YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2012. november 08. csütörtök, 17:01


anubisz írta:
Ezt amúgy nem értem, mikor megmondta a BMW szervizbe a gyerek, hogy lambda nem szabályoz hidegen. Állítólag addig egy alap beállításba vezérli a befecskendezést az elektronika. Addig nem szabályoz bele, amíg nem melegszik x hőfokra a szonda. No meg a katalizátor. Pont ezért kérdeztem rá, nem e az okozta nekem a gondot, és azért mondta.


ezért kell zöldkártya esetén mérés előtt 3ezres fordulaton pörgetni x ideig, hogy bemelegedjen a szonda és ne dobjon valótlan értéket.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2012. november 08. csütörtök, 16:36


pszel45 írta:
szilaszlo írta:
lacamester írta:
petermover írta:
lexba írta:
anubisz írta:
lexba írta:
YELLOW írta:
diego316i írta: Sziasztok

Kb. 3 napja azt csinálja az autóm, hogy indítás után azonnal leesik a fordulatszám és leáll. Viszont, ha indítás után kis gázt adok és tartom a fordulatszámot az alapjárati fölött egy pár másodpercig, majd elengedem a gázt akkor beáll alapjáratra és tökéletesen működik. Nem mindig indul így de egyre gyakrabban. Eddig is ingadozott kicsit az alapjáratom de ilyet nem csinált. Valakinek van valami ötlete, hogy mi lehet a hiba? Válaszotokat előre is köszönöm.



egy munkatársammal beszélgettem nekik E39 520i van sok-sok km-rel. pont tegnap mondta, hogy ha indít, akkor ingadozik egy pár sec-ig az alapjárat rángat is, de ha kis gázt ad akkor jó. sajnos mivel csajszi, így nem tudta elmondani, a bibit, de anynit tudott, hogy azt mondták a párjának, valamit meg kell tisztogatni, valami csatlakozót. én főtengely jeladó csatira gondoltam. anynit mondott még, hogy olajat cseréltek, és úgy javult egy picit, az összefüggést nem igazán értem ha van. ha beszélek a férjével, akkor rákérdezek, hogy pontosan mit is ajánlottak neki. esetleg alapjárati motor körül is lehet bibi, de én a légtömegmérőt, vagy Ac-t kizárnám, mert amúgy jól megy az autó, csak indításnál ilyen.



Sziasztok! Pont ezt csinálja az én autóm is( Napi ELSŐ indításnál fordulatszám leesik és megáll, de a második indításnál rendben van. Indulásnál kicsit el kezd rángatni, de pár másodperc és normálisan működik. Utánna 10 óra elteltével is normális az indulás4) Én tegnap vittem el szervízbe, h olvassák ki a hibát, h miért esik le a fordulatszám és áll meg az autó, annyit mondtak, h a folytószelepház el volt koszolódva, ők kitakarították és amikor beindították működött normálisan! Nos 1 órája indítottam, sajnos ismételten leállt! Tehát én is várom a segítségeket!!! Köszi Mindenkinek!


Ez így szokott menni,most meg kel ajándékra a lóvé. Megfújták kis sprayvel,azt jóvan,nesze neked 5 ezer.Oda már ne is vidd vissza. Legközelebb a főtengelyt cserélik ki.


Köszi,tanultam az esetből! Egyéb ötlet(ek)?!!


Nekem is ez volt a gondom amikor megvettem az autót. Indítás után ha megpöcköltem a gázt, lefulladt az autó (ez ugye nem derült ki amíg meg nem vettem... , de ha már bemelegedett, semmi gond nem volt.
Akkor a főtengely jeladó volt a ludas, ha jól emlékszem 14ezerért gyárit tettek bele.

Légtömegmérőm most rakoncátlankodik, egy másik topikban kifejtettem, hogy a hőmérséklet miatt van gondom (4-5 fok alatt kezd el alapjáratot ejteni az üzemi hőfokos motor). Azóta külföldi fórumokon is utánaolvastam, állítólag hidegben, főleg párás időben sokaknak rosszalkodik.

Üdv




sziasztok nekem ugyanez volt a gondom 2 évig aztán vettem egy lambda szondát és nekem megoldodott a dolog


Sziasztok!

