spencer fórum hozzászólásai

spencer Elküldve: 2015-08-24 20:45 Chip tuning

spencer írta:
YELLOW írta:
spencer írta:
YELLOW írta:
spencer írta:
toki24 írta:
spencer írta: Sziasztok!Akinek van tapasztalat a 330d chip után csak jobban használhatóbb lesz alulról is meg rúgósabb nyomatékú nem? Köszi



De igen csak ha nem jól csinálják utánna bánni fogod azt a napot is amikor eszedbe jutott a chip


De amilyen buta most alul kb 2400-es fordulatig nehéz megszoknom, főleg 5-6-ba 2300-2400 alatt jobb ha visszakapcsolok mert szenvedés előzni. Van egy ugyan ilyen 320d szedán a 150 lovas egy füstmentes 185 lovas chippel azzal rendesen élmény ehhez képest menni.


nem lehet, hogy valami nem oké azzal a motorral? azért egy 30d igen csak jól tud menni. mondom ezt úgy, hogy nem vagyok dízeles.


Végignéztem mindent rajta géppel is meg élő adatban és minden jó, légtömegmérő oké, turbó új (egy gt23-mat kapott egy 11 lapátos sűrítőkerékkel nem is a gyári gt2260v van rajta). Kipuff kinyitva(katalizátor off), szívósor alu dugóval ledugózva kuplung új, hajtáslánc hibátlan. Remélem nem hagytam ki semmit a listáról. Megadtam neki amit csak lehetett. A chipnek adok egy utolsó esélyt még hogy megszeressem az autót. 10-12 évvel ezelőtt az első autóm egy e36 320i volt de boldogabb voltam kehet még ha zabálta is a benzint...
Lehet túl sokat vártam ettől a 204 lovas 330d-től.


de most oké, hogy a kipuff oldal szinte ki van herélve. egy motornak az sem jó, ha nincs fojtása. ha a szívó oldal nincs összehangolva hozzá. írtad, hogy más turbó van. na most ahogy elnézem, pont nagyobb lett a turbo lyukad. vagy nem jó a geometria szabályzása. vagy túl nagy a turbo oda, és későn érkezik miatta a töltés. vagy épp a túl nyitott rendszer miatt a fojtás hiánya miatt nem hajtja meg úgy a kipufogó gáz a lapátot.
chip-pel ugye több anyagot fog tolni. na de ha nézted géppel, és azon a fordulaton jó a keverék képzés, akkor a több anyaggal sem lesz jobb. vagyis nekem így lenne logikus.


Géppel csak a légtömegmérőmet néztem meg a turbó éledésem. És a gyári anyaggal nem tudom mekkora nyomásnak kéne lennie pl 2000-es fordulaton de most csak 0,7bar van meg tehát nincs meg az 1 bar még ott sem ami karcsú. A turbón geometrián nyitni kellett 1 mm-et mert különben nagyon szűk hangja volt és azt se szeretném ha idő előtt lehulna a turbó. Mondjuk ha minden igaz a gyári turbó 193000 km-et bírt idáig.
Itt a nagy turbó lesz ami elvihette a dolgot + a geó elnyitása 1 picit ahogy mondod, de ennyire ez megdöbbentő.
Olyan lett mint egy benzines a motor karakterisztikája!

Rögtön meglenne az alsó tartománybeli gyengeség ha valaki a saját gyári 330d 204 lovas kéziváltósáról tudna mondani egy turbó éledést milyen nyomás van neki is 2000-es fordulaton 5-ben vagy 6-ban is jó azt is megtudom nézni.

spencer Elküldve: 2015-08-24 20:43 Chip tuning

YELLOW írta:
spencer írta:
YELLOW írta:
spencer írta:
toki24 írta:
spencer írta: Sziasztok!Akinek van tapasztalat a 330d chip után csak jobban használhatóbb lesz alulról is meg rúgósabb nyomatékú nem? Köszi



De igen csak ha nem jól csinálják utánna bánni fogod azt a napot is amikor eszedbe jutott a chip


De amilyen buta most alul kb 2400-es fordulatig nehéz megszoknom, főleg 5-6-ba 2300-2400 alatt jobb ha visszakapcsolok mert szenvedés előzni. Van egy ugyan ilyen 320d szedán a 150 lovas egy füstmentes 185 lovas chippel azzal rendesen élmény ehhez képest menni.


nem lehet, hogy valami nem oké azzal a motorral? azért egy 30d igen csak jól tud menni. mondom ezt úgy, hogy nem vagyok dízeles.


