vk92 Elküldve: 2012-08-29 21:06 Segítsetek!
Ma beinditás után menet közben kigyulladt a kézifék visszajelző sárgán + középen a háromszög az is sárgán.Mi lehet a probléma ,légyszives segítsetek.
Attila
vk92 Elküldve: 2012-08-29 21:06 Segítsetek!
vk92 Elküldve: 2012-02-22 21:51 Tolató radar
Tano írta:vk92 írta: Szia Tano!
Ezt kifejthetnéd nekem egy kicsit bővebben.
Köszönöm:Attila
Lehet kapni E46-hoz gyári kamera szettet, vagy pl E90-es féle rendszámtábla világítás helyére valót, vagy másmilyen sima tolatókamerát. Ha van gyári képernyős navid, akkor arra már megoldható a kép kirakása, vagy ha más utólagos rendszered van arra is. Ezt már csak nem lopkodják le szerintem.
vk92 Elküldve: 2012-02-19 16:22 Tolató radar
Tano írta:vk92 írta: Hello!
A következő problémám lenne.Éjszaka folyamán díszlécestől ellopták a 4 érzékelő szenzort(Pesterzsébet).Viszem bíztosítóhoz casco alapján rendezik,de szeretném megelőzni a megismétlődést.Nem szeretném hetente pótolgatni.Kérdésem az lenne,hogy milyen megoldást tudtok ajánlani.Én gondoltam hogy a díszlécbe ragasztom a szenzorokat illetve a diszlécet is ragasztanám a lökháritóhoz pluszba.
Várom az ötleteket:Attila
Alternatívának pl. ott van a tolatókamera.Ha nincs szerencséd az újat ugyanúgy le fogják lopni sajnos, védelem nincs erre.
vk92 Elküldve: 2012-02-18 14:28 Tolató radar
vk92 Elküldve: 2010-07-30 20:34 Termosztát
vk92 Elküldve: 2010-07-29 19:55 Stabilizátor pálca "Kutyacsont"
YELLOW írta:Robin68 írta:YELLOW írta:Robin68 írta:
"Lemförder" a gyári, ha nem a BMW-nél veszed akkor jóval olcsóbb, vagy még van egy angol "First Line" ami elég jó és valamivel olcsóbb. Én kb. 2 hete az utóbbit raktam be mindkét oldalon.
Az árak miatt küldj privát üzit M_Attilának, szerintem biztos tud mondani barátságos összeget
Hibajelenség pedig az, hogy kopogást hallasz már kisebb döccenőknél is.
beszerelésről tudsz írni néhány sort? illetve miylen méretűt vettél?
A gyári méretet vettem, ahogy 320D4 kollégánk is írta simán jó a nem túl drasztikus ültetésnél még ami nekem is van.
Nem nagy ördöngőség a beszerelés. Kereket leveszed, majd a stab.rúdnál és a lengéscsillapítónál gömbfejcsavart lelazítani (ha gyári akkor 16-os kulcs kell). Általában hátul is célszerű egy villáskulcsal megfogni a csuklónál mert ha be van rohadva a csavar akkor elforog. Vagy lepattintod a csuklót (ami nem mindig könnyű) és megfogod a kis gömbfejet mondjuk csőfogóval. De jobb az első megoldás. Ha lent a régi, az egyik végét az újnak rögzíted, majd kis rásegítéssel (a stab.rudat le kell nyomni valamivel) a másik végét is bejátszod a helyére. Csavarok meghúz és kész.
Nekem be voltak rohadva a csavarok de így is a kettő meg volt kb. egy óra alatt.
köszke a választ!
vk92 Elküldve: 2010-04-06 22:03 320d Motor
bmw320d4 írta:vk92 írta:bmw320d4 írta:vk92 írta: Sziasztok!
Az lenne a kérdésem,hogy leállitáskor ill.induláskor nyekken egyet.Tárcsa cserélve volt szijjal együtt.Ma vissza vittem ahol cseréltél és kis vizsgálódás után valami olyasmit mondott,hogy hosszanti feszitő görgő.Létezik?Egyből mondták hogy 25k mindennel.Szerintetek ez valós?
Vk92
Gyári szíj lett feltéve, vagy filc nélküli v.milyen más?
sajnos nem tudom a szaki intézte.Ma valami rúddal befeszitettés akkor nem nyikkant
Ha fehér a szíj bordás része, akkor gyári, ha fekete akkor nem.
Fújd le szilikonnnal (!) a szíjat, ha megszűnik a nyikkanás, akkor szíjcsere gyárira.
vk92 Elküldve: 2010-04-06 21:42 320d Motor
bmw320d4 írta:vk92 írta: Sziasztok!
Az lenne a kérdésem,hogy leállitáskor ill.induláskor nyekken egyet.Tárcsa cserélve volt szijjal együtt.Ma vissza vittem ahol cseréltél és kis vizsgálódás után valami olyasmit mondott,hogy hosszanti feszitő görgő.Létezik?Egyből mondták hogy 25k mindennel.Szerintetek ez valós?
Vk92
Gyári szíj lett feltéve, vagy filc nélküli v.milyen más?
vk92 Elküldve: 2010-04-06 21:17 Turbo
Gabesz86 írta:BarG írta:Gabesz86 írta: Sziasztok!
