rece65 fórum hozzászólásai

rece65 Elküldve: 2014-03-03 14:27 Segítsetek!

jencispy írta:
rece65 írta:
rece65 írta:
Pocses írta:
rece65 írta: Nem találtam ilyen topic-ot ezért írok ide!
Valaki tudna videót linkelni ahol a digit klíma paneljét mutatják be hogyan kell kivenni legegyszerűbben?
Vetten egy telefontartót és az alá kell beszerelni valahogyan,két csavarral.

Itt a tartóról egy kép és arról is hogy mi a cél!







Tessék:



Köszönöm uram!

Megnéztem a videót,ott csak kipattintotta a klima panelt a srác.
Ha kivettem a panelt akkor lesz ott 2 csavar hely ahova fogathatom a tartómat ahogyan a képen látszik?
A videóból nem derült ki hogy van-e ott gyárilag ennek helye!
Egyébként van vkinek hasonló tartója mint amit én vettem?
Nekem nagyon hiányzik olyan hely az autómban ahova biztonsággal lehet egy 5"-s telefont úgy elhelyezni hogy lássam is és el is érjem!
Eddig a klima panel alatti rekeszbe raktam de onnan állandóan kicsúszik meg nem is ott a helye sztem!
A szélvédőre nem akarom tenni a a tartót ha nem muszály....
Van ilyen tartóm de sztem nem való a bömibe!
Ez a "gyári"megoldás jobban tetszik,igaz kicsit lent lesz a tartó de jobb megoldást nem találtam eddig.
Ha vki tud akkor ossza meg velem is!
Most vettem észre hogy azon a képen nem látszik amiről beszélek,ezért itt egy kép erről is:




brodit.hu

Nekem a szellőzőre rakható volt.
Vettem hozzá aktív(töltős) telefon tartót is ugyanitt.
Teljesen korrket, masszív.


A szellőzőre szerelhető is elég stabil?
Mert az csak magasabban van és jobban szem előtt lenne mint ott lent amit vettem...
De ha már megvettem ezt mégiscsak kipróbálom milyen ott...
Amúgy elég drágák azok a tartók de tudom hogy a brodit az egy minőségi cucc!
Hasonlót lehet venni ami nem kerül ennyibe?
Vagy te maradtál a minőség mellett?

rece65 Elküldve: 2014-03-03 12:36 Segítsetek!

rece65 írta:
Pocses írta:
rece65 írta: Nem találtam ilyen topic-ot ezért írok ide!
Valaki tudna videót linkelni ahol a digit klíma paneljét mutatják be hogyan kell kivenni legegyszerűbben?
Vetten egy telefontartót és az alá kell beszerelni valahogyan,két csavarral.


Itt a tartóról egy kép és arról is hogy mi a cél!







Tessék:


YouTube videó


Köszönöm uram!

Megnéztem a videót,ott csak kipattintotta a klima panelt a srác.
Ha kivettem a panelt akkor lesz ott 2 csavar hely ahova fogathatom a tartómat ahogyan a képen látszik?
A videóból nem derült ki hogy van-e ott gyárilag ennek helye!
Egyébként van vkinek hasonló tartója mint amit én vettem?
Nekem nagyon hiányzik olyan hely az autómban ahova biztonsággal lehet egy 5"-s telefont úgy elhelyezni hogy lássam is és el is érjem!
Eddig a klima panel alatti rekeszbe raktam de onnan állandóan kicsúszik meg nem is ott a helye sztem!
A szélvédőre nem akarom tenni a a tartót ha nem muszály....
Van ilyen tartóm de sztem nem való a bömibe!
Ez a "gyári"megoldás jobban tetszik,igaz kicsit lent lesz a tartó de jobb megoldást nem találtam eddig.
Ha vki tud akkor ossza meg velem is!
Most vettem észre hogy azon a képen nem látszik amiről beszélek,ezért itt egy kép erről is:




rece65 Elküldve: 2014-03-03 12:17 Segítsetek!

Pocses írta:
rece65 írta: Nem találtam ilyen topic-ot ezért írok ide!
Valaki tudna videót linkelni ahol a digit klíma paneljét mutatják be hogyan kell kivenni legegyszerűbben?
Vetten egy telefontartót és az alá kell beszerelni valahogyan,két csavarral.


Itt a tartóról egy kép és arról is hogy mi a cél!







Tessék:


YouTube videó


Köszönöm uram!

rece65 Elküldve: 2014-03-03 11:45 Segítsetek!

