« előző123következő »
Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2012. augusztus 15. szerda, 14:22


bbubbuka írta: Sajnos nem vagyok szerelő, de gondolom semelyikben na és látod pont emiatt mondom azt, hogy nem akarok több olyan kört futni sehol ahol nincs meg a megfelelő szakértelem.
Sajnos elég valószínű, hogy nem mechanikai hibám van és azért a motorvezérlő téren nem hiszem, hogy minden szerelő pikk-pakkra ért ehhez a témakörhöz.
Eddig amit ugye sokan ajánlottak, az Nyíregyháza de azért 500km az 500km.. És ha netán ott kell hagynom az autót akkor 8 óra vonattal, ez eléggé kivitelezhetetlen. Még ebbe a kis országban is kellő távolság..
Szó sincs arról, hogy most én nem akarom elvinni sehova, mert mindenkiről valami rosszat hallok, gond nélkül elfogom vinni Budapestig.
Csak még sajnos nem sok olyan helyet tudtam meg ahova érdemes lenne..
Jelenleg egy törökbálinti címet kaptam itt privátban és kifújt.
Viszont a sok próbálkozás után, már tényleg csak olyan helyre szeretném vinni ahol minden feltétel adott és végre működésre bírják a fránya motort alapjáraton(főként)..


Ne haragudj, de nem értelek, több hete rossz az autód, ráadásul nyár van. Szerintem is próbálj megbékélni Nyíregyházával! Ha úgy alakul h ott kell hagyni az autót, akkor kiveszel 1 szobát vhol. Másnap pedig beülsz az autóba és mosolyogva jössz visszafele


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17556

Elküldve: 2012. augusztus 14. kedd, 22:37


bbubbuka írta: Sajnos nem vagyok szerelő, de gondolom semelyikben na és látod pont emiatt mondom azt, hogy nem akarok több olyan kört futni sehol ahol nincs meg a megfelelő szakértelem.
Sajnos elég valószínű, hogy nem mechanikai hibám van és azért a motorvezérlő téren nem hiszem, hogy minden szerelő pikk-pakkra ért ehhez a témakörhöz.
Eddig amit ugye sokan ajánlottak, az Nyíregyháza de azért 500km az 500km.. És ha netán ott kell hagynom az autót akkor 8 óra vonattal, ez eléggé kivitelezhetetlen. Még ebbe a kis országban is kellő távolság..
Szó sincs arról, hogy most én nem akarom elvinni sehova, mert mindenkiről valami rosszat hallok, gond nélkül elfogom vinni Budapestig.
Csak még sajnos nem sok olyan helyet tudtam meg ahova érdemes lenne..
Jelenleg egy törökbálinti címet kaptam itt privátban és kifújt.
Viszont a sok próbálkozás után, már tényleg csak olyan helyre szeretném vinni ahol minden feltétel adott és végre működésre bírják a fránya motort alapjáraton(főként)..


szerintem irány nyíregy. ha valaki kb 5-10ezer forintos művelet miatt, képes leutazni 10-15ezres üzemanyagpénzt az valami.
lehet 500 km, de neked kell döntened, hogy vagy esz az ideg, és esetleg jobban tönkre vágod az autót, vagy beáldozod a km-t. meg merem kockáztatni, hogy nem lesz más lehetőséged. legalább hívd fel, hátha tud ajánlani valakit a közelben.







Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. augusztus 14. kedd, 22:37

bbubbuka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz bbubbuka

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2012. augusztus 14. kedd, 22:25


Sajnos nem vagyok szerelő, de gondolom semelyikben na és látod pont emiatt mondom azt, hogy nem akarok több olyan kört futni sehol ahol nincs meg a megfelelő szakértelem.
Sajnos elég valószínű, hogy nem mechanikai hibám van és azért a motorvezérlő téren nem hiszem, hogy minden szerelő pikk-pakkra ért ehhez a témakörhöz.
Eddig amit ugye sokan ajánlottak, az Nyíregyháza de azért 500km az 500km.. És ha netán ott kell hagynom az autót akkor 8 óra vonattal, ez eléggé kivitelezhetetlen. Még ebbe a kis országban is kellő távolság..
Szó sincs arról, hogy most én nem akarom elvinni sehova, mert mindenkiről valami rosszat hallok, gond nélkül elfogom vinni Budapestig.
Csak még sajnos nem sok olyan helyet tudtam meg ahova érdemes lenne..
Jelenleg egy törökbálinti címet kaptam itt privátban és kifújt.
Viszont a sok próbálkozás után, már tényleg csak olyan helyre szeretném vinni ahol minden feltétel adott és végre működésre bírják a fránya motort alapjáraton(főként)..






Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2012. augusztus 14. kedd, 22:26

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz harmas

Újonc

Elismertség: 30% (27 pont) | Hozzászólások: 90

Elküldve: 2012. augusztus 14. kedd, 14:51


Csak annyit kérdeznék, hogy melyik hasonló szervizben (amelyikben jártál) használtak eredeti, gyári licenszelt DIS-t, közvetlen kapcsolattal a Nagytestvér Münchennel??? Nem feltört himi-humi (ezt senki ne vegye sértésnek ) programmal dolgozik az emberke!! Aki látatlanban 100%-ra mondja a tutit, na abban nem hinnék.
Egyébként nagy eséllyel vezérlő gondod lesz, lehet, h csak egy forrasztás...

De már kezd kínos lenni ez az egész, h oda (látatlanba) nem, mert kisváros-kiscég stb, máshova másért nem, ők meg úgysem tudják, meg...

bbubbuka írta: Semmilyen felsőbbrendűség nincs bennem, de teljesen biztos vagyok benne hogy egy hasonló szerviz mint ahol már eddig jártam nem fog tudni mit mondani erre.
Plusz sajnos sok városi kollégámat megkérdeztem, és nem sok jót mondtak róluk.
Lehet e30-aknál simán megoldják a problémákat,de nálam ennél kicsit komolyabb baj van.
Ha neked nincs semmilyen tapasztalatod velük akkor 2 hozzászólással, nem tudom minek véded őket ennyire?
Ez csak nekem furcsa, biztos.

Nono írta:
bbubbuka írta: Hát köszi, de az ilyen kisvárosi szervizekben én már nem hiszek..
Ausztriába is aki küzdött az autómmal nem éppen egy szar szerelő és szerviz, még se jöttek rá a problémára.
Csak olyan helyre akarom elvinni aki 100%-ra azt mondja, hogy megtudja csinálni.


Ezt most úgy írom (még mindig), hogy nem ismerem őket személyesen:
Mi ez a felsőbbrendűség, hogy kisvárosi? Ha Sopronban, Győrben vagy Eisenstadtban lenne, akkor már jó lenne?
A több 10 éve kizárólag BMW-ket szerelő családi vállalkozás, a te szavaddal élve, szar lenne? A te konkrét esetedben biztos hogy jobb, mint a környékeden bármilyen más szerviz azokon kívül, ahol már jártál.
Egy tekintélyes, lelkiismeretes szakember nem fogja neked azt mondani előre, hogy 100%-ban biztos benne, hogy megoldja a problémádat.
Értem, hogy már tele van a hócipőd az egésszel, de magától nem fog megjavulni az autód, és mielőtt végső elkeseredésedben elmennél a fórum neves mesteréhez Nyíregyházára, szerintem próbáld meg őket. Én ezt tenném.

U.I.: Amit találtam róluk írást, csak pozitív nyilatkoztok.






bbubbuka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz bbubbuka

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2012. augusztus 13. hétfő, 17:54


YELLOW írta: mondtam már, bmw320d4 (Miki) Nyíregyháza. hícd fel, a számát úgy tudom megadtam. beszéljétek le. ha Ő nem találja meg a hibát, akkor senki. tudom költséges az út főleg onnan, de sokan leutaznak hozzá ilyen távolságokról. nem véletlenül.


Yellow az nekem nagyon messze van, vonattal vissza 8 óra és tuti kell hozzá alkatrész, tehát nem 1napos meló.
Pestig bezárólag, nem hiszem el, hogy nincs olyan szerelő aki hasonló kvalitásokkal bír?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17556

Elküldve: 2012. augusztus 09. csütörtök, 13:31


mondtam már, bmw320d4 (Miki) Nyíregyháza. hícd fel, a számát úgy tudom megadtam. beszéljétek le. ha Ő nem találja meg a hibát, akkor senki. tudom költséges az út főleg onnan, de sokan leutaznak hozzá ilyen távolságokról. nem véletlenül.

bbubbuka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz bbubbuka

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2012. augusztus 08. szerda, 12:32


Semmilyen felsőbbrendűség nincs bennem, de teljesen biztos vagyok benne hogy egy hasonló szerviz mint ahol már eddig jártam nem fog tudni mit mondani erre.
Plusz sajnos sok városi kollégámat megkérdeztem, és nem sok jót mondtak róluk.
Lehet e30-aknál simán megoldják a problémákat,de nálam ennél kicsit komolyabb baj van.
Ha neked nincs semmilyen tapasztalatod velük akkor 2 hozzászólással, nem tudom minek véded őket ennyire?
Ez csak nekem furcsa, biztos.

