Prof fórum hozzászólásai

Prof Elküldve: 2016-06-15 06:04 Részecskeszûrõ_

Kabi írta:
YELLOW írta:
Kabi írta:
lalada írta:
Kabi írta:
Tano írta:
Kabi írta: ...
szerinted ha beszerzek olyan csatlakozót és visszarakom a helyére, fog működni a DPF öntisztítás? mert így hogy ez a jeladó nem működik, az tisztítási folyamat sem aktiválódik.


Kérdéses hogy mióta megy így, meg miért lett kiiktatva? Lehet már rég tönkrement a DPF emiatt, vagy azért lett így "kikapcsolva"...


milyen jele lehet annak, ha a DPF már tönkrement? Semmi füst nem jön az autóból, teljesítménye is megfelelő. November óta van nálam az autó, szóval még azelőtt lett "kikapcsolva". Azóta kb 7500km-t mentem vele, főleg autópálya (München - MO).


olajszintet nézted?
ha megy tönkre emelkedik folyamatosan...


minden más rendben van az autóval. nincs fogyasztásnövekedés (5-5,5l München-Mo) teljesítménycsökkenés, megfelelően gyorsul az autó. BC nem jelez hibát, ISTA is csak a DPF-re dobja ki a hibakódot.
Közben tegnap még olvasgattam elég sokat. Gondolkodom, hogy kicseréljem-e az egész motor kábelköteget. Azt nem tudom, hogy akkor kell-e programozni az autót. Mást nem tudok elképzelni, mint hogy csak azért vágták le a csatlakozót, mert zárlatos volt, vagy valami hiba volt vele, ha rá volt dugva a szenzor.
Másik dolog, hogy ha nem cserélem ki a kábelköteget, hanem marad így, és az automatikus regeneráció nem kapcsol be, milyen sűrűn kellene ISTA-val manuálisan aktiválni a regenerálást?
Illetve a DPF tisztítás mennyire javasolt házilag? Német fórumokon sokan csinálták, ki DPF tisztítófolyadékkal, ki épp leszerelve magasnyomásúval is. Szerintetek?
Más szerepe van ennek a kipufogógáz-hőmérséklet jeladónak, mint a regenerálás vezérlése?


volt itt egy srác régen, azt hiszem Hajdúszoboszlói, ő foglalkozott ezzel, mármint DPF kiiktatással. VTS_Tibi vagy valami ilyesmi volt a neve. kollégám off autóját is csinálta.
csak ebből jut eszembe, hogy lehet a tiédet is kiszedték, kiherélték. lehet a programból nem tudták kiírni. lehet hogy maga a regenerálás nem megy végbe, viszont hibát dob rá. sajnos nem olyan egyszerű. bár jó pénzért lehet venni típusonként programot, amit csak fel kell tölteni, már ha bízik az ember az ilyenekben. sokszor ott hagyják a csatit, hogy műszakin ne tűnjön fel. azt hiszem kollégám mazdájában is jelzi egyszerűen nem tudták kiírni belőle, viszont nem hajtja végre a tisztítást, de nincs benne a bele a DPF-nek. lehet valami ilyesmi lehet nálad is.
a házi tisztítást csinálgatják, hát nem tudom. ez az egész DPF egy nagy baromság, meg a 4 turbó, meg sorolhatnám. felesleges dolgok, amiktől még többet kell az ember szervizben hagyjon. abba nem gondolnak bele, hogy nem az fog ennyit költeni rá, aki újonnan megveszi 10-15 millába, hanem az aki hazsnáltan 3-4 ért veszi meg, csak marhára nem lesz rá pénze.


ez a "kibelezős" dolog nekem is megfordult a fejemben. Találtam is pont az enyémhez egy leírást, képekkel illusztrálva, hogyan kell megcsinálni és hogy kell programozni! is, hogy jó legyen. Itt a mélygarázsban sem lehetőségem sem eszközeim nincsenek meg, hogy nagyobb szerelgetésbe kezdjek, de otthon majd átnézem. Addig meg marad így. Ránézésre nem látom rajta, hogy javított (kibelezett) volna a DPF. Meg ha nincs benne a szűrő, akkor azért kellene koromfüstöt eregetnie néha, nem?


Ha kiheréled a DPF -et készülj turbó cserére is elég intenzíven.

