toki24 fórum hozzászólásai

toki24 Elküldve: 2013-10-06 05:12 Mi lehet a baj?

Na fejlemény a mutató ügyében.

Tegnap akksit cseréltem a régi helyett 80Ah- gyári bmw-t egy Exide 100Ah-ra. keményebben indul mostmár azért,de a lényeg hogy a mutató már már cövek közép ezelött tudjátok meg 1-2 mm-rel feljebb volt! Kicseréltem mentem egy jo 20km-re mondom mivan nem megy feljebb féltől 1-2 mm-t nyomom taposom neki nem megy feljebb, ugy látszik be volt csak zavarodva a mutató

toki24 Elküldve: 2013-10-02 20:54 Felni csere

szotakdavid írta:
feco7939 írta:
toki24 írta:
Pocses írta:
szotakdavid írta:
Pocses írta:
BMW320DT írta: üdv.

2002-es e46-os 320d-hez (150le) szeretnék téli kerekeket venni...adattáblán 16" a legkisebb, vajon 15 lemez vagy alu is jó lehet rá?

Köszi


Jó hát. 15" 185/65 gummával simán mehet. Vagy 16" 205/55 télivel.


16-nál kisebb nem megy fel!!!!


Akkor bocsánat csak a benyásra jó a 15" méret.


Hali.

195\65 r15ös a téli szettem lemez.. és felmegy 320d-re 2001es.


Viszont ha már itt járok.. Elöl 8j. hátul meg 9j elfér szépen simán? esetleg 9,5 nem lóg ki? szélesített lemezfelnit akarnék rája" ..



Szerintem is jó a 15"-os.
Feltettem a galériába a kezelési kézikönyv szerinti gumi és felniméreteket.
Beszúrnám ide is, csak még nem jöttem rá, hogy kell




Akkor még egyszer Fl(!!!!) 20d-re a 300as fék miatt nem megy fel a 15-s felni!!!


ja h faceliftes? 136oson 288as van

toki24 Elküldve: 2013-10-02 20:19 Felni csere

Pocses írta:
szotakdavid írta:
Pocses írta:
BMW320DT írta: üdv.

2002-es e46-os 320d-hez (150le) szeretnék téli kerekeket venni...adattáblán 16" a legkisebb, vajon 15 lemez vagy alu is jó lehet rá?

Köszi


Jó hát. 15" 185/65 gummával simán mehet. Vagy 16" 205/55 télivel.


16-nál kisebb nem megy fel!!!!


Akkor bocsánat csak a benyásra jó a 15" méret.


Hali.

195\65 r15ös a téli szettem lemez.. és felmegy 320d-re 2001es.


Viszont ha már itt járok.. Elöl 8j. hátul meg 9j elfér szépen simán? esetleg 9,5 nem lóg ki? szélesített lemezfelnit akarnék rája" ..

toki24 Elküldve: 2013-10-02 17:12 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
Pocses írta:
Nekem is tuti b@szná az agyam. Igaz most az jobban, hogy még mindig nem hívot a lakatos, hogy kész a verda. Asszem nekiállok páleszozni + búzasör.


ezen nem csodálkozom, furcsa volna ha nem így lenne, viszont a legrosszabb, hogy tutti valamit elbaszott. nem akarok bogarat ültetni a füledbe, de tapasztalatok iylenek. van aza mondás, amit kitaláltam, legalábbis én mástól nem hallottam még, hogy jó munkához idő kell, a rosszhoz meg még több. nem tudom mondjuk mennyire ismered a fényező, lakatos mestereket, de nagyon kevésben lehet megbízni. legalábbis nem ennyit szüttyügnek rajta, hisz elem lefényez, meg felrak, vagy fordítva, nem egy nagy valami.


Ez igaz amugy szarhoz még több kell,de csak nem

Én is csak akkor viszek karoszériáshoz kocsit ha éppen nincs munkája akkor nem csapja össze és több valószinüséggel jobban is dolgozik, legalábbis én ezt vettem le

toki24 Elküldve: 2013-10-02 17:10 Mi lehet a baj?

