troooger fórum hozzászólásai

troooger Elküldve: 2011-05-09 11:30 316 1.6 motor

YELLOW írta:
troooger írta:
YELLOW írta:
troooger írta: Sziasztok
Azt vettem észre hogy ha csak simán jár a motor, néha behimbálja a kasztnit. De csak egy pillanatra utána abba hagyja egy pár másodpercig, majd újra! Tudna valaki segíteni mi lehet a gond? Gyertya csere most volt, de előtte is csinálta, szóval az kilőve.

Köszi!


lehet motortartó bakot kell cserélned.



Azt macerás cserélni? Milyen árban van egy tartóbak?


macerás, mert meg kell emelni a motort a cseréhez. 1 tartóbak nem akarok hülyeséget mondani, de ha jól emlékszek 10-15ezer Ft.


Hát köszi az infót... Akkor most ugrott a fóliázásom ára Azt párban szokták cserélni, vagy egyesével?

troooger Elküldve: 2011-05-09 10:22 316 1.6 motor

YELLOW írta:
troooger írta: Sziasztok
Azt vettem észre hogy ha csak simán jár a motor, néha behimbálja a kasztnit. De csak egy pillanatra utána abba hagyja egy pár másodpercig, majd újra! Tudna valaki segíteni mi lehet a gond? Gyertya csere most volt, de előtte is csinálta, szóval az kilőve.

Köszi!


lehet motortartó bakot kell cserélned.



Azt macerás cserélni? Milyen árban van egy tartóbak?

troooger Elküldve: 2011-05-09 09:47 316 1.6 motor

Sziasztok
Azt vettem észre hogy ha csak simán jár a motor, néha behimbálja a kasztnit. De csak egy pillanatra utána abba hagyja egy pár másodpercig, majd újra! Tudna valaki segíteni mi lehet a gond? Gyertya csere most volt, de előtte is csinálta, szóval az kilőve.

Köszi!

troooger Elküldve: 2011-04-26 20:33 Ültetés

Sziasztok,
Hány mm-es ültetés után érdemes cserélni a "kutyacsontot" Ha nem akarom nagyon leültetni, jó a gyári? Vagy egyáltalán annak mi a szerepe? Bocsi ha láma a kérdés, de nem vagyok otthon ebben a témában

troooger Elküldve: 2011-04-23 11:07 Kavics felverõdés

Szemy írta: Hello!

Az en autom is ezüstmetal es a motorhazon eleg sok kavicsfelverödes nyomat lehet mar latni sajnos (min. 20 db). Ami szerencse, hogy az ezüst szin miatt csak bizonyos fenyviszonyok mellett es szögböl lehet eszrevenni, ha csak egy pillantast vet ra az ember, akkor nem latszik altalaban. En is jelenleg azon gondolkodom, hogy kijavittatom ezeket a kavicsfelverödeseket es az egesz motorhazat bevaonatom valami vedöfoliaval. A neten mar nezelödtem a temaban, vannak vedöfoliak kavicsfelverödes ellen, de meg reszletesen nem erdeklödtem utana. Esetleg van valakinek valamilyen tapasztalata?

Szemy



dio írta: Az autó ezüst-metál szinű.
Amúgy olyasmin gondolkodtam, hogy valami fólia-szerűséget kéne odavarázsolni, ami védené a karosszériaelemet.




Én is gondolkoztam rajta már hogy legalább előre egy fóliát fel kéne tenni, de hála az égnek nekem is szürke és nem látszik. Itt Tatán csinálnak ilyent, ha a közelben laksz, megadhatom a számot, és a srác elmondja gondolom a tapasztalatait.

troooger Elküldve: 2011-04-22 14:14 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

Lacza írta:
Robin68 írta:
YELLOW írta:
Bero írta:
Robin68 írta: Azt azért ne hagyja ki senki a számításból mielőtt az utólagos Angel Eyes karikákit szeretné "nappali fényként" használni, hogy közel nincs meg az a fényereje a magas fényerővel hirdetett ledes karikáknak sem mint a gyári nappali fényeknek. Hivatalosan 21 Watt fényerőt kell produkálnia illetve ennek megfelelő fényerőt kell kibocsájtania és a világítást bekapcsolva le kell csökkennie 5 Wattra, azaz a helyzetjelzővel egyenértékűnek kell lennie.
Ha esetleg nem helyesek az információim akkor szívesen várom én is a pontos választ
Mindenesetre én tuti nem kezdek bele a Homasitás tuningba a lámpáim terén csak azért mert ez az új trendi......


