toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2014. december 31. szerda, 09:38


YELLOW írta:
toki24 írta:
Hali!

Ezt olvastam.:

dieselt remélem senki sem használ hosszabb távon (mindennap) alacsony tanktartalommal? Mert felhevül a tankban lévő kevés üa, és lecsapódik belül a pára... és az szépen az adagoló és porlasztó halálához vezet(mind elektromos, mind mechanikus)

Mennyire helytálló ez?! köszi



nem csak dízelre igaz. ráadásul a több üzemanyag segít az üzemanyagrandszernek is. hűti a szivattyút. ha valaki sokat jár negyed tankokkal,vagy kevesebbel, annak meg lesz a következménye. én pl a negyedet és a fél tankot szoktam üresnek tekinteni. ha véletlen hosszabb távra megyek, akkor kijáratom elég alacsony szintre. télen meg pláne érdemes hagyni tartalékot mindig. nem lehet tudni mikor maradsz az út szélén bármilyen ok miatt, amikor jó ha van tartalék.


Kiváncsiságból kérdeztem, mondom hátha itt tudtok adni rá értelmes választ. Én akkor szoktam rátankolni mikor kigyullad a sárga és csurig vágom

Most is televágtam jo kis lukoilos nyállal 207 ft ért


Illetve volt egy hibakódom multkor izzitásvezérlő vagy micsoda, de semmi jele hogy nem lenne izzitásom.Most reggel is indultam melóba 1,5 napot állt akocsi izzitottam inditottam megse kottyant neki a -14 fok. Ötlet?



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. december 31. szerda, 09:53

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2014. december 31. szerda, 08:25


toki24 írta:
Hali!

Ezt olvastam.:

dieselt remélem senki sem használ hosszabb távon (mindennap) alacsony tanktartalommal? Mert felhevül a tankban lévő kevés üa, és lecsapódik belül a pára... és az szépen az adagoló és porlasztó halálához vezet(mind elektromos, mind mechanikus)

Mennyire helytálló ez?! köszi



nem csak dízelre igaz. ráadásul a több üzemanyag segít az üzemanyagrandszernek is. hűti a szivattyút. ha valaki sokat jár negyed tankokkal,vagy kevesebbel, annak meg lesz a következménye. én pl a negyedet és a fél tankot szoktam üresnek tekinteni. ha véletlen hosszabb távra megyek, akkor kijáratom elég alacsony szintre. télen meg pláne érdemes hagyni tartalékot mindig. nem lehet tudni mikor maradsz az út szélén bármilyen ok miatt, amikor jó ha van tartalék.

toki24
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz toki24

BMWfanatic

Elismertség: 3% (16 pont) | Hozzászólások: 425

Elküldve: 2014. december 31. szerda, 06:46



Hali!

Ezt olvastam.:

dieselt remélem senki sem használ hosszabb távon (mindennap) alacsony tanktartalommal? Mert felhevül a tankban lévő kevés üa, és lecsapódik belül a pára... és az szépen az adagoló és porlasztó halálához vezet(mind elektromos, mind mechanikus)

Mennyire helytálló ez?! köszi



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz spencer

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2014. december 23. kedd, 21:28


jrtom írta:
spencer írta: Sziasztok!
Nekem pedig hidegen ha beindítom 1 tekerésre indul csak utánna elkezd rángatni 2-3 sec-ig míg elkezd normálisan járni. 3.0 204 lovas motorral van szó. Szerintem valelyik csúcs vagy csúcsok. Diaggal ezt sem lehet kiszűrni ki kel venni és padon megnézetni az értékeit? Vettem STP injektor tisztító adalékot az segíthet ilyenkor még?
Üdv


Arra nem gondoltál, hogy inkább izzítás probléma lehet? Diaggal egyből kiderül.


Ma néztem 2 izzító rossz. Nekem 1,9 pd elég erős(audi a4) és karbantartott autó volt és ott 1-2 szar izzítót meg sem érzett ezért fura a dolog!
A vagra volt kábelem és minden hibáját ismertem a pd-nek is ez a cr még ismeretlen most veszem a kábelt is, ezért érdeklődöm. köszi a segítséget!

minimal

státusz minimal

Törzsvendég

Elismertség: 11% (15 pont) | Hozzászólások: 131

Elküldve: 2014. december 23. kedd, 20:24


spencer írta: Sziasztok!
Nekem pedig hidegen ha beindítom 1 tekerésre indul csak utánna elkezd rángatni 2-3 sec-ig míg elkezd normálisan járni. 3.0 204 lovas motorral van szó. Szerintem valelyik csúcs vagy csúcsok. Diaggal ezt sem lehet kiszűrni ki kel venni és padon megnézetni az értékeit? Vettem STP injektor tisztító adalékot az segíthet ilyenkor még?
Üdv


A gyertya is lehet rossz. Merjetek ki.