Nekem is ugyan ez a problémám, reggel kell 2x pici gázt adnom különben az alapjárat lassan leesik és a motor leáll.. Ha már 40-el mentem vele egész nap nem csinálja pedig minimum 8 órát szokott állni. Ellenőrzöm amiket írtatok aztán jelentkezek


Sziasztok !

Nekem is hasonló a problémám, csak nekem 5 oC-fok alatt kezdte, 5-10 mp-ig tarakírozott és utána beállt normál alapjárati fordulatra viszont üzemmeleg motornál is egyes fokozatban indulás után enyhén megtorpant. Lambda szondát cseréltünk, most viszont egy két másodperc után beállt reggel az alapjárat, és gyönyörűen ki lehet huzatni még egyes fokozatban is. Ha hidegebb lesz kíváncsi leszek hogyan fog indulni./316C2003/

Ezt amúgy nem értem, mikor megmondta a BMW szervizbe a gyerek, hogy lambda nem szabályoz hidegen. Állítólag addig egy alap beállításba vezérli a befecskendezést az elektronika. Addig nem szabályoz bele, amíg nem melegszik x hőfokra a szonda. No meg a katalizátor. Pont ezért kérdeztem rá, nem e az okozta nekem a gondot, és azért mondta.


pszel45
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 316Ci
Évjárat: 2003

státusz pszel45

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2012. november 08. csütörtök, 16:09


szilaszlo írta:
lacamester írta:
petermover írta:
lexba írta:
anubisz írta:
lexba írta:
YELLOW írta:
diego316i írta: Sziasztok

Kb. 3 napja azt csinálja az autóm, hogy indítás után azonnal leesik a fordulatszám és leáll. Viszont, ha indítás után kis gázt adok és tartom a fordulatszámot az alapjárati fölött egy pár másodpercig, majd elengedem a gázt akkor beáll alapjáratra és tökéletesen működik. Nem mindig indul így de egyre gyakrabban. Eddig is ingadozott kicsit az alapjáratom de ilyet nem csinált. Valakinek van valami ötlete, hogy mi lehet a hiba? Válaszotokat előre is köszönöm.



egy munkatársammal beszélgettem nekik E39 520i van sok-sok km-rel. pont tegnap mondta, hogy ha indít, akkor ingadozik egy pár sec-ig az alapjárat rángat is, de ha kis gázt ad akkor jó. sajnos mivel csajszi, így nem tudta elmondani, a bibit, de anynit tudott, hogy azt mondták a párjának, valamit meg kell tisztogatni, valami csatlakozót. én főtengely jeladó csatira gondoltam. anynit mondott még, hogy olajat cseréltek, és úgy javult egy picit, az összefüggést nem igazán értem ha van. ha beszélek a férjével, akkor rákérdezek, hogy pontosan mit is ajánlottak neki. esetleg alapjárati motor körül is lehet bibi, de én a légtömegmérőt, vagy Ac-t kizárnám, mert amúgy jól megy az autó, csak indításnál ilyen.



Sziasztok! Pont ezt csinálja az én autóm is( Napi ELSŐ indításnál fordulatszám leesik és megáll, de a második indításnál rendben van. Indulásnál kicsit el kezd rángatni, de pár másodperc és normálisan működik. Utánna 10 óra elteltével is normális az indulás4) Én tegnap vittem el szervízbe, h olvassák ki a hibát, h miért esik le a fordulatszám és áll meg az autó, annyit mondtak, h a folytószelepház el volt koszolódva, ők kitakarították és amikor beindították működött normálisan! Nos 1 órája indítottam, sajnos ismételten leállt! Tehát én is várom a segítségeket!!! Köszi Mindenkinek!


Ez így szokott menni,most meg kel ajándékra a lóvé. Megfújták kis sprayvel,azt jóvan,nesze neked 5 ezer.Oda már ne is vidd vissza. Legközelebb a főtengelyt cserélik ki.


Köszi,tanultam az esetből! Egyéb ötlet(ek)?!!