Nono írta:
bbubbuka írta: Hát köszi, de az ilyen kisvárosi szervizekben én már nem hiszek..
Ausztriába is aki küzdött az autómmal nem éppen egy szar szerelő és szerviz, még se jöttek rá a problémára.
Csak olyan helyre akarom elvinni aki 100%-ra azt mondja, hogy megtudja csinálni.


Ezt most úgy írom (még mindig), hogy nem ismerem őket személyesen:
Mi ez a felsőbbrendűség, hogy kisvárosi? Ha Sopronban, Győrben vagy Eisenstadtban lenne, akkor már jó lenne?
A több 10 éve kizárólag BMW-ket szerelő családi vállalkozás, a te szavaddal élve, szar lenne? A te konkrét esetedben biztos hogy jobb, mint a környékeden bármilyen más szerviz azokon kívül, ahol már jártál.
Egy tekintélyes, lelkiismeretes szakember nem fogja neked azt mondani előre, hogy 100%-ban biztos benne, hogy megoldja a problémádat.
Értem, hogy már tele van a hócipőd az egésszel, de magától nem fog megjavulni az autód, és mielőtt végső elkeseredésedben elmennél a fórum neves mesteréhez Nyíregyházára, szerintem próbáld meg őket. Én ezt tenném.

U.I.: Amit találtam róluk írást, csak pozitív nyilatkoztok.





Nono
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Nono

Újonc

Elismertség: 13% (3 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2012. augusztus 07. kedd, 20:34


bbubbuka írta: Hát köszi, de az ilyen kisvárosi szervizekben én már nem hiszek..
Ausztriába is aki küzdött az autómmal nem éppen egy szar szerelő és szerviz, még se jöttek rá a problémára.
Csak olyan helyre akarom elvinni aki 100%-ra azt mondja, hogy megtudja csinálni.


Ezt most úgy írom (még mindig), hogy nem ismerem őket személyesen:
Mi ez a felsőbbrendűség, hogy kisvárosi? Ha Sopronban, Győrben vagy Eisenstadtban lenne, akkor már jó lenne?
A több 10 éve kizárólag BMW-ket szerelő családi vállalkozás, a te szavaddal élve, szar lenne? A te konkrét esetedben biztos hogy jobb, mint a környékeden bármilyen más szerviz azokon kívül, ahol már jártál.
Egy tekintélyes, lelkiismeretes szakember nem fogja neked azt mondani előre, hogy 100%-ban biztos benne, hogy megoldja a problémádat.
Értem, hogy már tele van a hócipőd az egésszel, de magától nem fog megjavulni az autód, és mielőtt végső elkeseredésedben elmennél a fórum neves mesteréhez Nyíregyházára, szerintem próbáld meg őket. Én ezt tenném.

U.I.: Amit találtam róluk írást, csak pozitív nyilatkoztok.

bbubbuka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz bbubbuka

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2012. augusztus 07. kedd, 18:09


Nono írta:
bbubbuka írta: Győr környékén tud valaki szervizt a bajomra?
Ikrény és A1 kivételével, van még valaki aki komolyan foglalkozik bömbikkel?


Szia!
A BMW Bognárhoz jelentkezz be Kapuváron, vesztenivalód már nemigen van. Bár személyes tapasztalatom még nincsen velük, eddig még nem volt komolyabb problémám, viszont 2 közeli ismerősömnek is (E34 és E39 típussal) a "kezdetektől" a szerelőjük.
Google segítségével a telefonszámuk: +36 (96) 243 107
Remélem megoldást találnak a problémádra!


Hát köszi, de az ilyen kisvárosi szervizekben én már nem hiszek..
Ausztriába is aki küzdött az autómmal nem éppen egy szar szerelő és szerviz, még se jöttek rá a problémára.
Csak olyan helyre akarom elvinni aki 100%-ra azt mondja, hogy megtudja csinálni.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. augusztus 07. kedd, 18:09

Nono
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Nono

Újonc

Elismertség: 13% (3 pont) | Hozzászólások: 23

Elküldve: 2012. augusztus 07. kedd, 13:25


bbubbuka írta: Győr környékén tud valaki szervizt a bajomra?
Ikrény és A1 kivételével, van még valaki aki komolyan foglalkozik bömbikkel?


