Ez egy archivált weboldal! bővebben
zoliika fórum hozzászólásai

zoliika Elküldve: 2013-04-03 15:19 Gumiabroncs

Végül erre esett a választás.A conti és michelin mániámból lentebb vettem és lett ezRohadt kiváncsi vagyok csak az a baj ,hogy most jöttem de már mennem is kell vissza így legközelebb április végén tudom felrakatni.Lényeg megvan és a felnik is gyönyörűek lettek

zoliika Elküldve: 2013-03-16 14:24 Társalgó

Piramis off!
Igen,Yellow az utolsó másfél sor az amit leírtál bennem is felötlött!
Egy biztos senkinek nem kívánok ilyen kalandot és ne élje át ezt senki!

zoliika Elküldve: 2013-03-16 14:08 Társalgó

YELLOW írta:




zoliika Elküldve: 2013-03-16 13:41 Társalgó

Lehet amit írok lerágott csont és már unalmas lesz,hogy csak erről tudok -tudunk beszélni,de leírom ,mert az igazságérzetem nagyon bántja.Próbálom nem belevinni az indulataimat és személyes rossz érzéseimet!
Történet Csütörtök délután kezdődött fél 6-tól amikor elindultam Német.o-ba ,K.mét-en felhajtottam az M5-re majd az M0-ra és következett az M1, 7óra környékén már ott voltam a filmbe illő káoszba......Miért indultam el?Azért mert még a legutolsó pillanatban is net.-en rádióban megerősítettek arról,hogy 1 azaz 1 kamion vesztegel a 80 valahányas km.kőnél ,de egy sáv járható az m1-en hát ezért!!!!!!
10 óra körül 3 óra vesztegelés után már rosszat sejtettem ugyanis fél km-t sikerült haladnom összesen,persze addig folyamatosan hallgattam a rádió állomásokat és semmi ,de semmi információ nem volt az m1-ről bíztam a "jóban" és abban,hogy mehetek végre a munkahelyemre.Legelőször a Music Fm amiről eddig alig hallottam Ők tették közzé,hogy nagyon nagy a baj és délután 4 órától piros riasztás van érvényben.Hajnal 2 -ig ismétlem hajnal 2-ig a Kossuth rádió azzal volt elfoglalva,hogy 2-3 hetes ismétléseket adott le az éjféli hírekben a Himnusz után megemlítette,hogy az M7-en "torlódás"van és az M1-en is.Ez volna közszolgálati rádió????????A Bartók Rádión meg verték a zongorát keményen azt sem tudták mi történik az utakon,de szerintem még most sem!
A Magyar Kommunista Rádió "Club Rádió"néven fut a közéletben Ők azzal voltak elfoglalva egész este pártigazolványos bemondói,hogy Ők lemondanak a Táncsics díjukról,mert megkapta Szaniszló Ferenc is az a Szaniszló aki még a komcsi rendszerben is kimondta a frankót és nem tartozott soha semmilyen párthoz.De,ez egy más történet.Érdemben Ők sem tájékoztattak senkit az utak állapotáról.
Class Fm meg egyéb hülyegyerek Rádión szintén nem mondtak semmit.
Aztán jött a fekete leves fél 3-kor letérítettek Tata felé be a városba a felhajtónál ill.annak tövében egy Tesco parkoló volt,oda tudtam beparkolni,mert addigra a Tata városa bedugult meg sem kiséreltem ott araszolni.Próbáltam aludni ,de csontá fagytam volt ott egy benzinkút ahova beengettek,de hát.......nem volt WC!!!XXI.században nincs WC egy töltőállomáson,de legalább meleg volt és informálódtam a helyi állapotokról a parkolóval szemben volt egy körforgalom ami 1 óra alatt bedugult term. és Rendőrök probálkoztak rendet teremteni 0% eséllyel.Reggel 6órára derültek ki a vérforralló tények ami nem pletyka szinten "derült"ki hanem Rendőröktöl Mentősöktől ill. illetékes emberektől.Az útkotrók délután 4-kor Csütörtökön lerakták a munkát,mert senki nem mondta nekik ,hogy folytassák a munkát és különben is nem volt SÓ."Majd reggel 6-kor folytatjuk.."6órakor mikorra már teljes volt a káosz és nem volt út ami szabad volt amit le tudtak volna takarítani.Addigra iskolákat