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2014. december 23. kedd, 16:55


spencer írta: Sziasztok!
Nekem pedig hidegen ha beindítom 1 tekerésre indul csak utánna elkezd rángatni 2-3 sec-ig míg elkezd normálisan járni. 3.0 204 lovas motorral van szó. Szerintem valelyik csúcs vagy csúcsok. Diaggal ezt sem lehet kiszűrni ki kel venni és padon megnézetni az értékeit? Vettem STP injektor tisztító adalékot az segíthet ilyenkor még?
Üdv


Arra nem gondoltál, hogy inkább izzítás probléma lehet? Diaggal egyből kiderül.

ignasow
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz ignasow

Törzsvendég

Elismertség: 6% (9 pont) | Hozzászólások: 143

Elküldve: 2014. december 23. kedd, 12:24


spencer írta: Sziasztok!
Nekem pedig hidegen ha beindítom 1 tekerésre indul csak utánna elkezd rángatni 2-3 sec-ig míg elkezd normálisan járni. 3.0 204 lovas motorral van szó. Szerintem valelyik csúcs vagy csúcsok. Diaggal ezt sem lehet kiszűrni ki kel venni és padon megnézetni az értékeit? Vettem STP injektor tisztító adalékot az segíthet ilyenkor még?
Üdv


Üdv. Egyéni tapasztalataim is megerősítik a jó öreg szabályt,' hogy mindig diaggal kell kezdeni', aztán bontunk ott ahol a hiba van. Ez a legköltséghatékonyabb és a leggyorsabb. Előfordulhat, hogy már nem porlaszt a csúcs, csak belocsolja a gázolajat. Sajnos én is végigjártam már a porlasztócsúcsos utat és hát, kopott csúcson nem segít semmilyen adalék, csak a csere. Kiszerelés után lehet ultrahangos fürdővel tisztíttatni, de szerintem ha már kint van legyen új(Bosch). Új csúcs be, próbanyomást végeznek, ernyőképet néznek stb. Persze ha ezzel van a baj. Kedvezményes alkatrésszel nekem 60ból megvolt.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2004

státusz spencer

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 70

Elküldve: 2014. december 23. kedd, 10:09


Sziasztok!
Nekem pedig hidegen ha beindítom 1 tekerésre indul csak utánna elkezd rángatni 2-3 sec-ig míg elkezd normálisan járni. 3.0 204 lovas motorral van szó. Szerintem valelyik csúcs vagy csúcsok. Diaggal ezt sem lehet kiszűrni ki kel venni és padon megnézetni az értékeit? Vettem STP injektor tisztító adalékot az segíthet ilyenkor még?
Üdv

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2014. december 22. hétfő, 12:25


erber írta:
jrtom írta:
erber írta:
jrtom írta:
erber írta: Kedves Fórumozók!

"Hidegen egyből, melegen már nagyon nehezen indul." E46 320D 150LE
Találtam ilyen topicot, de nem lettem okosabb (ez lehet önhiba)

Tünet: hidegindításnál reggel rögtön indul, egy rövid leállás után, 10-30 perc után már nagyon nehezen, csak pörgeti-pörgeti és van, hogy 2-3szorra indul. Utána tökéletes az autó, húz, fogyasztás rendben stb. Üzemanyagszűrőre gyanakodtunk, hogy valahol betankolhattam valami kellemetlent. Azt cseréltem is gyorsan. OMW premium diesel és Spuri adalékkal jobb lett (egy tank), a tünetek alább hagytak. Legutóbb nem használtam adalékot és normál dieselt tankoltam, a tünet visszatért.

Olvastam mindenfélét, de ha újabb, vagy tapasztalati története van valakinek és megosztaná útmutatását, irányát, azt megköszönöm nagyon!
Üdv


Valamelyik porlasztó vagy porlasztók hibásak, túl nagy a résolajveszteség. Megkell mérni melyik enged vissza sok gázolajat. Ezt hiába nézegetik diaggal.


Köszönöm! És jól gondolom, hogy az ilyen típusú hiba csak melegindításnál produkál tünetet? Menet közben tehát tünetmentesség.


Igen jól gondolod


Köszönöm! Egy naív kérdés a végére: ilyenkor gyorsan szervíz, vagy karácsony után még jó lehetek? Nem szeretnék komolyabb kárt csinálni és leragadni vhol.



Mehetsz vele csak az indítás szar melegen.

autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 118i
Évjárat: 2007

státusz erber

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2014. december 22. hétfő, 12:15


jrtom írta:
erber írta:
jrtom írta:
erber írta: Kedves Fórumozók!

