lorand007 fórum hozzászólásai

lorand007 Elküldve: 2012-04-15 13:14 Szervíz

carobi írta:
Coyote írta:
carobi írta: Sziasztok

Ezt írja ki a kocsim, mit jelentenek ezek a feliratok, hogy inspection, és mit jelenthet hogy világít az ABS, ez akkor sem tűnik el amikor megyek az autóval. Köszi a válaszokat !

Robi

http://kepfeltoltes.hu/view/12...es.hu_.jpg


Az eddig olvasott és hallott infók alapján több oka is lehet a dolognak.
Először is ellenőrizd az ABS biztosítékját. Ha az rendben van, akkor lehet:
1. ABS jeladó hiba
2. Fékhiba (kopott tárcsa vagy betét)
3. Eljött a fékfolyadék cseréjének ideje.

Ha nem érzel különbséget fékezéskor, akkor nem valószínű ennél komolyabb hiba. Viszont a DSC-vel bajban lehetsz, ezért óvatosan! Parkolóban ellenőrizd, hogy a menetstabilizátor aktív-e!


Sajnos nincs viszonyítási alapom a féket illetően, mert csütörtökön vettem az autót és az eladó szerint eddig nem világított az ABS, töltött bele fékfolyadékot, de nem alszik ki a lámpa. Aztán pénteken meg le is állt az autó, amíg hideg szépen megy, de pár perc múlva ahogy bemelegszik, rángat és a pillanatnyi fogyasztás mérő kiakad jobbra a víz hő mérő meg ugrál. Hétfőn teszik rá kompjuterre, akkor okosabb leszek. A másik 2 szín a sárga és a piros mire utal ? mert az inspection-ról találtam leírást itt a fúrumon.


Bocs, hogy közbeszólok, fékfolyadékot mikor kell cserélni? 4 éve van nálam az autó de még nem cseréltem soha

lorand007 Elküldve: 2012-04-15 13:11 Féktárcsa szabályozás, kérnék infót.

YELLOW írta:
lorand007 írta: Tiszteletem, más topicot nem leltem, szoval a hátsó féktárcsamba karcol v.mi, fekpofa nemreg votl cserélve szinte ujak, szóval biztos v.mi odaszorult, hogy tudném leveni a fékpofát hogy kipucoljam? köszönöm


és ha csak a lemez ér bele a tárcsa mögött?


Most kaptam szét, volt egy kiemelkedö iv a fékbetétbe és ugy koptata, szerintme gyárilag volt rossz, kicsiszoltam, most szerelném visszafele de visszont megnézném a kézifék állapotát, csak nem tudom, hogy kezdjek a lebontáshoz, köszönöm

lorand007 Elküldve: 2012-04-14 21:55 Motorolaj

Tiszteletem, hexol motorolajrol tudtok v.mit, munkagepbe tenem, ismerosom bomvibe is teszi, koszonom

lorand007 Elküldve: 2012-04-14 21:40 Féktárcsa szabályozás, kérnék infót.

harmas írta: Az üzemi fékre gondolsz (fékbetétre)?
Leveszed a kereket (ugye)
A féknyereg hátulján van két gumicsöcs, ebben van két műanyag dugó. Ezeket kipattintod egy csavarhúzóval. Mostmár hozzáférsz a két csavarhoz 7-es imbusz kell hozzá. Kitekered, és le tudod venni a nyerget. Előtte egy csavarhúzóval érdemes kicsit visszanyomni a dugattyút(feszítés a tárcsa és a nyereg között), hogy könnyebben lejöjjön az egész.
Ha kézifék (fékpofa) akkor kicsit tovább kell bontani


lorand007 írta: Tiszteletem, más topicot nem leltem, szoval a hátsó féktárcsamba karcol v.mi, fekpofa nemreg votl cserélve szinte ujak, szóval biztos v.mi odaszorult, hogy tudném leveni a fékpofát hogy kipucoljam? köszönöm




Koszonom, igen fekbetet, visszont a kezifek allapotat megneznem ha mar ott vagyok, es ha kell cserelnem is, bonyolult dolog, kezugyesegem van es szerszam is

lorand007 Elküldve: 2012-04-14 19:48 Féktárcsa szabályozás, kérnék infót.