nyitottak meg és Gimnáziumokat,hogy tudjanak melegedni az emberek Én is éltem vele fél óra gyaloglás a hóviharban a Tescó parkolótól.Példás volt a helyi emberek segítsége,ott segítettek ahol tudtak.Tizenéves gyerekek teát osztogattak 60-70 éves nénik akik alig tudtak menni ,mert olyan jeges volt az út ,a kocsi sorok között osztogatták a teákat.A Katasztrófa védelem a Rendőrség a Tek a Hadsereg emberei olyan elszántsággal és erővel dolgoztak ami példaértékű volt.A mentősök akiket valamilyen elmeháborodott elindított az éjszaka folyamán bent ragadtak a hó fogságában magukhoz vették az életmentő gyógyszereiket ,eszközeiket és elindultak a hóviharba gyalog segíteni a bajbajutottakon.Délelőtt megindultak a lánctalpas harckocsik kimentették az utat eltorlaszoló félig árokba borult kamionokat,mentőautókat és hókotrókat ugyanis azokat is már menteni kellett amik az utat takarítanák
A legnagyobb problémát mégis az okozta,hogy mindenki Győr fele ment volna és aki B.pest irányában tartott volna az sem tudott menni,mert elállták az utat.A parkolóból(mert a parkolóból sem tudtam kimenni az is be volt dugulva) Én személy szerint egy csoda folytán és egy tank segítségével"megmenekültem" délután 1 órakor és haza tudtam jönni K.mét-re.Tata és B.pest között(50km-s szakasz) az M1-en 3 autóval találkoztam ez is azt bizonyítja ,hogy aki szeretett volna az sem tudott Pest irányába utazni ott ragadtak a Győr irányába tartókkal!Történetem részletesebben is leírhatnám ,mert így elég vázlatos,de ez most nem az Én ott létemről szól....
Amik kérdések megfogalmazódtak bennem:
Ha tudták előre ,hogy ekkora(lesz) nagy a baj a közúkezelőket este -délután miért küldték haza Csütörtökön?
Miért nem volt elég SÓ?
Kiadták a piros riasztást Csüt.délután 4 órakor akkor ezt miért tudatták sem a net.-en és rádiókban?A Hír.Tv-n nyilatkozott az a embernek látszó féreg akit Pintér Sancinak hívnak és közölte Pénteken,hogy ez a kamionosok hibája ,mert Ők kiadták a piros riasztást.Itt megint egy gondoltra:-1.nem adták ki és nem közölték hírcsatonán.
2.Román,bulgár,osztrák,német,moldáv kamionosoknak kötelességük magyarul beszélni?Mondjuk leadják a rádióban ami ugye nem történt meg Ők akkor sem értik meg a magyar felhívást.Nem kellett volna a piros riasztás után azonnal a Autópálya kezelőnek ,rendőrségnek azonnal intézkedni és letéríteni parkolókba a kamionokat.A józan ész nem ezt diktálja?Este 7-re talán be sem állt volna az M1.Vagy tényleg kölik a piros riasztást és Én nem indultam volna el és még sok család......Lehet a T.v-ben leadták,de sajnos nekem nincs T.v-m az autómban és szerintem elég kevés autóban van.
Miért van az ,hogy egyetlen egy( "music fm")Rádió volt képes tartani a lelket az emberekben és informálni őket a helyzetről,hogy mikor tudnak megmenekülni?Ez az egy kereskedelmi rádió volt aki félre tett mindent ,kivánságműsort és egyéb reklámot csak,hogy segíthessen a bajbajutottakon.Ők voltak akik üzentek a mentő szerveknek,hogy ki hol van ugyanis a bajba jutottak a rádión keresztül tudtak csak segítséget kérni.Minden tiszteletem az övék!
Nem is tudom mivel zárjam gondoltaim tudnék még mit írni és belemenni mélységekbe.
Mennyi iszapkatasztrófának,tüzijátéknak,hóviharnak kell még történnie?
Nem írom,hogy ,nyomjatok "tetszik"-et nem írom,hogy osszátok,mert sok ember annyira közönyös és gyáva lett ,hogy már ezt sem meri megtenni tisztelet a kivételnek persze.Csak olvassátok el.
Én már csak egy jobb életre vágynék és tisztességes megélhetésre és közbiztonságra!

