bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. május 04. kedd, 21:05


Arni85 írta:
Tano írta:
Arni85 írta: Az lenne a kerdesem hogy a fotengely vegen a csavart hogy lehet a legkonnyebben levenni,hogy a tarcsat levehessem utanna es a szimeringet kitudjam cserelni?
Koszi elore is


Ha nincsen hozzávaló spéci fogó, amivel ellen lehet tartani, akkor ki kell ékelni a lendkeréknél lévő lyuknál, hogy ne forogjon el a motor, majd egy erős rávaló krovával és jó hosszú erőkarral meg tudod lazítani.


A lendkeréknél nem tudod véletlenül hogy hol találom a lyukat, mert annyit kukucsáltam,de nem találtam meg. Köszi


Az indítómotor mellett van, és 10mm átmérőjű. A gyári leszúrótüskét kellene bedugni, de ha nincs, jó lesz egy T30-T40-es torxkulcs is.
Egy méteres csövet készits elő és egy jófajta dugókulcsot,hogy megküzdj a 400Nm-el, és a menetrögzítővel


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2010. május 04. kedd, 19:07


Arni85 írta: A lendkeréknél nem tudod véletlenül hogy hol találom a lyukat, mert annyit kukucsáltam,de nem találtam meg. Köszi


Szemből nézve a blokk jobb oldalán tudsz benyúlni a lendkerékhez. Arról pedig itt egy kép:





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. május 04. kedd, 19:07

Arni85
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Arni85

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2010. május 04. kedd, 16:38


Tano írta:
Arni85 írta: Az lenne a kerdesem hogy a fotengely vegen a csavart hogy lehet a legkonnyebben levenni,hogy a tarcsat levehessem utanna es a szimeringet kitudjam cserelni?
Koszi elore is


Ha nincsen hozzávaló spéci fogó, amivel ellen lehet tartani, akkor ki kell ékelni a lendkeréknél lévő lyuknál, hogy ne forogjon el a motor, majd egy erős rávaló krovával és jó hosszú erőkarral meg tudod lazítani.


A lendkeréknél nem tudod véletlenül hogy hol találom a lyukat, mert annyit kukucsáltam,de nem találtam meg. Köszi

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2010. május 01. szombat, 00:32


Arni85 írta: Az lenne a kerdesem hogy a fotengely vegen a csavart hogy lehet a legkonnyebben levenni,hogy a tarcsat levehessem utanna es a szimeringet kitudjam cserelni?
Koszi elore is


Ha nincsen hozzávaló spéci fogó, amivel ellen lehet tartani, akkor ki kell ékelni a lendkeréknél lévő lyuknál, hogy ne forogjon el a motor, majd egy erős rávaló krovával és jó hosszú erőkarral meg tudod lazítani.

Arni85
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz Arni85

Újonc

Elismertség: 5% (1 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2010. április 30. péntek, 19:00


Az lenne a kerdesem hogy a fotengely vegen a csavart hogy lehet a legkonnyebben levenni,hogy a tarcsat levehessem utanna es a szimeringet kitudjam cserelni?
Koszi elore is

Csum
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Csum

BMWfanatic

Elismertség: 1% (9 pont) | Hozzászólások: 576

Elküldve: 2010. április 28. szerda, 20:19


JanoE46 írta:
Csum írta:



nálam 12ezer km el ezelőtt volt cserélve a kartergázszűrő! olaj levegőszűrő! még is nagyobb gáz adásnál az enyém és kormol igaz az enyémből ki lett műtve a hátsó katalizátor...


Szia!Ki lett belezve,vagy kiszedted a hátsó katalizátort?Azért kérdem,mert nekem az első lett kibelezve,és kicsit morog azóta.Neked nem?Egyébként kormot nekem is hagy,ha alapjáraton jár hidegen 8-10percet,ottmarad egy fekete pamacs.



ki lett belezve mert,összetört benne a kerámia és akkor pont nem volt pénzem egy új katalizátorra így ezt a megoldást választottam!! de szeretném újra halyre állítani mert ez enyém dinamikús menetnél is füstől azóta

JanoE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1995

státusz JanoE46

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 167

Elküldve: 2010. április 28. szerda, 19:11


Nekem-8 írta:
JanoE46 írta:
Na elkezdem bontogatni,aztán megnézem.Köszönöm a gyors választ!


