Ez egy archivált weboldal! bővebben
papamaci199 fórum hozzászólásai

papamaci199 Elküldve: 2015-07-31 16:04 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Tano írta:
papamaci199 írta: Sziasztok!

Van egy autocom cdp+ 2014R2-es diagom meg egy bmw inpa kábelem. Sajnos az inpát még nem sikerült beüzemelnem csak az autocomot. A kérdésem az lenne hogy, melyik diaggal lehet alaposabban kiolvasni a hibákat és az élő adatokat egy 320d 136le 20pines körcsatis bmw-ből? Érdemes e szórakoznom az inpával? (kezdő vagyok benne)


Én (és mások is) a gyári, vagyis INPA-DIS-ISTA-NCS stb. progikat ajánlom az univerzális helyett.


Köszi, majd bütykölök még picit vele, esetleg az inpával lehet módosítani a szervíz időtartamot? Nekem 22000kmről kezdi és szeretném lecsökkenteni

papamaci199 Elküldve: 2015-07-31 15:56 Mûszerfal világítás

Robin68 írta:
hil írta:
papamaci199 írta:
YELLOW írta:
papamaci199 írta: Sziasztok!

Szeretném kicserélni a belső térben lévő izzókat más színűre, gondolok itt a műszerfalra, gombokra, klíma kijelzőre, és a műszerfalkijelzőre. Esetleg tudja valaki milyen foglalatúak ezek a lámpák vagy hogy hol tudok venni ilyen izzókat? Fehér/szürke színűre szeretném cserélni őket csak mindennapi használatban van az autó és azért hogy megnézzem milyen foglalat kell nem szeretném szétbontani. Esetleg ha tudnátok linket küldeni hol tudok venni és milyet kell venni azt megköszönném.


ez a korszak még létezik?
milyen az a szürke színű izzó?
egyébként LED-ek vannak benne, de megmondnai az fogja tudni, hol milyen van, aki már szedett szét ilyet. vannak kis cégek akik foglalkoznak át LED-ezéssel, de az sem pikk-pakk van meg. főleg ha rendelni kell LED-et.
nem mellesleg én nem cseszném el vele. BMW úgy jó, ahogy van, azzal a parázs színnel. ha fehét akarsz, akkor biztos van alternatív márka, pl koreai, vagy japán típusok. ha szerencséd van Lexus-ban is akad és RWD



És egyébként mindegyikben led van? Bardiauton kapni hozzá elvileg foglalatos ledet.



Szia! SMD ledek vannak benne, ahhoz meg nem szokott (ismereteim szerint) foglalat kelleni.
bye:hil


Ha ez kész akkor jön majd a Lexus hátsó lámpa, a 8-as csavarral felfogatható hátsó szárny, Homasitás cápauszony a tetőre, lángoló halálfej matrica a motorháztetőre. Márkaszeretet mi!....
Inkább ültetőrugóra költeném azt a pénzt amit a világítás cserére és az talán még dob az autón nem pedig megalázza.....
De ez csak az én véleményem....


Hát az én véleményem meg az, hogy az optikai tuning fülnél segítenetek kellene nem fikázni, ez pont olyan mikor az ncore-on azt írják valamihez hogy vedd meg. Másrészt szerintem öregíti az autó belsejét a "parázsvörös" belső világítás és nekem nem tetszik, ízlések és pofonok. Mivel diesel autóm van és nem vagyok egy tuningéhes need for speed rajongó így az enyémen nem lesz szárny az biztos. Az ültetőrugó meg nagyon kell a magyar utakra.
-hil: esetleg tudod milyen típusú ledek valók bele? Szeretném megrendelni mielőtt szétszedem, hogy már meg is tudjam csinálni. Köszönöm a segítséget

papamaci199 Elküldve: 2015-07-31 00:25 Mûszerfal világítás

hil írta:
papamaci199 írta:
YELLOW írta:
papamaci199 írta: Sziasztok!

