lorand007 fórum hozzászólásai

lorand007 Elküldve: 2012-04-20 10:47 Lengéscsillapitó

hil írta:
reggelifutar írta:
lorand007 írta: Itt a kép nem is tudom, hogy mikor torhetek el
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu


Szia,

tudok neked Monroe-t /1 párt hátra/
23200 Ft-ért
(újat)


Milyen gyorsan emelkednek az árak (az az átkozott infláció).......


Üdv, már megvettem a Kilen-t azért köszönöm

lorand007 Elküldve: 2012-04-20 10:43 Szívócsonk-pillangószelep

Alesi írta:
lorand007 írta:
Alesi írta:
lorand007 írta: Utána olvastam, kb értem, hogy mire szolgál és, hogy karban kell tartani máskép beszivhatja a motor, nah de ha kiveszed az nem okoz v.mi féle hátrányt? nah de ha már itt tartunk mi az elönye, hogy benne van? köszönöm


Szia!

Most, hogy már mentem vele egy keveset, mióta ki lettek herélve a pillangók, azt kell hogy mondjam, semmi különbséget, hátrányt nem érzek!

Elméletileg alacsony fordulaton az emissziót csökkenti, elképzelhető, hogy padon mérve minimális teljesítménykülönbség is megfigyelhető lenne, de a gyakorlatban semmi.

Ha beszívja, ahogy mondtad, az viszont nagyon nagy baj. Ezért vagy rendszeresen tisztítod a szívósort, és mindemellett imádkozol, vagy kiveteted és nyugodt vagy.


Nagy meló megnézni?, vagy esetleg kiszedni? turbot meg egr fogok tisztitani már megvettem a tisztitót is csak még idöm nem volt, akkor ránéznék ara is, leirnád a menetét? köszönöm


Nem annyira kis meló, ugyanis le kell szedni a szívósort. Inkább ne engem kérj, hogy magyarázzam el a menetét, nem vagyok autószerelő, nekem egy ehhez sokkal jobban értő haver csinálta meg, én csak végignéztem.

http://www.pmwltd.co.uk/swirl_flaps.pdf < itt találsz egy tömörebb leírást, de azért ne vedd szentírásnak, rengeteg lépés hiányzik belőle!

A kiszedéshez viszont nem elég szétszedni, vagy rendelned kell hozzá méretre gyártott dugót (én ezt tettem, bár tény, hogy ez a drágább megoldás), vagy van aki csavart-menetrögzítőt használ, szerintem ez kókány megoldás, de van akinek működik.


Üdv, értem. a dugórol nem tudnál egy képet, lehet letudom gyártani, gyártatni, köszönöm

lorand007 Elküldve: 2012-04-18 10:03 Szívócsonk-pillangószelep

Alesi írta:
lorand007 írta: Utána olvastam, kb értem, hogy mire szolgál és, hogy karban kell tartani máskép beszivhatja a motor, nah de ha kiveszed az nem okoz v.mi féle hátrányt? nah de ha már itt tartunk mi az elönye, hogy benne van? köszönöm


Szia!

Most, hogy már mentem vele egy keveset, mióta ki lettek herélve a pillangók, azt kell hogy mondjam, semmi különbséget, hátrányt nem érzek!

Elméletileg alacsony fordulaton az emissziót csökkenti, elképzelhető, hogy padon mérve minimális teljesítménykülönbség is megfigyelhető lenne, de a gyakorlatban semmi.

Ha beszívja, ahogy mondtad, az viszont nagyon nagy baj. Ezért vagy rendszeresen tisztítod a szívósort, és mindemellett imádkozol, vagy kiveteted és nyugodt vagy.