Szia!
A BMW Bognárhoz jelentkezz be Kapuváron, vesztenivalód már nemigen van. Bár személyes tapasztalatom még nincsen velük, eddig még nem volt komolyabb problémám, viszont 2 közeli ismerősömnek is (E34 és E39 típussal) a "kezdetektől" a szerelőjük.
Google segítségével a telefonszámuk: +36 (96) 243 107
Remélem megoldást találnak a problémádra!

bbubbuka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz bbubbuka

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2012. augusztus 07. kedd, 09:56


Győr környékén tud valaki szervizt a bajomra?
Ikrény és A1 kivételével, van még valaki aki komolyan foglalkozik bömbikkel?


bbubbuka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2003

státusz bbubbuka

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2012. augusztus 03. péntek, 22:57


Nyitok ennek egy külön topikot most már hátha valaki mond egy okosságot ha egy az egybe leírom az én történetem..

-Február körül vehettem az autómat.
-Semmi baja nem volt, nagy szerviz előtt volt már egy gyújtáskimaradásom a 4.hengeren.
Szervizkor ekkor kötelező dolgok mellett kicseréltettem ezt a trafót.
Utána nem is volt semmi probléma ezt mai napig nem tudom, hogy lehet már ekkor se trafó probléma volt? Ez kb. fél éve lehetett.
Nagy szerviz után egy 100km-es út után hidrotőkés lett az autó.
-Az elöző tulaj mondta, hogy nála is a kipufogó oldalon egész sort cserélni kellett, mert valamikor szar olaj lett bele rakva ami akkor olaj sarat okozhatott és szar volt az olajzás.
-Olaj csere után tehát nálam is kijött rögtön a tőke, mi cseréltük az összeset és osztrák bmw-ből lett rendelve tőke. Az olaj ami jelenleg kotyog az autóba 0w-30 castrol edge.
-Ezek után egyszer csak jöttem haza fele éjjel 100-nál 5.-be motor láma villog autó letilt 2500-nál, (ez Április 8 ), leállok újraindít minden oké. Megyek haza. Gondoltam meghalt egy másik trafó mivel nem cseréltük mind benne van a pakliba nem is érdekelt.
-Új trafó megrendel cserél ismét 4. henger, hoppá így se megy..? Na akkor mi lehet ez.. kezdődjön a kísérletezgetés...
-Az autó főleg alapjáraton csinálja amikor épp kedve van,de van hogy alacsony fordulaton csinálja 5.-ben 4.-ben..
-Amik cserélve illetve átnézve lettek:
-Kompresszió összes hengerben ugyanannyi.
-Befecskendezők felcserélve 1-es 4-esel.
-Vezérműjeladók cserélve.
-Kábelek kimérve
-Gyertya cserélve
-Termosztátom szar volt, az is cserélve.
-Autó markszervizben volt szoftver újraprogramozáson a vezérlőegység, most sajnos ami furcsa, hogy ezután 1000km-et elmentem a hiba produkálása nélkül.. Majd megint csak elkezdte..

-A computer csak annyit ír, hogy gyújtáskimaradás 4. henger.
-Amit én viszont észrevettem, hogy ha az autót jobban meghajtom akkor utána hosszabb ideig nem jön elő a hiba, mint ha csak városban közlekedek.
-Plusz!! Ha az autó produkálja a hibát és menetközbe lehúznak, róla egy stekkert ugye ilyenkor átkapcsol vészüzemódba az autó és puff visszadug akkor utána következő le és újrainditásig nem jön elő a hiba.. Bármit húznak le róla..
- Én amire még gondolni tudok, hogy mivel tényleg ha jobban megvan kergetve és nem csinálja a hibát, hogy valami olajzással kapcsolatos probléma lehet.. De ott a kérdés, hogy miért csak a 4.henger ??? Meg hát ugye a motorvezérlőegység..

-Amit még megpróbálok, hogy olaj le, bele egy az az átmosó ami kitisztítja az olajsárt stb, majd utána 5w-30.
-Még amit javasol a bmw-s computer, hogy ugye vezérműjeladók amik már cserélve lettek plusz összes trafót egybe.. De most ha még ezeket is kicserélem és ugyanúgy megmarad a hibám akkor falnak hajtok vele..


Köszönöm aki végigolvassa és bármi tanácsot tud adni, már 4hónapja fent áll a hibám és nagyon elkeserít. Szeretem az autót nagyon, de így egyszerűen képtelenség élvezni..Már itt kaptam privátban, egy törökbálinti telefonszámot korábban, Most már képes vagyok bárhova elvinni ha végre kapnék egyértelmű megoldást és megjavítást!


Motor : 42B20A


Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2012. augusztus 07. kedd, 09:47

« előző123következő »