szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2016. április 01. péntek, 01:30


lantika írta:
Tano írta:
Nocsi20d írta: Sziasztok.
Kérdésem lenne e46 320d 136le adagolós át lehet e alakitani magas nyomásura?Vagy esetleg valaki csinált e már ilyet.Előre is köszönöm.


Szerintem olcsóbban kijönne egy komplett bontott motorcsere ha ilyenben gondolkodsz.


Meg gyorsabb is lenne a csere,mint az ätepites.


Teljesen màs a köteg is a motorvezérlőnél ,csatlakozók is,izzitàs rendszer,plusz ac a küszöb alatt dsc is kell hozzà soroljam még??

lantika

státusz lantika

BMWfanatic

Elismertség: 14% (129 pont) | Hozzászólások: 872

Elküldve: 2016. március 30. szerda, 11:15


Tano írta:
Nocsi20d írta: Sziasztok.
Kérdésem lenne e46 320d 136le adagolós át lehet e alakitani magas nyomásura?Vagy esetleg valaki csinált e már ilyet.Előre is köszönöm.


Szerintem olcsóbban kijönne egy komplett bontott motorcsere ha ilyenben gondolkodsz.


Meg gyorsabb is lenne a csere,mint az ätepites.

Reeckatee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz Reeckatee

Újonc

Elismertség: 20% (3 pont) | Hozzászólások: 15

Elküldve: 2016. március 30. szerda, 09:37


Nocsi20d írta: Sziasztok.
Kérdésem lenne e46 320d 136le adagolós át lehet e alakitani magas nyomásura?Vagy esetleg valaki csinált e már ilyet.Előre is köszönöm.


Attol fugg mi lenne a cel. Elvileg az adagolo is magasnyomasu es ha tuning a cel, meg lehet hegyezni egy jo adagolos szaki segitsegevel. Atalakitani szerintem nagyobb macera mint ahogy Tano cartars is irta.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. március 30. szerda, 09:37

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2016. március 29. kedd, 23:50


Nocsi20d írta: Sziasztok.
Kérdésem lenne e46 320d 136le adagolós át lehet e alakitani magas nyomásura?Vagy esetleg valaki csinált e már ilyet.Előre is köszönöm.


Szerintem olcsóbban kijönne egy komplett bontott motorcsere ha ilyenben gondolkodsz.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Nocsi20d

Újonc

Elismertség: 16% (2 pont) | Hozzászólások: 12

Elküldve: 2016. március 29. kedd, 21:03


Sziasztok.
Kérdésem lenne e46 320d 136le adagolós át lehet e alakitani magas nyomásura?Vagy esetleg valaki csinált e már ilyet.Előre is köszönöm.

solyom76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz solyom76

Fórumlakó

Elismertség: 7% (15 pont) | Hozzászólások: 201

Elküldve: 2016. március 28. hétfő, 09:23


szotakdavid írta:
solyom76 írta:
solyom76 írta:
szotakdavid írta:
solyom76 írta:
szotakdavid írta:
kgy írta:
solyom76 írta: Sziasztok.
Felteszem ide ,hátha valaki tud benne segiteni.
20d 136le.
Adagoló csere volt.
Ment az autó kb 500km-et.
Utolsó utja kb 8km minden a legnagyobb rendben volt.
Leállitottam,majd két nap múlva mennék,de nem indul a gép.
Tekerni teker,de nem indul el,közben a kipufogón jön a füst.
Mi lehet a kinja?
Tudom ,hogy diag meg stb.. de erre még hétfőig várnom kell,ez csak egy kérdés.
THX!



Üzemanyag szivattyú is tud ilyet produkálni. Add rá a gyújtást, ütögesd meg valamivel, majd indíts rá. Egy próbát megér.


Adagoló!!
Esetleg még lehet hogy az adagoló csavart nem húzták meg rendesen!
Vp44 szar üzemanyagpumpával is beindul!