Prof Elküldve: 2016-04-27 14:10 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

lalada írta:
nickname írta: CIC esedés




zsír lett. mennyibe fáj egy ilyen csere hardverileg? gondolom kódolás is kell, az élőmunka részét te csináltad?




Prof Elküldve: 2016-01-04 19:49 Társalgó

juhaszadika írta: Üdv, ti hány fok alatt tankoltok jobb minőségű dieselt?


Állandóan Télen - nyáron

Prof Elküldve: 2015-12-12 07:57 Autóvásárlás

kleroo írta:
nickname írta:
Hagyni kell hogy megjárják a hadak útját.


Akkor mégegyszer megkérdezem: 3.5 túlságosan kevés egy nem túl felszerelt alapabb e90ért 2008/2009ből?
Nem azért pötyögök ide mert önfejűen meg akarom járni a hadak útját....


Előszór azt tisztázzuk hogy motor és felszereltség, és futásteljesitmény tekintetében mik az elvárások

Prof Elküldve: 2015-11-25 15:31 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

szabi330d írta:
Tano írta:
A kábel drivert feltelepítetted? Próbáld ki, hogy az INPA egyáltalán működik-e, mert ha az sem megy, akkor előbb azt kell összehozni.


Igen telepítettem, de COM1 es porton az INPA sem megy.
Viszont elvileg működik a kábel mert a laptopon virtualboxban futtattam Carly for BMW-t (az androidos app egy android alapú imagen de a laptoppal van összekötve) és ott tudott kommunikálni az autóval a laptop a kábelen keresztül.

Szóval ezért sem értem hogy INPA vagy Rheingold miért nem akar működni



7 - 8 láb hogy áll ?

Prof Elküldve: 2014-12-05 20:51 320d Motor

Fojtószelep csere után kell adaptálni a csere darabot ?

Prof Elküldve: 2014-11-25 19:51 320d Motor

Üdv

Ez a remegés mitől lehet ?

A link neve

Prof Elküldve: 2014-11-25 18:06 320d Motor

.

Prof Elküldve: 2014-11-19 13:51 Motor-váltó

bmw320d4 írta:
szotakdavid írta:
Prof írta: Hy All

Mitől van az hogy leállításnál elég durván megrázkódik a motor ?

Motor és váltó tartó bakok 2 hónapja lettek cserélve.



Ékszíjtárcsa,szíj,lendkerék


Fojtószelep, utángyártott motortartó.


A fojtószelepet az kivezéreltük és mechanikailag működőképesnek tűnik. Legalábbis ezzel kapcsolatos hibát nem irt. "DIS"

Prof Elküldve: 2014-11-18 22:01 Motor-váltó

Hy All

Mitől van az hogy leállításnál elég durván megrázkódik a motor ?

Motor és váltó tartó bakok 2 hónapja lettek cserélve.

Prof Elküldve: 2014-11-16 11:22 Hátsó lámpa hiba - visszajelző

Üdv

Rendszámtábla világításnak van biztosítéka ?

"Az egyik rendszámtábla világítás nem akar működni"

Prof Elküldve: 2014-11-03 17:17 Ülésfűtés - hibák - beszerelés - javítás

Üdv

Vezető oldali ülésfűtés alig melegít ? mit lehet tenni hogy lehet tesztelni ?

Prof Elküldve: 2014-11-02 07:33 Autóvásárlás

gfeco írta:
nickname írta:
gfeco írta:
dani00 írta: Sziasztok!
A közeljövőben egy E46-os vásárlását tervezem, külföldről szeretném behozni. Találtam most egy ígéretesnek tűnőt, 280000km van benne, viszont végig Bmw szervízben volt szervízelve, ami számomra pozitívum. A folyamatos, elvileg precízen végzett szervízek ellenére lehet probléma a sok km-ből adódóan? Mi a véleményetek erről?



Szia
A turbo szerintem 150 ezrenként gatya,biztos lesz vele valami nyűg.
Ha nem volt kuplungozva és jo volt a sofőr akkor az mostanta csereérett lesz.Nem kis pénz lendkerékkel együtt.(nekem 290et birt az első kiplung)
Szivosor vagy dugozva vagy ha cserélték akkor 320 ezerig nincs gond.
Azt 160 ezrenként kell cserélni.egyszerübb ledugózni.
De ne aggódj nyugodtan vedd meg ha jó,nincs olyan autó amin előbb vagy utobb ne kéne valamit javitani.