Szeretném kicserélni a belső térben lévő izzókat más színűre, gondolok itt a műszerfalra, gombokra, klíma kijelzőre, és a műszerfalkijelzőre. Esetleg tudja valaki milyen foglalatúak ezek a lámpák vagy hogy hol tudok venni ilyen izzókat? Fehér/szürke színűre szeretném cserélni őket csak mindennapi használatban van az autó és azért hogy megnézzem milyen foglalat kell nem szeretném szétbontani. Esetleg ha tudnátok linket küldeni hol tudok venni és milyet kell venni azt megköszönném.


ez a korszak még létezik?
milyen az a szürke színű izzó?
egyébként LED-ek vannak benne, de megmondnai az fogja tudni, hol milyen van, aki már szedett szét ilyet. vannak kis cégek akik foglalkoznak át LED-ezéssel, de az sem pikk-pakk van meg. főleg ha rendelni kell LED-et.
nem mellesleg én nem cseszném el vele. BMW úgy jó, ahogy van, azzal a parázs színnel. ha fehét akarsz, akkor biztos van alternatív márka, pl koreai, vagy japán típusok. ha szerencséd van Lexus-ban is akad és RWD


És egyébként mindegyikben led van? Bardiauton kapni hozzá elvileg foglalatos ledet.



Szia! SMD ledek vannak benne, ahhoz meg nem szokott (ismereteim szerint) foglalat kelleni.
bye:hil



Szia. Én ezeket találtam azért kérdeztem rá, hogy nem e megúszom forrasztás nélkül.
http://www.aliexpress.com/item...32747.html
http://www.aliexpress.com/item...33333.html
http://www.bardiauto.hu/websho...erfal-izzo

De úgylátom hogy nem úszom meg forrasztás nélkül, esetleg tudjátok milyen smd led való bele?

papamaci199 Elküldve: 2015-07-30 17:35 Mûszerfal világítás

YELLOW írta:
papamaci199 írta: Sziasztok!

Szeretném kicserélni a belső térben lévő izzókat más színűre, gondolok itt a műszerfalra, gombokra, klíma kijelzőre, és a műszerfalkijelzőre. Esetleg tudja valaki milyen foglalatúak ezek a lámpák vagy hogy hol tudok venni ilyen izzókat? Fehér/szürke színűre szeretném cserélni őket csak mindennapi használatban van az autó és azért hogy megnézzem milyen foglalat kell nem szeretném szétbontani. Esetleg ha tudnátok linket küldeni hol tudok venni és milyet kell venni azt megköszönném.


ez a korszak még létezik?
milyen az a szürke színű izzó?
egyébként LED-ek vannak benne, de megmondnai az fogja tudni, hol milyen van, aki már szedett szét ilyet. vannak kis cégek akik foglalkoznak át LED-ezéssel, de az sem pikk-pakk van meg. főleg ha rendelni kell LED-et.
nem mellesleg én nem cseszném el vele. BMW úgy jó, ahogy van, azzal a parázs színnel. ha fehét akarsz, akkor biztos van alternatív márka, pl koreai, vagy japán típusok. ha szerencséd van Lexus-ban is akad és RWD


És egyébként mindegyikben led van? Bardiauton kapni hozzá elvileg foglalatos ledet.


papamaci199 Elküldve: 2015-07-30 01:00 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok!

Van egy autocom cdp+ 2014R2-es diagom meg egy bmw inpa kábelem. Sajnos az inpát még nem sikerült beüzemelnem csak az autocomot. A kérdésem az lenne hogy, melyik diaggal lehet alaposabban kiolvasni a hibákat és az élő adatokat egy 320d 136le 20pines körcsatis bmw-ből? Érdemes e szórakoznom az inpával? (kezdő vagyok benne)

papamaci199 Elküldve: 2015-07-30 00:47 320d Motor

Csabika136 írta:
kecsurobi írta:
zsuri72 írta:
SP_323i írta:
zsuri72 írta: Helló srácok!
E46-os 320d-m van, és az a gondom vele, hogy 2000-es fordulat alatt teljesen erőtlen, hiába nyomom a gázt, alig történik valami. Ha például 1500-1700 körül felváltok és a gázra nyomok, az autó szinte megtorpan, olyan mintha még lassulna is. Aztán 2000 ford. körül megindul mint az állat. Én légtömegmérőre gyanakszom, de nem igazán értek hozzá. Szerintetek ezt mi okozhatja? Talán közületek is járt már így valaki. Köszi a válaszokat.
Üdv. Zsolt