Nagy meló megnézni?, vagy esetleg kiszedni? turbot meg egr fogok tisztitani már megvettem a tisztitót is csak még idöm nem volt, akkor ránéznék ara is, leirnád a menetét? köszönöm

lorand007 Elküldve: 2012-04-17 21:27 Szívócsonk-pillangószelep

Alesi írta: Vegre megtortent nalam is a pillangoszelepek kiherelese, ezzel a lendulettel tisztara is pucoltuk a teljes szivocsonkot, EGR szelepet (brigeciol + nagynyomasu). Az egyik pillango mar kicsit eresztette az olajat. Angliabol rendeltem dugot hozza, a kisebbik meret volt a tuti, nem volt olcso, de igy legalabb nyugodt vagyok, hogy szakszeru volt a mutet

Az auto viselkedeseben kulonbseget nem nagyon erzek, talan alapjarat kozeli fordulatokon mintha egy hangyanyit nyomatekszegenyebb lenne, de az is lehet, hogy ezt csak bekepzelem . A nyugalom mindent meger!



Utána olvastam, kb értem, hogy mire szolgál és, hogy karban kell tartani máskép beszivhatja a motor, nah de ha kiveszed az nem okoz v.mi féle hátrányt? nah de ha már itt tartunk mi az elönye, hogy benne van? köszönöm

lorand007 Elküldve: 2012-04-17 21:21 Szívócsonk-pillangószelep

Alesi írta: Vegre megtortent nalam is a pillangoszelepek kiherelese, ezzel a lendulettel tisztara is pucoltuk a teljes szivocsonkot, EGR szelepet (brigeciol + nagynyomasu). Az egyik pillango mar kicsit eresztette az olajat. Angliabol rendeltem dugot hozza, a kisebbik meret volt a tuti, nem volt olcso, de igy legalabb nyugodt vagyok, hogy szakszeru volt a mutet

Az auto viselkedeseben kulonbseget nem nagyon erzek, talan alapjarat kozeli fordulatokon mintha egy hangyanyit nyomatekszegenyebb lenne, de az is lehet, hogy ezt csak bekepzelem . A nyugalom mindent meger!



Tiszteletem, mi ez a pillangószelep, és miért kellet kiherélned? bocs ha hulyeséget kérdek.kösz

lorand007 Elküldve: 2012-04-17 19:46 320d Motor

Sziasztok, mikor lekapcsolom a motort, hallok egy visszaverodes szeru hangot, mielot teljesen leallna mintha visszautne v.mi, kuplungra gyanakodtam, de most csereltem lendkerekel
egyut, szerelo v.mit a generatoral mondot, hogy az csap vissza, nektek nem jellentkezet ilyesmi? Azt is mindta hogt tipushiba es ha cserelem is nemsokara visszafog terni, koszonom

lorand007 Elküldve: 2012-04-17 19:09 Futómû és hibái

Szevasztok, Vegul, Kilen rugot, Kayaba teleszkopot kapott a gep, remelem sok kmert fog birni, koszonom a segitseget

lorand007 Elküldve: 2012-04-16 21:55 Futómû és hibái

Felujitas nekem se valt be, Jumpernel

lorand007 Elküldve: 2012-04-16 16:57 Féktárcsa és fékbetét

TRW fékbetétröl mit tudtok mondani?

lorand007 Elküldve: 2012-04-16 16:56 Féktárcsa szabályozás, kérnék infót.

hil írta:
harmas írta: Annyiban több, hogy le kell venned a féknyereg tartót is: 2 csavar 16-os kulcs. Ezután 6-os imbusz rögzíti magát a féktárcsát. Lazítás előtt üsd meg a csavart, könnyebben fog meglazulni. Ha ez is megvan, és szerencséd van, akkor kis ütögetésre le fog jönni, ha nem, akkor még szóba jöhet a "zorosz" technika. Most már hozzáférsz a fékpofákhoz.
Tanács: mielőtt visszateszed smirglizd meg az agyat, és a tárcsa belső gyűrűjét (értelem szerűen), és egy kis rézpaszta (grafitos zsír) sem árt, megkönnyítendő a későbbi szétszedést.


