norbeee fórum hozzászólásai

norbeee Elküldve: 2013-08-29 20:14 Tükör

Sziasztok!

Meg lehet azt oldani hogy tolatáskor a jobb tükör automatikusan lebukjon? Az e39 esen ami volt korábban nekem azon így működött és nagyon szerettem. Mióta nem lehet forgalommal szemben parkolni azóta kétszer ütöttem meg a felnit béna vagyok

Köszi

norbeee Elküldve: 2013-08-29 19:48 Autóvásárlás

Pocses írta:
YELLOW írta: ez az egész olyan, hogy nézd meg pl erre az oldalra mennyien vagyunk felregisztrálva, ebből kb. hány user az, aki hazsnálja a fórumot, írásra is. persze vannak akik nem lépnk be, mert csak olvasnak, sajnos még több az, aki azért nem lép be, mert nem is akar/mer írni.
hogy miért? szerintem egyszerű. inkább rá szánja a sok időt és keresget a fórumon, amíg a gondjára meg nem találja a hibát. mert nem meri elírni, azt a sok xart, ami mondjuk van az autójával, mert ugye nyoma marad, esetleg megjegyezzük, ha kép is van róla rendszámmal, aztán ha kikerülne hirdetésbe és más érdeklődne felőle, akkor már lenne egy háttere, ami esetleg ronatná a bizniszt. egy fejletteb típus az, aki ír, de persze havernak van gondja ezzel meg azzal. néha akkor éreztem a részéről kínosnak, mikor ugyanazt a típust, évjáratot adta meg, mint ami pont neki van.
nos akik nem írnak, azok lehet nem találják meg azt amit keresnek, nem csinálják meg, vagy épp kontárhoz kerülnek, aztán ezeket a gépeket látjuk 1-1,5 milla között hirdetve.
szerintem addig nincs azzal baj, ha egy autóval bajok vannak, de az normálisan meg van csinálva. és valószínű egy aktív fórumozónál, ez valószínűbb. lehet túls sci-fi megen, ez az elgondolás, de sokszor a látogatók száma, 4-5x annyi, mint az aktuálisan jelenlévők száma. mondjuk én speciel, sokszor el is felejtek kilépni, vagy akkor, ha másik géphez megyek.
no azt akartam ezzel mondani, hogy itthon is ki lehet fogni jót, külföldön többet, a rosszak aránya fordított. de a nagy külföld begyepesedést már el lehet felejteni, nem az van már mint régen, kicsit túl van misztifikálva ez a német piaci izé is.


1et értek veled. Minden "macskazsák" minden. Én szívtam az új autóval is, pedig vettem 2őt is! Jó az első nem jött be fapados és gyenge volt, de az első új autóm. A másodikon sorra jöttek elő a jobbnál jobb hibák kemény 61300 futott km-el. 3 Mill. A mostanit ami van, használtan "öregecskén" vettem, de vittem hozzáértő szakembert, akivel láttuk már előre mire kell majd költenem. Úgy néz ki, nem vettem romhalmazt.
Ezután más nem is jöhet szóba csakis BMW.
Ja jut eszembe az első autóm egy '78-as Ford Fiesta 1.3 volt '92-ben lett behozva 10 évig hajtottam, mikor eladtam 24 évesen akkor kellett benne termosztátot cserélni, még az eredeti volt benne! 526 km mutatott a számlálója, kitudja hányszor fordult már át.....


Minden autóval van baj, valaki bevallja valaki nem. Engem nem zavar hogy itt a fórum akár minden rezzenését az autónak valaki követni tudja. Ha autót vennék én örülnék ha a kezembe nyomnának egy listát hogy bazmeg ezt meg ezt cseréltünk rajta... minthogy azt mondja hogy ez olyan tutifrankó hogy nem kellett rákölteni. Ha egyszer eladom nem fogom titkolni hogy mi volt csinálva rajta, örülhet a vevő hogy nem neki kell ezt újra végigcsinálni. Egyébként meg lassan szalonállapotú lesz Eladhatnám nepperként is hogy van benne 50000 km mert egész életében állt, mert úgy néz ki
Szumma engem nem zavar, bárki látja a hibákat, sőt ki is írtam a profiloldalamra mit csináltam eddig vele. Valszeg nem egy mezei jöttment fogja megvenni hanem az aki olyan autót akar amin minden korrektül meg van csinálva.

norbeee Elküldve: 2013-08-23 13:22 Biztonsági öv visszahúzása

haka írta: A biztonsági övek nem olyan flottul mennek már vissza, mint új korukban.
Lehet ezzel tenni valamit? Valamit besprayzni, vagy nem tudom.