"Hidegen egyből, melegen már nagyon nehezen indul." E46 320D 150LE
Találtam ilyen topicot, de nem lettem okosabb (ez lehet önhiba)

Tünet: hidegindításnál reggel rögtön indul, egy rövid leállás után, 10-30 perc után már nagyon nehezen, csak pörgeti-pörgeti és van, hogy 2-3szorra indul. Utána tökéletes az autó, húz, fogyasztás rendben stb. Üzemanyagszűrőre gyanakodtunk, hogy valahol betankolhattam valami kellemetlent. Azt cseréltem is gyorsan. OMW premium diesel és Spuri adalékkal jobb lett (egy tank), a tünetek alább hagytak. Legutóbb nem használtam adalékot és normál dieselt tankoltam, a tünet visszatért.

Olvastam mindenfélét, de ha újabb, vagy tapasztalati története van valakinek és megosztaná útmutatását, irányát, azt megköszönöm nagyon!
Üdv


Valamelyik porlasztó vagy porlasztók hibásak, túl nagy a résolajveszteség. Megkell mérni melyik enged vissza sok gázolajat. Ezt hiába nézegetik diaggal.


Köszönöm! És jól gondolom, hogy az ilyen típusú hiba csak melegindításnál produkál tünetet? Menet közben tehát tünetmentesség.


Igen jól gondolod


Köszönöm! Egy naív kérdés a végére: ilyenkor gyorsan szervíz, vagy karácsony után még jó lehetek? Nem szeretnék komolyabb kárt csinálni és leragadni vhol.



jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2014. december 22. hétfő, 11:36


erber írta:
jrtom írta:
erber írta: Kedves Fórumozók!

"Hidegen egyből, melegen már nagyon nehezen indul." E46 320D 150LE
Találtam ilyen topicot, de nem lettem okosabb (ez lehet önhiba)

Tünet: hidegindításnál reggel rögtön indul, egy rövid leállás után, 10-30 perc után már nagyon nehezen, csak pörgeti-pörgeti és van, hogy 2-3szorra indul. Utána tökéletes az autó, húz, fogyasztás rendben stb. Üzemanyagszűrőre gyanakodtunk, hogy valahol betankolhattam valami kellemetlent. Azt cseréltem is gyorsan. OMW premium diesel és Spuri adalékkal jobb lett (egy tank), a tünetek alább hagytak. Legutóbb nem használtam adalékot és normál dieselt tankoltam, a tünet visszatért.

Olvastam mindenfélét, de ha újabb, vagy tapasztalati története van valakinek és megosztaná útmutatását, irányát, azt megköszönöm nagyon!
Üdv


Valamelyik porlasztó vagy porlasztók hibásak, túl nagy a résolajveszteség. Megkell mérni melyik enged vissza sok gázolajat. Ezt hiába nézegetik diaggal.


Köszönöm! És jól gondolom, hogy az ilyen típusú hiba csak melegindításnál produkál tünetet? Menet közben tehát tünetmentesség.


Igen jól gondolod


autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 118i
Évjárat: 2007

státusz erber

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2014. december 22. hétfő, 11:24


jrtom írta:
erber írta: Kedves Fórumozók!

"Hidegen egyből, melegen már nagyon nehezen indul." E46 320D 150LE
Találtam ilyen topicot, de nem lettem okosabb (ez lehet önhiba)

Tünet: hidegindításnál reggel rögtön indul, egy rövid leállás után, 10-30 perc után már nagyon nehezen, csak pörgeti-pörgeti és van, hogy 2-3szorra indul. Utána tökéletes az autó, húz, fogyasztás rendben stb. Üzemanyagszűrőre gyanakodtunk, hogy valahol betankolhattam valami kellemetlent. Azt cseréltem is gyorsan. OMW premium diesel és Spuri adalékkal jobb lett (egy tank), a tünetek alább hagytak. Legutóbb nem használtam adalékot és normál dieselt tankoltam, a tünet visszatért.

Olvastam mindenfélét, de ha újabb, vagy tapasztalati története van valakinek és megosztaná útmutatását, irányát, azt megköszönöm nagyon!
Üdv


Valamelyik porlasztó vagy porlasztók hibásak, túl nagy a résolajveszteség. Megkell mérni melyik enged vissza sok gázolajat. Ezt hiába nézegetik diaggal.


Köszönöm! És jól gondolom, hogy az ilyen típusú hiba csak melegindításnál produkál tünetet? Menet közben tehát tünetmentesség.



jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2014. december 22. hétfő, 11:15


erber írta: Kedves Fórumozók!

"Hidegen egyből, melegen már nagyon nehezen indul." E46 320D 150LE
Találtam ilyen topicot, de nem lettem okosabb (ez lehet önhiba)

Tünet: hidegindításnál reggel rögtön indul, egy rövid leállás után, 10-30 perc után már nagyon nehezen, csak pörgeti-pörgeti és van, hogy 2-3szorra indul. Utána tökéletes az autó, húz, fogyasztás rendben stb. Üzemanyagszűrőre gyanakodtunk, hogy valahol betankolhattam valami kellemetlent. Azt cseréltem is gyorsan. OMW premium diesel és Spuri adalékkal jobb lett (egy tank), a tünetek alább hagytak. Legutóbb nem használtam adalékot és normál dieselt tankoltam, a tünet visszatért.