Nem találtam ilyen topic-ot ezért írok ide!
Valaki tudna videót linkelni ahol a digit klíma paneljét mutatják be hogyan kell kivenni legegyszerűbben?
Vetten egy telefontartót és az alá kell beszerelni valahogyan,két csavarral.


Itt a tartóról egy kép és arról is hogy mi a cél!





rece65 Elküldve: 2014-02-27 19:47 BMW kulcsok

YELLOW írta:
rece65 írta:
Tudsz rá vkit konkrétan aki ilyennel foglakozik és megcsinálná?
Hivatalos szervízbe nem szívesen mennék,mert úgyis újat vetetnének velem...


konkrétan nem. hacsak innen elvállalja valaki.
mondhatnám, hogy megcsinálom, bár nem szedtém még szét ilyen kulcsot, röntgenezni tudok, forrasztani, alkatrészt cserélni tudok. viszont 100%-osan nem tudom mondnai, hogy a szétszedésnél tökéletes munkát végeznék, mivel még nem szedtem szét.

Ha közelebb nem találok szakembert akkor megkeresnélek majd privátban,OK?

rece65 Elküldve: 2014-02-27 16:39 BMW kulcsok

YELLOW írta:
rece65 írta:
YELLOW írta:
rece65 írta:
YELLOW írta:
rece65 írta: OK,holnap kipróbálom!
200 km-en megmutatja hogy tölti-e vagy nem?
Ha nem tölti akkor merre keresgéljek tovább?



a 200km után tantísd be, ahogy lentebb írtam. ha akkor sem jó, majd beszélünk utána, addig ne jártassuk a kezünket feleslegesen.

Sajnos a 200 km után sem tanul a kulcs,jöhet a második verzió!
Most jobban megnéztem a kulcsot van hibája is.
Vmikor rámehettek vmivel mert a kulcs szára kissé hátradől,nem egyenes.
Tehát fizikai problémája is lehet mint ahogy mondtad!

Mit tegyek,mert 100%-os 2. kulcs kellene ha vmi történik az 1. számúval!



nem tudom milyen körülményeid vannak, vagy van-e olyan melóhely felétek.
de én megröntgenezném a kulcsot mielőtt szétszedném. szerencsére melóhelyen van gép.
ha már szét kell bontani valami miatt, ugye látszana rajta valami, akkor mivel nagyon szépen úgysem lehet bontani a kulcsot, így vennék egy utángyártott házat, aztán abba szerelném össze. persze miután a hiba ki lett javítva.

aképen felül a sötét rész a kulcs tollának a vége. ha az feszül, akkor a kis nyáklaphoz hozzáér, ahol sérülhet. ott van a nyitó nyomógomb is, lehet annak a forrasztása is elpattant. vagy kitudja így nem tudom megmondani.


Milyen munkahelyen lehet röntgenezni?
Orvosi is jó lehet?
Ezt már nem úszom meg 20.000 alatt ha még után gyártott kulcsot is kell venni + javítás stb..


mondjuk elektronikai gyárban. X-ray-es gép jó.
mondjuk kis szikével, lehet szét lehet vágni a gyári kulcsot, talán finoman összeragasztani, de nem tudom. valaki csinálta már így. óvatos munkát igényel. akkor végülis nem kell új kulcsot venni. meg neked csak egy ház kell, aztán abba át tenni.

Tudsz rá vkit konkrétan aki ilyennel foglakozik és megcsinálná?
Hivatalos szervízbe nem szívesen mennék,mert úgyis újat vetetnének velem...

rece65 Elküldve: 2014-02-27 15:39 BMW kulcsok

YELLOW írta:
rece65 írta:
YELLOW írta:
rece65 írta: OK,holnap kipróbálom!
200 km-en megmutatja hogy tölti-e vagy nem?
Ha nem tölti akkor merre keresgéljek tovább?



a 200km után tantísd be, ahogy lentebb írtam. ha akkor sem jó, majd beszélünk utána, addig ne jártassuk a kezünket feleslegesen.

Sajnos a 200 km után sem tanul a kulcs,jöhet a második verzió!
Most jobban megnéztem a kulcsot van hibája is.
Vmikor rámehettek vmivel mert a kulcs szára kissé hátradől,nem egyenes.
Tehát fizikai problémája is lehet mint ahogy mondtad!

