pomzi fórum hozzászólásai

pomzi Elküldve: 2012-05-03 22:43 BMW a motorsportban

Tano írta:
pomzi írta:
Tano írta: Mi is kinézünk vasárnap. Szerintetek merről lenne érdemes megközelíteni a helyszínt?


hát ha a szolnok-mogyoród utat kérded, akkor én a 32-es régi 3-as kombinációt ajánlom, a 4-est nem igazán


Igen, eddig erre gondoltam én is. De a pálya környékén merről érdemes menni? Mogyoródot érdemesebb Szada felől támadni? Gondolom a 3-as felőli behajtó tömve lesz...


Hát Te tudod, én nem kerülnék

pomzi Elküldve: 2012-05-03 21:26 BMW a motorsportban

Tano írta: Mi is kinézünk vasárnap. Szerintetek merről lenne érdemes megközelíteni a helyszínt?


hát ha a szolnok-mogyoród utat kérded, akkor én a 32-es régi 3-as kombinációt ajánlom, a 4-est nem igazán

pomzi Elküldve: 2012-04-23 11:44 Heeelp...!

Bero írta:
pomzi írta:
Bero írta: Sziasztok! Van egy problémám: Nem szól a duda! Szétszedtem a kormányom,ott semmi különöset nem láttam,minden vezeték stimmelt! lökhárítót is átnéztem oda is megy a vezeték. Kimérni meg nem tudtam. Így tudtok valami ötletet mondani miért nem működik? Semmi előjele nem volt,csak egyik napról a másikra,történt. Köszi!


Más autómnál ilyenkor kiment a reléje, én erre tippelek


És hol található ez a relé? Köszi!!


Kis gugli után
"Szintén az elejétõl nem mûködött a dudám (kérdeztem is a fórumon, hogy mi lehet a baja...), azt viszont kiderítettem, hogy a biztosíték tábla alatti relék közül a legbelsõ a kürtrelé. Kicseréltem, és legnagyobb örömömre megszólalt a duda."

pomzi Elküldve: 2012-04-22 22:24 Heeelp...!

Bero írta: Sziasztok! Van egy problémám: Nem szól a duda! Szétszedtem a kormányom,ott semmi különöset nem láttam,minden vezeték stimmelt! lökhárítót is átnéztem oda is megy a vezeték. Kimérni meg nem tudtam. Így tudtok valami ötletet mondani miért nem működik? Semmi előjele nem volt,csak egyik napról a másikra,történt. Köszi!


Más autómnál ilyenkor kiment a reléje, én erre tippelek

pomzi Elküldve: 2012-04-21 22:03 Heeelp...!

BMW_0902 írta: Kedves Fanatikus társaim!

Segítségeteket szeretném kérni, különösen azokét, akiknek van az E46 típusú kocsijukban fényszórómosó berendezés, amely engem lassan kikerget a világból, és melynek következtében lassan kitérek a hitemből.

A menetirány szerinti bal fényszórómosó berendezésem folyat. De csak néha, de akkor nagyon.
Azt nem írom le, hogy mit szenvedtem (szenvedtünk) vele, hogy a folyást elállítsuk. Néha elállt, de aztán megint víztócsát vettem észre a kocsi alatt... És kezd nagyon elegem lenni belőle, mert szépen lassan leszlopálja az ablakmosó folyadékomat is...

Kiderítettük nagy nehezen, hogy a bal oldali munkahenger (ha így nevezik) rossz, valamiért folyat. "Jó" kis cseh gyártmány, már meg is adta magát, de nem is ez a lényeg, hogy ki gyártotta, hanem az, hogy rossz.

Szóval az lenne a nagy kérdésem, hogy
1. pontosan mi az elnevezése az alkatrésznek? (Pirossal bekarikázva az elem, igaz a jobboldali, mely jó.)



