troooger fórum hozzászólásai

troooger Elküldve: 2014-05-07 22:14 Mi lehet a baj?

Totyasrac írta:
YELLOW írta:
troooger írta: Sziasztok!
Mi lehet a baj, hogy ha meleg a motor, nehezen indul újra ha leállítom?


én a gyertyát mondanám, más főtengely, vagy vez.tengely jeladót fog mondani valószínű.


Mondjuk 4 gyertya plusz a csere nem a világ vége, és amúgy is ritkán jut eszébe az embereknek, pedig legalább ~60e km-enként erősen ajánlott a benzineseknél.


Köszi srácok!

troooger Elküldve: 2014-05-07 18:14 Mi lehet a baj?

Sziasztok!
Mi lehet a baj, hogy ha meleg a motor, nehezen indul újra ha leállítom?

troooger Elküldve: 2014-03-17 15:33 CD fejegység, Navi....

Sziasztok,
Tudnátok segíteni, hogy a képen látható 17PIN es fejegységet milyen csatlakozóval tudom összekötni a másik csatlakozókkal?


troooger Elküldve: 2014-03-08 13:27 DSC

compact írta:
troooger írta: Voltam én is megnéztük diaggal, nullázva lett a kormányszög. El is tűntek a sárga lámpák, de kb 8-10km után újra elő jött a hiba. :/
Igy viszont egyértelmű hogy a kormányszög jeladóm lesz a hibás. Még nem jött újra elő a hiba, DSC tette a dolgát.

jrtom írta: Szia!

Legtöbbször a kormányszögjeladó szokott hibás lenni.
Ha szerencséd van akkor csak kormányszöget kell nullázni, de viszont ha utánna is visszajön a hiba akkor csere.

kisg325 írta: Sziasztok!

Ma hazafelé kigyulladt a két sárga lámpa. /DSC és a kézifék/ Leállítás után eltűnt,de újra vissza jött és azóta folyamatosan világítanak. Azt vágom,hogy most nem működik a rendszer,de van valami típus hiba,ami előszökött fordulni gyakrabban? Természetesen jövőhéten kiolvastatom csak,hogy addig is mire számíthatok?

Előre is köszi a választ!

Üdv.








Ha minden előjel nélkül jött elő és nem történt semmi és hozzányúlva sem volt az autóhoz mostanában akkor tutira jeladó baja lesz.



Gömbcsukló csere volt, de csak az egyik, most kicseréltettem a másikat is, és megszűnt a visszajelzés. Valószínű "tudta" az autó, hogy nem 100%-ossan megy egyenesen. most már tökéletes.

troooger Elküldve: 2014-02-16 17:43 DSC

Voltam én is megnéztük diaggal, nullázva lett a kormányszög. El is tűntek a sárga lámpák, de kb 8-10km után újra elő jött a hiba. :/
Igy viszont egyértelmű hogy a kormányszög jeladóm lesz a hibás. Még nem jött újra elő a hiba, DSC tette a dolgát.

jrtom írta: Szia!

Legtöbbször a kormányszögjeladó szokott hibás lenni.
Ha szerencséd van akkor csak kormányszöget kell nullázni, de viszont ha utánna is visszajön a hiba akkor csere.

kisg325 írta: Sziasztok!

Ma hazafelé kigyulladt a két sárga lámpa. /DSC és a kézifék/ Leállítás után eltűnt,de újra vissza jött és azóta folyamatosan világítanak. Azt vágom,hogy most nem működik a rendszer,de van valami típus hiba,ami előszökött fordulni gyakrabban? Természetesen jövőhéten kiolvastatom csak,hogy addig is mire számíthatok?

Előre is köszi a választ!

Üdv.






troooger Elküldve: 2014-02-16 13:44 DSC

Köszönöm! És ilyenkor mit kell megjavítatni?

ember84 írta: Tessék haver!
A csipogás szerintem az alacsony külső hőmérsékletre figyelmeztet (3 fok alatt),
A fékbetétek kopása: kör és mellette körben szaggatott vonal, a körben a felkiáltójel sárgán: fékhidraulika hibára utal, a ha a dsc-vel egyszerre gyulladnak ki , akkor a teljes abs, dsc rendszer működésképtelen.
troooger írta: Sziasztok,
Segítsetek...:/
Egyszerre világít a DSC, a kézifék visszajelző sárgán, ás a fékkopás jelző ( ha jól tudom ez a neve )Mi lehet a baj? Az ABS jeladó kizárható gondolom mert akkor az is világítana. Viszont ha a fékkopásjelző lehet rossz, akkor miért világít a DSC.






troooger Elküldve: 2014-02-16 13:33 DSC

Sziasztok,
Segítsetek...:/
Egyszerre világít a DSC, a kézifék visszajelző sárgán, ás a fékkopás jelző ( ha jól tudom ez a neve )Mi lehet a baj? Az ABS jeladó kizárható gondolom mert akkor az is világítana. Viszont ha a fékkopásjelző lehet rossz, akkor miért világít a DSC.


troooger Elküldve: 2014-02-14 19:34 Heeelp...!

hancurozo írta:
YELLOW írta:
troooger írta:
troooger írta: Sziasztok!
Mi lehet a baj szerintetek ha indulaskor le akar fulladni csak nagyobb gázadással tudok elindulni. Van hogy még megtorpan 2esben. De utána semmi baja..
Segítsetek légyszi. 2001, 2.0, e46 cupé.



Még azt vettem észre, hogy ha fékezek a fogyasztásmérő elkezd többet mutatni.