Ha a csavar lenne szarul meghúzva akkor kellene legyen valami folt az autó alatt?
mert nincs ,és ez 500km után jönne elő. Vagy ennyit bírt a német felujitott adagoló?


Nem. Két lehetőség van beszart az adagoló vagy nem húzták meg rendesen a csavarját és elugrott a helyéről.

Köszi a tippeket,Ha rájönnek ,hogy mi volt megírom.

Ha a főtengely jeladó szart oda attól is lehet ,hogy nem indul be?



Beszokott indulni csak össze vissza jár. Féktisztítóval se indul be??

Diag,izzitógyertyákat írt,kicsréltem,indul és megy rendesen.köszi a tippeket,segitséget.


szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2016. március 21. hétfő, 20:07


solyom76 írta:
solyom76 írta:
szotakdavid írta:
solyom76 írta:
szotakdavid írta:
kgy írta:
solyom76 írta: Sziasztok.
Felteszem ide ,hátha valaki tud benne segiteni.
20d 136le.
Adagoló csere volt.
Ment az autó kb 500km-et.
Utolsó utja kb 8km minden a legnagyobb rendben volt.
Leállitottam,majd két nap múlva mennék,de nem indul a gép.
Tekerni teker,de nem indul el,közben a kipufogón jön a füst.
Mi lehet a kinja?
Tudom ,hogy diag meg stb.. de erre még hétfőig várnom kell,ez csak egy kérdés.
THX!



Üzemanyag szivattyú is tud ilyet produkálni. Add rá a gyújtást, ütögesd meg valamivel, majd indíts rá. Egy próbát megér.


Adagoló!!
Esetleg még lehet hogy az adagoló csavart nem húzták meg rendesen!
Vp44 szar üzemanyagpumpával is beindul!


Ha a csavar lenne szarul meghúzva akkor kellene legyen valami folt az autó alatt?
mert nincs ,és ez 500km után jönne elő. Vagy ennyit bírt a német felujitott adagoló?


Nem. Két lehetőség van beszart az adagoló vagy nem húzták meg rendesen a csavarját és elugrott a helyéről.

Köszi a tippeket,Ha rájönnek ,hogy mi volt megírom.

Ha a főtengely jeladó szart oda attól is lehet ,hogy nem indul be?



Beszokott indulni csak össze vissza jár. Féktisztítóval se indul be??



solyom76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz solyom76

Fórumlakó

Elismertség: 7% (15 pont) | Hozzászólások: 201

Elküldve: 2016. március 21. hétfő, 14:14


solyom76 írta:
szotakdavid írta:
solyom76 írta:
szotakdavid írta:
kgy írta:
solyom76 írta: Sziasztok.
Felteszem ide ,hátha valaki tud benne segiteni.
20d 136le.
Adagoló csere volt.
Ment az autó kb 500km-et.
Utolsó utja kb 8km minden a legnagyobb rendben volt.
Leállitottam,majd két nap múlva mennék,de nem indul a gép.
Tekerni teker,de nem indul el,közben a kipufogón jön a füst.
Mi lehet a kinja?
Tudom ,hogy diag meg stb.. de erre még hétfőig várnom kell,ez csak egy kérdés.
THX!



Üzemanyag szivattyú is tud ilyet produkálni. Add rá a gyújtást, ütögesd meg valamivel, majd indíts rá. Egy próbát megér.


Adagoló!!
Esetleg még lehet hogy az adagoló csavart nem húzták meg rendesen!
Vp44 szar üzemanyagpumpával is beindul!


Ha a csavar lenne szarul meghúzva akkor kellene legyen valami folt az autó alatt?
mert nincs ,és ez 500km után jönne elő. Vagy ennyit bírt a német felujitott adagoló?


Nem. Két lehetőség van beszart az adagoló vagy nem húzták meg rendesen a csavarját és elugrott a helyéről.