Tiszteletem, más topicot nem leltem, szoval a hátsó féktárcsamba karcol v.mi, fekpofa nemreg votl cserélve szinte ujak, szóval biztos v.mi odaszorult, hogy tudném leveni a fékpofát hogy kipucoljam? köszönöm

lorand007 Elküldve: 2012-03-30 10:19 Egyenetlen alapjárat

YELLOW írta:
lorand007 írta: hello, ha mar itt tartunk, manualis valtoban kell e, es ha kell mikor kell olajat cserelni, 170.000 folot jarok es jotudomasom szerint meg nem volt cserelve, koszonom


hivatalosan örök életű olaj van benne, ami úgye nincs. max addig amíg be nem áll a váltó.
sokan azt mondják 40ezer, de úgy gondolom, ha gyári MTF-LT olaj megy bele, akkor 80-100ezrenként illik cserélni.


nekem is ezt mondta a szerelo de nem torodtem bele, hogy orokeletu, hol tudok ilyen olajat szerezni, es a cseret meglehet oldani hazilag?koszonom

lorand007 Elküldve: 2012-03-30 09:24 Egyenetlen alapjárat

hello, ha mar itt tartunk, manualis valtoban kell e, es ha kell mikor kell olajat cserelni, 170.000 folot jarok es jotudomasom szerint meg nem volt cserelve, koszonom

lorand007 Elküldve: 2012-03-29 16:54 Egr szelep

Hello, holnap jön meg a Valvoline egr+turbo cleaner, egyet rendeltem, mit mondtok elég lesz?aztán hétvégém meki is esem,kösz

lorand007 Elküldve: 2012-03-29 16:49 Belsõ

Köszönöm a válaszotokat, van miböl választanom msotmér bőven,pisz

lorand007 Elküldve: 2012-03-28 18:09 Belsõ

Sziasztok, az szeretném kérdezni, hogy mivel apoljatok a müszerfalat, kormanyt stb, en má probálkoztam sokmindennel és elkezdet egy egy helyen nagyon érzékeny lenni a gumirozás , pl a szivargyújtó fedélen ilyesmi,kösz

lorand007 Elküldve: 2012-03-20 23:52 318d-320d különbség??

Tisztelettem mindenkinek, én a héten akkarok egy alapos egr szelep+ turbo tisztitást végrehajtani, gondolom ez megnöveli a turbó életartamát, hogy gondoljátok szevasztok

lorand007 Elküldve: 2012-03-18 20:00 Chip tuning

ute107 írta:
lorand007 írta:
chiptuning van a gepben,miotta megvettem, allitolag 150re nyomtak fel, de szerintem egy 130 réálissabb, kisebb fogyasztás nagyobb erö, 1000 euro németben csinálták




1000 ! Euro! ???? Az kemény...

4 eve volt...

lorand007 Elküldve: 2012-03-18 15:30 320d Motor

kempelen írta:
lorand007 írta:

Beszerzem, a cleanert, és akkor neki látok, gondolom nem tolok el benne semmit, vki csinálta mér?mik a tapasztalatok?


Azért én a vákuumcső csatlakozóját letakarnám vagy lezárnám mielőtt nekilátok, oda nem kellene semmiféle tisztítószernek befolynia. (az EGR szelepre gondolok)


Rendben, köszönöm

lorand007 Elküldve: 2012-03-18 15:27 Chip tuning

ZoliE36Compact írta:
Szabi46 írta: Chiptuning vs. Tuningdoboz
Valaki használ ilyet?


részemről leszavazom a dobozokat.
csak a JÓL megírt chiptuning ér vmit.
(ez csak az én véleményem)


chiptuning van a gepben,miotta megvettem, allitolag 150re nyomtak fel, de szerintem egy 130 réálissabb, kisebb fogyasztás nagyobb erö, 1000 euro németben csinálták

lorand007 Elküldve: 2012-03-18 15:13 320d Motor

[quote="valter320d"]
valter320d írta:
lorand007 írta:
Tano írta:
lorand007 írta: Aha, nah akkor ez lenne a TURBO http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=50 ezt gondolom jobban szét kell szednem, es itt http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=50 mit ajánlot kipucolni? köszönöm


Én inkább erre a turbó utáni szakaszra gondoltam, illetve erre az EGR szelepre és a beömlőre.



Köszönöm, már csak a megfelelö tisztitó szert kell megtalálnom



Az pedig ez lenne:
YouTube videó


Ha mélyebre is akarsz menni és a jobb teljesitmény érdekében ha már szétszeded a turbót a geometriát is kitakaritanám.


Beszerzem, a cleanert, és akkor neki látok, gondolom nem tolok el benne semmit, vki csinálta mér?mik a tapasztalatok?