Köszi^^


Valahol azt olvastam hogy azért lassan megy vissza mert a kosztól zsírtól összetapad. Azt javasolta valaki hogy ki kell húzni és meleg szappanos vízzel átmosni. Nekem is lassú most fogom megcsinálni.

norbeee Elküldve: 2013-08-22 11:32 Autóvásárlás

Kicsit kalandosra sikerült az autóvásárlás az ismerősömnek tegnap. Megérkeztünk, az autót átnéztük, majd beindítottuk. Iszonyat éget olajszag a motortérből, füstfelhők. Első gondolat: felejtős. De mivel Nyíregyházán megbeszéltük Mikivel hogy átnézi már csak kíváncsiságból is elvittük hozzá. Az odaút volt a próbakör. Kabrió, tető lehúzva, láttam a srácon hogy nagyon tetszik neki az autó. Megjárattuk alaposan, mire odaértünk kigyulladt a hűtővíz visszajelző :S Megálltunk, de akkor már ömlött a hűtősapkánál a víz orrán száján... a kereskedő alkalmazottja is csak csóválta a fejét. Vissza már nem tudtunk menni, ott álltunk Miki udvarán, egyre inkább megszületett az elhatározás hogy ez nem lesz megvéve. Jött egy srác, térült fordult, megállapította hogy a 1,5 év állástól megállt a termosztát. Feltöltötte vízzel majd beálltunk a garázsba átvizsgálni.
Megnézték jó alaposan, majd kiderült hogy a égett olajos füstös dzsuva a szelepfedél tömítés, a motor oké csak a termosztát szart be. Ezen kívül egy két apró futómű alkatrész, váltószimering, apróságok. A vételár mellé alkatrészben kábé 60 + munkadíjat kell rákölteni és műszakilag teljesen 100-as lesz a kocsi. A belsejére ráfér egy alapos tisztítás, és kész lesz a verda. Így hát meg lett véve.

2002 318Ci + keménytető grátiszba sok alkudozás után 1.600.000 ért. (az autón 2.200.000.- tábla volt előző nap még )

norbeee Elküldve: 2013-08-21 07:10 Autóvásárlás

Sziasztok!
Esetleg ismeri valaki? Vélemény? Ma megyünk ismerősnek megnézni az autót, úgy néz ki Nyíregyházán Nagy Mikihez is megyünk szemrevételeztetni.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...el-6328224

norbeee Elküldve: 2013-08-18 07:14 Polír

YELLOW írta:
norbeee írta: Nem tud valaki Miskolc környékén egy jó mestert aki tud is polírozni? Már a tököm tele van a kóklerekkel. Senki nem tud fekete autót polírozni... lakkekete nem metál. Pár napja elvittem egy helyre amit nagyon ajánlottak és meg szerencse hogy csak a csomagtartót engedtem próba képpen. Árnyékban még oké de napfényben full hologram lett. Ez a harmadik alkalom hogy a pénzemért egy kalap szart kapok. Senki nem tud hologram mentesen polírozni?
Ha valaki tud valakit írjon talán még utaznék is érte.


ha találsz, majd kérem a címet, nekem is lakkfekete van. szóval sok sikert


Csak szemléltetésképpen...
A legutóbbi "mester" műve, csak a csomagtartót hagytam megcsinálni hogy majd attól függően folytathatja vagy nem. Vagy nem... szép sorminta, hologram hegyek... Tényleg senki nem tud ebben a k*rva városban polírozni?



