Ez egy archivált weboldal! bővebben
meszes fórum hozzászólásai

meszes Elküldve: 2006-11-11 00:04 Segítsetek!

pati írta: Hello Mindenki!

Elegem van a járgányból, mert nem akar menni az Istennek sem. Új légtömegmérõ, kitakarított AGR,turbó nyomás,vákum jó, és mégis szarakodik. Nincs nyomaték gyenge a motor, egyenetlen teljesítmény. És rendszerint befüstöl. Egy Trabi simán rámver százon és ez nem vicc. (320d 2001.05.)
Van aki tapasztalt már ilyet, mi a megoldás?

Csao, én is ilyesmivel küzdõk, de nekem alakul. Hibalista: Lt-mérõ (persze) EGR szabályzás, izzítógyertya (nem ide tertozik) levegõhõmérsékletmérõ, és nyomásszabályzás.
Jelenleg izzitócsere megtörtént, az egyértelmû, EGR szelep szorult, meglett járatva, most szabályoz, hibatároló törölve, most használom, mit ír újra, de még nem az igazi, erõtlen, nehezen pörög fel, de sokkal jobb mint volt. valószínû a diesel nyomással lesz a probléma, de még nem tuti. Az enyém 150 Le-s 2002-es.

meszes Elküldve: 2006-11-10 23:51 Ablaktörlõ probléma

Jaja, gondolkodtam, és úgy lesz, ahogy Eapa mondja, ha tényleg bordázott.
Mert én úgy emlékszem, hogy félköríves, és csak egy pozícióban rakható fel... de ennek semmi értelme. Csak figyelmesen, az a lényeg.

meszes Elküldve: 2006-11-08 23:15 Ablaktörlõ probléma

Én úgy emlékszem, hogy pofonegyszerû volt, de mondom ez nem BMW volt, hanem Peugeot, de szerintem ez nem egy olyan dolog amit túl kellene bonyolítani. Ja, és annak tipushibája volt, hogy a tengelynél beázik, berág a csapágy, és egyszercsak leég...
Így kerültem közel hozzá, de ha kint van a motor, és minden kötél szakad egy elektromos szerelõ biztos fillérekért felújjítja (ha nem tudja, hogy BMW).

meszes Elküldve: 2006-11-08 22:59 Ablaktörlõ probléma

Szia Tano! Ez általában a motoron belüli probléma, csúszógyûrûkkel van a végállás meghatározva, ha jól emlékszem, egyszer már szedtem szét ilyet, (de nem BMW-t), tehát a rudazattal semmiképp nem lehet ezt a problémát megoldani (szerintem).

meszes Elküldve: 2006-11-08 22:50 Segítsetek!

Szerintem a hõmérséklet nem változik, csak a fûtés intenzitása.

meszes Elküldve: 2006-11-08 22:36 Olajcsere_

Hát sajnos a 150 le-s be ilyen drága, én is nyolcezer valamennyiért kaptam ígéretet mindenféle kedvezménnyel, tehát ez boltban simán lehet 9500 pénz, és még "nem is drága".

meszes Elküldve: 2006-11-07 22:14 Olajcsere_

Köszi szépen, ahol rendelem, valami katalógusból szedték, az most nem emlékszem, de valami 7-8 litert írt. Kicsit sokalltam rögtön, de így már tuti, hogy megelégszem a 6 lityóval.

meszes Elküldve: 2006-11-07 22:08 Olajcsere, Levegõszûrõcsere

paci írta: Bocsi mindenkitol!

Amiket leirtam, az egy 2001-es 320i BMW-hez nyujt utmutatast. Viszont ezek utan en is nagyon kivancsi lennek hogy mas tipusoknal ezek a dolgok mennyiben valtoznak.


Tehát nekem 2002-es 150 le 320d-m van. levegõszûrõ csere: mûanyag burkoletok le, elsõt két bolha fogja, felsõt öt csavar. Pollenszûrõ ki, alatta 4 csavar ki, ház ki, alatta bal odalon légszûrõház teteje le, asszem összesen öt csavar, itt van a levegõszûrõ. Olajszûrõ szerintem egyszerûbb lesz, majd kb. egy-két hét múlva.

meszes Elküldve: 2006-11-07 21:55 Olajcsere_

Sziasztok!
Tudja valaki, hány liter olaj lell cserénél 150 le motorba? Igaz a 8 liter?

meszes Elküldve: 2006-11-07 21:37 Segítsetek!

Nekem a klíma alatt van egy tároló, azalatt helyezkedik el az ülésfûtés kapcsolói, és a DSC kapcsolója. Az ülésfûtés a két elsõ ülésben van, külön szabályozható, három fokozatban.

meszes Elküldve: 2006-11-06 22:11 talalkozo

Nagyon király képek!!!

meszes Elküldve: 2006-11-06 21:51 Légtömegmérõ

Hát ígéretet kaptam egy autószerelõ havertól, hogy a héten gépre tesszük, de Õ olyan ember akire azt szokták mondani, hogy jó halál lenne belõle, mert elég nehéz kivárni. De már megvette a szilenteket is. LÁTTAM!, remélem a héten lesz annyi idõnk, hogy kiderüljön a turpisság...
Mellesleg a hétvégén kivettem, a légtömegmérõt, és kiáztattam TG higítóban mert kicsit kormos volt, és ez jót tett, azóta teljesen elviselhetõ a torpanás, ezerszer jobb mint más autó, de nem BMW.(csak 2500 felett)
Igazából az zavar, ami nem változott: hogy kis fordulaton jól lehet vele ugyan autózni, de ha üresben rálépek a gázra, tök lassan megy fel a fordulat. Lehúzott Lt-mérõvel rögtön ugrik... mindenesetre érdekes.

meszes Elküldve: 2006-11-05 12:31 Légtömegmérõ

Nem a szõnyeg alatt van, alulról van egy takarólemez bal oldalon elõl. Három csavar fogja. Itt van egy szivattyú, ami kb 60 e forint, egy ismerõsömnek ez szállt el, (330D-be) elõtte erõtlen volt a gép, sokáig panaszkodott, egyszercsak autópályán megállt, onnan tréler. Amikor megnéztük, hogy az enyémbe is olyan van-e akkor láttam, hogy itt van egy szûrõ is. Gondolom ez lesz az amit keresel. Én még nem foglalkoztam vele, mert állítólag az a karalábétolvaj szerelõ akihez hordtam az autóm, ezelõtt 15000 km-el kicserélte. Akkor cserélt olajat, és szûrõket, de érzésem szerint azóta nem az igazi a verda, azért nem foglalkozom vele tovább.

meszes Elküldve: 2006-11-04 23:51 Légtömegmérõ

Hali, eddig semmi változás, mármint kis torpanás 2000-2500 között, utána mitha picsán rúgták volna. Semmi füst, de mintha jobb lenne, lehet, hogy csak az idõ miatt? vagy megszoktam? fontosak a kis örömök is...
Az üa szûrõ, alul lesz, ha jól tudom, bal oldalon van egy takarólemez (vezetõ ülés alatt, alulról), azt kell levenni, itt van a "középszivattyú" és az üa szûrõ. (Legalábbis nálam)

meszes Elküldve: 2006-11-03 22:10 Légtömegmérõ

Úgy tudom nem, de még erre nem is gondoltam. Úgytudom tök gyári minden, én úgy szeretem, azért vettem meg.
No de visszaraktam a csatit, most érdekes, mert torpan mint régen 2000-2500 között, de most nem füstöl.
Kíváncsi vagyok, holnap mire ébred!