Végignéztem mindent rajta géppel is meg élő adatban és minden jó, légtömegmérő oké, turbó új (egy gt23-mat kapott egy 11 lapátos sűrítőkerékkel nem is a gyári gt2260v van rajta). Kipuff kinyitva(katalizátor off), szívósor alu dugóval ledugózva kuplung új, hajtáslánc hibátlan. Remélem nem hagytam ki semmit a listáról. Megadtam neki amit csak lehetett. A chipnek adok egy utolsó esélyt még hogy megszeressem az autót. 10-12 évvel ezelőtt az első autóm egy e36 320i volt de boldogabb voltam kehet még ha zabálta is a benzint...
Lehet túl sokat vártam ettől a 204 lovas 330d-től.


de most oké, hogy a kipuff oldal szinte ki van herélve. egy motornak az sem jó, ha nincs fojtása. ha a szívó oldal nincs összehangolva hozzá. írtad, hogy más turbó van. na most ahogy elnézem, pont nagyobb lett a turbo lyukad. vagy nem jó a geometria szabályzása. vagy túl nagy a turbo oda, és későn érkezik miatta a töltés. vagy épp a túl nyitott rendszer miatt a fojtás hiánya miatt nem hajtja meg úgy a kipufogó gáz a lapátot.
chip-pel ugye több anyagot fog tolni. na de ha nézted géppel, és azon a fordulaton jó a keverék képzés, akkor a több anyaggal sem lesz jobb. vagyis nekem így lenne logikus.


Géppel csak a légtömegmérőmet néztem meg a turbó éledésem. És a gyári anyaggal nem tudom mekkora nyomásnak kéne lennie pl 2000-es fordulaton de most csak 0,7bar van meg tehát nincs meg az 1 bar még ott sem ami karcsú. A turbón geometrián nyitni kellett 1 mm-et mert különben nagyon szűk hangja volt és azt se szeretném ha idő előtt lehulna a turbó. Mondjuk ha minden igaz a gyári turbó 193000 km-et bírt idáig.
Itt a nagy turbó lesz ami elvihette a dolgot + a geó elnyitása 1 picit ahogy mondod, de ennyire ez megdöbbentő.
Olyan lett mint egy benzines a motor karakterisztikája!

spencer Elküldve: 2015-08-24 20:06 Chip tuning

YELLOW írta:
spencer írta:
toki24 írta:
spencer írta: Sziasztok!Akinek van tapasztalat a 330d chip után csak jobban használhatóbb lesz alulról is meg rúgósabb nyomatékú nem? Köszi



De igen csak ha nem jól csinálják utánna bánni fogod azt a napot is amikor eszedbe jutott a chip


De amilyen buta most alul kb 2400-es fordulatig nehéz megszoknom, főleg 5-6-ba 2300-2400 alatt jobb ha visszakapcsolok mert szenvedés előzni. Van egy ugyan ilyen 320d szedán a 150 lovas egy füstmentes 185 lovas chippel azzal rendesen élmény ehhez képest menni.


nem lehet, hogy valami nem oké azzal a motorral? azért egy 30d igen csak jól tud menni. mondom ezt úgy, hogy nem vagyok dízeles.