Esélyes, mert pont 2000 alatt lenne fontos, hogy jól mérjen.
Húzd le a csatiját én próbáld ki úgy. Hogyha megy rendesen, akkor erős a gyanú, hogy az a probléma


Köszi, megpróbálom. Ezek szerint, ha lehúzom a csatlakozóját, akkor jól kéne menjen? Akkor miért van rajta a mérő?


azért hogy szabályozza a levegő mennyiséget.ha lehúzod jó lesz de többet eszik ha az a baja.nekem van egy jó légtömegmérőm


Biztos vagyok benne, hogy jól akartad írni, de nem azt tetted. Szerintem a légmennyiség mérő nem szabályozza a levegő mennyiséget, hanem méri. Méghozzá a pillanatnyi beáramló levegő mennyiségét. Ehhez számolja ki vezérlőegység az üzemanyag mennyiséget és pontosan adagolja.
A lehúzott mérő csatlakozó esetében pedig a vezérlőegység a többi rendelkezésre álló információ alapján számol ki egy helyettesítő értéket, hogy működhessen a motor, de természetesen ez nem pontos érték, hisz adagolás szempontjából a legfontosabb adatot kell pótolni.


Én hasonló cipőben vagyok, már annyit olvastam a torpanásos erőtlenséges témákról hogy egyenlőre csak a rádió nem okozhat ilyen problémát Én lehúztam a légtömegmérőt nekem az volt a tapasztalat, hogy szinte meg sem mozdult az autó iszonyat erőtlen lett szóval az nekem nem oldotta meg sőt rosszabb lett. Esetleg próbáld meg az EGR szelepet kitakarítani lehet hogy az van letapadva, ha nem akkor érdemes egy diagnosztikát csinálni menet közben élő adatokkal.(320d,136le)

papamaci199 Elküldve: 2015-07-29 12:55 Mûszerfal világítás

Sziasztok!

Szeretném kicserélni a belső térben lévő izzókat más színűre, gondolok itt a műszerfalra, gombokra, klíma kijelzőre, és a műszerfalkijelzőre. Esetleg tudja valaki milyen foglalatúak ezek a lámpák vagy hogy hol tudok venni ilyen izzókat? Fehér/szürke színűre szeretném cserélni őket csak mindennapi használatban van az autó és azért hogy megnézzem milyen foglalat kell nem szeretném szétbontani. Esetleg ha tudnátok linket küldeni hol tudok venni és milyet kell venni azt megköszönném.

papamaci199 Elküldve: 2015-07-29 12:44 320d turbó hiba

wizzaerr írta:
Idézet:

Itt a takarításra való spray.
http://store.sgconsult.hu/inde...uct_id=245



Köszi! Számolj be majd, hogy meddig tartott a művelet, milyen volt a geometria és javult-e valamit a helyzet! Mikor is lesz a műtét?



Sajnos csak augusztus 20.-a utáni héten leszek szabadságon akkor szétszedem, kitakarítom az egr-t és a turbót, lecserélem a vákuumcsöveket meg ránézünk az adagolóra is. Mindenképp írok majd remélem ennyi elég lesz az autónak

papamaci199 Elküldve: 2015-07-29 01:47 320d turbó hiba

wizzaerr írta:
SP_323i írta:
papamaci199 írta:
wizzaerr írta:
SP_323i írta:
wizzaerr írta:
papamaci199 írta:
wizzaerr írta: Sziasztok!