Célszerű megemelni a vasat és alulról leszedni a nagy aluvédőt. Akkor már többet látni hogy honnan jön a cucc. Ha nagyon cuccos akkor egy doboz féktisztítóval spricceld tele az alját, attól letisztul, menj 1 kört és emeld meg megint. Ha komolyabban folyik akkor látni fogod honnan jön...


Köszi!Kiderült,hogy a turbó okádta az olajat.Tegnap ki is cseréltük.




Nekem-8
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Nekem-8

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 439

Elküldve: 2010. április 28. szerda, 07:31


JanoE46 írta:
Na elkezdem bontogatni,aztán megnézem.Köszönöm a gyors választ!


Célszerű megemelni a vasat és alulról leszedni a nagy aluvédőt. Akkor már többet látni hogy honnan jön a cucc. Ha nagyon cuccos akkor egy doboz féktisztítóval spricceld tele az alját, attól letisztul, menj 1 kört és emeld meg megint. Ha komolyabban folyik akkor látni fogod honnan jön...



JanoE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1995

státusz JanoE46

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 167

Elküldve: 2010. április 18. vasárnap, 14:54


Csum írta:



nálam 12ezer km el ezelőtt volt cserélve a kartergázszűrő! olaj levegőszűrő! még is nagyobb gáz adásnál az enyém és kormol igaz az enyémből ki lett műtve a hátsó katalizátor...


Szia!Ki lett belezve,vagy kiszedted a hátsó katalizátort?Azért kérdem,mert nekem az első lett kibelezve,és kicsit morog azóta.Neked nem?Egyébként kormot nekem is hagy,ha alapjáraton jár hidegen 8-10percet,ottmarad egy fekete pamacs.

davech
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz davech

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 227

Elküldve: 2010. április 18. vasárnap, 13:07


Prof írta:
mindenképpen fog csökkeni a korom menyisége nézd meg a légszüröt is és az olaj minöségét


Most voltak cserélve a szűrők, kivéve kartergáz. Motor olaj Castrol 5W-30 lett bele rakva.

Csum
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Csum

BMWfanatic

Elismertség: 1% (9 pont) | Hozzászólások: 576

Elküldve: 2010. április 18. vasárnap, 07:54


Prof írta:
davech írta: hi!

A kocsimnál észrevettem (320D Touring, 2002, 150LE) hogy ha agresszívebben elindulok akkor az aszfalton szép korom csíkot hagy a kocsi maga után. Jó dízel persze, csak sokallom hogy ennyire kormol ha jobban odataposok neki. Ami nem volt cserélve már ősidők óta az a kartergáz szűrő. Cserélni fogom a napokban, ez a kormolás meg fog szűnni új szűrővel vagy semmi köze a hozzá?? Köszi!


mindenképpen fog csökkeni a korom menyisége nézd meg a légszüröt is és az olaj minöségét



nálam 12ezer km el ezelőtt volt cserélve a kartergázszűrő! olaj levegőszűrő! még is nagyobb gáz adásnál az enyém és kormol igaz az enyémből ki lett műtve a hátsó katalizátor...

Prof
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Prof

BMWfanatic

Elismertség: 7% (31 pont) | Hozzászólások: 426

Elküldve: 2010. április 17. szombat, 19:16


davech írta: hi!

A kocsimnál észrevettem (320D Touring, 2002, 150LE) hogy ha agresszívebben elindulok akkor az aszfalton szép korom csíkot hagy a kocsi maga után. Jó dízel persze, csak sokallom hogy ennyire kormol ha jobban odataposok neki. Ami nem volt cserélve már ősidők óta az a kartergáz szűrő. Cserélni fogom a napokban, ez a kormolás meg fog szűnni új szűrővel vagy semmi köze a hozzá?? Köszi!


mindenképpen fog csökkeni a korom menyisége nézd meg a légszüröt is és az olaj minöségét



davech
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz davech

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 227

Elküldve: 2010. április 17. szombat, 18:49


hi!