Végignéztem mindent rajta géppel is meg élő adatban és minden jó, légtömegmérő oké, turbó új (egy gt23-mat kapott egy 11 lapátos sűrítőkerékkel nem is a gyári gt2260v van rajta). Kipuff kinyitva(katalizátor off), szívósor alu dugóval ledugózva kuplung új, hajtáslánc hibátlan. Remélem nem hagytam ki semmit a listáról. Megadtam neki amit csak lehetett. A chipnek adok egy utolsó esélyt még hogy megszeressem az autót. 10-12 évvel ezelőtt az első autóm egy e36 320i volt de boldogabb voltam kehet még ha zabálta is a benzint...
Lehet túl sokat vártam ettől a 204 lovas 330d-től.

spencer Elküldve: 2015-08-24 19:11 Chip tuning

toki24 írta:
spencer írta: Sziasztok!Akinek van tapasztalat a 330d chip után csak jobban használhatóbb lesz alulról is meg rúgósabb nyomatékú nem? Köszi



De igen csak ha nem jól csinálják utánna bánni fogod azt a napot is amikor eszedbe jutott a chip


De amilyen buta most alul kb 2400-es fordulatig nehéz megszoknom, főleg 5-6-ba 2300-2400 alatt jobb ha visszakapcsolok mert szenvedés előzni. Van egy ugyan ilyen 320d szedán a 150 lovas egy füstmentes 185 lovas chippel azzal rendesen élmény ehhez képest menni.

spencer Elküldve: 2015-08-23 17:04 Chip tuning

Sziasztok!Akinek van tapasztalat a 330d chip után csak jobban használhatóbb lesz alulról is meg rúgósabb nyomatékú nem? Köszi

spencer Elküldve: 2015-08-22 14:27 Turbo

Sziasztok!még annyit akinek van tapasztalat a 330d chip után csak jobban használhatóbb lesz alulról is meg rúgósabb nyomatékú nem? Köszi

spencer Elküldve: 2015-08-20 21:07 Turbo

BarG írta:
spencer írta:
spencer írta:
BarG írta:
spencer írta:
BarG írta:
spencer írta:
kecsurobi írta:
spencer írta: Sziasztok!
Találkozott már valaki olyannal hogy M57 306 D2 motoron (vadi új) turbó csere után levegőszűrő csere meg ami ilyenkor illik a szívócsőbe belevezetett kartergázcsőn keresztül olajos újra eléggé a szívócső(kb 1500km után) meg a cooler is. Kicseréltem a kartergázszűrőt(amiben 13000 km volt) és kivezettem egy edénybe hogy megtudjam melyik a beteg megint! Esetleg jobb ötlet vagy valaki már járt így turbó csere után?
Köszi üdv.


milyen turbót vetél bele?


Nem kínai középrészt hanem Mahle vagy Male volt a dobozon amit a felújítós adott, már felújított nekem vagy 15 garret turbót ami idáig nagyon jól mennek azért nem értem a helyzetet. a gt2260v helyett kapott 1mm vastagabb középrészt meg egy 11 lapátos sűrítőkereket. mindenből megkapta a drágábbat.


Nem láthatom, hogy MENNYIRE olajos a szívócsöved. Az előző autómban pont ilyen M57306D2 motor volt. A szívócső nulla km-es kora óta enyhén olajos volt. Nagy mennyiségű olaj ott nem ment el, tizenötezrenként olajcseréltem, szummában 1 liter alatt volt a veszteség ezen a távon. Szóval egy enyhe olajveszteség nem tragédia. A mérték a lényeg.



Inkább az zavar hogy kicsit csepeg is az olaj.raktál a szívócsőre egy erősíti bilincset hogy ne csöpögjön vagy nem foglalkoztat vele? Köszi


Az interqler és a szívócső csatlakoztatása egy spéci műanyag idommal ment, ott fizikailag lehetetlen erősítő bilincset rátenni. Meg aztán nem is csöpög úgy, hogy az autó alatt olajfolt legyen, ezért én nem törődtem vele tovább. Ha nálad erős a dolog, akkor szét kell csatlakoztatni a szívócsövet és az interqlert, meg kell takarítani mondjuk féktisztítóval a felületeket, mondjuk szilikonzsírral megkenni és precízen összecsatlakoztatni újra, talán akkor nem fog csöpögni.
De továbbra is kérdés, hogy mennyi olajod is megy így el?