Olvastam mindenfélét, de ha újabb, vagy tapasztalati története van valakinek és megosztaná útmutatását, irányát, azt megköszönöm nagyon!
Üdv


Valamelyik porlasztó vagy porlasztók hibásak, túl nagy a résolajveszteség. Megkell mérni melyik enged vissza sok gázolajat. Ezt hiába nézegetik diaggal.

ignasow
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz ignasow

Törzsvendég

Elismertség: 6% (9 pont) | Hozzászólások: 143

Elküldve: 2014. december 22. hétfő, 09:10


erber írta:
ignasow írta:
erber írta: Kedves Fórumozók!

"Hidegen egyből, melegen már nagyon nehezen indul." E46 320D 150LE
Találtam ilyen topicot, de nem lettem okosabb (ez lehet önhiba)

Tünet: hidegindításnál reggel rögtön indul, egy rövid leállás után, 10-30 perc után már nagyon nehezen, csak pörgeti-pörgeti és van, hogy 2-3szorra indul. Utána tökéletes az autó, húz, fogyasztás rendben stb. Üzemanyagszűrőre gyanakodtunk, hogy valahol betankolhattam valami kellemetlent. Azt cseréltem is gyorsan. OMW premium diesel és Spuri adalékkal jobb lett (egy tank), a tünetek alább hagytak. Legutóbb nem használtam adalékot és normál dieselt tankoltam, a tünet visszatért.

Olvastam mindenfélét, de ha újabb, vagy tapasztalati története van valakinek és megosztaná útmutatását, irányát, azt megköszönöm nagyon!
Üdv


Üdv. Célratörő megoldás, ha elviszed diagnosztikára(2-10e Ft átlagosan), a hiba forrása csak így derülhet ki leggyorsabban. Kísérletezgetés és random alkatrész cserélgetés a legidőigényesebb és felesleges pénzkidobások sorozata, például ha a diag nagynyomású szivattyú hibát mutat, akkor kicserélteted és gond nélkül autózol tovább.


Köszönöm Ingasow! Ha a diagnosztika alatt hibakód-kiolvasását értjük, akkor azon túl vagyok, pontosabban azzal kezdtünk. A rendszer nem jelez hibát. Mondanám, hogy sajnos. Üdv.



Értem, akkor innentől kezd érdekessé válni a dolog, még megpróbálnám az élő adatokat olvasni, hátha egy rossz értékből megállapítható a hiba. A hibalistában nem jelenik meg mert, az alkatrész teszi a dolgát csak már nem úgy, ahogy kéne, legalábbis velem egyszer eljátszotta ezt a map szenzor.

autója adatai
Széria: 1
Típus: E87
Kivitel: 5ajtos
Modell: 118i
Évjárat: 2007

státusz erber

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2014. december 22. hétfő, 08:46


ignasow írta:
erber írta: Kedves Fórumozók!

"Hidegen egyből, melegen már nagyon nehezen indul." E46 320D 150LE
Találtam ilyen topicot, de nem lettem okosabb (ez lehet önhiba)

Tünet: hidegindításnál reggel rögtön indul, egy rövid leállás után, 10-30 perc után már nagyon nehezen, csak pörgeti-pörgeti és van, hogy 2-3szorra indul. Utána tökéletes az autó, húz, fogyasztás rendben stb. Üzemanyagszűrőre gyanakodtunk, hogy valahol betankolhattam valami kellemetlent. Azt cseréltem is gyorsan. OMW premium diesel és Spuri adalékkal jobb lett (egy tank), a tünetek alább hagytak. Legutóbb nem használtam adalékot és normál dieselt tankoltam, a tünet visszatért.

Olvastam mindenfélét, de ha újabb, vagy tapasztalati története van valakinek és megosztaná útmutatását, irányát, azt megköszönöm nagyon!
Üdv


Üdv. Célratörő megoldás, ha elviszed diagnosztikára(2-10e Ft átlagosan), a hiba forrása csak így derülhet ki leggyorsabban. Kísérletezgetés és random alkatrész cserélgetés a legidőigényesebb és felesleges pénzkidobások sorozata, például ha a diag nagynyomású szivattyú hibát mutat, akkor kicserélteted és gond nélkül autózol tovább.


Köszönöm Ingasow! Ha a diagnosztika alatt hibakód-kiolvasását értjük, akkor azon túl vagyok, pontosabban azzal kezdtünk. A rendszer nem jelez hibát. Mondanám, hogy sajnos. Üdv.