Múlt héten elmentem egy haverommal szerencsét próbálni, mert szeretne venni egy e46 320d-t. Az egyik kiszemelt kupét ki is próbáltuk. Elég jól ment, észrevehetően jobban húzott mint az én 320d-m. Mivel az enyém gyorsításkor kormol is, a hétvégén rátettem diagra hátha kiderül valami az élő adatokból. Csak sajnos kevés vagyok hozzá, hogy megállapítsam hol a hiba.
1-2-3 sebességben még gyorsul, de 4-5-6-ban már nem olyan fürge mint régen volt. Nem szoktam versenyezni, de a múltkor siettem és nem szerettem volna, ha a mögöttem haladó kombi 4-es golf megelőz, úgyhogy padlót nyomtam. Erre körbeautózott...mondanom sem kell, hogy félreállt a szám. Feltettem a diagról egy videót, amiből nekem úgy tűnik, hogy a mért turbónyomás csak cammog a referenciaérték után. Szerintetek is a turbónál kell keresni a hibát, vagy ez így rendben van? Előre is köszönöm a segítséget!

https://drive.google.com/open?...DZoNndEU1E


Szervusz. Nagyjából ugyan ebben a cipőben járok én is, a hétvégén voltam egy bmw találkozón ott mondta a srác hogy neki is volt már ilyen a turbo geometriálya volt letapadva a sok korom miatt. Most tervezem leszedni én is a turbót augusztus közepén hogy kitakaríttsam, az egr szelepet már megcsináltam az elég koszos volt, gondolom a turbó is szép lehet. Én is feldugtam diagra a gépet majd élő adatot néztem a turbóról ami fel is ment 1.9 barra de eléggé késve a kívánt értékhez.


köszi! A turbót leszedni visszatenni nekem 2 nap Megkérdezhetem, hogy mivel tisztítod ha már leszedted? Gondolom szét is kell szedni, hogy mindenről el tudd távolítani a lerakódást. A szétszerelés otthon végezhető „do it yourself”?
Arra gondoltam, hogy első körben inkább a vákumcsövekkel kezdeném, mert ezek kb. egyidősek az autóval. Tudja valaki, hogy milyen átmérőjű csövet kell vennem? Fontos az oldalán a „szövetborítás”? Vákumcsőcseréhez milyen alkatrészek lesznek útban, mármint mit kell majd kivenni, hogy elférjek? Szívósor maradhat?



3,5 mm-esek a csövek
én 3mm-es szilikont vettem, picit nehezen, de felmegy
szívósor leszedős, hogyha nem vagy nőgyógyász


Nálad is teljesítménygond volt, vagy csak megelőzésképpen cseréltél? Jobb lett? Szóval szívósor leszedős, azon kívül ami még fájhat?


Ma beszéltem az egyik ismerősömmel elvileg van egy hab alapú spray a turbó takarításra amivel le sem kell szedni, utánajárok mi lehet ennek a neve. Én ha leszedem akkor valami erős anyaggal talán féktisztítóval vagy metal cleanerrel esek neki a koromnak meg drótkefével.


erről én is hallottam
jó lenne tudni mi az

wizzaerr
megelőzés
nálam teljesítmény vesztést eddig a légtömegmérő okozott


A légtömegmérő az élő adatok szerint nekem jónak tűnik. Szerintetek? (video az első hozzászólásomban)


Itt a takarításra való spray.
http://store.sgconsult.hu/inde...uct_id=245


papamaci199 Elküldve: 2015-07-28 11:01 320d turbó hiba

wizzaerr írta:
SP_323i írta:
wizzaerr írta:
papamaci199 írta:
wizzaerr írta: Sziasztok!

