GNoRbY88 írta:
Beze77 írta:
Sziasztok! Ujj vagyok itt. Nemreg vettem egy e46 coupet. A gondom vele hogy ket kulcsal kaptam. Az egyik nyitja( ez a rombusz kulcs) a masik inditja( ez a pocket key) Szerintem az ajtot csereltek ezert az egyik kulcs csak nyitja az ajtot de nem lehet vele elinditani. A kerdesem a kovetekezo ha veszek egy komplett ecu+ ews plusz ajto zar, csomagtaro zar, gyujtaskapcsolo kombot egy ugyan ilyen motoros coupebol es a szamok is stimmelnek az ecu-n es az ews-n is akkor csak atrakok mindent es mindennek mukodni-e kellene?
Probaltam mindent elolvasni itt a forumon de nem talaltam egyertelmu valaszokat erre ezert kerdezem itt. Remelem valaki tud konkrett valaszt.
Nagyon nagyon koszonom elore is!
Gyújtáskapcsolóba belemegy és bírsz adni gyújtást, csak nem indítja? Vagy egyáltalán nem is passzol bele? Szerintem egyszerűbb venni kulcsot elektronikával és kimaratod, feltanítod, mint cserélni mindent. Tanítást próbáltad? Havernak se működött az egyik kulcsa. Bmw scannerrel kitöröltem hibákat és utána jó lett, valamint scannerben meglehet nézni, hogy engedélyezve van-e a kulcs, stb..
Nem nem megy bele a gyujtaskapcsoloba.
Eleg megfejthetetlen hogy hogyan mokoltak ossze.
Az ajtot ahogy mondtam a rombusz kulcs nyitja zarja de nem taviranyitva. Gondolom az aksi lemerult. Na most ez se a gyujtaskapcsoloba se a csomagtartozarba se megy bele. Illetve belemegy csak nem fordul el.
A masik a pocket key se a zarba se a csomagtartoba se megy bele. De ez jo a gyutaskapcsoloba.
En Angliaban vagyok es itt eleg horror aron dolgozik a markaszerviz ezert nem akartam ezt az opcoit valasztani.
Az angol privat szervizeknek is magas az araik es eleg kokany munkat vegeznek.
Viszont az Ebay-en 70-120 font korul mozog az egesz lock set( ecu ews 2-3 kulcs tarak gyujtaskapcsolo, tehat kb minden)
Ezert gondolkodom ebben a verzioban. Ha meg lehet csinalni.