2. Szerintetek ha cserélni kell, akkor megy vele a bajuszléc is? Vagy szét lehet szedni darabokra?

3. Ha megvan, hogy mi lenne az alkatrész, akkor meg tudná nekem mondani valaki, hogy honnan lehet tutira rendelni, mert az unixon nem találtam meg? Igaz megmondom őszintén lövésem sem sincsen, hogy mit is keressek!

Végezetül: Köszönöm előre is a segítséget , és megjegyzem halkan: Megvan az első felesleges berendezés az E46-osban!

(Az alábbi linken található még egy fotó is a már kiszerelt, baloldali alkatrészről. Ezen két szám is van. De melyik a valódi?)


Ami biztos, h a bajuszléc nem megy vele amit kitol a mosó kis cuccot (műanyag mosófej, nem tudom hogy hívják ) a bajuszlécből az simán lehúzható és így már külön is vált a bajuszléc
A többi kérdésedre remélhetőleg a kollégák tudják a választ

pomzi Elküldve: 2012-04-20 10:22 Piros olaj lámpa!!

valter320d írta:
valter320d írta:
valter320d írta:
Sanya írta: Kösz szépen mindenkitõl az infót!!! Az olaj szintem rendben van már 8000-nél le cseréltem mert azt hittem az olaj miatt van. 10/40-rõl 5/30-ra és mindkettõvel ugyanaz!
Csak engen idegesitett hogy miért csinálja ezt, na meg szerintem nem egésztséges a motornak bár lehet hogy én egy kissé túl reagálom a dolgot.
Egyébként ez javitható? Mit tudtok róla

Mégegyszer kösz mindenkinek!!


Szerintem erröl a szelepröl van szó ami megtartja a nyomást:
http://bmwfans.info/parts/cata..._oil_pump/

5 6 7 8 9

Úgy 4000 forint ez a projekt


Beszéltem a szerelömmel,és arra jutottunk hogy ennek a kis pillempátyunak a kicserélése nem is olyan kis feladat de töröltettem a szidemannos rendelést,mert az én kis cimborám lerendelte wallistól feleannyiért és 2 nap mulva megvan,már akkor összekötöm a kellemest a hasznossal.Cserélek olajat is mivel le kell épiteni a fél motort,olajteknö stb stb írok majd hogy mi a helyzet nemtom mikor de fogok irni.


Na de megtudtam egy érdekes dolgot megosztom:"Valóban, az ilyen jellegű későn felépülő olajnyomás-problémák egy része az olajszűrőre vezethető vissza, ugyanis a szűrőnek lenne az a feladata egyes modelleknél, hogy az olaj visszafolyást megakadáloyzza, így a pumpa gyorsabban fel tudja építeni a nyomást. Két eset lehetséges: vagy a szűrő nem volt belevaló, nem volt megfelelő, legfeljebb fizikai méreteiben (ez gyakran előfordul), vagy ebben a szűrőben rossz volt vagy elromlott a szelep, amely a visszafolyást hivatott megakadályozni. Ez vagy egy rugóterhelésű szelep, vagy pedig egy egyszerű gumimembrán a szűrő felső részénél, ahogy Ön is írta.

Az indítás utáni kopogás, ha az csak a szelepek felől jön akkor teljesen ártalmatlan, ha pedig csapágyhang, kemény, durva kopogás az olajhiányos üzem miatt... Hát akkor ezt mindeképpen jelezze a szerviznek, ahol az olajat cserélték. Nem biztos, hogy okoz ez problémát a későbbiekben, de jó, ha van egy munkalap, ahol Ön ezt panaszolja, hogy ha esetleg később mégis probléma lesz, akkor erre hivatkozva javítsák ki. Most szétszedetni a motort nem érdemes, márcsak azért sem, mert kicsi az esélye, hogy bármi is meghibásodott volna..." Lehet azért van mert gagyi szüröt vettem bele a multkor most mann t vettem!!És hétvégén kicserélem!