Szerk.:
Talán azt kellene azután csinálnom hogy ha már full hologram a csomagtér, elvinni fűhöz fához, aki ki tudja ezt a förmedvényt korrigálni, hozzáláthat a többi részéhez....

norbeee Elküldve: 2013-08-17 13:20 Polír

Nem tud valaki Miskolc környékén egy jó mestert aki tud is polírozni? Már a tököm tele van a kóklerekkel. Senki nem tud fekete autót polírozni... lakkekete nem metál. Pár napja elvittem egy helyre amit nagyon ajánlottak és meg szerencse hogy csak a csomagtartót engedtem próba képpen. Árnyékban még oké de napfényben full hologram lett. Ez a harmadik alkalom hogy a pénzemért egy kalap szart kapok. Senki nem tud hologram mentesen polírozni?
Ha valaki tud valakit írjon talán még utaznék is érte.

norbeee Elküldve: 2013-08-16 12:12 Autóvásárlás

ember84 írta: http://www.hasznaltauto.hu/aut...ik-7133001
Ennyi km-rel azonnal mennék érteLegalább a 2 est eléírhatták volna.Szépnek tűnik,de minek az a 60000


Az vezetőoldali ülésből ítélve igen, inkább 260.000.
Azért azt hozzá kell tennem hogy nekem volt pár éve egy 0 kilométesen vett Opel Astrám amit 4 évesen adtam el a szüleimnek 33.000 kilométerrel. Van aki keveset jár vele, de ritka.

norbeee Elküldve: 2013-08-16 10:20 Motorolaj

Tudna valaki ajánlani normális minőségi motorolajat amit "azonnyomban" autósboltban van Bárdi, stb meg lehet venni? 10w40 kellene mert korábban már írtam hogy gondok vannak valszeg szelepszárszimering, ilyesmik, korábban 5w gyári volt benne. Milyen márkát, paramétert ajánlotok?
2001 525i ről van szó, füstöl mint egy gyárkémény de ezen kívül semmi baja, jól megy, jól indul, jól fogyaszt, olajat is 2-3 liter/10000km. Előre is köszi.

norbeee Elküldve: 2013-08-14 12:26 Szelepszár szimering

pepe77 írta:
norbeee írta:
pepe77 írta: Sziasztok! Hasonló gondom volt, bár nekem csak egy hosszabb motorfékes szakasz után az első gázadásra nyomott ki füstöt, egyébként máskor még erőteljes gyorsításkor sem, 1000 km-enként kb. fél liter olajat elfogyaszt.
Mi is szimeringre gondoltunk mert egyénként a kocsi jó erőben van és a komputer sem mutat semmit. Gyertyák, trafók rendben, kompresszió van...
Tehát megvettem a 24 db szimeringet és a szelepdekni tömítést és elvittem szerelőhöz Egerben. Nem akartam, hogy megbontsák a motort ezért itt kitaláltak egy olyan megoldást a srácok, hogy szétszedés nélkül a gyertya helyére készített nagynyomású eszközzel a szelepeket fenntartva kicserélték az összes szimeringet. A dupla vanossal szegények célszerszám híján eléggé megszenvedtek, de mára elkészült. Mivel a kocsi már 12 éves a szimeringek kőkemények voltak, teljesen elöregedtek. Még csak városban mentem, füstöt nem tapasztaltam, este kipróbálom hosszú dombos motorfékezés után.
A lényeg, hogy ha ezután jó, ezzel a módszerrel olcsón megúszható, ha meg nem, akkor előbb-utóbb úgy is szét kell szedni és felújítani a hengerfejet...egy próbát mindenképp megér!

21:15 próba megvolt, sajnos hosszú motorfékes (4-esben 60-nal kb. 600 m) gurulás után a domb aljában lelassítva és vissza 2 után megint jött a pamacs
akárhogy hegyelem semmi, de ebben az esetben megjelenik egy fehéres-kékes füstcsomó.



Akkor most javult a helyzet vagy maradt a probléma? mennyibe került ez a művelet? már ha nem vagyok indiszkrét..


A helyzet nem igazán javult, de legalább a szimeringek újak, tehát nem ez okozza a füstöt. Hozzá kell tegyem, hogy eddig 10w 40-es olaj volt benne és mióta beleraktam a gyári 5w30-ast azóta tapasztalom a dolgot. A motorban elvileg 220e km van, ami szerintem nem sok, de ezek szerint már érzékeny a vékony olajra. Még futok egy kört benne, de egyenlőre nem fogom szétszedetni a motort és nem lesz hengerfej felújítás meg ilyenek. Beleöntök egy kis szeleptisztító adalékot, illetve majd később vastagabb olaj is visszamegy aztán meglátjuk. Egyébként maga a művelet 25.000 Ft volt, mert a vanos miatt sokat kellett állítgatni. Plusz 24 db szimering kb. 5.000 Ft és ha kell a szelepdekni tömítés az is még egy 10-es. A tömítést egyébként is cseréltem volna mert könnyezett egy kicsit, olyan volt mint a ropi, úgy el volt öregedve.