Ezt az F.B-re raktam fel eredetileg,gondoltam megosztom veletek is az írásom!

zoliika Elküldve: 2013-03-07 09:59 Autóvásárlás

dbtibi írta: Köszi a választ, létezik olyan megbízható ember, aki autók behozatalával foglalkozik - HA NEM A HAZAI AUTÓPIAC termlkei közül választanék - és MEGBÍZHATÓ akit bárki nyugodtan mer ajánlani ?! (létezik ilyen ember egyáltalán valahol ?? :lol
Jó ideje olvasom már BMW fórumokat és mintha valahol olvastam volna olyat hogy: add le az igényeidet, és Ő keres külföldön olyat amit te keresel ..., de van valakinek ilyen ismerőse ?
Ezekre a dolgokra biztos figyelek, esetleg vannak rejtettebb dolgok is ?
HGabor írta:
dbtibi írta: Sziasztok !

Benzines e46 Touringot szeretnék venni, max 1millió környékén.
Nembaj ha négyhenger(6hengerben 320-ig gondolkodom), csak az állapot számít.
Ha esetleg tudtok tanácsot adni, mire figyeljek vásárláskor, vagy ha tudtok eladó autót, amit bátran tudnátok ajánlani, azért nagyon hálás lennék!

Előre is köszönöm!


Alap dolgok. Ne rohadjon, épek legyenek a főbb pontok (torony, oszlopok, stb), legyen rendben a futóműve, olajfolyás ne legyen. Kérd le a gyári extra listát.

200.000 Ft tartalékod legyen vásárlás után, amit bele tudsz nyomni, hogyha megkívánja 1-2 hónapon belül.





Én tudom,hogy ki a Te embered,ha érdekel akkor megírom privátba!

zoliika Elküldve: 2013-03-07 09:56 20 zoll E46 alá

csatis1 írta:
InsectKiller írta: Mikor "próbálhatom fel?"


Gyere el, bármikor!


Norbi újra itthon vagy?
Csatis,nagyon-nagyon szépek a cipellők.......

zoliika Elküldve: 2013-03-06 21:17 Féktárcsa és fékbetét

szotakdavid írta:
Szemy írta: Eszembe jutott meg egy lehetöseg: nem tudom magyarul hogy hivjak, de a nemetek "Akku Schlagschrauber"-nek nevezik, ami egy profi akkus csavarozo, igen nagy nyomatekra (200-300 Nm) kepes es kivaloan alkalmas beragodott csavarok lazitasara, mivel ütve csavaroz. Sajnos piszok dragak ezek a keszülekek, en a profi Bosch es Metabo gepeket ismerem jobban, de azokkal igazi elvezet a munka es tenyleg nagyon frankon lehet velük a beragodott/összerohadt csavarokat kiszedni. Ha esetleg lenne egy ilyesmi keszülek a barataid/ismeröseid köreben, akkor azzal is meg lehetne probalni, szerintem siman megoldana a feladatot.