Pocses írta:
YELLOW írta:
toki24 írta:
YELLOW írta:
toki24 írta:
Tano írta:
toki24 írta: Na ma néztem egy olyat hogy felmelegedett a gép, bekapcsoltama fűtést maxra ugyebár lejjebb ment mert először kapcsoltam be, majd lejjebb ment miután felment fütéssel is közlépre vagyis addig na megcsontoltama fütést és a mutató nem moccant.. a com meg azt irta ki néztem 7es menü pontba hogy 75 fok


Nem teljesen tudtam kibogozni a megfogalmazásodban mit akartál közölni, de a mutatód az üzemi tartományban, vagyis 75-10x fok között középen fog állni.



Azt hogy álló helybe felmelegedett kocsinál, maxra felvéve a fűtés mint fokozatba mint pedig fok-ra felvolt véve és megse moccant a höfokjelzőm, mondom biztos lejjeb csuszik, pláne hogy álltam egy helybe a kocsival de nem ment lejjebb.



az egy dolog, hogy állsz. de akkor nincs menetszél, ami hűtsön, ergő, amit elveszel a motortól a belső fűtéssel, azt az állás miatt visszakapja. ez ugynaaz, főlegg dízeleknél, hogy ha nem hajtod d emész vele, nagy hidegben képes visszahülni elég jól. ha jó a termosztát, akkor rövid időn belül korrigál, így max a digitális kijelzésen látod a hőfok csökkenést. ezért van az, hogy sokaknak akiknek rossz a termosztát nyitva marad télen, nehezebben melegszik, és iylen 90-110-es tempónál nulla és fél közé csökken, mutató szerint. a menetszél jobban hűt, mint ami hőt a dízelmotor megtermel.


Nem tudom de utánna akarok járni, hogy miért nem cövek középen áll hanem 2mm-rel feljebb mikor a gép szerint meg oké a vizhő


ennyire zavar? bár jobban belegondolva lehet engem is zavarna... az a 2 mm nem attól van, hogy úgy nézed a mutatót, hogy közben a fejed az ajtóüvegnek van támasztva?


Nekem is tuti b@szná az agyam. Igaz most az jobban, hogy még mindig nem hívot a lakatos, hogy kész a verda. Asszem nekiállok páleszozni + búzasör.



Ja zavar mert ha közpen kell állnia akkor miért nem áll ott?! valami tuti van,ez jár a fejembe ami nem oké vele féltem , mert szeretem és imádom

Én holnap pláesz meg sör, a bravia-t kosoltoljátok meg nekem bejön és 8,6 fokos 2-3 doboz meg 1-2 centes és elvagy

toki24 Elküldve: 2013-10-02 16:59 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
toki24 írta:
Tano írta:
toki24 írta: Na ma néztem egy olyat hogy felmelegedett a gép, bekapcsoltama fűtést maxra ugyebár lejjebb ment mert először kapcsoltam be, majd lejjebb ment miután felment fütéssel is közlépre vagyis addig na megcsontoltama fütést és a mutató nem moccant.. a com meg azt irta ki néztem 7es menü pontba hogy 75 fok


Nem teljesen tudtam kibogozni a megfogalmazásodban mit akartál közölni, de a mutatód az üzemi tartományban, vagyis 75-10x fok között középen fog állni.



Azt hogy álló helybe felmelegedett kocsinál, maxra felvéve a fűtés mint fokozatba mint pedig fok-ra felvolt véve és megse moccant a höfokjelzőm, mondom biztos lejjeb csuszik, pláne hogy álltam egy helybe a kocsival de nem ment lejjebb.



az egy dolog, hogy állsz. de akkor nincs menetszél, ami hűtsön, ergő, amit elveszel a motortól a belső fűtéssel, azt az állás miatt visszakapja. ez ugynaaz, főlegg dízeleknél, hogy ha nem hajtod d emész vele, nagy hidegben képes visszahülni elég jól. ha jó a termosztát, akkor rövid időn belül korrigál, így max a digitális kijelzésen látod a hőfok csökkenést. ezért van az, hogy sokaknak akiknek rossz a termosztát nyitva marad télen, nehezebben melegszik, és iylen 90-110-es tempónál nulla és fél közé csökken, mutató szerint. a menetszél jobban hűt, mint ami hőt a dízelmotor megtermel.


