nekem is volt vele probléma, csak nekem a lábra is meg a szélvédőre is meleget fújt, egyedül középen jött a hideg. Konkrétan egy műanyag darab volt beleszorulva (régi vízpumpa lapát darab lehetett) és nem engedte lezárni a csapot.


konkolyd Elküldve: 2019-11-20 13:25 Harman / Kardon

Laci83 írta:
konkolyd írta: Sziasztok!

Sikeresen beépítettem egy Harmann Kardon Logic 7 szettet az E90-be. És még szól is
Viccet félretéve, alap business sztereo rendszer volt a kocsimba, és az lett átépítve Logic 7-re.
Nem volt egyszerű mutatvány, szerencsére akitől vettem a rendszert bontós srác mindent adott hozzá ami kell, optikai kábelek, erősítő, hangszórók, kábelezéssel stb. Mondanám hogy csak össze kell dugni és szól de azért nem ilyen egyszerű.
Először is olyan fejegység kell, amire rá lehet csatlakoztatni az optikai kabelt. Nem mindegyik Professional fejegység tudja ezt, olyat kell beszerezni.
Ezután az optika kábelt kell behúzni, ha csak az erősítő lesz benne akkor egyszerű, ha CD-tár meg navi meg minden más akkor sorba kell kötni az optikai rendszert egy gyűrűt, vagy kört kialakítva. Nekem csak erősítő lett beletéve, tehát fejegység erősítő összeköt, az optikai kábel csatlakozói könnyen szerelhetők, a felesleges részeket ki kell iktatni belőle, mert akkor nem lesz zárt a kör. Erősítőnek állandó 12V+ az akksiról egy 30A biztosítékon keresztül, test a kasztnihoz. Az erősítőt a fejegység fogja bekapcsolni az optikán keresztül. Ezután a hangszóró kábelezése jött, itt minden kábel hossza adja magát, nem túl bonyolult de ki kell bontani mindent. Hangszórók, mélynyomók beépítése is kellemes kis meló, de minden passzol a gyári helyre, nem igényel semmi átalakítást. Hátsó ajtónál kell majd kivágni a kárpitot, de azt még hanyagoltam, így a hátsó ajtókba nem tettem be a hangszórókat. Ha minden kész jöhet a fejegység kódolása. Ezt egy ismerős csinálta, nekem nincs hozzá cuccom. Nem volt nagy mutatvány, át kellett állítani mindent TOP-Hifi-re.
Ezután végre meg is szólalt a zene, gyönyörű hangzással, ütős hangerővel szóval elégedett vagyok vele.
képeket sajnos nem csináltam, de a lényeg az hogy be lehet építeni az autóba és nem kell hozzá atomfizikusnak lenni...
Ha bárkinek kérdése van írjon nyugodtan.

Sziasztok.Emondaná valaki , hogy a top hifi é a h/k között mi a külömbség? BMW e46 Touringrol lenne szó. Köszönöm



https://www.bimmer-tech.net/bl...io-for-bmw
Röviden a Top-Hifi a szintet jelenti és a Harmann Kardon pedig a márkanevet.
"Top-HiFi is the best audio option out of all standard three and is branded as Harman Kardon"
Base-alap (szar)
Hifi-közepes (elmegy)
Top Hifi-legjobb (valamire már jó )

konkolyd Elküldve: 2019-11-19 07:02 Remeg az autó

asd123 írta: Sziasztok!
Adott a következő jelenség:
Ha indulásnál (1600rpm) kisebb gázt adok a kuplung emelése közben (tehát csökken a fordulatszám~1200rpm-re, de nem fullad le az autó) akkor valami irdatlanul el kezd rázni a kocsi, nem tudom miért.. ugyan ez van hátra menetben is.
De ha úgy indulok el hogy a kuplung emelése közben egy cseppet sem esik a fordulatszám akkor pedig minden tökéletes. Ha valakinek van egy tippje, megköszönöm.


Elsőre az E46 tipushibáját kell ellenőrizni, a differenciálmű gumi szilentjeit. Ha lóg az egész difi akkor amiatt van a remegés. Ha a difi szilentek jók akkor kardán tengely hardy tárcsa vagy kardán függesztő csapágy szilent okozza még ezt a remegést. Nekem is ugyanez volt E90-nél, épp most vagyok túl rajta , nem tudtam alacsony fordulaton elindulni mert beremegett az egész kaszni. Difi szilentek nálam "még" jók, de a kardánfüggesztő és a hardy tárcsa ki volt repedezve meg el volt már puhulva, kicseréltem ezt a két alkatrészt és megszűnt a remegés.

konkolyd Elküldve: 2019-11-12 12:56 Füstprobléma!