Nem sok olaj megy el ahogy írtad nekem se csöppen le csak csöpög. Igena bilincs nem fogja meg a műanyag gyűrű miatt sem. Már próbáltam zsírral loctitle motor tömítővel de nem lett 100%-ék. A turbó+coolercső csatlakozást azt megfogta a motortömítő. De zavar az előző német autómon ez a turbó 2,2 baron ment persze nem gyári csatlakozásokkal hanem egy 60-as coolerezéssel de por száraz volt.

Meg egy kicsit maximalista is vagyok és mindent megadtam ennek a 330d-nek de nem jön át a varázsa. Szinte minden csili vili lett rajta persze ésszerű kereteken belül, és mégse tetszik.


Hát pedig a 330d egy elég meggyőző autó. Ha Neked nem jön be, akkor vagy túl magasak az elvárásaid és Ferrarit kellene venned, vagy nincs minden rendben a géppel.


Nem akarok más márkát itt dicsérni de volt egy 267 lovas 567Nm-es 1,9 Pd-m az brutál volt meg van egy 2.0 Cr Skoda is ami chippes 175 ló és 440Nm-el de kétszer durvábban hátbavág mint a 330d. A lovak megvannak mert már 2x is lemérettem keréken az erejét.(206-207 ló volt).

spencer Elküldve: 2015-08-20 17:01 Turbo

Még annyi hogy most egy üvegbe csapatom a kartergázt és látni hogy ott csapódik ki az a kis olaj ami a szívócsőbe volt. Kartergázszűrőt megint áttisztítottam de nekem a műanyag betétes van nem pedig a szövet szűrős. Kérdés a szövet szűrő képest ezt a kis olajat elnyelni és nem tömődik el nagyon hamar? Vagy gyújtsam föl ezt a trágyadombot jó sok benzinnel leöntve! (5l es kanna tele van benzinnel már csak azt várom mikor borít ki annyira, hogy ráöntsem)

spencer Elküldve: 2015-08-18 21:01 Turbo

spencer írta:
BarG írta:
spencer írta:
BarG írta:
spencer írta:
kecsurobi írta:
spencer írta: Sziasztok!
Találkozott már valaki olyannal hogy M57 306 D2 motoron (vadi új) turbó csere után levegőszűrő csere meg ami ilyenkor illik a szívócsőbe belevezetett kartergázcsőn keresztül olajos újra eléggé a szívócső(kb 1500km után) meg a cooler is. Kicseréltem a kartergázszűrőt(amiben 13000 km volt) és kivezettem egy edénybe hogy megtudjam melyik a beteg megint! Esetleg jobb ötlet vagy valaki már járt így turbó csere után?
Köszi üdv.


milyen turbót vetél bele?


Nem kínai középrészt hanem Mahle vagy Male volt a dobozon amit a felújítós adott, már felújított nekem vagy 15 garret turbót ami idáig nagyon jól mennek azért nem értem a helyzetet. a gt2260v helyett kapott 1mm vastagabb középrészt meg egy 11 lapátos sűrítőkereket. mindenből megkapta a drágábbat.


Nem láthatom, hogy MENNYIRE olajos a szívócsöved. Az előző autómban pont ilyen M57306D2 motor volt. A szívócső nulla km-es kora óta enyhén olajos volt. Nagy mennyiségű olaj ott nem ment el, tizenötezrenként olajcseréltem, szummában 1 liter alatt volt a veszteség ezen a távon. Szóval egy enyhe olajveszteség nem tragédia. A mérték a lényeg.