Köszi a tippeket,Ha rájönnek ,hogy mi volt megírom.

Ha a főtengely jeladó szart oda attól is lehet ,hogy nem indul be?



solyom76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz solyom76

Fórumlakó

Elismertség: 7% (15 pont) | Hozzászólások: 201

Elküldve: 2016. március 20. vasárnap, 07:05


szotakdavid írta:
solyom76 írta:
szotakdavid írta:
kgy írta:
solyom76 írta: Sziasztok.
Felteszem ide ,hátha valaki tud benne segiteni.
20d 136le.
Adagoló csere volt.
Ment az autó kb 500km-et.
Utolsó utja kb 8km minden a legnagyobb rendben volt.
Leállitottam,majd két nap múlva mennék,de nem indul a gép.
Tekerni teker,de nem indul el,közben a kipufogón jön a füst.
Mi lehet a kinja?
Tudom ,hogy diag meg stb.. de erre még hétfőig várnom kell,ez csak egy kérdés.
THX!



Üzemanyag szivattyú is tud ilyet produkálni. Add rá a gyújtást, ütögesd meg valamivel, majd indíts rá. Egy próbát megér.


Adagoló!!
Esetleg még lehet hogy az adagoló csavart nem húzták meg rendesen!
Vp44 szar üzemanyagpumpával is beindul!


Ha a csavar lenne szarul meghúzva akkor kellene legyen valami folt az autó alatt?
mert nincs ,és ez 500km után jönne elő. Vagy ennyit bírt a német felujitott adagoló?


Nem. Két lehetőség van beszart az adagoló vagy nem húzták meg rendesen a csavarját és elugrott a helyéről.

Köszi a tippeket,Ha rájönnek ,hogy mi volt megírom.

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2016. március 19. szombat, 23:11


solyom76 írta:
szotakdavid írta:
kgy írta:
solyom76 írta: Sziasztok.
Felteszem ide ,hátha valaki tud benne segiteni.
20d 136le.
Adagoló csere volt.
Ment az autó kb 500km-et.
Utolsó utja kb 8km minden a legnagyobb rendben volt.
Leállitottam,majd két nap múlva mennék,de nem indul a gép.
Tekerni teker,de nem indul el,közben a kipufogón jön a füst.
Mi lehet a kinja?
Tudom ,hogy diag meg stb.. de erre még hétfőig várnom kell,ez csak egy kérdés.
THX!



Üzemanyag szivattyú is tud ilyet produkálni. Add rá a gyújtást, ütögesd meg valamivel, majd indíts rá. Egy próbát megér.


Adagoló!!
Esetleg még lehet hogy az adagoló csavart nem húzták meg rendesen!
Vp44 szar üzemanyagpumpával is beindul!


Ha a csavar lenne szarul meghúzva akkor kellene legyen valami folt az autó alatt?
mert nincs ,és ez 500km után jönne elő. Vagy ennyit bírt a német felujitott adagoló?


Nem. Két lehetőség van beszart az adagoló vagy nem húzták meg rendesen a csavarját és elugrott a helyéről.

solyom76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz solyom76

Fórumlakó

Elismertség: 7% (15 pont) | Hozzászólások: 201

Elküldve: 2016. március 19. szombat, 18:52


szotakdavid írta:
kgy írta:
solyom76 írta: Sziasztok.
Felteszem ide ,hátha valaki tud benne segiteni.
20d 136le.
Adagoló csere volt.
Ment az autó kb 500km-et.
Utolsó utja kb 8km minden a legnagyobb rendben volt.
Leállitottam,majd két nap múlva mennék,de nem indul a gép.
Tekerni teker,de nem indul el,közben a kipufogón jön a füst.
Mi lehet a kinja?
Tudom ,hogy diag meg stb.. de erre még hétfőig várnom kell,ez csak egy kérdés.
THX!



Üzemanyag szivattyú is tud ilyet produkálni. Add rá a gyújtást, ütögesd meg valamivel, majd indíts rá. Egy próbát megér.