Nekem is ez volt a gondom amikor megvettem az autót. Indítás után ha megpöcköltem a gázt, lefulladt az autó (ez ugye nem derült ki amíg meg nem vettem... , de ha már bemelegedett, semmi gond nem volt.
Akkor a főtengely jeladó volt a ludas, ha jól emlékszem 14ezerért gyárit tettek bele.

Légtömegmérőm most rakoncátlankodik, egy másik topikban kifejtettem, hogy a hőmérséklet miatt van gondom (4-5 fok alatt kezd el alapjáratot ejteni az üzemi hőfokos motor). Azóta külföldi fórumokon is utánaolvastam, állítólag hidegben, főleg párás időben sokaknak rosszalkodik.

Üdv




sziasztok nekem ugyanez volt a gondom 2 évig aztán vettem egy lambda szondát és nekem megoldodott a dolog


Sziasztok!

Nekem is ugyan ez a problémám, reggel kell 2x pici gázt adnom különben az alapjárat lassan leesik és a motor leáll.. Ha már 40-el mentem vele egész nap nem csinálja pedig minimum 8 órát szokott állni. Ellenőrzöm amiket írtatok aztán jelentkezek


Sziasztok !

Nekem is hasonló a problémám, csak nekem 5 oC-fok alatt kezdte, 5-10 mp-ig tarakírozott és utána beállt normál alapjárati fordulatra viszont üzemmeleg motornál is egyes fokozatban indulás után enyhén megtorpant. Lambda szondát cseréltünk, most viszont egy két másodperc után beállt reggel az alapjárat, és gyönyörűen ki lehet huzatni még egyes fokozatban is. Ha hidegebb lesz kíváncsi leszek hogyan fog indulni./316C2003/


czinege
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2003

státusz czinege

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2012. augusztus 15. szerda, 22:15


Sziasztok!Jó lenne ha valaki tudna nekem segiteni ebben a dologban!Ahogy olvasgatom a forumot látom több embernek is volt már ugyan az a probléma!tehát:
-alapjáraton a fordulatszám leesik,diagnosztika 1-3hengerben gyujtáskimaradást mutat
-az 1 lamdaszonda sinusa 0,tehát semmit nem reagál,de viszont felcseréltük a kettöt a 2szonda jo volt de ugyan azt a hibát irja be,kéri a dusitást mint az állat
-10perc múlva ugy füstölt az auto mint valami régi 6os ifa, tul dus a keverék!!
légtömegmérő?Lamdaszonda?Benzinszűrő?Benzinszivattyú?


Lambdaszonda,szivócső,légtömegmérő,kilőve, minden uj rajta mégis szar!!!!!!!!!!!


Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. augusztus 18. szombat, 17:01

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2012. július 31. kedd, 17:35


A kartergázcsövet néztétek ami a szelepfedélről megy a szellőztetőszelepig?
Ha kiveszed a pollenszűrőházat akkor jól látszik maga a cső.
Elöregszik és szétmállik az olajtól és ott falsot szív a motor.
bimmere46 írta: sziasztók

2 hibával állok szemben nemtom van e összefüggés, 1ik az alapjáratom melegen ingadozik rángat az auto a kipufogón 1értelmüen hallani h valami nem jó, mintha 1 henger kimaradna néha. rádugtuk a KTS t nemtóm mi a pontós neve (hibakód olvasó) a következőt hozza: hűtőből kilépő hűtőközeg hőfok nem megfelelő adat belépő 91 fok kilépő -45fok XD (nyáron) a hűtőből kilépő csövőn az első szenzort újra cseréltük nem változott semmi. lambdaszonda új (gyári) trafót gyújtókábeleket is cseréltem. Ha a légtőmegmérőről lehúzóm a stekkert még rosszabb az alapjárat ebből következtetek h az jól működik. kifogytam az ötletekből kérem valaki segítsen köszönőm






Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2012. július 31. kedd, 17:36

bimmere46
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1999

státusz bimmere46

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2012. július 31. kedd, 13:25


sziasztók

2 hibával állok szemben nemtom van e összefüggés, 1ik az alapjáratom melegen ingadozik rángat az auto a kipufogón 1értelmüen hallani h valami nem jó, mintha 1 henger kimaradna néha. rádugtuk a KTS t nemtóm mi a pontós neve (hibakód olvasó) a következőt hozza: hűtőből kilépő hűtőközeg hőfok nem megfelelő adat belépő 91 fok kilépő -45fok XD (nyáron) a hűtőből kilépő csövőn az első szenzort újra cseréltük nem változott semmi. lambdaszonda új (gyári) trafót gyújtókábeleket is cseréltem. Ha a légtőmegmérőről lehúzóm a stekkert még rosszabb az alapjárat ebből következtetek h az jól működik. kifogytam az ötletekből kérem valaki segítsen köszönőm

szilaszlo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 1995

státusz szilaszlo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2012. július 12. csütörtök, 16:56


lacamester írta:
petermover írta:
lexba írta:
anubisz írta:
lexba írta:
YELLOW írta:
diego316i írta: Sziasztok

Kb. 3 napja azt csinálja az autóm, hogy indítás után azonnal leesik a fordulatszám és leáll. Viszont, ha indítás után kis gázt adok és tartom a fordulatszámot az alapjárati fölött egy pár másodpercig, majd elengedem a gázt akkor beáll alapjáratra és tökéletesen működik. Nem mindig indul így de egyre gyakrabban. Eddig is ingadozott kicsit az alapjáratom de ilyet nem csinált. Valakinek van valami ötlete, hogy mi lehet a hiba? Válaszotokat előre is köszönöm.



egy munkatársammal beszélgettem nekik E39 520i van sok-sok km-rel. pont tegnap mondta, hogy ha indít, akkor ingadozik egy pár sec-ig az alapjárat rángat is, de ha kis gázt ad akkor jó. sajnos mivel csajszi, így nem tudta elmondani, a bibit, de anynit tudott, hogy azt mondták a párjának, valamit meg kell tisztogatni, valami csatlakozót. én főtengely jeladó csatira gondoltam. anynit mondott még, hogy olajat cseréltek, és úgy javult egy picit, az összefüggést nem igazán értem ha van. ha beszélek a férjével, akkor rákérdezek, hogy pontosan mit is ajánlottak neki. esetleg alapjárati motor körül is lehet bibi, de én a légtömegmérőt, vagy Ac-t kizárnám, mert amúgy jól megy az autó, csak indításnál ilyen.



Sziasztok! Pont ezt csinálja az én autóm is( Napi ELSŐ indításnál fordulatszám leesik és megáll, de a második indításnál rendben van. Indulásnál kicsit el kezd rángatni, de pár másodperc és normálisan működik. Utánna 10 óra elteltével is normális az indulás4) Én tegnap vittem el szervízbe, h olvassák ki a hibát, h miért esik le a fordulatszám és áll meg az autó, annyit mondtak, h a folytószelepház el volt koszolódva, ők kitakarították és amikor beindították működött normálisan! Nos 1 órája indítottam, sajnos ismételten leállt! Tehát én is várom a segítségeket!!! Köszi Mindenkinek!


Ez így szokott menni,most meg kel ajándékra a lóvé. Megfújták kis sprayvel,azt jóvan,nesze neked 5 ezer.Oda már ne is vidd vissza. Legközelebb a főtengelyt cserélik ki.


Köszi,tanultam az esetből! Egyéb ötlet(ek)?!!


Nekem is ez volt a gondom amikor megvettem az autót. Indítás után ha megpöcköltem a gázt, lefulladt az autó (ez ugye nem derült ki amíg meg nem vettem... , de ha már bemelegedett, semmi gond nem volt.
Akkor a főtengely jeladó volt a ludas, ha jól emlékszem 14ezerért gyárit tettek bele.

Légtömegmérőm most rakoncátlankodik, egy másik topikban kifejtettem, hogy a hőmérséklet miatt van gondom (4-5 fok alatt kezd el alapjáratot ejteni az üzemi hőfokos motor). Azóta külföldi fórumokon is utánaolvastam, állítólag hidegben, főleg párás időben sokaknak rosszalkodik.

Üdv




sziasztok nekem ugyanez volt a gondom 2 évig aztán vettem egy lambda szondát és nekem megoldodott a dolog


Sziasztok!