Mit tegyek,mert 100%-os 2. kulcs kellene ha vmi történik az 1. számúval!



nem tudom milyen körülményeid vannak, vagy van-e olyan melóhely felétek.
de én megröntgenezném a kulcsot mielőtt szétszedném. szerencsére melóhelyen van gép.
ha már szét kell bontani valami miatt, ugye látszana rajta valami, akkor mivel nagyon szépen úgysem lehet bontani a kulcsot, így vennék egy utángyártott házat, aztán abba szerelném össze. persze miután a hiba ki lett javítva.

aképen felül a sötét rész a kulcs tollának a vége. ha az feszül, akkor a kis nyáklaphoz hozzáér, ahol sérülhet. ott van a nyitó nyomógomb is, lehet annak a forrasztása is elpattant. vagy kitudja így nem tudom megmondani.


Milyen munkahelyen lehet röntgenezni?
Orvosi is jó lehet?
Ezt már nem úszom meg 20.000 alatt ha még után gyártott kulcsot is kell venni + javítás stb..

rece65 Elküldve: 2014-02-27 15:18 BMW kulcsok

YELLOW írta:
rece65 írta: OK,holnap kipróbálom!
200 km-en megmutatja hogy tölti-e vagy nem?
Ha nem tölti akkor merre keresgéljek tovább?



a 200km után tantísd be, ahogy lentebb írtam. ha akkor sem jó, majd beszélünk utána, addig ne jártassuk a kezünket feleslegesen.

Sajnos a 200 km után sem tanul a kulcs,jöhet a második verzió!
Most jobban megnéztem a kulcsot van hibája is.
Vmikor rámehettek vmivel mert a kulcs szára kissé hátradől,nem egyenes.
Tehát fizikai problémája is lehet mint ahogy mondtad!

Mit tegyek,mert 100%-os 2. kulcs kellene ha vmi történik az 1. számúval!

rece65 Elküldve: 2014-02-27 07:29 Turbo

Tano írta:
AteszE46 írta: Sziasztok!

A kis cső, az egr szelep vákum csöve. Ha lehúzzátok, akkor az egr szelep nem működik. Lehúzott csővel kéne, hogy változás történjen. Kicsit dízelesebbnek kéne hogy legyen a járása a motornak, viszont így jobban megy az autó. Nem vezeti vissza a kipufogógázt az égéstérbe mégegyszer. Helyette csak a turbó által bejuttatott levegőt kapja. Szerintem, de ez csak feltételezés, az ecu változtatja a bejuttatott levegő mennyiségét lehúzott csővel, és ehhez többlet üzemanyagot is. Tehát jobban megy,hirtelen gázadásra jobban reagál de többet is fogyaszt. Ha nincs változás lehúzott csőnél, lehet hogy rossz a vákumszelep. A csőnek rajta kell lennie, az emissziós értékek miatt. Meg a mérnökök se úgy tervezték, hogy ne legyen rádugva......


Az írásod második fele nem állja meg a helyét. Az igaz, hogy több lesz a légszűrőn beszívott levegőd, de nem fog a motorvezérlés több üzemanyagot adagolni, a dízel alapból légfelesleggel dolgozik. A DDE nem csak a légtömeget veszi figyelembe az üza adagolásához. Az EGR amúgy is csak részterhelésnél van nyitva bizonyos mértékig. Amikor kell a teljesítmény, akkor zárva lesz elhiheted. Viszont lesz híbakódod cserébe.

Tehát ha le van húzva akkor jobb a motornak de hibát fog jelezne?
Jobban megy és szebben a motor?
Nekem kb 1 hónapig volt úgy hogy le volt húzva (mire észrevettem)és a műszerfalon semmi hibát nem jelzett..
Most akkor lehúzzuk a csövet vagy ne?
A fogyasztást nem tudom mert még nem néztem annyira mert nem is tudtam hogy a cső nincs a helyén!

rece65 Elküldve: 2014-02-26 22:34 Turbo

huner írta:
Csabi056 írta: A kis csö az egr szelepet a vezérli, ha a szelep kinyit akkor a kipufogóból visszaáramoltat némi kupufogógázt (környezetvédelmi szempontok miatt, ill olyat is olvastam, hogy hamarabbb melegedjen a kocsi... ) Vannak tipusok ahol 70%nál nagyobb gázadásra a szelepet már nem vezérli, azaz nem jön vissza kipu gáz, bmw-nél nem tudom, hogy van.
èn a müködését tudom csak azt is hiányosan, de majd jönnek a szakik és elmondják mitöl van ez a jelenség.


huner írta: Sziasztok
A képen piros nyillal jelölt kis csövet ha lehúzom a helyéről akkor a turbo szépen egyenletesen fütyül, ha rajta hagyom idegesítően variál a hangja, alapjáraton és menet közben is... Tudja-e valaki mire szolgál a kis cső és maga az alkatrész amire csatlakozik és milyen hibára utalhat a változó hang?