YELLOW írta:
Pista01 írta:
konkolyd írta:
Pista01 írta:
YELLOW írta:
konkolyd írta:
Pista01 írta: Sziasztok ! Kb 2-3 hónapja lettem tulajdonosa egy 1 es BMW-nek 120i (2005) . Volt pár hiba vele pl a hűtő könyök el volt repedve és szivárgott a hűtővíz . Ez nem volt olyan nagy hiba új hűtő cserével orvosolva lett a probléma . Viszont van vele egy nagyobb bajom is , még pedig üzem melegen füstöl ,vissza váltásnál még jobban füstöl . Az olaj fogyasztás is nagyon durva kb 100km 1 liter olaj . A gyertyákat kiszedve az tűzfal felőli hengernél a dugattyú teteje elégé fekete a másik három szép fényes. Most szerelőnél van az autó. Szerintetek mi lehet a probléma ? Mi okozhatja a füstölést és az olajfogyasztást? Ha kész lesz az autó, akkor írok róla egy beszámolót hogy mi volt a hiba és mennyibe fájt a javítása.


Szia!
Nekem is ugyanez volt, ugyanezzel a motorral. Sajnos ezekben a motorokban a szelepszár szimeringek 10 év után kikeményednek és nem látják el a funkciójukat. Filléres alkatrész de a sok munkaóra miatt drága a javítása. Ilyenkor szoktak már vezérlést is cserélni ha egyszer már szét van szedve. Ne használd így mert kinyírja a katalizátort is a sok olaj aztán az se olcsó bele. Nem tudom hová valósi vagy, de ezt a műhelyt (Garage Erste Hand Kiskunfélegyháza) mindenki dícséri, korrektek, gyorsak, nem átverős lehúzós népség


én nem akarom elszólni, de nekem 17 évesen a gyári van benne, igaz csak 122e km-ről beszélünk, de ohne olajfogyasztás. pont azt néztem faternak az új turbós Duster-nek olyan a kipufogója, hogy okádék. 100km után olyan volt. nekem az ócska EU-as kipufogóm olyan, mint egy új DPF-es dízel kipufogója. nem si értem miylen EU10ezer-ről beszélgetnek ezek, mikor az összes modern, főleg turbós és a direkt befecsis benzines kipufogója rosszabb, mint egy Tátrájé.


Köszönöm a válaszokat ! Ceglédre vittem nekem az van közel a Csentei autó szervizbe .
Jelenleg itt tart a projekt :
A link neve
A link neve
A link neve


Akkor nem szaroztak a szervízben
Én is kikaptam a motort, aztán kicseréltem benne minden tömítést, gyűrűket, hajtókarcsapágyat, vezérlést, azóta 1 gramm olajat nem eszik, és hozzá se kellett nyúlni semmihez hál istennek.


Na ma elkészült az autó mindent ki cseréltek nekem is amiket itt felsoroltál +vákumpumpa. Viszont hidegen nem egyenletes az alapjárat, állítólag szoftveresen kel mokolni hogy jó legyen, márkaszervibe. Ez az egész motorfelújítás mindennel együtt 527000huf ba került.


jó sok volt.


Vákumpumpában én csak az O gyűrűket cseréltem, mert folyt belőle az olaj, de a belseje hibátlan volt. Hát most is bebizonyosodott hogy sokkal olcsóbb ha magamnak csinálom, csak az időm megy el rá, de én szeretek bütykölni, autómat, motoromat, mindent. Nekem pontos összeg már nincs a fejemben de kb 200ezer Ft volt az alkatrész (nem gyári BMW, de minőségi gyártóktól, MAHLE, GLYCO, VICTOR REINZ stb), persze nagykedvezménnyel mindenhonnan. És ebben a 200-ban benne van az 50 ezres hengerfej felújítás, síkolás és a vezérlés rögzítő szerszám is...
De legalább mostmár neked se fogja enni az olajat a gép

konkolyd Elküldve: 2019-11-04 07:03 Füstprobléma!

Pista01 írta:
YELLOW írta:
konkolyd írta:
Pista01 írta: Sziasztok ! Kb 2-3 hónapja lettem tulajdonosa egy 1 es BMW-nek 120i (2005) . Volt pár hiba vele pl a hűtő könyök el volt repedve és szivárgott a hűtővíz . Ez nem volt olyan nagy hiba új hűtő cserével orvosolva lett a probléma . Viszont van vele egy nagyobb bajom is , még pedig üzem melegen füstöl ,vissza váltásnál még jobban füstöl . Az olaj fogyasztás is nagyon durva kb 100km 1 liter olaj . A gyertyákat kiszedve az tűzfal felőli hengernél a dugattyú teteje elégé fekete a másik három szép fényes. Most szerelőnél van az autó. Szerintetek mi lehet a probléma ? Mi okozhatja a füstölést és az olajfogyasztást? Ha kész lesz az autó, akkor írok róla egy beszámolót hogy mi volt a hiba és mennyibe fájt a javítása.