Nem tudom de utánna akarok járni, hogy miért nem cövek középen áll hanem 2mm-rel feljebb mikor a gép szerint meg oké a vizhő

toki24 Elküldve: 2013-10-02 16:14 Mi lehet a baj?

Tano írta:
toki24 írta: Na ma néztem egy olyat hogy felmelegedett a gép, bekapcsoltama fűtést maxra ugyebár lejjebb ment mert először kapcsoltam be, majd lejjebb ment miután felment fütéssel is közlépre vagyis addig na megcsontoltama fütést és a mutató nem moccant.. a com meg azt irta ki néztem 7es menü pontba hogy 75 fok


Nem teljesen tudtam kibogozni a megfogalmazásodban mit akartál közölni, de a mutatód az üzemi tartományban, vagyis 75-10x fok között középen fog állni.



Azt hogy álló helybe felmelegedett kocsinál, maxra felvéve a fűtés mint fokozatba mint pedig fok-ra felvolt véve és megse moccant a höfokjelzőm, mondom biztos lejjeb csuszik, pláne hogy álltam egy helybe a kocsival de nem ment lejjebb.

toki24 Elküldve: 2013-10-02 14:15 Turbo

haka írta:
toki24 írta:
batigol09 írta:
toki24 írta: Sziasztok!

Hallottam egy olyan teóriát, hogyha a turbot szépen és jól hallod fütyülni akkor az halott, ha meg semmit vagy csak éppen éppen elcsíped az a jó?!

kiváncsiságból mondom megkérdezem , csak mert változó geo-s van pl az enyémen ( 320D ) szépen fütyülget.


Szia!

Ha már kicsit süvítősen fütyül akkor lassan felújítás lesz. Nálam ilyen volt, imádtam a hangját mióta felujítattam morgósabb inkább...


Nemtudom enyémen felujitott van fél év gari még, szóval amiett nem aggódok csak ugy kiváncsiságbol kérdeztem, hogy érted a morgósabat? nekem fütyül azért szépen jo nem állatul de hallom ha figyelem



A fütyülésbe a kartergáz szűrő is beleszól nem? Bár gondolom a turbó felújításnál cserélték azt is. Nekem pl a szűrő csere előtt volt fütyülés, most nincs. Vagy csak nincs már nyár, és nincs elhúzva az ablak? Na majd megnézem.


Persze volt kartergázszürö csere is. nekem bent is hallatszik szépen ahogy tölt felfelé

toki24 Elküldve: 2013-10-02 14:06 Turbo

batigol09 írta:
toki24 írta: Sziasztok!

Hallottam egy olyan teóriát, hogyha a turbot szépen és jól hallod fütyülni akkor az halott, ha meg semmit vagy csak éppen éppen elcsíped az a jó?!

kiváncsiságból mondom megkérdezem , csak mert változó geo-s van pl az enyémen ( 320D ) szépen fütyülget.


Szia!

Ha már kicsit süvítősen fütyül akkor lassan felújítás lesz. Nálam ilyen volt, imádtam a hangját mióta felujítattam morgósabb inkább...


Nemtudom enyémen felujitott van fél év gari még, szóval amiett nem aggódok csak ugy kiváncsiságbol kérdeztem, hogy érted a morgósabat? nekem fütyül azért szépen jo nem állatul de hallom ha figyelem

toki24 Elküldve: 2013-10-02 13:57 Turbo

Sziasztok!