Nekem is ugyan ez a problémám, reggel kell 2x pici gázt adnom különben az alapjárat lassan leesik és a motor leáll.. Ha már 40-el mentem vele egész nap nem csinálja pedig minimum 8 órát szokott állni. Ellenőrzöm amiket írtatok aztán jelentkezek


autója adatai
Széria: 5
Típus: E34
Kivitel: Sedan
Modell: 535i
Évjárat: 1989

státusz djnono

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2012. július 03. kedd, 21:05


Köszönöm a segítséged holnap megnézem és beszámolok.



jons
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz jons

BMWfanatic

Elismertség: 20% (254 pont) | Hozzászólások: 1224

Elküldve: 2012. július 03. kedd, 17:34


djnono írta: Sziasztok!

Szeretnék segítséget kérni nekem egy E34 es 535-m van. Olyat csinál hogy magas az alapjárat és nem engedi le 1500 as fordulatszám alá. Menet közben is 1500-as fordulaton rángat.

Nincs semmi ötletem.


Nekem van: alapjárati pótlevegő szelep. Ezzel én is sokat küszködtem annak idején. Jó állapotú kipróbált darabot vegyél. Vagy ha nem akarsz venni egyelőre, akkor vedd le és takarítsd ki féktisztítóval, hogy csillogjon. Ezzel egyidőben a légtömegmérő hőmérséklet érzékelőjét is megtakaríthatod.
Majd számolj be mi lett az eredmény, mert kiváncsi vagyok. Egyébként az e34-ek egyik rákfenéje kapta el a kocsidat.



autója adatai
Széria: 5
Típus: E34
Kivitel: Sedan
Modell: 535i
Évjárat: 1989

státusz djnono

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2012. július 03. kedd, 16:25


Sziasztok!

Szeretnék segítséget kérni nekem egy E34 es 535-m van. Olyat csinál hogy magas az alapjárat és nem engedi le 1500 as fordulatszám alá. Menet közben is 1500-as fordulaton rángat.

Nincs semmi ötletem.

sarolta
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Coupe
Modell: 318is
Évjárat: 1993

státusz sarolta

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2012. március 05. hétfő, 00:07


Sziasztok!

A következő a problémán,hidegen első indításkor az alapjárat leesik,sőt ha nem adok neki gázt le is fullad,majd miután beindul elkezd egy ilyen nyöszörgő hangot adni.A fordulat ingadozik és amikor felugrik a fordulat hangosabb a nyöszörgés,ha lentebb ugrik halkabb.
Mi lehet a baj,hol keressem a hibát,generátor vagy a légtömegmérő vagy valami csapágy?
Várom a segítséget


Valaki valami okosat?

Elképzelhető hogy a klímánál van valami baj,mert a töltést megmértük és a fordulatszám leesésekor nem mutat nagy eltérést és bal oldalról,alulról jön ez a hang is?


Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2012. március 05. hétfő, 11:46

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2008

státusz _DOC_

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2012. február 25. szombat, 16:42



ok...zavarónak egyálatalán nem zavaró...csak gondoltam nehogy vmi komolyabb gond legyen a háttérben... köszi a gyors választ...

YELLOW írta: szerintem ilyet csak másik hátsókerekes autóhoz érdemes hasonlítani. 30ezer km semmi olyan dolog kopását nem indokolja, ami miatt rezeghetne. inkább csak vibrál az szerintem.
váltó és motortartó bak okozhatna még ilyet, vagy agyon kopott kettőstömegű lendkerék. azért 30ezres autónál meg kizárt. én eddig minden BMW-n éreztem, de más hátsőkeresek autónál is. kivéve, aminél elektromos kar volt, és automatát kapcsolt.

_DOC_ írta: huh...ez gyors volt...köszi

a férjem Mazda 5-nél sem érzünk ilyet, pedig az diesel...2 literes...

üreseben kifejezetten látszik a váltókar rezgése...


YELLOW írta:
_DOC_ írta: Sziasztok!

Egy 2007.10. havi 316i BMW-t vettünk, közeli ismerőstől, garantáltan 30 e Km-el. Az autó nagyon egyben van, vezetett szervízkönyv, stb.

Egy furcsaság van csak, alapjáratnál (kb. 6-700 rpm) a váltókar rezeg.