Itt is ugyanez a szitu 230.000 km, 5w30 gyári olaj. Ajánlottak 140+ beszerelésért egy ugyanilyen évjáratú motort, meg motorfelújítást is, de majdnem ugyanott a vége mindkettőnek. Azt mondta mindenki hogy a motorcsere is kockázatos mert nem a kilométer számít hanem az idő, megkeményednek elérnek az anyagok. Így marad a felújítás kb 250-260 ezerért, addig meg egy sűrűbb olaj. Talán így ésszerűbb.

norbeee Elküldve: 2013-08-13 13:09 Autóvásárlás

YELLOW írta:
lalada írta:
Idézet:

Ez a realitás

Láttam olyan 530 E60 BMw -t amibe 780.000 km volt, ha visszatekertem volna 140.000 Km ig lazán gondolkodás nélkül benyaltad volna hogy ebben tuti kevés kilométer van.

Két fajta autó van.

1. amelyiknek van gazdája
2. amelyiknek csak tulajdonosa és használója van.



nickname után szabadon...:

Két fajta autó van.

1. amelyiknek tekerve volt az órája
2. amelyiknek csak tekerve lesz az órája ...


egy holland 386500 km-es E61 .. mintha kiültebb lenne..


nekem az a durva, hogy világos a belső, és az ajtókárpiton is semmi kosz nyom. pedig a cipő is durva dolgokat tud csináni. sehol egy körömkarc... semmi


Ezeket itthon mennyire tekernék vissza?
X5 1.002.000 km A link neve

320D 1.499.205 km A link neve

norbeee Elküldve: 2013-08-13 09:03 Autóvásárlás

YELLOW írta:
norbeee írta:
YELLOW írta: BMW 530d (Automata)

445ezer km. 2 dolog merül fel. túl szép a belseje, mintha új korában lett volna fotózva, az egyik képen a vez. ülés támláján látszik egy kicsit a széles hát nyoma. vagy friss képek, de akkor ebbe az autóba nem nagyon mocorogtak az emberek, hanem egyhuzamban mentek vele sokat, max tankolni álltak meg. FB-n aki belinkelte azt írja a km alapján érti miért ennyi az ára. hát ha ennyi km-rel ennyi, akkor nagyon jó ár érte, nézve milyen extrákat, új gumikat ad hozzá. bár furcsa, hogy az van kiírva, hogy elkelt, mégis fent a hirdetés lehet valami reklám, hogy valaki ajánl többet, aztán "inkább bukja a foglaló 2x-esét" de eladja a magasabb ajánlatnak kinézek ezekből a borsodiakból mindent. nekem túl szép a belső, ha ez ilyen 445ezerrel, akkor mennyi lehet abban, amit 150-200ezerrel árulnak, oszt lepukkant szar.


Haha "kinézek ezekből a borsodiakból mindent." nem eszünk embert reggelire Szerintem nincs abban semmi kivetnivaló ha szép a belseje sok kilométerrel. Veregessünk inkább meg a vállát hogy nem tekerte vissza 180 ezerre és nem tette ki egy millával drágábbra mert megtehette volna, és a kereskedők 90% meg is teszi.


persze világos, mivel én is borsodi vagyok, értsd jól a dolgot mondjuk én már hajdú megye határán vagyok...
jajj tegnap voltam miskolciába...


Értem én Amúgy Borsodban kihaltak a "nagy" kategóriák az autókereskedők udvaraiból, alig látni bmwt, mindenki középkategóriát akar venni, meg eladni is. Elvétve látok egyet- kettőt.

norbeee Elküldve: 2013-08-13 08:41 Autóvásárlás

YELLOW írta: BMW 530d (Automata)

445ezer km. 2 dolog merül fel. túl szép a belseje, mintha új korában lett volna fotózva, az egyik képen a vez. ülés támláján látszik egy kicsit a széles hát nyoma. vagy friss képek, de akkor ebbe az autóba nem nagyon mocorogtak az emberek, hanem egyhuzamban mentek vele sokat, max tankolni álltak meg. FB-n aki belinkelte azt írja a km alapján érti miért ennyi az ára. hát ha ennyi km-rel ennyi, akkor nagyon jó ár érte, nézve milyen extrákat, új gumikat ad hozzá. bár furcsa, hogy az van kiírva, hogy elkelt, mégis fent a hirdetés lehet valami reklám, hogy valaki ajánl többet, aztán "inkább bukja a foglaló 2x-esét" de eladja a magasabb ajánlatnak kinézek ezekből a borsodiakból mindent. nekem túl szép a belső, ha ez ilyen 445ezerrel, akkor mennyi lehet abban, amit 150-200ezerrel árulnak, oszt lepukkant szar.