Ezt nem vágom,most lehet én olvastam el valamit. Valaki 'nappali fényként' akarja használni az angel eyet? Azt mégis hogy? Az csak helyzetjelzőként lehet használni,mert lófaszt nem világít előre és nagyon nem elég a fényereje! Én is csak azért raktam bele,mert tetszik Lakott területen kívül felkapcs tompított és szeva


itt a LED-es Angel-ről van szó. gondolom abból indul ki a kolléga, hogy audi, és akkor mint azokban is, itt is nappali fényként lehet használni. Mondjuk ha úgy vesszük tudja ugyanazt a fényerőt, csak mivel E46-ban ez nem gyári így...


Én Lacza újonc klubtársunk hozzászólásából mertem következtetni, hogy nappali fényként szeretné használni a karikákat ha már nem akar nyúlkálni a lámpa kapcsolójához .
Különben ez nem csak az Audiból kiindulva van így, már egy ideje használja a ledes nappali fényt a Skoda is, igaz az csak az RS modelleknél, a Ford is és még más típus is. Ahol nem ledes fényt használnak ott 21w-os izzó van külön erre a célra vagy egyszerűen alapból a tompított fény már az indításnál felkapcsol, vagy a távolsági csökkentett módban. És meg lehet figyelni az újabb BMW-k karikáit mekkora fényerővel világítanak nappal fényszóró nélkül. De nem akarok ebbe belemélyülni mert innen már elviszi ezt a topikot. Én csak egy olyan infót próbáltam megosztani amiről tudomásom van (a munkahelyem révén ) .
Szóval maradjunk itt csak az Angel Eyes témánál



Legnagyobb tiszteletem minden fannak és hozzászólónak, de tényleg! Azt nem értem miért gondoljátok hülyeségnek, amit írok, de megpróbálom kifejteni, mire gondoltam.

2011.02.07-től minden új autót egy un. nappali menetlámpával (Daytime Running Lights - DRL) kell felszerelni, amely automatikusan bekapcsol, ahogy a jármű elindul, függetlenül a napszaktól illetve a látási viszonyoktól. A DRL nem helyettesíti majd a tompított fényszórót, hanem új, enyhébb fényű lámpa lesz, amit a megszokott világítás mellé szerelnek be. Ha a sofőr sötétedéskor felkapcsolja a tompítottat, a DRL automatikusan kialszik majd.

Egyáltalán nem akarom a mocskos ingolstadtiakat majmolni!
Éppen ezért gondoltam arra, hogy az angel eye-t kellene alkalmassá tenni a feladatra.
Viszont össze szeretném kötni a fényérzékelős automata világítással.
Az újonnan gyártott bömösöknél vajon hogy oldják meg a kötelező DRL és az automata világítás együtt működésést? Ezt szeretném én is.


Végül is ez sem egy rossz ötlet.

YouTube videó

Még azt kell megoldani ,hogy ne halványuljon-kapcsoljon le egy idő után, mint a belső világítás. Igaz ha beszáll valaki az autóba akkor már tud kapcsolni is egyet.
Találtam egy leírást hogy is kell bekötni, de PDF file és angol, amihez én annyira nem értek, de ha kell valakinek , vagy érez valaki hajlandóságot és megosztaná velünk hogy is kell úgy bekötni hogy indításnál, vagy ajtó nyitásnál felkapcsolódjon magától az Angel Eye annak szívesen elküldöm mailban.

troooger Elküldve: 2011-04-10 14:08 Gyertya csere, hogyan?

YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta: az érdekelne, hogy a gyertyát N42B18A esetében mekkora nyomatékkal kell meghúzni? régebbi autóknál ahogy láttam nem foglalkoznak a nyomatékkal, de hát mégis csak aluba húzom bele.

azt tudom, hogy meleg motornál nem szabad cserélni, mert kiszedi a menetet az aluból...


Rá van írva a gyertya dobozára.