Múlt héten elmentem egy haverommal szerencsét próbálni, mert szeretne venni egy e46 320d-t. Az egyik kiszemelt kupét ki is próbáltuk. Elég jól ment, észrevehetően jobban húzott mint az én 320d-m. Mivel az enyém gyorsításkor kormol is, a hétvégén rátettem diagra hátha kiderül valami az élő adatokból. Csak sajnos kevés vagyok hozzá, hogy megállapítsam hol a hiba.
1-2-3 sebességben még gyorsul, de 4-5-6-ban már nem olyan fürge mint régen volt. Nem szoktam versenyezni, de a múltkor siettem és nem szerettem volna, ha a mögöttem haladó kombi 4-es golf megelőz, úgyhogy padlót nyomtam. Erre körbeautózott...mondanom sem kell, hogy félreállt a szám. Feltettem a diagról egy videót, amiből nekem úgy tűnik, hogy a mért turbónyomás csak cammog a referenciaérték után. Szerintetek is a turbónál kell keresni a hibát, vagy ez így rendben van? Előre is köszönöm a segítséget!

https://drive.google.com/open?...DZoNndEU1E


Szervusz. Nagyjából ugyan ebben a cipőben járok én is, a hétvégén voltam egy bmw találkozón ott mondta a srác hogy neki is volt már ilyen a turbo geometriálya volt letapadva a sok korom miatt. Most tervezem leszedni én is a turbót augusztus közepén hogy kitakaríttsam, az egr szelepet már megcsináltam az elég koszos volt, gondolom a turbó is szép lehet. Én is feldugtam diagra a gépet majd élő adatot néztem a turbóról ami fel is ment 1.9 barra de eléggé késve a kívánt értékhez.


köszi! A turbót leszedni visszatenni nekem 2 nap Megkérdezhetem, hogy mivel tisztítod ha már leszedted? Gondolom szét is kell szedni, hogy mindenről el tudd távolítani a lerakódást. A szétszerelés otthon végezhető „do it yourself”?
Arra gondoltam, hogy első körben inkább a vákumcsövekkel kezdeném, mert ezek kb. egyidősek az autóval. Tudja valaki, hogy milyen átmérőjű csövet kell vennem? Fontos az oldalán a „szövetborítás”? Vákumcsőcseréhez milyen alkatrészek lesznek útban, mármint mit kell majd kivenni, hogy elférjek? Szívósor maradhat?



3,5 mm-esek a csövek
én 3mm-es szilikont vettem, picit nehezen, de felmegy
szívósor leszedős, hogyha nem vagy nőgyógyász


Nálad is teljesítménygond volt, vagy csak megelőzésképpen cseréltél? Jobb lett? Szóval szívósor leszedős, azon kívül ami még fájhat?


Ma beszéltem az egyik ismerősömmel elvileg van egy hab alapú spray a turbó takarításra amivel le sem kell szedni, utánajárok mi lehet ennek a neve. Én ha leszedem akkor valami erős anyaggal talán féktisztítóval vagy metal cleanerrel esek neki a koromnak meg drótkefével.

papamaci199 Elküldve: 2015-07-27 20:06 320d turbó hiba

wizzaerr írta: Sziasztok!

Múlt héten elmentem egy haverommal szerencsét próbálni, mert szeretne venni egy e46 320d-t. Az egyik kiszemelt kupét ki is próbáltuk. Elég jól ment, észrevehetően jobban húzott mint az én 320d-m. Mivel az enyém gyorsításkor kormol is, a hétvégén rátettem diagra hátha kiderül valami az élő adatokból. Csak sajnos kevés vagyok hozzá, hogy megállapítsam hol a hiba.
1-2-3 sebességben még gyorsul, de 4-5-6-ban már nem olyan fürge mint régen volt. Nem szoktam versenyezni, de a múltkor siettem és nem szerettem volna, ha a mögöttem haladó kombi 4-es golf megelőz, úgyhogy padlót nyomtam. Erre körbeautózott...mondanom sem kell, hogy félreállt a szám. Feltettem a diagról egy videót, amiből nekem úgy tűnik, hogy a mért turbónyomás csak cammog a referenciaérték után. Szerintetek is a turbónál kell keresni a hibát, vagy ez így rendben van? Előre is köszönöm a segítséget!