Adagoló!!
Esetleg még lehet hogy az adagoló csavart nem húzták meg rendesen!
Vp44 szar üzemanyagpumpával is beindul!


Ha a csavar lenne szarul meghúzva akkor kellene legyen valami folt az autó alatt?
mert nincs ,és ez 500km után jönne elő. Vagy ennyit bírt a német felujitott adagoló?


szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2016. március 19. szombat, 18:16


kgy írta:
solyom76 írta: Sziasztok.
Felteszem ide ,hátha valaki tud benne segiteni.
20d 136le.
Adagoló csere volt.
Ment az autó kb 500km-et.
Utolsó utja kb 8km minden a legnagyobb rendben volt.
Leállitottam,majd két nap múlva mennék,de nem indul a gép.
Tekerni teker,de nem indul el,közben a kipufogón jön a füst.
Mi lehet a kinja?
Tudom ,hogy diag meg stb.. de erre még hétfőig várnom kell,ez csak egy kérdés.
THX!



Üzemanyag szivattyú is tud ilyet produkálni. Add rá a gyújtást, ütögesd meg valamivel, majd indíts rá. Egy próbát megér.


Adagoló!!
Esetleg még lehet hogy az adagoló csavart nem húzták meg rendesen!
Vp44 szar üzemanyagpumpával is beindul!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2016. március 19. szombat, 18:17

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz kgy

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 26

Elküldve: 2016. március 19. szombat, 13:48


solyom76 írta: Sziasztok.
Felteszem ide ,hátha valaki tud benne segiteni.
20d 136le.
Adagoló csere volt.
Ment az autó kb 500km-et.
Utolsó utja kb 8km minden a legnagyobb rendben volt.
Leállitottam,majd két nap múlva mennék,de nem indul a gép.
Tekerni teker,de nem indul el,közben a kipufogón jön a füst.
Mi lehet a kinja?
Tudom ,hogy diag meg stb.. de erre még hétfőig várnom kell,ez csak egy kérdés.
THX!



Üzemanyag szivattyú is tud ilyet produkálni. Add rá a gyújtást, ütögesd meg valamivel, majd indíts rá. Egy próbát megér.


solyom76
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz solyom76

Fórumlakó

Elismertség: 7% (15 pont) | Hozzászólások: 201

Elküldve: 2016. március 19. szombat, 13:23


ute107 írta:
solyom76 írta: Sziasztok.
Felteszem ide ,hátha valaki tud benne segiteni.
20d 136le.
Adagoló csere volt.
Ment az autó kb 500km-et.
Utolsó utja kb 8km minden a legnagyobb rendben volt.
Leállitottam,majd két nap múlva mennék,de nem indul a gép.
Tekerni teker,de nem indul el,közben a kipufogón jön a füst.
Mi lehet a kinja?
Tudom ,hogy diag meg stb.. de erre még hétfőig várnom kell,ez csak egy kérdés.
THX!



Bontott adagoló, feljújított? Akár lehet porlasztó hiba is...

Gyári felújitott adagoló.


ute107
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2001

státusz ute107

BMWfanatic

Elismertség: 6% (64 pont) | Hozzászólások: 1056

Elküldve: 2016. március 19. szombat, 13:18


solyom76 írta: Sziasztok.
Felteszem ide ,hátha valaki tud benne segiteni.
20d 136le.
Adagoló csere volt.
Ment az autó kb 500km-et.
Utolsó utja kb 8km minden a legnagyobb rendben volt.
Leállitottam,majd két nap múlva mennék,de nem indul a gép.
Tekerni teker,de nem indul el,közben a kipufogón jön a füst.
Mi lehet a kinja?
Tudom ,hogy diag meg stb.. de erre még hétfőig várnom kell,ez csak egy kérdés.
THX!



Bontott adagoló, feljújított? Akár lehet porlasztó hiba is...