én semmi ilyen jelőlést nem látok... NGK-ról van szó. a dobozon van egy nagyobb szám No. (olyan number one jelölés) 30. ezenkívül nem látok mást.


Sziasztok,
25Nm
Illetve ha nincs nyomatékmérő kulcs, akkor az új gyertyákat 90fokkal (1/4 fordulat ) a használt gyergyákat pedig 15fokkal kell meghúzni. Ez a kézzel, ütközésig behúzott állapot után értendő.

troooger Elküldve: 2011-04-07 22:11 Társalgó

Sziasztok,
Van valakinek felesleges ponyvája? Szeretnék hirtelen összedobni egy "garázst".

troooger Elküldve: 2011-04-07 14:40 Ez se semmi

troooger Elküldve: 2011-04-04 14:53 Valaki segítsen

Woockie írta:
troooger írta: Sziasztok,
Valakinek van kapcsolási rajza, vagy le tudná írni, hogy is van a bekötése hatul a rendszámtábla világítás, és a csomagtér nyitó kapcsoló körül?

Köszi.


itt megtalalod: http://spaghetticoder.org/bmw/wds/e46/


Köszi a segítséget!

troooger Elküldve: 2011-04-04 13:04 Valaki segítsen

Sziasztok,
Valakinek van kapcsolási rajza, vagy le tudná írni, hogy is van a bekötése hatul a rendszámtábla világítás, és a csomagtér nyitó kapcsoló körül?

Köszi.

troooger Elküldve: 2011-04-01 20:33 Társalgó

Hori írta:
kempelen írta:
Hori írta: mindig is szerettem volna suzuki rajongoi portál tagja lenni


Basszus!

Pont ebben a pillanatban akartam én is ugyanehhez a témához szólni.

De mire megkerestem alul a társalgót, már Hori be is írta...

Ez most komoly?




szerintem maradjon is így az oldal BMW-Suzuki rajongói portál


Nyugatssatok meg ez, ez a Suzukis dolog csak ápr.1-i tréfa?!

troooger Elküldve: 2011-03-22 09:06 Gumi

Bero írta:
balesz írta:
anubisz írta:
SoundkeY írta:
Bero írta:
troooger írta: Sziasztok,
A mintázat befolyásolja a gumi menet közbeni hangját? Ha igen milyen mintát célszerű kerülni?


Elvileg a V mintázat hangosabb egy kicsit,mint az aszimmetrikus!


.....a kicsit hangosabb enyhe kifejezés....Robinson vitt amikor V mintás gumija volt és a jelenlegi nyári alufelnimen is V mintás van.....kb 40-től indul a búgás ami nem múlik el....csak hangosodik......


azt nem értem,ezt nem veszik észre a fejlesztők? vagy csak BMW búg? nem igaz nem hallják mikor tesztelik a gumit.


nekem a nyári gumim v mintás goodyear f1, pont abban a méretben amiben te is keresel, sztem nem olyan hangos.
nem tudom h mekkra gumi volt robinson autóján, de 225/40 r18-nál nem vészes.
látom dunlopot választottál, érdekesség képen majd vmeik talin meghallgathatod az enyémet, és eldöntheted magad, h mennyire hangos vagy nem.

szerk: jah bero vett dunlopot



Okés,köszi!


Köszi a válaszokat!

troooger Elküldve: 2011-03-21 17:31 Gumi

Sziasztok,
A mintázat befolyásolja a gumi menet közbeni hangját? Ha igen milyen mintát célszerű kerülni?

troooger Elküldve: 2011-03-21 17:07 Csomagtér nyitás ha sehogy se megy...

lalada írta: hali nekem ugyanez volt .. jobb oldalon szét volt oxidálódva a barna szürke vezetékvég és emiatt nem volt ellenoldali polarítás vagy mi. kibányásztam a maradékot a műanyagból és beleforaszottam egy vezetéket a kis műanyag lámpa hiányzó kimúlt balos érintkezője helyett.. utána jóó lett.. lesznek hátul még problémák... nekem bal oldalon a lámoa test fénye is halványodott.. az is hasonló csak nem rohadás hanem melegedés miatt de az más tészta..


szia,
Köszi a választ! Megnézem! Remélem igazad lesz!