A kocsimnál észrevettem (320D Touring, 2002, 150LE) hogy ha agresszívebben elindulok akkor az aszfalton szép korom csíkot hagy a kocsi maga után. Jó dízel persze, csak sokallom hogy ennyire kormol ha jobban odataposok neki. Ami nem volt cserélve már ősidők óta az a kartergáz szűrő. Cserélni fogom a napokban, ez a kormolás meg fog szűnni új szűrővel vagy semmi köze a hozzá?? Köszi!

JanoE46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 320i
Évjárat: 1995

státusz JanoE46

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 167

Elküldve: 2010. április 16. péntek, 15:18


Petike írta:
JanoE46 írta:
Petike írta:
JanoE46 írta: Sziasztok!Ha már szelepdekni tömítést cseréltem,akkor honnan szivároghat még olaj?A burkolatokat leszedtem már többször,de így nem látom hogy olajos lenne bármi is.De mindíg hagyok magam után pici olajcseppet,ha valahol megállok.Na meg persze nagyobb gázadásra dől belőle az olajszag,ha ráadom a fűtést meg lehet fulladni.Köszi a választ előre is!


A szívósortól is folyhat rendesen, szokott is. Alól az olajdekni alja is tiszta olaj??

petike


Igen!Alul olajos a takarólemez is.De felül amennyire be tudtam világítani,nem láttam olajat.Kár,hogy a légszűrőház is egybe van a szelepdeknivel...semmit nem lehet tőle látni,ez keserítette meg a turbócserét is.A szívósortól honnan folyhat?Azon az oldalon nem láttam olajatKöszi a választ



..a szívósor tömítéseinél, vagy esetleg a szívósorban lévő pillangók tengelyétől, de sanszos, hogy nálad inkább az olajdekni tömítésénél ereszt, vagy maga a dekni repedt (20d konstrukciós hibája, hogy az olajdekni túl közel van az első futómű bölcsőjéhez, elég kicsivel erősebben nekigurulni egy padkának és már neki is tud koccanni a dekni a bölcsőnek, az alu öntvény meg nem szereti az ilyen behatásokat...

petike


Na elkezdem bontogatni,aztán megnézem.Köszönöm a gyors választ!



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Petike

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 859

Elküldve: 2010. április 16. péntek, 15:07


JanoE46 írta:
Petike írta:
JanoE46 írta: Sziasztok!Ha már szelepdekni tömítést cseréltem,akkor honnan szivároghat még olaj?A burkolatokat leszedtem már többször,de így nem látom hogy olajos lenne bármi is.De mindíg hagyok magam után pici olajcseppet,ha valahol megállok.Na meg persze nagyobb gázadásra dől belőle az olajszag,ha ráadom a fűtést meg lehet fulladni.Köszi a választ előre is!


A szívósortól is folyhat rendesen, szokott is. Alól az olajdekni alja is tiszta olaj??

petike


Igen!Alul olajos a takarólemez is.De felül amennyire be tudtam világítani,nem láttam olajat.Kár,hogy a légszűrőház is egybe van a szelepdeknivel...semmit nem lehet tőle látni,ez keserítette meg a turbócserét is.A szívósortól honnan folyhat?Azon az oldalon nem láttam olajatKöszi a választ



..a szívósor tömítéseinél, vagy esetleg a szívósorban lévő pillangók tengelyétől, de sanszos, hogy nálad inkább az olajdekni tömítésénél ereszt, vagy maga a dekni repedt (20d konstrukciós hibája, hogy az olajdekni túl közel van az első futómű bölcsőjéhez, elég kicsivel erősebben nekigurulni egy padkának és már neki is tud koccanni a dekni a bölcsőnek, az alu öntvény meg nem szereti az ilyen behatásokat...

petike