Szemy


Zoliika felhívott ma és Ő a légkulcsos megoldást javasolta,én is ezt álmodtam meg az éjszaka.Úgy h valószínű ez lesz a megoldás legalább is nagyon remélem

Köszi Zoliika az ötlet

Üdv Dávid


"Bitte,Danke":lolávid!
Amit,Szemy mond....nagyon jó velük dolgozni mi is használunk ,ilyeneket a fúrótoronynál csak brutál drágák

zoliika Elküldve: 2013-03-06 12:36 Féktárcsa és fékbetét

Milan írta:
szotakdavid írta: Hali!

Elmesélem pici történetemet az első fékeimmel.



Menj el a gumishoz, kerék le, kormány elfordít, és adjatok neki a levegős
kerékkulccsal! Ha az nem szedi le maximumon, akkor tényleg Dr. Flex...
Vannak olyan barmok akik rá szokták veretni 3-4-esen is.


Milánnak teljesen igaza van......mikor,Én a kézifék pofákat cseréltem nekem is levegős kulccsal jött le pedig előtte fél évvel előtte volt leszedve.Tegnap az asszony autóját szereltem és le kellett szednem az első féktárcsákat (nem tanulva az előző esetből)két dugókulcsomat tönkretette a rohadt féktuskó felfogató csavar(ok).Levegős kulccsal meg simán lejött

zoliika Elküldve: 2013-03-04 21:02 Legjobb nyári gumik...

225/45/17"-es méretben érdeklődnék....... aki sokat megy az autójával évi 35-50e km-t,szóval ebben a méretben nyári gumi tapasztalatát(melyik márka vált be neki igazán) megosztaná velem ill. a fórumozókkal!?

zoliika Elküldve: 2013-02-28 12:51 Társalgó

bacsy írta: Sziasztok!

Most veszek egy BMW-t németo-ból és első MO-i forgalombahelyezés miatt gondolkoztam rajta, hogy milyen rendszámot kap majd. Tudja valaki, hogy pontosan hol tartanak a betűk? M**-***

Illetve ha szeretnék saját rendszámot (3 betű-3 szám), az mennyibe kerül manapság? Még mindig ilyen 150.000 ft körül? Németo-ban 28 Euro... Valahol le lehet csekkolni, hogy egy bizonyos rendszám foglalt-e?

Köszönöm,
Bacsy


Itt,le tudod ellenőrizni3 betű-3 szám egyébként,112.450 huf!

zoliika Elküldve: 2013-02-27 21:31 Megvegyem? Vegyek ilyet?

hil írta:
jons írta:
m_attila írta: Küldjek képet a motortérről??


Biztos, hogy bontószökevény. Túlságosan csillog a motortér, biztosan folyik valahonnan az olaj és azt akarjátok elkendőzni.


szia!
Meg a jobb első ajtó olyan csálén áll, szerint rommá volt törve!



Szerintem meg, sok a hó a kertben és ezzel akarod felhívni a vevő figyelmét arra ,hogy mennyire fekete,parasztvakítás az egész!
Amúgy meg lehetne tisztább is........ vagy koszold össze.......de akkor meg "gondatlan gazda"!

zoliika Elküldve: 2013-02-09 21:36 Futómû és hibái

harmas írta:
zoliika írta:
harmas írta:
andree írta: Sziasztok,
Futómű specialistákat kérdezném. Rossz úton döccenőkben jobb és bal oldalról koppanó hang hallatszik. Jó minőségű úton szépen egyenesen fut.
Mi a véleményetek?
Köszi!


Van még két, a többihez mérten filléres dolog: stab.rúd gumiszilentek. Ha fel van emelve az autó nem (vagy nagyon nehézen) fog mozogni. Tehát aknán kell megnézni, vagy ha gibbon hosszú kezed van lenyúlsz a motortérbe, megragadod és fel-le megrángatod. Fasza kis kopogó hangot tud produkálni.