Előre is köszönöm a segítséget





Kösz Csabi056 a választ, már egy kicsit okosabb lettem remélem a szakik is olvassák és tudnak majd hozzászólni!

Üdv

Ez engem is érdekelne hogy baj-e ha le van húzva mert nekem le volt és visszatettem de semmi változást nem vettem észre...
Jobb ha fennt van vagy húzzuk le?
Ha lehúzzuk akkor az egr szelep nem is dolgozik?

Hátha jön vki aki szaki!

rece65 Elküldve: 2014-02-26 19:48 Dieselrendszer tisztító és védő adalékok

Milan írta:
kundof1 írta: Sziasztok!

Mint uj E46 tulaj vok, szeretnék mindent megadni gépemnek ezért kérdezném azt, h valaki használ Spuri adalékot a gázolajba? elvileg jóó lerakodásokra is, nem kormolodik le a korom benne..
alakinek vmi tapasztalata van akkor az legyen szives leirni



Én használok. Télen kéket nyáron pirosat.
Segít tisztán tartani az üzemanyag rendszert.

Mióta használsz?
Fogyasztásban is érezhető vagy csak szebben megy a motor?
Vagy ez csak placebó hatás?

rece65 Elküldve: 2014-02-26 19:42 BMW kulcsok

OK,holnap kipróbálom!
200 km-en megmutatja hogy tölti-e vagy nem?
Ha nem tölti akkor merre keresgéljek tovább?

rece65 Elküldve: 2014-02-26 16:54 BMW kulcsok

rece65 írta:
YELLOW írta:
rece65 írta:
YELLOW írta:
dbtibi írta:
YELLOW írta:
dbtibi írta: sziasztok,
Az miért lehet hogy kocsival kapott másik központis kulcs nem nyitja az autót ?
A kulcs jó a zárba és nyitja is. A LED villan rajta amikor megnyomom a gombot, lehet hogy már csak a LED "villantására" van ereje az elemnek ?!
Kis fekete chip benne van a sarkában a kulcsnak.


az egyik az elem, vagy valaki újra tanította az egyik a kulcsot, csak tanítás közben a pótkulcsot baxott betanítani.


A pótkulcs az új elemmel sem nyitja a kocsit, betanítás folyamatát megtalálom valahol ?
ÉS (amivel nem kezdünk mondatot) a régi kulcsom akkor is fogja nyitni a kocsit ?
Nehogy azt is elcsesszem ami jó

valaki leírta ezt már ...


attól, hogy elemet cserélsz nem elsz jó, írtam, hogy tanítani kell, ha két kulcsod van, akkor így csináld, ahogy le van írva, így mind a kettő működni fog.

E46 kulcs betanítás:

kulcs be -> gyújtás ráad -> kulcs ki -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust --->>> majd elõvesz másik kulcs -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust

Nekem is ilyen gondom van,a tanítást megcsináltam már 3x is kb 1 perces eltéréssel de a 2. kulcs nem nyitja és zárja az autót!A zárás-nyitás ciklust megcsinálja az első kulcsnál de mikor a 2.-nál nyomva tartom a nyitót+3x benyomom a zárógombot,nem csinál semmit!!
A 2.ciklus nem fut le!
Kulcsal nyitja zárja és a motort is belehet vele indítani de távval nem lehet nyitni-zárni.
Mi lehet a gond?



akkor azt tanácsolom hazsnáld egy darabig a pótkulcsot, azazl közlekedj. tudjon feltöltődni. mert lehet le van merülve benne az akksi.
amikor az első kulcsnál megcsinálta a nyitás-zárás cuccot, utána a másodikat el kell kezdeni, hivatalosan azt hiszem 15sec-en belül, gondolom így csináltad. akkor marad az első rész.
ha utána sme jó, akkor lehet az akksi tartó kengyel a kulcsban elpattant és nincs kontakt, nem kap feszt. indítani azért tudod, mert a transzponder egy külön kör, nem kell neki tápfesz.

Ha az utóbbi akkor mi a megoldás?


