John írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta:
YELLOW írta:
BMW0926 írta:
LoL
Ne haragudj hogy csak most írok, de kicsit bénáztam! Nem tudtam hogy mi az a Beru, azt hittem, egy ilyen nevezetű fórumtárnak írod! Aztán kezdett gyanús lenni, hogy nincs ilyen nevű fórumtárs itt a topicban, és a google kidobta a beru márkájű gyujtógyertyát.
Ami a márkát illeti: Bosch, vagy denso nem jöhet szóba? Anno Denso-t használtam a motoromba és azzal ment a legjobban. Az NGK tapasztalataim szertint egy csapnivaló szr volt pl...
Nem válaszoltam valamire?
az idézet alá válaszolj, ne felé kezd el írni a szöveget arra céloztam.
én gyertyára a NGK-ra esküszöm. nem tudom mibe használtad, de neki is vannak olcsóbb kategóriái. nekem 3e/db volt az ára kedvezménnyel. vagyis akörül.
trafó pedig a bosch csak drágább, gyárilag is azok, ha minden igaz, és mennek tönkre. mondjuk neked kicsit másak a trafók. de én Beru-ra esküszöm.
Jaa oké, szoknom kell még az oldalt
Egyébként logikusnak tűnik a dolog, de azért megkérdezem: Ebből a gyujtótrafóból hengerenként 1-1 db van a kocsiban igaz?
igen, hengerenként 1db.
amúgy úgy tudod kideríteni a dolgot, otthoni körülmények között, hogy beindítod az autót. majd a trafókról sorba lehúzod a csatlakozót. aztán visszadugod. majd a következő henger. amelyiknél nem változik semmi az alap rossz járáshoz képest, ott lesz a probléma. a többinél ugye még rosszabb lesz, ahol nem változik az a rossz.
Ilyenkor bánom hogy az én 4 trafóm egybe van és nem csereberélgethető,ilyen esetben tudnék hibát kizárni,fenébe... Üzenném a kérdezőnek hogy a régi E46 Fórum oldalon bocs hogy fél nappal később válaszoltam de cefett beteg voltam hétvégén kb most lábadozom
Jobbulást Neked!
Srácok, a helyzet az, hogy most vettem a bömbit, és azt mndta a szerelő, hogy lehet az előző gazdája fullba lemosta a motort! És valami víz kerülhetett valahová, ami galibát okozott. A hibakódot törölte a szerelő, és ennyi, állítólag semmi baja a kocsinak. Azért nemtudom... Nekem van egy olyan érzésem, hogy valami mégiscsak van a kocsival. Az alapjárat pl kicsit össze-vissza püfög, nekem gyanús... Mert ha kipróbálásnál, és a múlt héten nem jött elő a sárga motorhiba jelzés, akkor miért pont most hétvégén jött elő, mikor kiálltam a garázsból, és kiporszívóztam?
Nevetséges, de tényleg ennyit csináltam! Ja, meg max 3x indítottam be a kocsit, hogy kiálltam a garázsból, leállítottam, és este visszaálltam a garázsba vele. Garázstakarítás miatt. De ettől nem kellene problémáznia.
És egy másik kérdésem is volna hozzád/hozzátok:
Ugye az autón 17"-os gyári, széles gumik vannak, és az aszfalt ahol próbáltam a kocsit, elég nyomvályús. És mivel ezek előtt soha nem mentem széles gumis sportfelnis kocsival, emiatt nem is tudom, hogy mennyire normális az ilyen kocsinál, hogy az egyenletlen, esetemben a nyomvályús úton néha kicsit félrehúz a kormány? Nem figyeltem arra, hogy akkor csinálja-e, mikor kis kátyúba belemegyek, vagy a nyomvályús aszfalton a nyomba megyek, vagy kijövök belőle, de mondom, néha balra kapta a kormányt. Nekem nagyon furcsa volt. Ez normális? Ennyire átvenné a széles gumi az úthibákat? Vagy egy futómű beállítás csodát tenne vele?
Utolsó kérdésem
,feljövök ide a bmwfanatics oldalra, és kb 4-5 reklámablakot nyit meg örök szüntelen, és szinte minden egyes kattintásnál ezt csinálja. Tetszik az oldal, de engem nagyon bosszantez a dolog! Sose lépek ilyen oldalra, ahol ennyi reklámablak nyílik meg, mert így könnyen megfertőzheti valami a gépet!
Az AD Blocker se fogja meg ezeket az ablakokat. Titeket ez nem zavar? Engem kiidegel minden egyes alkalommal!