lorand007 Elküldve: 2012-12-21 20:59 Társalgó

lorand007 Elküldve: 2012-12-21 20:59 Társalgó
lorand007 Elküldve: 2012-12-21 20:15 hangszoró??
csbalu írta:lorand007 írta: Sziasztok, kb 2 napja hallotam v.mi recseges ropogast egysze-egyszer a jobb elso hangszorobol, aztan ma alig van hangereje a egesz rendszernek es maxon csak recseg, a hangszorok gyariak de a magno egy Blaupunkt Hamburg MP68, hol keresem a hibat? hangszoro bekrepalt? es ebbol kovetkezoen a magno is?vagy? koszonom a segitseget
A rádión állítgasd úgy hogy csak 1-1-1-1 hangszóró szóljon. HA mind1iknél ugyan az a hiba akkor a rádió ha csak jobb elsőnél akkor a hangszóró. Szerintem a Rádió ment tönkre egyébként!
lorand007 Elküldve: 2012-12-20 23:38 hangszoró??
lorand007 Elküldve: 2012-12-16 21:31 Shop - Alkatrészrendelés -M_attila
lorand007 írta: Tiszteletem, volt egz kocanasom, jobb oldalt levo sarvedo alati muanyag keretre lenne szuksegem, de csak ara amelyik a barahoz tartozik, ami a kerekjaratnal van, aztan egy jobb oldali lampabura plexire, koszonom a segitseget
lorand007 Elküldve: 2012-12-16 21:17 Shop - Alkatrészrendelés -M_attila
lorand007 Elküldve: 2012-08-16 22:13 Car key memory
lorand007 Elküldve: 2012-08-16 22:11 Szenzor. Mi ez?? Gyári szám??
zoliika írta:YELLOW írta:zoliika írta:lorand007 írta: Tiszteletem mindenkinek, 4 ev alatt eddig haromszor jelent meg ez a hibauzenet, motor ujrainditas utan eltunt mind harom alkalomal, mi lehet ez? koszonom
oltes.hu_.jpg][/url]
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Ohh igen,ez engem is érdekelne!Félévente Én is találkozok ezzel!
- fékfolyadék szint alacsony
- ABS szenzor hiba, vagy csati kontakt hiba
- DSC hiba, amiben, ez több minden lehet
- az összes biztit át kell nézni, aminek köze van a DSC-hez és ABS-hez
Csak tudod azért nem értem ,mert most volt gépre rakva és semmilyen nemű ilyen hibát nem írt ki.Ráadásul előtte volt komplett fékcsere,olajcserével stb!
lorand007 Elküldve: 2012-08-16 22:10 Rugócsere
zoliika írta:YELLOW írta:zoliika írta: Segítségeteket kérném fórumtársak!
Mivel elfosta magát tegnap a gátlóm így komplett csere elől-hátul.Viszont ültetni is szeretnék ámbár nem sokat.......max:20mm-ig akarok elmenni.Az eibach pro kit volt az első gondolat viszont 30/25-ös ültetés van az nekem sok!Valaki esetleg más rugószettet tudna ajánlani?Amit használ és jó és persze 20mm ültetés?
az M-tech rugó nem 20mm-t ültet? nekem úgy dereng...
És az is törik?Mert a hátsó el is van törve a végéből hál'istennek.
lorand007 Elküldve: 2012-08-16 22:06 Szenzor. Mi ez?? Gyári szám??
YELLOW írta:zoliika írta:lorand007 írta: Tiszteletem mindenkinek, 4 ev alatt eddig haromszor jelent meg ez a hibauzenet, motor ujrainditas utan eltunt mind harom alkalomal, mi lehet ez? koszonom
oltes.hu_.jpg][/url]
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Ohh igen,ez engem is érdekelne!Félévente Én is találkozok ezzel!
- fékfolyadék szint alacsony
- ABS szenzor hiba, vagy csati kontakt hiba
- DSC hiba, amiben, ez több minden lehet
- az összes biztit át kell nézni, aminek köze van a DSC-hez és ABS-hez
lorand007 Elküldve: 2012-08-16 22:04 Szenzor. Mi ez?? Gyári szám??
zoliika írta:lorand007 írta: Tiszteletem mindenkinek, 4 ev alatt eddig haromszor jelent meg ez a hibauzenet, motor ujrainditas utan eltunt mind harom alkalomal, mi lehet ez? koszonom
oltes.hu_.jpg][/url]
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Ohh igen,ez engem is érdekelne!Félévente Én is találkozok ezzel!