Szia!
Nekem is ugyanez volt, ugyanezzel a motorral. Sajnos ezekben a motorokban a szelepszár szimeringek 10 év után kikeményednek és nem látják el a funkciójukat. Filléres alkatrész de a sok munkaóra miatt drága a javítása. Ilyenkor szoktak már vezérlést is cserélni ha egyszer már szét van szedve. Ne használd így mert kinyírja a katalizátort is a sok olaj aztán az se olcsó bele. Nem tudom hová valósi vagy, de ezt a műhelyt (Garage Erste Hand Kiskunfélegyháza) mindenki dícséri, korrektek, gyorsak, nem átverős lehúzós népség


én nem akarom elszólni, de nekem 17 évesen a gyári van benne, igaz csak 122e km-ről beszélünk, de ohne olajfogyasztás. pont azt néztem faternak az új turbós Duster-nek olyan a kipufogója, hogy okádék. 100km után olyan volt. nekem az ócska EU-as kipufogóm olyan, mint egy új DPF-es dízel kipufogója. nem si értem miylen EU10ezer-ről beszélgetnek ezek, mikor az összes modern, főleg turbós és a direkt befecsis benzines kipufogója rosszabb, mint egy Tátrájé.


Köszönöm a válaszokat ! Ceglédre vittem nekem az van közel a Csentei autó szervizbe .
Jelenleg itt tart a projekt :
A link neve
A link neve
A link neve


Akkor nem szaroztak a szervízben
Én is kikaptam a motort, aztán kicseréltem benne minden tömítést, gyűrűket, hajtókarcsapágyat, vezérlést, azóta 1 gramm olajat nem eszik, és hozzá se kellett nyúlni semmihez hál istennek.

konkolyd Elküldve: 2019-10-24 07:46 Füstprobléma!

Pista01 írta: Sziasztok ! Kb 2-3 hónapja lettem tulajdonosa egy 1 es BMW-nek 120i (2005) . Volt pár hiba vele pl a hűtő könyök el volt repedve és szivárgott a hűtővíz . Ez nem volt olyan nagy hiba új hűtő cserével orvosolva lett a probléma . Viszont van vele egy nagyobb bajom is , még pedig üzem melegen füstöl ,vissza váltásnál még jobban füstöl . Az olaj fogyasztás is nagyon durva kb 100km 1 liter olaj . A gyertyákat kiszedve az tűzfal felőli hengernél a dugattyú teteje elégé fekete a másik három szép fényes. Most szerelőnél van az autó. Szerintetek mi lehet a probléma ? Mi okozhatja a füstölést és az olajfogyasztást? Ha kész lesz az autó, akkor írok róla egy beszámolót hogy mi volt a hiba és mennyibe fájt a javítása.


Szia!
Nekem is ugyanez volt, ugyanezzel a motorral. Sajnos ezekben a motorokban a szelepszár szimeringek 10 év után kikeményednek és nem látják el a funkciójukat. Filléres alkatrész de a sok munkaóra miatt drága a javítása. Ilyenkor szoktak már vezérlést is cserélni ha egyszer már szét van szedve. Ne használd így mert kinyírja a katalizátort is a sok olaj aztán az se olcsó bele. Nem tudom hová valósi vagy, de ezt a műhelyt (Garage Erste Hand Kiskunfélegyháza) mindenki dícséri, korrektek, gyorsak, nem átverős lehúzós népség

konkolyd Elküldve: 2019-09-23 12:27 Harman / Kardon

Sziasztok!