Valaki tud segíteni mi lehet a baj?


semmi baj, egy szintig normális. ha motorfékkel mész, akkor nullát kellene mutatnia.
viszont, ha fékezésnél kinyomott kuplung mellett olyan 4 liter felé megy, akkor a fékrásegítőből kap levegőt a légtömegmérő, emiatt mehet fel.


A légtömegmérő nem kap levegőt a fékrásegítőből. Pont az megkerülve kap levegőt a motor. (amit nem mér a légtömegmérő)

Kinyomott kuplung mellett majdnem 10ig felment. Mit javasoltok mit nézzek meg legelőszőr?


troooger Elküldve: 2014-02-14 17:54 Heeelp...!

troooger írta: Sziasztok!
Mi lehet a baj szerintetek ha indulaskor le akar fulladni csak nagyobb gázadással tudok elindulni. Van hogy még megtorpan 2esben. De utána semmi baja..
Segítsetek légyszi. 2001, 2.0, e46 cupé.



Még azt vettem észre, hogy ha fékezek a fogyasztásmérő elkezd többet mutatni.

Valaki tud segíteni mi lehet a baj?

troooger Elküldve: 2014-02-14 06:52 Heeelp...!

Sziasztok!
Mi lehet a baj szerintetek ha indulaskor le akar fulladni csak nagyobb gázadással tudok elindulni. Van hogy még megtorpan 2esben. De utána semmi baja..
Segítsetek légyszi. 2001, 2.0, e46 cupé.

troooger Elküldve: 2013-10-12 16:12 Ápolás, tisztítás

sziasztok,
A bőrüléseket mivel szoktátok ápolni?
Jelenleg ezt használom,de nemis tudom, nem vagyok annyira elégedett vele...

http://www.briston.hu/termekek...sam-320ml/

troooger Elküldve: 2013-10-12 09:43 Társalgó

YELLOW írta:
troooger írta: sziasztok,
Szerintetek megérni lecserélni az E46-ot egy E90-re, olyan 2005-2006-osra? Kíváncsi vagyok a véleményetekre.


attól függ. én pl E90-ből csak FL-esre váltanék. 3 évvel fiatalabb nem hiszem, hogy megérné azt a többlet költséget. ha nincs gond az autóddal, szerintem felesleges.


Hála az égnek nincs gond vele. Gondolom a 2005-06 E90-nek még van " gyerek betegsége" is, nem?

troooger Elküldve: 2013-10-12 09:35 Társalgó

sziasztok,
Szerintetek megérni lecserélni az E46-ot egy E90-re, olyan 2005-2006-osra? Kíváncsi vagyok a véleményetekre.

troooger Elküldve: 2013-10-12 09:24 316 i Kartelgázmembrán

vzs05 írta:
troooger írta: A szelep nem szétszedhető volt? Csak mert ilyen piros membránt tudtam volna neked...


Egyszer szét lehet szedni, aztán ki tudja, hogy mennyire tudja ellátni a funkcióját akár az új membránnal is, egy próbát megért volna, de a biztosabb megoldás az új beszerelése. Azért köszi, hol lehet ilyet kapni amúgy?





Kapni nem lehet szerintem külön. Gyártunk a BMWnek dolgokat, melóból tudtam volna hozni.

troooger Elküldve: 2013-10-04 16:58 316 i Kartelgázmembrán

vzs05 írta:
YELLOW írta: először is ha már van ilyen topic, akkor kérném az illetékest, hogy javírsa már ki a címet. szerintem felesleges a 316i is oda, legyen inkább: Kartergáz szűrő a címe.

már most lassan én is oylan vagyok, hogy lusta vagyok visszakeresni, meg aztán azt sem tudom hova össze-vissza lett írva...

szóval most próbáltam ki, hogy járó motornál kinyitom az olajbetöltő sapkát. a motor elkezd fulladni, megváltozik a járása. ha jól emlékszem, ez akkor jó, így kell lennie?
az olajat nem veri ki nagyon pár apró csepp (2-3db) jött ki. kicsit ahogy kinyitom elég fura szelephangja lett, ami kb 1-2 sec-en belül elhallgat, de utána kezd is fulladni a motor.


Szia!

Szerintem a topic elnevezésével nincsen baj, hiszen ez a szűrőnek nevezett alkatrész nem tartalmaz semmilyen szűrőberendezést (hozzáteszem a Bárdi is így hirdeti). Ez egy sima PCV (Positive Crankcase Ventilation) ami csak egy membránt, rugót, és egy kalibrált furatot tartalmaz. Tapasztalataim szerint ha van ilyen szűrő, azt a szelepfedélbe szokták elhelyezni.

Ugyanez volt a gondom a rendszerrel, pontosabban szólva ki volt kötve amikor megvásároltam (a kartergáz ment a szabadba amitől nagyon büdös volt az utastérben, a membrán felőli rész pedig le volt dugózva). Amikor visszaalakítottam a rendszert ugyanezeket a problémákat tapasztaltam amiket leírtál. Leszereltem a PCV szelepet vákuummal megműködtettem amit nem tudott tartani... Az új szelep beszerelése után (nem valami olcsó) természetesen működött rendesen a rendszer, de nem hagytam annyiban, roncsolással igaz de szétszereltem a szelepet: teljesen átszakadt a membrán. (itt egy kép róla, amin látszik az is, hogy nincs benne szűrő)
Később rájöttem hogy ha kiszerelt állapotban alulról megfújom levegővel a szelepet akkor a fedélen lévő lukon távozott volna a levegő az átszakadt membrán miatt.

Remélem tudtam segíteni!



A szelep nem szétszedhető volt? Csak mert ilyen piros membránt tudtam volna neked...