lorand007 Elküldve: 2012-08-16 21:56 Szenzor. Mi ez?? Gyári szám??
lorand007 Elküldve: 2012-07-16 23:38 Elsõ lámpák
lorand007 Elküldve: 2012-07-11 16:59 Szívócsonk-pillangószelep
Takiii írta:lorand007 írta:Takiii írta:Alesi írta:lorand007 írta:Alesi írta:lorand007 írta:Alesi írta:lorand007 írta:Alesi írta:lorand007 írta: Utána olvastam, kb értem, hogy mire szolgál és, hogy karban kell tartani máskép beszivhatja a motor, nah de ha kiveszed az nem okoz v.mi féle hátrányt? nah de ha már itt tartunk mi az elönye, hogy benne van? köszönöm
Szia!
Most, hogy már mentem vele egy keveset, mióta ki lettek herélve a pillangók, azt kell hogy mondjam, semmi különbséget, hátrányt nem érzek!
Elméletileg alacsony fordulaton az emissziót csökkenti, elképzelhető, hogy padon mérve minimális teljesítménykülönbség is megfigyelhető lenne, de a gyakorlatban semmi.
Ha beszívja, ahogy mondtad, az viszont nagyon nagy baj. Ezért vagy rendszeresen tisztítod a szívósort, és mindemellett imádkozol, vagy kiveteted és nyugodt vagy.
Nagy meló megnézni?, vagy esetleg kiszedni? turbot meg egr fogok tisztitani már megvettem a tisztitót is csak még idöm nem volt, akkor ránéznék ara is, leirnád a menetét? köszönöm
Nem annyira kis meló, ugyanis le kell szedni a szívósort. Inkább ne engem kérj, hogy magyarázzam el a menetét, nem vagyok autószerelő, nekem egy ehhez sokkal jobban értő haver csinálta meg, én csak végignéztem.
http://www.pmwltd.co.uk/swirl_flaps.pdf < itt találsz egy tömörebb leírást, de azért ne vedd szentírásnak, rengeteg lépés hiányzik belőle!
A kiszedéshez viszont nem elég szétszedni, vagy rendelned kell hozzá méretre gyártott dugót (én ezt tettem, bár tény, hogy ez a drágább megoldás), vagy van aki csavart-menetrögzítőt használ, szerintem ez kókány megoldás, de van akinek működik.
Üdv, értem. a dugórol nem tudnál egy képet, lehet letudom gyártani, gyártatni, köszönöm
http://www.swirlflaps.co.uk/buy-now.html
Mennyi volt a végösszege a 4db dugónak?
12 korul volt ugy emlekszem (szallitassal egyutt)!
Sziasztok,
Én magam szedtem ki a szelepeket, mégpedig azért mert az egyik pillangószelepet már kirágta a rögzítőcsavarja, ezért kikaptam mind a 4 (M47) szelepet, levágtam a szárát egy kivülről belehajtottam a tengely helyére egy durva menetes csavart , majd a végét elköszörültem ezzel meggátolva a kicsavarodást és az áramlási problémákat! Szerintem így tökéletesen megbízható lett! Amúgy már 4-5K Km-t belehajtottam az autóba és szerintem sem érezhető a hiánya teljesítményben. Emisszió és a zaj miatt rakta bele a gyár egyébként és lehetséges, hogy aki sokat városozik annak korábban keletkezik lerakódás, de én azért tolom neki, hogy ez ne fordulhasson elő!
Tisztelettem, en csak ki szeretnem takaritani, leirnad a menetet esetleg?vagy nem csinaltal kepeket amikro szetkaptad? koszonom a segitseget
Ezt a linket ajánlanám, de a motorburkolat levétele után ha leszeded a porlasztó csatlakozóit, akkor egyből jöhet le a szívósor 2*5 csavarral...
http://www.pmwltd.co.uk/swirl_flaps.pdf
Amúgy leszedés után brigécióllal feláztatnám és utána gőzborotva kiszárítás és összerakás..
egyébként az EGR-t ne feledd már el ha leszeded.!
ÜDv
lorand007 Elküldve: 2012-07-11 16:55 manuális váltó
Alesi írta:lorand007 írta: Tiszteletem, eredeti bmw valto olaj 2,5 liter lenne 50000 huf, aszem nem gyari kerul bele, max cserelem 2 evente
Mátyás Attilától rendelhetsz nem gyári, de hozzávaló olajat! Asszem 2500 HUF/l volt, de erre most nem esküdnék meg.
lorand007 Elküldve: 2012-07-10 16:59 manuális váltó