Köszi a megosztást, én is kipróbálom akkor a mann-t

pomzi Elküldve: 2012-04-19 13:24 Heeelp...!

Maistro írta: Bocsi hogy ide is írok de fontos lenne szóval : kicseréltem a fejegyseget az autóban rendesen működött egyszer csak menet kozben kikapcsolt magától és nem lehet életre kelteni vissza raktam a gyarit ez működik de gyujtasra nem kapcsol be és nem kapcsol ki gyujtas levetelkor valaki tudna nekem ebben segíteni hogy mi lehet a gond ???


Csak szakszerűtlenül tudom leírni én úgy tudom, h ezt minden fejegységnél be lehet állítani úgy h a hátulján két kábelt felcserélsz, na most nekem kenwoodom van meg volt már lg-m is, ezeknél úgy volt h a piros és sárga kábeleket átcseréled, nem kellett vágni, hanem gyárilag úgy volt kialakitva, hogy ezeket tudd cserélgetni, ahogy szeretnéd. A gyárinál nem tudom ez hogyan működik, de szerintem valami ilyesmi a probléma

pomzi Elküldve: 2012-04-14 19:29 Motorolaj

Sansz írta:
pomzi írta:

Ha kicseréltétek megírhatnátok a tapasztalatot, h tényleg ez e a baj nálam is mutatkozik a jelenség, később veszi fel az olajat, a visszajelző lámpa is később alszik pár másodperccel, ha ez a hiba én is cserélem


Ezzel kapcsolatban én is várok tapasztalatot, nálam semmi szokatlan hang nincs, de 4-5 másodpercig sárga olajlámpám van, nekem is olajcsere után kezdett égni. :/


A sárga az szerintem más lesz, ahogy korábbi hozzászólásokat olvasgattam, vagy kevés az olajszint, vagy az érzékelőd ment tönkre
[/quote]

Szintet már néztem, miután tovább maradt égve, de az jó volt és az óta is nézem de ugyan ott áll, akkor lehet az érzékelő lehet a hibás...
Még 1-re gondoltam, minden szűrőt cseréltem, de kartergázszűrőt azt még nem, az lehet esetleg probléma?[/quote]

Hát szerintem nincs köze hozzá

pomzi Elküldve: 2012-04-14 18:51 Motorolaj



Ha kicseréltétek megírhatnátok a tapasztalatot, h tényleg ez e a baj nálam is mutatkozik a jelenség, később veszi fel az olajat, a visszajelző lámpa is később alszik pár másodperccel, ha ez a hiba én is cserélem
[/quote]

Ezzel kapcsolatban én is várok tapasztalatot, nálam semmi szokatlan hang nincs, de 4-5 másodpercig sárga olajlámpám van, nekem is olajcsere után kezdett égni. :/[/quote]

A sárga az szerintem más lesz, ahogy korábbi hozzászólásokat olvasgattam, vagy kevés az olajszint, vagy az érzékelőd ment tönkre

pomzi Elküldve: 2012-04-14 12:56 Motorolaj

valter320d írta:
patrik1987 írta: Üdv márkatársak! Segittségeteket kérném! Remélem johelyre irok! Indittáskor eléggé láncangja van a verdámnak,olyan mintha most cseréltem volna olajat és kb-4-5 másodpercig! olyan mintha visszafolyna az olaj! olaj most volt cserélve és láncfeszittő patron is! Valakinek valami ötlet? köszi elöre is!


ÖÖÖÖ szerintem neked is az a bajod mint nekem van az olajszivattyu nál egy megtartó mechanizmus:

http://bmwfans.info/parts/cata..._oil_pump/ 5-9 ig

És itt meg is rendelheted cikkszám alapján 5800 forint asszem

http://www.schmiedmann.hu/13%2...reses.aspx


Ha kicseréltétek megírhatnátok a tapasztalatot, h tényleg ez e a baj nálam is mutatkozik a jelenség, később veszi fel az olajat, a visszajelző lámpa is később alszik pár másodperccel, ha ez a hiba én is cserélem

pomzi Elküldve: 2012-03-31 13:26 Heeelp...!