Sikeresen beépítettem egy Harmann Kardon Logic 7 szettet az E90-be. És még szól is
Viccet félretéve, alap business sztereo rendszer volt a kocsimba, és az lett átépítve Logic 7-re.
Nem volt egyszerű mutatvány, szerencsére akitől vettem a rendszert bontós srác mindent adott hozzá ami kell, optikai kábelek, erősítő, hangszórók, kábelezéssel stb. Mondanám hogy csak össze kell dugni és szól de azért nem ilyen egyszerű.
Először is olyan fejegység kell, amire rá lehet csatlakoztatni az optikai kabelt. Nem mindegyik Professional fejegység tudja ezt, olyat kell beszerezni.
Ezután az optika kábelt kell behúzni, ha csak az erősítő lesz benne akkor egyszerű, ha CD-tár meg navi meg minden más akkor sorba kell kötni az optikai rendszert egy gyűrűt, vagy kört kialakítva. Nekem csak erősítő lett beletéve, tehát fejegység erősítő összeköt, az optikai kábel csatlakozói könnyen szerelhetők, a felesleges részeket ki kell iktatni belőle, mert akkor nem lesz zárt a kör. Erősítőnek állandó 12V+ az akksiról egy 30A biztosítékon keresztül, test a kasztnihoz. Az erősítőt a fejegység fogja bekapcsolni az optikán keresztül. Ezután a hangszóró kábelezése jött, itt minden kábel hossza adja magát, nem túl bonyolult de ki kell bontani mindent. Hangszórók, mélynyomók beépítése is kellemes kis meló, de minden passzol a gyári helyre, nem igényel semmi átalakítást. Hátsó ajtónál kell majd kivágni a kárpitot, de azt még hanyagoltam, így a hátsó ajtókba nem tettem be a hangszórókat. Ha minden kész jöhet a fejegység kódolása. Ezt egy ismerős csinálta, nekem nincs hozzá cuccom. Nem volt nagy mutatvány, át kellett állítani mindent TOP-Hifi-re.
Ezután végre meg is szólalt a zene, gyönyörű hangzással, ütős hangerővel szóval elégedett vagyok vele.
képeket sajnos nem csináltam, de a lényeg az hogy be lehet építeni az autóba és nem kell hozzá atomfizikusnak lenni...
Ha bárkinek kérdése van írjon nyugodtan.

konkolyd Elküldve: 2019-09-23 11:20 N46 és N42 motorok

nD0minik írta: Sziasztok!
N46b18a motorom van, és valahol szivárog a fagyálló, nagyjából a motor hátuljánál
Tudtok esetleg valami olyan helyet, ahol szokott gond lenni, esetleg a fagyállóba tölthető tömítő folyadék használhat ilyen esetben?
Köszönöm,hogy elolvastad.


Nekem N46B20 van, de ezen hátul semmilyen vízcső nincs. Keresd meg pontosan honnan csepeg és okosabb leszel, lehet csak ott folyik le a műanyag alsó motorburkolat oda vezeti el. De én nem öntögetnék bele semmilyen szart, mert aztán elrakódik valami olyan helyen ahol nem kéne és még drágább lesz a javítás...

konkolyd Elküldve: 2019-08-23 10:02 N46 és N42 motorok

hil írta: Sziasztok,
nem tudja valaki, hogy az N42B20 motornál a VVT excenter szenzor cseréhez le kell venni a vezérlés lánckerekét, vagy anélkül is kivehető az? Sok videót, leírást megnéztem, de nem derült ki ez.
Előre is köszi a válaszokat: hil


elvileg nem kell levenni, ki kell jönnie felfelé...
https://www.pelicanparts.com/B...lacing.htm

konkolyd Elküldve: 2019-08-23 07:18 Valamiért nem szól jól a zene.....Miért????

Futo0923 írta:
csatis1 írta:
bdani írta: Sziasztok!
SOS segítségre lenne szükségem.
Egyik pillanatról a másikra az autómban elment a rádió hangja.
Azóta semmiféle hang nincs, visszajelző, figyelmeztető hangok sem pl. parkradar, bizt.öv, stb.
Plusz a CD és a navi DVD nem adja ki a lemezeket.
Kocsi: E61 LCI

Mi lehet a baj????????


Biztosíték???


Sziasztok!
Nekem van egy E91-em és nekem is ugyan ez a problémám...Megkérdeznetem hogyan sikerült orvosolni?
Köszönöm!


Mostanában kezdtem beleásni magam a témába, szóval nem vagyok nagy szakértő, de az esetek nagy százalékában ha a fent leírt hiba van, akkor a MOST (Media Oriented System Transport) gyűrűben lévő valamelyik berendezés (pl, bluetooth modul, CD tár, erősítő ) hibásodott meg. Ezt vagy kicseréled egy működő képesre, vagy ha nem zavar a hiánya akkor áthidalod (bypass loop). Úgy tudod megállapítani, hogy melyik egység a hibás, hogy szépen sorban kihúzod a MOST csatlakozót, és ha pirosan villog akkor addig megy a jel, ami után nem villog, ott akad el. Persze ehhez tudni kell mi a sorrend...
Rengeteg videót találsz a neten, itt van egy elindulásnak:

https://www.youtube.com/watch?v=N7E4lTPgChg