Haha "kinézek ezekből a borsodiakból mindent." nem eszünk embert reggelire Szerintem nincs abban semmi kivetnivaló ha szép a belseje sok kilométerrel. Veregessünk inkább meg a vállát hogy nem tekerte vissza 180 ezerre és nem tette ki egy millával drágábbra mert megtehette volna, és a kereskedők 90% meg is teszi.

norbeee Elküldve: 2013-08-13 06:23 Szelepszár szimering

pepe77 írta: Sziasztok! Hasonló gondom volt, bár nekem csak egy hosszabb motorfékes szakasz után az első gázadásra nyomott ki füstöt, egyébként máskor még erőteljes gyorsításkor sem, 1000 km-enként kb. fél liter olajat elfogyaszt.
Mi is szimeringre gondoltunk mert egyénként a kocsi jó erőben van és a komputer sem mutat semmit. Gyertyák, trafók rendben, kompresszió van...
Tehát megvettem a 24 db szimeringet és a szelepdekni tömítést és elvittem szerelőhöz Egerben. Nem akartam, hogy megbontsák a motort ezért itt kitaláltak egy olyan megoldást a srácok, hogy szétszedés nélkül a gyertya helyére készített nagynyomású eszközzel a szelepeket fenntartva kicserélték az összes szimeringet. A dupla vanossal szegények célszerszám híján eléggé megszenvedtek, de mára elkészült. Mivel a kocsi már 12 éves a szimeringek kőkemények voltak, teljesen elöregedtek. Még csak városban mentem, füstöt nem tapasztaltam, este kipróbálom hosszú dombos motorfékezés után.
A lényeg, hogy ha ezután jó, ezzel a módszerrel olcsón megúszható, ha meg nem, akkor előbb-utóbb úgy is szét kell szedni és felújítani a hengerfejet...egy próbát mindenképp megér!

21:15 próba megvolt, sajnos hosszú motorfékes (4-esben 60-nal kb. 600 m) gurulás után a domb aljában lelassítva és vissza 2 után megint jött a pamacs
akárhogy hegyelem semmi, de ebben az esetben megjelenik egy fehéres-kékes füstcsomó.



Akkor most javult a helyzet vagy maradt a probléma? mennyibe került ez a művelet? már ha nem vagyok indiszkrét..

norbeee Elküldve: 2013-08-12 13:24 Szelepszár szimering

BarG írta:
norbeee írta:
BarG írta:
norbeee írta:
anubisz írta:
norbeee írta: Üdv,

Segítséget szeretnék kérni tőletek egy e39 525i-vel kapcsolatban. Igaz nem 3as, de 25-ös benzines, 2001-es, tesóm autója és tanácstalan mit kezdjen vele. Az a baj hogy füstöl a gép gázadásra, fogyaszt olajat 2 litert 10.000 km-en. Iszonyat szaga van, de nem kifejezetten olaj, hanem olyan kicsit trabantos. Hozzá kell tegyem a katalizátor nincs benne, elvitte a cica mielőtt megvette az autót Semmi más gondja nincs, tökéletes minden más szempontból a motor. Többek szerint szelepszár szimering csere javasolt, ami a hengerfej és minden más megbontásától a fél motor felújításáig terjed kb. 250 ezerért, pedig tulajdonképpen 24 db kis tömítés szarról van szó.
Van lehetőség szerintetek komolyabb bontogatás nélkül megoldani a problémát? persze nem adalék és egyéb gányolásos módon? Valahol mintha már olvastam volna hogy meg lehet ezt oldani ügyes szerelővel...

Hm??
Előre is köszi.


én úgy olvastam, hogy az csak gányolás, tökéletesen nem lehet megcsinálni, persze van aki neki áll így de oszt akkor ki tudja meddig bírja. Persze nem értek hozzá, csak egy gondolat.

