lorand007 Elküldve: 2012-07-10 16:58 Szívócsonk-pillangószelep
Takiii írta:Alesi írta:lorand007 írta:Alesi írta:lorand007 írta:Alesi írta:lorand007 írta:Alesi írta:lorand007 írta: Utána olvastam, kb értem, hogy mire szolgál és, hogy karban kell tartani máskép beszivhatja a motor, nah de ha kiveszed az nem okoz v.mi féle hátrányt? nah de ha már itt tartunk mi az elönye, hogy benne van? köszönöm
Szia!
Most, hogy már mentem vele egy keveset, mióta ki lettek herélve a pillangók, azt kell hogy mondjam, semmi különbséget, hátrányt nem érzek!
Elméletileg alacsony fordulaton az emissziót csökkenti, elképzelhető, hogy padon mérve minimális teljesítménykülönbség is megfigyelhető lenne, de a gyakorlatban semmi.
Ha beszívja, ahogy mondtad, az viszont nagyon nagy baj. Ezért vagy rendszeresen tisztítod a szívósort, és mindemellett imádkozol, vagy kiveteted és nyugodt vagy.
Nagy meló megnézni?, vagy esetleg kiszedni? turbot meg egr fogok tisztitani már megvettem a tisztitót is csak még idöm nem volt, akkor ránéznék ara is, leirnád a menetét? köszönöm
Nem annyira kis meló, ugyanis le kell szedni a szívósort. Inkább ne engem kérj, hogy magyarázzam el a menetét, nem vagyok autószerelő, nekem egy ehhez sokkal jobban értő haver csinálta meg, én csak végignéztem.
http://www.pmwltd.co.uk/swirl_flaps.pdf < itt találsz egy tömörebb leírást, de azért ne vedd szentírásnak, rengeteg lépés hiányzik belőle!
A kiszedéshez viszont nem elég szétszedni, vagy rendelned kell hozzá méretre gyártott dugót (én ezt tettem, bár tény, hogy ez a drágább megoldás), vagy van aki csavart-menetrögzítőt használ, szerintem ez kókány megoldás, de van akinek működik.
Üdv, értem. a dugórol nem tudnál egy képet, lehet letudom gyártani, gyártatni, köszönöm
http://www.swirlflaps.co.uk/buy-now.html
Mennyi volt a végösszege a 4db dugónak?
12 korul volt ugy emlekszem (szallitassal egyutt)!
Sziasztok,
Én magam szedtem ki a szelepeket, mégpedig azért mert az egyik pillangószelepet már kirágta a rögzítőcsavarja, ezért kikaptam mind a 4 (M47) szelepet, levágtam a szárát egy kivülről belehajtottam a tengely helyére egy durva menetes csavart , majd a végét elköszörültem ezzel meggátolva a kicsavarodást és az áramlási problémákat! Szerintem így tökéletesen megbízható lett! Amúgy már 4-5K Km-t belehajtottam az autóba és szerintem sem érezhető a hiánya teljesítményben. Emisszió és a zaj miatt rakta bele a gyár egyébként és lehetséges, hogy aki sokat városozik annak korábban keletkezik lerakódás, de én azért tolom neki, hogy ez ne fordulhasson elő!
Tisztelettem, en csak ki szeretnem takaritani, leirnad a menetet esetleg?vagy nem csinaltal kepeket amikro szetkaptad? koszonom a segitseget