A stab.rúd szilentek ha meg vannak nyúlva akkor ,hogy adnak kopogó hangot?Max.akkor ad ki kopogó hangot,ha ha stab.pálcák "elhervadtak",mert ugye össze vannak csavarozva!Legjobban ,úgy tudod megnézni mármint a kormány stab. gumiszilenteket,hogy leveszed alul a motor borítást és lecsavarozol(csillag csavarhúzó kell hozzá)egy stab szilentet,nem nagy munka egyébként és tolómérővel megméred a belső átmérőjét,22,5mm kell lenni!!De ,ha ezeket ebből két db van,max. stabilabb lesz az úttartás!
A fent felsoroltakon kívül akár még lehet torony csapágy is ami okozhatja a kopogást!


No lám, h erre senki nem gondol..
Hogy adnak kopogó hangot? Hát úgy, h a gumi kikopik-kirágódik, és a stabrúd mozog benne vagy 1-2mm-ert. Ha a felfüggesztés elmozdul mozog a rúd is, és verődni fog a kinyúlt szilentbe. Az pedig KOPOG! Hát kb így


Az enyémbe volt egész pontosan 2,5mm és nem kopogott!Én azért cseréltem ,mert támolygott az úton és gondoltam ,megkísérlem a cserét mielőtt kormány összekötőt kicserélem.Aztán persze kormányösszekötőt is ki kellett cserélni és végül persze a kormányművet is!

zoliika Elküldve: 2013-02-09 21:05 Lengéscsillapitó

bata0305 írta: Sziasztok,

Nem régen vettem egy e46 320d 150LE- t kocsit és első lengéscsillapítot kellene cserélnem.Érdeklődnék hogy ti milyen lengéscsillapító márkát ajánlotok?

Köszönöm előre is


Nálam a jobb első(gyári volt még benne) elfosta magát csúnyán és a jobb hátsó rugóm is eltört sajnos Én így komplett cseréltem az összes gátlót és rugót!Sokáig témáztam és végül Eibach pro kitt rugók(30/25)+Bilstein gátlókra cseréltem,nagyon nem bántam meg

zoliika Elküldve: 2013-02-09 20:59 Futómû és hibái

harmas írta:
andree írta: Sziasztok,
Futómű specialistákat kérdezném. Rossz úton döccenőkben jobb és bal oldalról koppanó hang hallatszik. Jó minőségű úton szépen egyenesen fut.
Mi a véleményetek?
Köszi!


Van még két, a többihez mérten filléres dolog: stab.rúd gumiszilentek. Ha fel van emelve az autó nem (vagy nagyon nehézen) fog mozogni. Tehát aknán kell megnézni, vagy ha gibbon hosszú kezed van lenyúlsz a motortérbe, megragadod és fel-le megrángatod. Fasza kis kopogó hangot tud produkálni.


A stab.rúd szilentek ha meg vannak nyúlva akkor ,hogy adnak kopogó hangot?Max.akkor ad ki kopogó hangot,ha ha stab.pálcák "elhervadtak",mert ugye össze vannak csavarozva!Legjobban ,úgy tudod megnézni mármint a kormány stab. gumiszilenteket,hogy leveszed alul a motor borítást és lecsavarozol(csillag csavarhúzó kell hozzá)egy stab szilentet,nem nagy munka egyébként és tolómérővel megméred a belső átmérőjét,22,5mm kell lenni!!De ,ha ezeket ebből két db van,max. stabilabb lesz az úttartás!
A fent felsoroltakon kívül akár még lehet torony csapágy is ami okozhatja a kopogást!

zoliika Elküldve: 2013-02-07 21:03 320d Motor

csbalu írta: Valaki okos!

Mi a különbség az E46ban használt M47TUD20 és az E60-ban használt M47TU2D20 motorok között? Azon kívül hogy 13 lóerővel erősebb?


Ezek már euro5-ös környezetvédelmi besorolásúak és részecskeszűrősek,no meg persze plusz kraft és drehmoment!