Hallottam egy olyan teóriát, hogyha a turbot szépen és jól hallod fütyülni akkor az halott, ha meg semmit vagy csak éppen éppen elcsíped az a jó?!

kiváncsiságból mondom megkérdezem , csak mert változó geo-s van pl az enyémen ( 320D ) szépen fütyülget.

toki24 Elküldve: 2013-10-02 13:52 Mi lehet a baj?

Tano írta:
toki24 írta: Akkor reseteljek egyet rajta?!

Vajon nem kell aggódni afelől hogy meghalt valami a kocsiba?

Tegyük fel resetelés után sem áll helyre. akkor kézzel rakjam vissza közpre?! vagy hogy érted a manuálist?

köszönöm.

Ne haragudjatok ha hülyeséget kérdezek


A szervízmenüben csinálhatsz egy műszerfal tesztet is, a 2-es menüpont. Akkor látod, hogy mekkora a mozgástartomány. Ha nem stimmel, akkor valami elmászott.
A kódolást diaggal lehet megcsinálni.
Mivel a hőfokod normális, szerintem a műszeregységben lehet a hiba oka.
Igen, a manuális alatt azt értettem.


Na ma néztem egy olyat hogy felmelegedett a gép, bekapcsoltama fűtést maxra ugyebár lejjebb ment mert először kapcsoltam be, majd lejjebb ment miután felment fütéssel is közlépre vagyis addig na megcsontoltama fütést és a mutató nem moccant.. a com meg azt irta ki néztem 7es menü pontba hogy 75 fok

toki24 Elküldve: 2013-10-01 21:43 Mi lehet a baj?

Tano írta:
toki24 írta: kép.:http://www.kephost.com/view3.p...t3i1f5.jpg


Mivel elektronikus a műszer, egy újrakódolást kellene megpróbálni, mivel kevésbé valószínű, hogy mechanikusan csúszott el a tengelyen a mutató. Ha ez nem rakja helyre, akkor marad a manuális megoldás.


Akkor reseteljek egyet rajta?!

Vajon nem kell aggódni afelől hogy meghalt valami a kocsiba?

Tegyük fel resetelés után sem áll helyre. akkor kézzel rakjam vissza közpre?! vagy hogy érted a manuálist?

köszönöm.

Ne haragudjatok ha hülyeséget kérdezek

toki24 Elküldve: 2013-10-01 18:52 Mi lehet a baj?

Sziasztok!

Gondoltam ide is metgosztom a problémámat!

320D 2001es 136 lovas.

Hőfokmérővel van konkrtan bajom.Eddig semmi bajom se volt , ugy állt középen mint a cövek egyszer csak feljebb ment kb 2 mm-rel mint ahogy szokott állni ez kb 2-3 napja és azóta ott áll nem középen áll meg, 19es menüpont 7esbe azt irja hogy a viz 83,86 közt van pedig. Akkor nem értem?! hazafelé tartottam 3.ba 100ig huzattam de nemhiszem hogy ennek köze lenne hozzá...(üzemmelegenperze)

Kérdésem, hogy szerintetek mi okozhatja ezt? nagyszerviz 700kmel ezelőtt volt pontosan.

Kocsi, jól megy,jól fűt, nem melegszik, hajtva ,direkt néztem, 170el se melegszik jobban mint üzemi gép szeirntem akkor nem értem.

kép.:http://www.kephost.com/view3.p...t3i1f5.jpg



toki24 Elküldve: 2013-10-01 17:00 Ültetõrugók és ültetõrugó szettek

Most 17es lemezeket néztem, elől maradna a 7,j hátul szélesítettném 8,5-re . ahoz raknék egy -40mm-t ( persze jobb rugóra gondolok ,ezelött apex volt megvoltam vele elégedve.) Nem tünne el a kocsi alatt a 17" 4 centi minusszal?!


A Touran meg nagyonszép!

toki24 Elküldve: 2013-10-01 16:50 Ültetõrugók és ültetõrugó szettek

Komfortos az biztos, pláne g3 -70mm után

De valahogy jobban érzem magam a földhöz közel, persze épp ezért maximum -40mm ! igyse valami brutál magas amugy a hasmagassága