lorand007 írta:
harmas írta: Az üzemi fékre gondolsz (fékbetétre)?
Leveszed a kereket (ugye)
A féknyereg hátulján van két gumicsöcs, ebben van két műanyag dugó. Ezeket kipattintod egy csavarhúzóval. Mostmár hozzáférsz a két csavarhoz 7-es imbusz kell hozzá. Kitekered, és le tudod venni a nyerget. Előtte egy csavarhúzóval érdemes kicsit visszanyomni a dugattyút(feszítés a tárcsa és a nyereg között), hogy könnyebben lejöjjön az egész.
Ha kézifék (fékpofa) akkor kicsit tovább kell bontani


lorand007 írta: Tiszteletem, más topicot nem leltem, szoval a hátsó féktárcsamba karcol v.mi, fekpofa nemreg votl cserélve szinte ujak, szóval biztos v.mi odaszorult, hogy tudném leveni a fékpofát hogy kipucoljam? köszönöm




Koszonom, igen fekbetet, visszont a kezifek allapotat megneznem ha mar ott vagyok, es ha kell cserelnem is, bonyolult dolog, kezugyesegem van es szerszam is



Talán még a kézifék bowdent is meglazítanám a kézifék karnál, de ha ez kevés, akkor az állító ricnit (a kerékcsavi lyuksiján kb 7 óránál) is állítanám.



Köszönöm a segitséget, egyik nehezen jöt le mert már beedte magát, de már ha ugy is lent volt, a fatter beszabalyozta öket ithol a maróval, kivül is és a keziféknél is, ferado meglepően sok volt rajta, tökéletesen müködik köszönöm

lorand007 Elküldve: 2012-04-16 16:52 Futómû és hibái

ZoliE36Compact írta:
hil írta:
ZoliE36Compact írta:

kipróbáltam többet is. kicsit hülye vagyok igen..
és mivel az unixban dolgoztam néhány évet sok tapasztalatom van ugy gondolom a rengeteg viszzahozott remlámcós darab miatt is.
monroval volt a legtöbb baj, utánna a sachs, a kayaba meglepően jól dolgozott...
szivem szerint vmi koni vagy öhlins szettet vennék de azokat nem tudom kifizetni sajna.


Szia! Köszi a választ, a Monroeról én is csak rosszat hallottam, de a Sachs meglepett. Mi volt velük a baj általában?



kifolyt az olaj. bef*sott. egyszerüen nem csillapított. nem szedtük szét, hanem ugy egyben rosszan lett visszaküldve. (talán egyszer monronál hegeszési probléma is volt)

Akkor Kayaba teleskop es Sachs rugo lesz, teleszkópnál gázos legyen?nekem még gyári van benne tudtomal, az olajos? köszönöm a segitséget

lorand007 Elküldve: 2012-04-16 11:47 Futómû és hibái

Tiszteletem, cserélnék hátul:rugót, lengéscsillapitót, toronycsapájdat, csak tobb márka van aztan nem tudom, hogy milyen márka legyen és azzon belül is milyen a jo, és v.mit ki kellene meg cserelnem ezzeken kivül? köszönöm

lorand007 Elküldve: 2012-04-15 20:13 Lengéscsillapitó

Itt a kép nem is tudom, hogy mikor torhetek el
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu

lorand007 Elküldve: 2012-04-15 20:12 Lengéscsillapitó

Tiszteletem, sajnos el van törve mind a két hátsó rugóm, tudnátok segiteni, hogy milyen márka lenne a legmegfelöbb? utánanéztem adatbázisba de még márkán belul is ajánlanak tobbet nem tudom, hogy mi a külömbség, jah és szeretném, hogy feljebb legyen a normalisnál a hasmagaság, tegyek 5 osböl rugóz bele? a méretek stimelnek? köszönöm

lorand007 Elküldve: 2012-04-15 13:18 Motorolaj

valter320d írta:
lorand007 írta: Tiszteletem, hexol motorolajrol tudtok v.mit, munkagepbe tenem, ismerosom bomvibe is teszi, koszonom


ÖÖÖÖÖ néztem Román olaj szerintem,nincs tapasztalat még csak leírást sem találok róla neten hát nemtom!Munkagépbe jó,de a kincsnek ne add oda!!!!Neked Castrol,Liqui Moly,BMW LL04 0w-30/5w-30 tizenéves autókba érdemesebb kicsit vastagabb olajat tenni!5w-30 az jó


Nekem milyen viszkozitásut ajánlanál? 186000 km van benne kb, kösz