https://drive.google.com/open?...DZoNndEU1E


Szervusz. Nagyjából ugyan ebben a cipőben járok én is, a hétvégén voltam egy bmw találkozón ott mondta a srác hogy neki is volt már ilyen a turbo geometriálya volt letapadva a sok korom miatt. Most tervezem leszedni én is a turbót augusztus közepén hogy kitakaríttsam, az egr szelepet már megcsináltam az elég koszos volt, gondolom a turbó is szép lehet. Én is feldugtam diagra a gépet majd élő adatot néztem a turbóról ami fel is ment 1.9 barra de eléggé késve a kívánt értékhez.

papamaci199 Elküldve: 2015-07-13 19:30 20d gázadásra megtorpanás

szotakdavid írta:
papamaci199 írta:

A napokban vettem egy diagnosztikai eszközt hogy végre hátha rájövök mi a baja az autónak. Az eredmény az az, hogy hibaüzenetet nem kaptam viszont teszteltem a turbót és az adagoló előtöltést. A turbó egész jól teljesített alapjáraton 950 milibar körül volt a kívánt érték és a mért adat is ennyit mutatott. Padlógáznál felment a kívánt érték 2000 milibarra a mért pedig 1850-1900 ra ami szerintem megfelelő. Ezt álló helyzetben mértem. Az adagolóra is indítottam egy tesztet ahol az előtöltést figyelte a szolanoid szeleppel. A program azt írta -3.5fok-0.5fok között kell lennie viszont -15fokot mért alapjáraton. Ez okozhat nekem torpanást vagy ez az érték lehet rossz? Mi okozhatja ezt, tudok rajta állítani?


Be van ragadva az előtöltés szabályzószelep! Vagy nincs jó helyen az adagoló.


Az előtöltést a szolenoid szelep szabályozza? mert mikor beindítom a diag először -45fokot ír majd mikor elcsendesedik akkor lesz -15 fok ez kb 2-3mp, esetleg egy képet tudnál mutatni a szabályzó szelepről? Az autó egyébként nem füstöl.

papamaci199 Elküldve: 2015-07-13 12:09 320d Motor

toki24 írta:
YELLOW írta:
l0rkaY írta: Sziasztok!

Mivel nem tudok létrehozni új témát, ezért ide posztolok.

Csattog a lánc, nagy valószínűséggel a láncfeszítő patron a ludas. Elkezdtük szétbontani, viszont csak az egyik porlasztó jött ki, a többi meg sem mozdul.. Állt több, mint 24 órát wd40-ben, felmelegítettük, rángattuk, de semmi. A kompresszió sem lőtte ki őket.
Létezik ehhez valami célszerszám vagy tudtok valami hasznos tanáccsal szolgálni? Persze azért a beletörést mellőzzük

1999 320D 204D1

Köszi


igen, célszerszám kell hozzá. kár kókányolni, mert több kárt csináltok...
el kell vini egy olyan szerelőhöz akinek van megfelelő eszköze, és nem Mekk Elek-hez


Általában amint én is tapasztaltam beszoktak keményen rágódni tüzkarika miatt gondolom én.
Nekem beleis tört pl 1 anno.

Olyan műhelybe kell venni,ahol van normális pneumatikus kiszedő!


Szervusz!
Nekem is cserélni kellet porlasztót ami nem akart kijönni, én csináltam hozzá egy célszerszámot ami igazából egy negatív kalapács, szépen kijött vele.

papamaci199 Elküldve: 2015-07-13 10:05 20d gázadásra megtorpanás

Tano írta:
papamaci199 írta:
papamaci199 írta: a turbó nyomás szabályzó kitakarításához le kell venni a turbót is? megnéztem a vákuum csöveket nekem nem engedi el szóval gondolom azok rendben vannak, a szívósort is kitakarítottam, esetleg azt tudja valaki ami abban van szenzor az mit néz vagy mire jó?