Hozzáértők segítségét szeretném kérni!
Elkezdett szólni a turbóm! Még nem vészes csak gáz visszaengedésnél szól. Megnézettem szerelővel, és azt mondta hogy a tengely nem lóg, csak ki és befele mozog a tengely egy nagyon kicsit!
Beszéltem felújítókkal, akik szerint az enyémnek nincs sok baja, csak centírozás és csapágy pótlásra lesz szükség ami akár kijöhet 13-25ezerből(állapot felmérést ingyen megcsinálják)!
A szerelőm viszont soha nem hitt a felújított dolgokban.
A kérdésem az lenne, hogy érdemes-e felújítani vagy vegyek bontottan? Újonnan nem fogok venni, jelenleg nem sok választásom van.
válaszokat előre is köszönöm!
Pont ki-be nem szabad mozognia!!! Radiálisan pár tized mm-t is mozoghat szabadon.
Ha újat nem veszel, a felújítottban meg nem hiszel, akkor BMV helyett jöhet a BKV
Amúgy mit is jelent, hogy "szól"?
A "szól" Mint egy halk villanymotor mikor esik le a fordulata. Amúgy nem én nem hiszek a felújításban, mivel nem is értek hozzá. több embere véleményére vagyok kíváncsi, hogy érdemes-e ilyen esetben felújítani! Nem mindegy hogy 25ezer vagy 145+ÁFA! Vagy egy használt ami másnap ugyanúgy behányhat.
vk92 Elküldve: 2010-04-06 19:52 320d Motor
vk92 Elküldve: 2010-04-05 22:17 Társalgó
Szemy írta:vk92 írta: Szia Szemy!
Nem biztos,hogy igazad van,Nálunk a cégrs verdák a legapróbb hibánál is el van küldve márka szervizbe+a kötelező szervizeket is baromira komolyan veszik.Szerintem németeknél még komolyabb.
Üdv:Attila
Yellow kollega nagyon jol ravilagitott az en problemamra: egy ceges autot (amit raadasul nem egy ember hasznalt, hanem a ceg összes alkalmazottja) eppen ugy, mint Magyarorszagon, itt is "ütik-vagjak" az alkalmazottak. A "kimeletlen" hasznalatot tovabb fokozza, hogy a sofört nem terheli semmilyen szervizköltseg, rezisztens az eröteljesebb hasznalatbol adodo meghibasodasokra. Nezetem es tapasztalatom szerint az ilyen autok nagysagrendekkel jobban vannak igenybeveve, mint egy sajat tulajdonban levö auto, amit szeret a gazdaja.Egyebkent a nemet barataim is azt tanacsoltak, hogy ceges autot inkabb ne...
Egyebkent biztosan nagyon jol volt szervizelve, mivel egy BMW szalonnak volt a ceges autoja...
Szemy
vk92 Elküldve: 2010-04-04 22:12 Társalgó
Szemy írta:YELLOW írta:Szemy írta: Kepzeljetek el, a tegnapi napon majdnem vasaroltam egy alomszep coupe-t, de sajnos a ceges auto multja miatt elvesztettem az erdeklödesemet iranta...pedig eddig a legszebb 3-as coupe volt, amit lattam. A manoba!
Szemy
neked nem 5-ösöd van most???
De nem am!Egy E46-os 4 ajtos limuzinom van, de ez is feleslegesen "nagy" es tul sok rajta az ajto.
5-öset semmikeppen nem akarok venni, az mar valoban nagy es annak is tul sok ajtaja van...en meg szinte mindig (95%-ban) egyedül csalingazom az autoval, felesleges lenne akkorat venni, csak összezavarna.
Emiatt jutottam arra az elhatarozasra, hogy a következö autonal megcelzom a coupe tipust.
Nem feltetlenül most akartam volna autot cserelni, de ezen a mostani lehetösegen megakadt a szemem es ha nem lett volna ceges auto, akkor mar le is foglaloztam volna...
Ime az auto: http://suchen.mobile.de/fahrze...rigin=PARK
Szemy
vk92 Elküldve: 2010-04-03 13:42 Turbo
vk92 Elküldve: 2010-04-01 20:17 Belsõ
Burns írta:Burns írta:vk92 írta:Burns írta: Le kell bontani az oldaláról a műanyag borítást, és zsírspray-val befújkálni a csukló - mozgó részeket.
Szia!
Ma megnéztem akit tanácsoltál és...Hátulról fogja egy fura fejű csavar azt megtaláltam ,viszont merre keressem a többit és mivel tudtad leszedni a boritást.
Légyszi segitsél:Attila
Kb. egy évvel ezelőtt szedtem le... de ha jól emlékszem az (első)ülőlap magasság állító kart is le kell venni, majd kipattintani a burkolatot. Megszenvedtem vele én is, mert van egy fül, amit alig látni, és nem akartam, hogy eltörjön. Sajnos képeket nem csináltam.
vk92 Elküldve: 2010-04-01 12:23 Belsõ
Burns írta: Le kell bontani az oldaláról a műanyag borítást, és zsírspray-val befújkálni a csukló - mozgó részeket.