Inkább az zavar hogy kicsit csepeg is az olaj.raktál a szívócsőre egy erősíti bilincset hogy ne csöpögjön vagy nem foglalkoztat vele? Köszi


Az interqler és a szívócső csatlakoztatása egy spéci műanyag idommal ment, ott fizikailag lehetetlen erősítő bilincset rátenni. Meg aztán nem is csöpög úgy, hogy az autó alatt olajfolt legyen, ezért én nem törődtem vele tovább. Ha nálad erős a dolog, akkor szét kell csatlakoztatni a szívócsövet és az interqlert, meg kell takarítani mondjuk féktisztítóval a felületeket, mondjuk szilikonzsírral megkenni és precízen összecsatlakoztatni újra, talán akkor nem fog csöpögni.
De továbbra is kérdés, hogy mennyi olajod is megy így el?


Nem sok olaj megy el ahogy írtad nekem se csöppen le csak csöpög. Igena bilincs nem fogja meg a műanyag gyűrű miatt sem. Már próbáltam zsírral loctitle motor tömítővel de nem lett 100%-ék. A turbó+coolercső csatlakozást azt megfogta a motortömítő. De zavar az előző német autómon ez a turbó 2,2 baron ment persze nem gyári csatlakozásokkal hanem egy 60-as coolerezéssel de por száraz volt.

Meg egy kicsit maximalista is vagyok és mindent megadtam ennek a 330d-nek de nem jön át a varázsa. Szinte minden csili vili lett rajta persze ésszerű kereteken belül, és mégse tetszik.

spencer Elküldve: 2015-08-18 20:56 Turbo

BarG írta:
spencer írta:
BarG írta:
spencer írta:
kecsurobi írta:
spencer írta: Sziasztok!
Találkozott már valaki olyannal hogy M57 306 D2 motoron (vadi új) turbó csere után levegőszűrő csere meg ami ilyenkor illik a szívócsőbe belevezetett kartergázcsőn keresztül olajos újra eléggé a szívócső(kb 1500km után) meg a cooler is. Kicseréltem a kartergázszűrőt(amiben 13000 km volt) és kivezettem egy edénybe hogy megtudjam melyik a beteg megint! Esetleg jobb ötlet vagy valaki már járt így turbó csere után?
Köszi üdv.


milyen turbót vetél bele?


Nem kínai középrészt hanem Mahle vagy Male volt a dobozon amit a felújítós adott, már felújított nekem vagy 15 garret turbót ami idáig nagyon jól mennek azért nem értem a helyzetet. a gt2260v helyett kapott 1mm vastagabb középrészt meg egy 11 lapátos sűrítőkereket. mindenből megkapta a drágábbat.


Nem láthatom, hogy MENNYIRE olajos a szívócsöved. Az előző autómban pont ilyen M57306D2 motor volt. A szívócső nulla km-es kora óta enyhén olajos volt. Nagy mennyiségű olaj ott nem ment el, tizenötezrenként olajcseréltem, szummában 1 liter alatt volt a veszteség ezen a távon. Szóval egy enyhe olajveszteség nem tragédia. A mérték a lényeg.



Inkább az zavar hogy kicsit csepeg is az olaj.raktál a szívócsőre egy erősíti bilincset hogy ne csöpögjön vagy nem foglalkoztat vele? Köszi


Az interqler és a szívócső csatlakoztatása egy spéci műanyag idommal ment, ott fizikailag lehetetlen erősítő bilincset rátenni. Meg aztán nem is csöpög úgy, hogy az autó alatt olajfolt legyen, ezért én nem törődtem vele tovább. Ha nálad erős a dolog, akkor szét kell csatlakoztatni a szívócsövet és az interqlert, meg kell takarítani mondjuk féktisztítóval a felületeket, mondjuk szilikonzsírral megkenni és precízen összecsatlakoztatni újra, talán akkor nem fog csöpögni.
De továbbra is kérdés, hogy mennyi olajod is megy így el?


