xlzx fórum hozzászólásai

xlzx Elküldve: 2012-02-18 13:31 320d Motor

Arra lettem figyelmes hogy hidegen 1700-1900as fordulat között kicsit ingadozik a motor járása. Lendkerék gyanú? Csak hidegen csinálja és csak akkor érzem, ha lejtőn lefele motorfékkel megyek. Nem rázza a kasztnit, se a váltót, csak érzem hogy van benne egy kicsit holtjáték. A kuplungomnak nincs semmi hangja amúgy.

xlzx Elküldve: 2012-02-18 13:20 Extra gyors találkozó!

SirToma írta:
xlzx írta: hajógyárin egy gyors tali? kis csúszkálás!?


Sorry, de így hazajöttem, legközelebb!!!


hát csúszkálás idén már nem lesz!

xlzx Elküldve: 2012-02-17 18:49 Extra gyors találkozó!

hajógyárin egy gyors tali? kis csúszkálás!?

xlzx Elküldve: 2012-02-17 07:51 Ültetõrugók és ültetõrugó szettek

Tud valaki kedvezményes áron rugószettet? Ahogy nézegettem, 45 alatt nem nagyon kapni normális minőséget. Jó lenne 30-35 körül megúszni! sajnos ide is elért a válság..

xlzx Elküldve: 2012-02-16 17:27 Hova kössem...

jons írta: a szivargyújtón csak gyújtáson van fesz.

dpiller írta: Sziasztok!

Új GPS trackert szeretnék bekötni...a kérdés, hogy hova kössem? A standard szivargyujtóra nem akarom, mert az éjjel nappal megy, nem akarom hogy leszívja az akkut. (Amúgy van saját akkuja is a ketyerének, arról mehet ha nincs gyújtás, de töltés csak akkor legyen ha megy az autó). Gyújtásra kössük? vagy hova lenne érdemes?
Áramfelvétele amúgy kicsi a ketyerének...

Köszi!

D




Nálam is mindig van. Van a biztosíték táblában a rádió biztosítéka. Mellette van egy üres slot, ott csak gyújtáson van áram. Onnan húzz egy kábelt

xlzx Elküldve: 2012-02-16 17:07 Futómû és hibái

Sziasztok!

Ma elment egy futóműveshez,hogy ugyan nézzünk már rá a kopogásra. Rosszak a stabilizátor tartó szilentek illetve a lengőkar hátsó szilentek. Gyári a lengőkar. Amennyire tudom nem lehet cserélni a gyáriban szilentet,vagy mégis? Mindenképp keményebb,tömörebb szilentet szeretnék a jobb úttartás érdekében, meg nyáron ültetést is kap majd az autó!

Tudtok ajánlani valamit? (egyátalán cserélhető e a gyári szilent?)

xlzx Elküldve: 2012-02-12 13:27 Társalgó

Minden nap egyre jobban szeretem a gépet. Tényleg. Olyan szép hangja van amikor tölt a turbó meg minden hogy wáá csak ne kopogna az első futómű mondjuk én még költségileg jól tartok vele,majd összeszedem a gondolatokat aztán írok a fenntartás topicba.

xlzx Elküldve: 2012-02-12 02:17 Társalgó

csupa kettes meghajtottam a jószágot kicsit a városban, szigorúan keresztbe

xlzx Elküldve: 2012-02-09 12:15 Klubtúra Münchenbe?

Akit érdekel a dolog, itt a nyílt csoport: http://www.facebook.com/groups/225841077454309/

xlzx Elküldve: 2012-02-06 12:08 Társalgó

jons írta:
xlzx írta: mellesleg szánkóztunk is srác egy kör után ráfagyott a szánkóra, toltam neki 120-130 között, mondta hogy hátsó kerekessel még nem húzták, így furcsa volt neki hogy többet látta a kocsi oldalát.


Tudom én leszek a troll f*sz, de ha valami baja lesz akkor mi van? Nevettek egy jót, őt összekaparjátok az út mellől be a zsákba és kész? Csak kérdezem, de válaszolni sem muszáj, mert nem akarok flamet generálni...


motorozom. vittem mindent, amit felvehetett, így is szokott lenni minden évben. én versenyzek így a ruhám is elég komoly. estem már 170nel is a ringen,még itt vagyok

xlzx Elküldve: 2012-02-06 11:53 Társalgó

Alesi írta:
xlzx írta:
Alesi írta:
xlzx írta: mellesleg szánkóztunk is srác egy kör után ráfagyott a szánkóra, toltam neki 120-130 között, mondta hogy hátsó kerekessel még nem húzták, így furcsa volt neki hogy többet látta a kocsi oldalát


130-al húztad a szánkón?


elmebeteg a srác! szikrázott is faszán a szánkó. Tavaly 145 volt amit bírt szánkón 100nál kezdett el mutogatni hogy toljam még


Csoda hogy túlélte...130-nál zakózni egyet, még hóban is igen fájdalmas!


protektoring, bukósisak, fel volt öltözve kanyarokban necces volt 1-2 helyen nem is kíméltem a drágámat, az elektronika szépen fogta én meg padlóztam 3-4ben

xlzx Elküldve: 2012-02-06 11:48 Társalgó

Alesi írta:
xlzx írta: mellesleg szánkóztunk is srác egy kör után ráfagyott a szánkóra, toltam neki 120-130 között, mondta hogy hátsó kerekessel még nem húzták, így furcsa volt neki hogy többet látta a kocsi oldalát


130-al húztad a szánkón?


elmebeteg a srác! szikrázott is faszán a szánkó. Tavaly 145 volt amit bírt szánkón 100nál kezdett el mutogatni hogy toljam még

xlzx Elküldve: 2012-02-06 11:45 Társalgó

mellesleg szánkóztunk is srác egy kör után ráfagyott a szánkóra, toltam neki 120-130 között, mondta hogy hátsó kerekessel még nem húzták, így furcsa volt neki hogy többet látta a kocsi oldalát

xlzx Elküldve: 2012-02-06 11:39 Társalgó

Coyote írta:
xlzx írta: http://vimeo.com/36263443 tegnap esti video sracok! nem adja vissza annyira de nagyon joo volt!


hát igen, a drift egyrészt kivülről látványos, másrészt ha belülről videózol, akkor nem szabad utánafordítani a kamerát, úgy nem érződik az oldalirányú haladás... Az operatőr mindent megtett az élmény csökkentése érdekében


örülök hogy nem dobta el a telefont ez 2 nyugisabb kört volt, amúgy az e36os kollegával elég szépen kis karikákat mentünk. legjobb idő ascvel: 3:02 asc nélkül 3:44

olyan szépen dolgozott az elektronika, hogy az valami félelmetes! volt egy kombi ipreza,pár lada, egy régi escort, 2 seat leon(2,0t és 2,0), pár swift, egy civic plusz egy s2es audi.

Az audis mellé beültem egyszer... na az a karika nem volt piti

xlzx Elküldve: 2012-02-06 09:48 Társalgó

http://vimeo.com/36263443 tegnap esti video sracok! nem adja vissza annyira de nagyon joo volt!