Honnan veszed ezt a baromságot hogy a turbó 150 ezrenként gatya ?

Mondom ezt ugy hogy 2db e46 20d volta birtokomba.


Itt olvasom a fórumon
Csak ki ne találd nekem hogy 300 ezerig hozzá sem kell érni a turbóhoz...
De nyugtassuk inkább meg a turbó a legbiztosabb pontja a 20d nek
Sosem lessz semmi baja millio km ert elmegy









Prof Elküldve: 2014-10-28 13:57 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

hld írta:
bmw320d4 írta:
Prof írta:
csbalu írta:
Prof írta:
hld írta: Hello,

Van egy kis problémám 2008/1 havi CCC modulos professional navimmal. Az előző tulaj nem használta a navit, én töltöttem rá a 3 dvd-s 2014-es térképet. Ott kezdődött a probléma hogy a cél megadásánál többször befagyott, néha rövid - néha hosszabb időre. Aztán elkezdett később a disc error-t kivágni, mikor új címet akartam megadni. Nem mindig, de akkor dvd kivesz és vissza. Vagy navi restart (Eject+hangerő szabályozó nyomásával), vagy autó újra indítás. Valamelyik után helyre szokott állni. Illetve most már többször előfordult hogy gondol egyet és újra indul a navi menet közben vagy elindulásnál nem kapcsol be egyből.

Egy szoftver frissítés nem oldaná meg a problémát vagy modul cserés?

Köszönöm a segítségeteket.


Ez bizony a DVD egység cseréjéével oldható meg csak. kb 28.000 ft a szerkezet.

Persze lehet benne cserélni külön lézer fejet is, de állítólag nem jó megoldás mert a mechanika is eldobja magát nemsokára.


Sajnos ennyiből csak a drive vagy csak a lézer csere van meg, a kettő együtt nem. A drive nem szokott azért annyira sűrűn tönkremenni, de lézerfej simán eldobja magát, elég egyenlőre azt cseréltetned szerintem!


A lézerfejet tartalmazza a mechanikai egység. tehát az ár az változatlan, tudom mert kb 2 hónapja cseréltem.

65839273195 29.800 ft.


Az utolsó válasz a helyes.



Akkor ha cserélem "65839273195" ezt, akkor ez megfog oldani minden problémámat? A fagyást és az indokolatlan újra bootolásokat? Vagy csak a disc errort?



99% -ban igen , nálam megoldódott.

Prof Elküldve: 2014-10-28 10:15 BMW Navigáció CD/DVD-rol minden

csbalu írta:
Prof írta:
hld írta: Hello,

Van egy kis problémám 2008/1 havi CCC modulos professional navimmal. Az előző tulaj nem használta a navit, én töltöttem rá a 3 dvd-s 2014-es térképet. Ott kezdődött a probléma hogy a cél megadásánál többször befagyott, néha rövid - néha hosszabb időre. Aztán elkezdett később a disc error-t kivágni, mikor új címet akartam megadni. Nem mindig, de akkor dvd kivesz és vissza. Vagy navi restart (Eject+hangerő szabályozó nyomásával), vagy autó újra indítás. Valamelyik után helyre szokott állni. Illetve most már többször előfordult hogy gondol egyet és újra indul a navi menet közben vagy elindulásnál nem kapcsol be egyből.

Egy szoftver frissítés nem oldaná meg a problémát vagy modul cserés?

Köszönöm a segítségeteket.


Ez bizony a DVD egység cseréjéével oldható meg csak. kb 28.000 ft a szerkezet.

Persze lehet benne cserélni külön lézer fejet is, de állítólag nem jó megoldás mert a mechanika is eldobja magát nemsokára.


Sajnos ennyiből csak a drive vagy csak a lézer csere van meg, a kettő együtt nem. A drive nem szokott azért annyira sűrűn tönkremenni, de lézerfej simán eldobja magát, elég egyenlőre azt cseréltetned szerintem!


A lézerfejet tartalmazza a mechanikai egység. tehát az ár az változatlan, tudom mert kb 2 hónapja cseréltem.

65839273195 29.800 ft.