Nem sok olaj megy el ahogy írtad nekem se csöppen le csak csöpög. Igena bilincs nem fogja meg a műanyag gyűrű miatt sem. Már próbáltam zsírral loctitle motor tömítővel de nem lett 100%-ék. A turbó+coolercső csatlakozást azt megfogta a motortömítő. De zavar az előző német autómon ez a turbó 2,2 baron ment persze nem gyári csatlakozásokkal hanem egy 60-as coolerezéssel de por száraz volt.

spencer Elküldve: 2015-08-17 21:58 Turbo

BarG írta:
spencer írta:
kecsurobi írta:
spencer írta: Sziasztok!
Találkozott már valaki olyannal hogy M57 306 D2 motoron (vadi új) turbó csere után levegőszűrő csere meg ami ilyenkor illik a szívócsőbe belevezetett kartergázcsőn keresztül olajos újra eléggé a szívócső(kb 1500km után) meg a cooler is. Kicseréltem a kartergázszűrőt(amiben 13000 km volt) és kivezettem egy edénybe hogy megtudjam melyik a beteg megint! Esetleg jobb ötlet vagy valaki már járt így turbó csere után?
Köszi üdv.


milyen turbót vetél bele?


Nem kínai középrészt hanem Mahle vagy Male volt a dobozon amit a felújítós adott, már felújított nekem vagy 15 garret turbót ami idáig nagyon jól mennek azért nem értem a helyzetet. a gt2260v helyett kapott 1mm vastagabb középrészt meg egy 11 lapátos sűrítőkereket. mindenből megkapta a drágábbat.


Nem láthatom, hogy MENNYIRE olajos a szívócsöved. Az előző autómban pont ilyen M57306D2 motor volt. A szívócső nulla km-es kora óta enyhén olajos volt. Nagy mennyiségű olaj ott nem ment el, tizenötezrenként olajcseréltem, szummában 1 liter alatt volt a veszteség ezen a távon. Szóval egy enyhe olajveszteség nem tragédia. A mérték a lényeg.



Inkább az zavar hogy kicsit csepeg is az olaj.raktál a szívócsőre egy erősíti bilincset hogy ne csöpögjön vagy nem foglalkoztat vele? Köszi

spencer Elküldve: 2015-08-17 20:57 Turbo

kecsurobi írta:
spencer írta: Sziasztok!
Találkozott már valaki olyannal hogy M57 306 D2 motoron (vadi új) turbó csere után levegőszűrő csere meg ami ilyenkor illik a szívócsőbe belevezetett kartergázcsőn keresztül olajos újra eléggé a szívócső(kb 1500km után) meg a cooler is. Kicseréltem a kartergázszűrőt(amiben 13000 km volt) és kivezettem egy edénybe hogy megtudjam melyik a beteg megint! Esetleg jobb ötlet vagy valaki már járt így turbó csere után?
Köszi üdv.


milyen turbót vetél bele?


Nem kínai középrészt hanem Mahle vagy Male volt a dobozon amit a felújítós adott, már felújított nekem vagy 15 garret turbót ami idáig nagyon jól mennek azért nem értem a helyzetet. a gt2260v helyett kapott 1mm vastagabb középrészt meg egy 11 lapátos sűrítőkereket. mindenből megkapta a drágábbat.

spencer Elküldve: 2015-08-17 20:33 Turbo

Sziasztok!
Találkozott már valaki olyannal hogy M57 306 D2 motoron (vadi új) turbó csere után levegőszűrő csere meg ami ilyenkor illik a szívócsőbe belevezetett kartergázcsőn keresztül olajos újra eléggé a szívócső(kb 1500km után) meg a cooler is. Kicseréltem a kartergázszűrőt(amiben 13000 km volt) és kivezettem egy edénybe hogy megtudjam melyik a beteg megint! Esetleg jobb ötlet vagy valaki már járt így turbó csere után?
Köszi üdv.

spencer Elküldve: 2015-07-12 10:20 Porlasztó

Sziaszto! M57 306 D1 motorhoz keresek résolajcső T elágazást, bontott, új bármi érdekel 2 db! köszönöm.

spencer Elküldve: 2015-07-12 10:19 330d motor

Sziaszto! M57 306 D1 motorhoz keresek résolajcső T elágazást, bontott, új bármi érdekel 2 db! köszönöm.