Persze értem az aggodalmat egy bontás az tuti még pluszba vagy 150 ezer, mert akkor jönnek a hibák. törik ez, reped az, szelepvezetőket is illene akkor már kicserélni, biztos szólnak már, stb. az a 250 csak teljes gond nélküli szerelésre szól, olyan meg szinte nincs is 12 éves kocsinál.

azt monja a szerelő, ha el akarod adni, gányold össze, ha meg akarod tartani csináld meg rendesen.


Csak se én se tesóm nem híve a gányolásnak. Az a gond hogy olyan szar autót fogott ki, köszönhetően egy hivatalos bmw márkakereskedésnek (beszámított autó) hogy az ész megáll. Az első olajcserénél spaklival kellett a szelepdekliből az olajsarat kikotorni!!! Az általuk apró sérüléseknek mondott javításokról utólag derült ki hogy le volt zúzva az autót szinte körbe, aminek köszönhetően most a kasztnira rá kell költeni 150-200 at. Már így is rádobott 3-400 at, a futómű teljesen felújítva, meg egy rahedli más is. Kezd jó lenni a kocsi de rohadt égő hogy füstöl, trabant szagú.
Így eladni már nem akarja, még legalább 4-5 évig használná legalább. Sokat nem megy vele, évente 5-6 ezret. Most ezért újítsa fel a motort ami a szelepszárszimeringeket leszámítva kifogástalan? ezért kellene egy olyan szerelő aki bevállal egy ilyen műveletet ha egyáltalán lehetséges. Sokat kell még költeni az autóra de a kasztni mellé még egy ilyen többszázezres kiadás nem fér bele lassan így is annyi rá fog menni mint amenyi a piaci ára jelenleg...


Az, hogy 2 liter olaj fogy 10e-en, még nem 100%, hogy szelepszár szimering. Lehet komolyabb baj is. Látom, földim vagy, Arnoldéknál vagy a NIP bmw márkaszervízben mit mondtak a gépről? Ha valamelyikük elvállalja a bontás nélküli szimeringezést, akkor meg lehet csinálni. Ha ők nem, akkor felejtsd el.


Nem tudom ismered-e Olivért, régen Hejőcsabán most Martintelepen dolgozik, ő csinálja a bömöseinket évek óta, elég jó "hatásfokkal" Ő nem vállalta, mondván hogy nem szeretne gányolni... igaza van én is egyetértek, de hát a pénz nagy úr, főleg hogy most kábé még 500 kellene így az autóra hogy végre autó legyen. Meg lesz nézetve Arnoldékkal is, de valószínűbb hogy kerül bele egy bontott motor. Most találtam egy olyat mi kipróbálható kevés kilométeres. Ja és ugye katalizátor se volt benne mikor tesóm megvette, (törjön le a keze szára aki úgy hagyta) valszeg azt is az olaj nyírta ki és ezért nem lett bele másik téve. Nem akarok sajnálkozni de szerencsétlen autó pont fél úton van hogy autó váljék belőle, gerinctelenek nem vagyunk hogy egy füstölésgátló adalékkal eladjuk... meg pocsékba menne az eddig ráköltött több százezer pengő is, így marad a ráköltés.

Ja és még egy fontos kérdés. Furcsa a kipuff. gáz is mert nagyon nem olyan mint némely szarrá kopott autó ami a városban előttem szaladgál és ontja magából az égett olaj szagot. Ezen az autón ilyet nem érezni, inkább trabantos a szaga de gondolom azért mert nincs benne katalizátor.

Szerintetek ha ilyen olajfogyasztós állapotában teszünk bele egyet, az meddig fogja bírni? mert ugye az is kellene bele, gondolom egy kicsit kellemesebb lesz a szaga

Tegyünk bele katalizátor vagy ne míg ilyen a motor?


Amíg eszi az olajat, addig ne tetess bele katalizátort. Úgyis kinyírná.
Olivér légvonalban nincs tőlem 1 km-re sem, de még kapucsengője sincs, ha esetleg beesnél hozzá ismeretlenül valami problémával ....


Oké a katalizátor marad utoljára. Nem igazán értem az Olivérrel kapcsolatos mondatodat. Megcsinál mindent jó árban, korrekt, ha kell eljön az autóért a munkahelyemre és még vissza is hozza. Éjjel nappal hívhatom ha kínom van. Én elégedett vagyok vele. Nem szervíz, az tény...