Igen, jó mind a két rendszámtábla világítás. Nem lett betéve LED-es izzó sem. Csomi világítás is megy. Őőő talán az lehet, hogy bár világít a rendszámtábla világítás, de mint ha az egyik izzó fekete lett volna, de világít. Ez számíthat? Mert más ötletem már tényleg nincs..:S[/quote]


Igen számít, nálam is volt ilyen, még világított a lámpa de már kicsit füstös volt és bejelezte, h nem világít. Kicseréled és jó lesz

pomzi Elküldve: 2012-03-23 13:49 Heeelp...!

szotakdavid írta:
RePTaiL írta:
pomzi írta:
szotakdavid írta: Sziasztok!

Kérdésem a következő e46-omba nincs kartámla középen,hogy tudnám pótolni?
Másik kérdésem M-packet 1-es első lökháritó ködlámpa körüli takaró műanyaghoz tudna valaki mondani egy gyári számot?
Köszi a segitséget jah és a legfontosabb hogy van egy szép e46m képet mindjárt dobok fel.



Az a takaró műanyag engem is érdekelne, meg nem tudod véletlen, hogy ebbe a lökhárítóba ugyanaz a ködlámpa passzol mint az M 2-esbe? mert eltaláltam egy nyulat és lebontotta a bal oldalát


takarónak a gyári száma bal: 51110001203
jobb: 51110001204
könyöklőt bontóból érdemes venni, pl. Kasza Mestertől (topicja is van)

Az M-tech I és II ködlámpája nem ugyan az! De Neked Dávid amúgy is már e39 van nem?


Nem E46-t vettem gondolkoztam e39-en,de maradtam a réginél,vágom a könyöklőt,de h lehet beletenni? köszi a gyári számot jövök eggyel



Köszi

pomzi Elküldve: 2012-03-22 21:54 Heeelp...!

szotakdavid írta: Sziasztok!

Kérdésem a következő e46-omba nincs kartámla középen,hogy tudnám pótolni?
Másik kérdésem M-packet 1-es első lökháritó ködlámpa körüli takaró műanyaghoz tudna valaki mondani egy gyári számot?
Köszi a segitséget jah és a legfontosabb hogy van egy szép e46m képet mindjárt dobok fel.



Az a takaró műanyag engem is érdekelne, meg nem tudod véletlen, hogy ebbe a lökhárítóba ugyanaz a ködlámpa passzol mint az M 2-esbe? mert eltaláltam egy nyulat és lebontotta a bal oldalát

pomzi Elküldve: 2012-01-31 22:18 Valaki segítsen

vivaladiesel írta:
pomzi írta:
vivaladiesel írta: Sziasztok! S.O.S segítsgére lenne szükségem. Gondoltam kicserélem a vason a gázolajszűrőt (képen), de megakadtam.


Húzd erősen, miközben valaki tartja a tartályát, vagy mi annak a neve, elég passzos, kicsit csavargatod közben és ki fog jönni


Sikerült!! Már be is dobtam a új MannFiltert.
Ezúton is köszönet a segítőmnek aki ' húzta és csavargatta ' (mármint a gázolajszűrőt...) . :






pomzi Elküldve: 2012-01-31 18:36 Valaki segítsen

vivaladiesel írta: Sziasztok! S.O.S segítsgére lenne szükségem. Gondoltam kicserélem a vason a gázolajszűrőt (képen), de megakadtam. Nem tudom kiszedni a helyéről... :vazzefém henger) Mit tegyek?! Köszi!


Húzd erősen, miközben valaki tartja a tartályát, vagy mi annak a neve, elég passzos, kicsit csavargatod közben és ki fog jönni