Új kulcsot kell vennem ha a második esetben van vagy pedig javítható még a kulcs?
Talán holnap megyek 200 km-t egyszerre,az elegendő hogy feltöltse a "rossz"kulcsot?

rece65 Elküldve: 2014-02-26 15:52 BMW kulcsok

YELLOW írta:
rece65 írta:
YELLOW írta:
dbtibi írta:
YELLOW írta:
dbtibi írta: sziasztok,
Az miért lehet hogy kocsival kapott másik központis kulcs nem nyitja az autót ?
A kulcs jó a zárba és nyitja is. A LED villan rajta amikor megnyomom a gombot, lehet hogy már csak a LED "villantására" van ereje az elemnek ?!
Kis fekete chip benne van a sarkában a kulcsnak.


az egyik az elem, vagy valaki újra tanította az egyik a kulcsot, csak tanítás közben a pótkulcsot baxott betanítani.


A pótkulcs az új elemmel sem nyitja a kocsit, betanítás folyamatát megtalálom valahol ?
ÉS (amivel nem kezdünk mondatot) a régi kulcsom akkor is fogja nyitni a kocsit ?
Nehogy azt is elcsesszem ami jó

valaki leírta ezt már ...


attól, hogy elemet cserélsz nem elsz jó, írtam, hogy tanítani kell, ha két kulcsod van, akkor így csináld, ahogy le van írva, így mind a kettő működni fog.

E46 kulcs betanítás:

kulcs be -> gyújtás ráad -> kulcs ki -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust --->>> majd elõvesz másik kulcs -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust

Nekem is ilyen gondom van,a tanítást megcsináltam már 3x is kb 1 perces eltéréssel de a 2. kulcs nem nyitja és zárja az autót!A zárás-nyitás ciklust megcsinálja az első kulcsnál de mikor a 2.-nál nyomva tartom a nyitót+3x benyomom a zárógombot,nem csinál semmit!!
A 2.ciklus nem fut le!
Kulcsal nyitja zárja és a motort is belehet vele indítani de távval nem lehet nyitni-zárni.
Mi lehet a gond?



akkor azt tanácsolom hazsnáld egy darabig a pótkulcsot, azazl közlekedj. tudjon feltöltődni. mert lehet le van merülve benne az akksi.
amikor az első kulcsnál megcsinálta a nyitás-zárás cuccot, utána a másodikat el kell kezdeni, hivatalosan azt hiszem 15sec-en belül, gondolom így csináltad. akkor marad az első rész.
ha utána sme jó, akkor lehet az akksi tartó kengyel a kulcsban elpattant és nincs kontakt, nem kap feszt. indítani azért tudod, mert a transzponder egy külön kör, nem kell neki tápfesz.

Ha az utóbbi akkor mi a megoldás?

rece65 Elküldve: 2014-02-26 15:30 BMW kulcsok

YELLOW írta:
dbtibi írta:
YELLOW írta:
dbtibi írta: sziasztok,
Az miért lehet hogy kocsival kapott másik központis kulcs nem nyitja az autót ?
A kulcs jó a zárba és nyitja is. A LED villan rajta amikor megnyomom a gombot, lehet hogy már csak a LED "villantására" van ereje az elemnek ?!
Kis fekete chip benne van a sarkában a kulcsnak.


az egyik az elem, vagy valaki újra tanította az egyik a kulcsot, csak tanítás közben a pótkulcsot baxott betanítani.


A pótkulcs az új elemmel sem nyitja a kocsit, betanítás folyamatát megtalálom valahol ?
ÉS (amivel nem kezdünk mondatot) a régi kulcsom akkor is fogja nyitni a kocsit ?
Nehogy azt is elcsesszem ami jó

valaki leírta ezt már ...


attól, hogy elemet cserélsz nem elsz jó, írtam, hogy tanítani kell, ha két kulcsod van, akkor így csináld, ahogy le van írva, így mind a kettő működni fog.

E46 kulcs betanítás:

kulcs be -> gyújtás ráad -> kulcs ki -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust --->>> majd elõvesz másik kulcs -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust

Nekem is ilyen gondom van,a tanítást megcsináltam már 3x is kb 1 perces eltéréssel de a 2. kulcs nem nyitja és zárja az autót!A zárás-nyitás ciklust megcsinálja az első kulcsnál de mikor a 2.-nál nyomva tartom a nyitót+3x benyomom a zárógombot,nem csinál semmit!!
A 2.ciklus nem fut le!
Kulcsal nyitja zárja és a motort is belehet vele indítani de távval nem lehet nyitni-zárni.
Mi lehet a gond?