Esetleg vmiötlet, hogy merre keresgéljek...eddi honda jazzem volt és ilyet nem tapasztaltam, gondolom ez itt sem normális... bár az alpjárat ott 1000 körül volt...

köszi....


1. még szép, hogy egy 30ezres futású BMW egyben van... (normális esetben)
2. a honda jazz váltóját ne hasonlítsd össze ezzel, ott lehet bowdenek mozgatják a dolgokat, ami sok energiát elnyel. szerintem csak emiatt érzed, én így gondolom.








YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2012. február 25. szombat, 16:39


szerintem ilyet csak másik hátsókerekes autóhoz érdemes hasonlítani. 30ezer km semmi olyan dolog kopását nem indokolja, ami miatt rezeghetne. inkább csak vibrál az szerintem.
váltó és motortartó bak okozhatna még ilyet, vagy agyon kopott kettőstömegű lendkerék. azért 30ezres autónál meg kizárt. én eddig minden BMW-n éreztem, de más hátsőkeresek autónál is. kivéve, aminél elektromos kar volt, és automatát kapcsolt.

_DOC_ írta: huh...ez gyors volt...köszi

a férjem Mazda 5-nél sem érzünk ilyet, pedig az diesel...2 literes...

üreseben kifejezetten látszik a váltókar rezgése...


YELLOW írta:
_DOC_ írta: Sziasztok!

Egy 2007.10. havi 316i BMW-t vettünk, közeli ismerőstől, garantáltan 30 e Km-el. Az autó nagyon egyben van, vezetett szervízkönyv, stb.

Egy furcsaság van csak, alapjáratnál (kb. 6-700 rpm) a váltókar rezeg.

Esetleg vmiötlet, hogy merre keresgéljek...eddi honda jazzem volt és ilyet nem tapasztaltam, gondolom ez itt sem normális... bár az alpjárat ott 1000 körül volt...

köszi....


1. még szép, hogy egy 30ezres futású BMW egyben van... (normális esetben)
2. a honda jazz váltóját ne hasonlítsd össze ezzel, ott lehet bowdenek mozgatják a dolgokat, ami sok energiát elnyel. szerintem csak emiatt érzed, én így gondolom.






autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2008

státusz _DOC_

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2012. február 25. szombat, 16:35


huh...ez gyors volt...köszi

a férjem Mazda 5-nél sem érzünk ilyet, pedig az diesel...2 literes...

üreseben kifejezetten látszik a váltókar rezgése...


YELLOW írta:
_DOC_ írta: Sziasztok!

Egy 2007.10. havi 316i BMW-t vettünk, közeli ismerőstől, garantáltan 30 e Km-el. Az autó nagyon egyben van, vezetett szervízkönyv, stb.

Egy furcsaság van csak, alapjáratnál (kb. 6-700 rpm) a váltókar rezeg.

Esetleg vmiötlet, hogy merre keresgéljek...eddi honda jazzem volt és ilyet nem tapasztaltam, gondolom ez itt sem normális... bár az alpjárat ott 1000 körül volt...

köszi....


1. még szép, hogy egy 30ezres futású BMW egyben van... (normális esetben)
2. a honda jazz váltóját ne hasonlítsd össze ezzel, ott lehet bowdenek mozgatják a dolgokat, ami sok energiát elnyel. szerintem csak emiatt érzed, én így gondolom.




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2012. február 25. szombat, 16:30


_DOC_ írta: Sziasztok!

Egy 2007.10. havi 316i BMW-t vettünk, közeli ismerőstől, garantáltan 30 e Km-el. Az autó nagyon egyben van, vezetett szervízkönyv, stb.

Egy furcsaság van csak, alapjáratnál (kb. 6-700 rpm) a váltókar rezeg.

Esetleg vmiötlet, hogy merre keresgéljek...eddi honda jazzem volt és ilyet nem tapasztaltam, gondolom ez itt sem normális... bár az alpjárat ott 1000 körül volt...

köszi....


1. még szép, hogy egy 30ezres futású BMW egyben van... (normális esetben)
2. a honda jazz váltóját ne hasonlítsd össze ezzel, ott lehet bowdenek mozgatják a dolgokat, ami sok energiát elnyel. szerintem csak emiatt érzed, én így gondolom.