áhhh bocsi megnéztem mi is az a turbó nyomás szabályzó szelep azt hogy lehet kitakarítani? , hétvégén azt is kiszedtem belefújtam az egyik csőbe és a másikból alig de jött levegő. ez alaphelyzetben zárt lenne?


Ez egy elektromos szelep, ami szabályozza, hogy mennyi vákum kerüljön a turbó geometria állító mechanikára. A rajta lévő dobozkában van egy szűrő, egyebet nem nagyon tudsz tisztítgatni rajta.
A szívósoron lévő szenzor méri a beömlőben lévő nyomást, vagyis a töltőnyomást, illetve a légköri nyomást kikapcsolt motornál.


A napokban vettem egy diagnosztikai eszközt hogy végre hátha rájövök mi a baja az autónak. Az eredmény az az, hogy hibaüzenetet nem kaptam viszont teszteltem a turbót és az adagoló előtöltést. A turbó egész jól teljesített alapjáraton 950 milibar körül volt a kívánt érték és a mért adat is ennyit mutatott. Padlógáznál felment a kívánt érték 2000 milibarra a mért pedig 1850-1900 ra ami szerintem megfelelő. Ezt álló helyzetben mértem. Az adagolóra is indítottam egy tesztet ahol az előtöltést figyelte a szolanoid szeleppel. A program azt írta -3.5fok-0.5fok között kell lennie viszont -15fokot mért alapjáraton. Ez okozhat nekem torpanást vagy ez az érték lehet rossz? Mi okozhatja ezt, tudok rajta állítani?

papamaci199 Elküldve: 2015-06-02 15:10 20d gázadásra megtorpanás

papamaci199 írta:
abkapos74 írta:
papamaci199 írta:
szotakdavid írta:
papamaci199 írta:
szotakdavid írta:
papamaci199 írta: Sziasztok.
Nekem egy olyan problémám lenne, hogy amikor odataposom neki 1600-1700-as fordulatnál megindul majd 2000-es fordulat körül megtorpan az autó mintha elveszítené a turbó nyomást majd 2300-as fordulat körül újra megindul. Eddig nem csinált ilyet. Motor diagnosztika ezt írta ki: 5 - tűelmozdulás érzékelő
Ez az egy hibaüzenet jött fel, esetleg tudja valaki mitől lehet ez?
Az autó 2000-es évjáratú e46 320d lépcsőshátú


Szia!

Jeladós porlasztó hiba,cseréld ki és jó lesz.
Van 1db jeladós porlasztóm,ha érdekelne.

Üdv D.


esetleg tudod hogy lehet kimérni, hogy maga a jeladó a rosz vagy a kábel szakad?


Nem javitható,cserélni kell!


Sikerült kicserélnem a jeladós porlasztót valóban rossz volt mivel 102 ohm-ot kellet volna mérni a kábel 2 érintkezőén viszont szakadást mutatott vettem egy másikat ami már jó volt és annyit változott, ha bekapcsolom a klímát már nem ugrál a fordulat.
Viszont a torpanás még nem szűnt meg esetleg van e valami ötlet hozzá? Menet közben csak 4. és 5. sebességben megtorpan a pillanatnyi fogyasztás mérő is vissza esik picit abban a pillanatban. maga a fordulat nem esik vissza csak mintha nem kapna elég anyagot.

Szia ugyan ezzel küzdöttem, kicseréltük a vákum csöveket illetve kitakarítottuk a turbónyomás szabályzót és jó lett.


a turbó nyomás szabályzó kitakarításához le kell venni a turbót is? megnéztem a vákuum csöveket nekem nem engedi el szóval gondolom azok rendben vannak, a szívósort is kitakarítottam, esetleg azt tudja valaki ami abban van szenzor az mit néz vagy mire jó?


áhhh bocsi megnéztem mi is az a turbó nyomás szabályzó szelep azt hogy lehet kitakarítani? , hétvégén azt is kiszedtem belefújtam az egyik csőbe és a másikból alig de jött levegő. ez alaphelyzetben zárt lenne?