Baranyai2
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz Baranyai2

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2018. október 19. péntek, 20:17


YELLOW írta:
Baranyai2 írta: Sziasztok
A dsc nem mukodik az autoban,a bmw scanner-rel kiolvasva ezeket a hibakodokat irja: ABS* -> 5E1F/E0 - PT-CAN chassis number wrong / ECU not initialized.
5DF0/E0 - Pump unit faulty.
tudja valaki ezekre a hibakodokra a megoldást? Esetleg valaki tud segiteni a hiba elhárításában?
Köszi.


hát nekem ebből úgy tűnik, hogy az ABS tömb nem jó. hogy annak melyik szelepe vagy annak mágnestekercse az jó kérdés. de mintha nem is lenne jó a kommunikáció vele.
van olyan diag progi, amivel lehet a köröket működtetni. azzal is lehet szűkíteni a kört, hogy esetleg az egész nem jó, vagy csak egy része. részletesebben nem emgyek bele, mert lehet csak az elektronika részével van valami, stb. hogy érdemes-e javítani? én javítanám magamnak, vagyis megpróbálnám. de egy bontott tömb, sem nagy összeg.


Az új dsc-t csere után programozni kell ha jól tudom.Melyik programmal lehet? A mostani is arra panaszkodik hogy az alvázszám hibás nem lehet ez a hiba oka?



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17556

Elküldve: 2018. október 19. péntek, 20:12


Baranyai2 írta: Sziasztok
A dsc nem mukodik az autoban,a bmw scanner-rel kiolvasva ezeket a hibakodokat irja: ABS* -> 5E1F/E0 - PT-CAN chassis number wrong / ECU not initialized.
5DF0/E0 - Pump unit faulty.
tudja valaki ezekre a hibakodokra a megoldást? Esetleg valaki tud segiteni a hiba elhárításában?
Köszi.


hát nekem ebből úgy tűnik, hogy az ABS tömb nem jó. hogy annak melyik szelepe vagy annak mágnestekercse az jó kérdés. de mintha nem is lenne jó a kommunikáció vele.
van olyan diag progi, amivel lehet a köröket működtetni. azzal is lehet szűkíteni a kört, hogy esetleg az egész nem jó, vagy csak egy része. részletesebben nem emgyek bele, mert lehet csak az elektronika részével van valami, stb. hogy érdemes-e javítani? én javítanám magamnak, vagyis megpróbálnám. de egy bontott tömb, sem nagy összeg.

Baranyai2
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz Baranyai2

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2018. október 19. péntek, 19:55


Sziasztok
A dsc nem mukodik az autoban,a bmw scanner-rel kiolvasva ezeket a hibakodokat irja: ABS* -> 5E1F/E0 - PT-CAN chassis number wrong / ECU not initialized.
5DF0/E0 - Pump unit faulty.
tudja valaki ezekre a hibakodokra a megoldást? Esetleg valaki tud segiteni a hiba elhárításában?
Köszi.

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2018. július 18. szerda, 13:44


Bal1 írta: Köszönöm! 325i vagy 330i-ről lenne szó, azokat nézegetek. A kérdés lemaradt, amit te is feltettél, de már válaszoltál is. Szóval E46-ban fl előtt ASC volt, fl után pedig DSC. Az ASR-t a használtautós hirdetéseknél látom, itt például fl utáni és mégis ASR-t ír, akkor ez most igazából DSC lenne? Bocs ha értetlenkedek, de teljes a káosz a fejemben. Köszönöm a leírást, viszont még így sem tiszta a gyakorlatban mi a különbség. Az ASC nem kerekenként fékez? a többi marketingszöveg amit leírtál milyen hatással van adott helyzetben? Teszem azt ha egy kanyarban megcsúszik az ember akkor az ASC-hez képest a DSC mivel tud többet, ha figyeli a kormányszög elfordulást, autó helyzetét, stb?

Köszönöm!


Ezeken a linkeken meglátod hogy mi a különbség köztük:
ASC
DSC III MK20
DSC III MK60

A hirdetésekben pedig így értelmezd:
ASR=ASC
ESP=DSC
Az ASR és ESP nemzetközi általános megnevezés, ezért az szerepel a leírásokban, de a BMW a saját megnevezését használja mint más gyártók is.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2018. július 18. szerda, 13:48

Bal1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330i
Évjárat: 2003

státusz Bal1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2018. július 18. szerda, 11:16


YELLOW írta:
Bal1 írta: Üdv.

Kocsivásárlás előtt állok és ahogy HAHU-n nézegetem az autókat, valamelyikben DSC valamelyikben ASR (gondolom ez ASC lenne, csak nincs olyan opció a hirdetésmegadáskor?) van. Elég sok videót és leírást elolvastam, de azt írják, hogy az ASR az csak kipörgésgátló, az ASC(+T) pedig már fékezi is az adott kereket.
Le tudná valaki írni mit is jelent a kettő közötti különbség a gyakorlatban?

Köszönöm szépen!


először is milyen autóról beszélünk? mivel DSC-t írsz, gondolom E46 facelift-es változat, vagy E39, E38 2001 utáni.
ASR elnevezést nem használja a BMW. ASC van facelift előtti modellekben, talán 30i, 30d, M3 az, ami 2000 után már kapott DSC-t. de ebben nem vagyok biztos.
az egy másik dolog, hogy éppen milyen feliratú gomb van benne. mert lehet csak a gombsorrész lett cserélve, vagy esetleg valaki utólag beleépítette a DSC-t.
az ASC is fékezget. de a DSC néz kormányszög elfordulást, külön-külön fékezi mind a négy kereket, az autó vertikális és horizontális helyzetét is figyeli, erősen beleszól a motorvezérlésbe.



Köszönöm! 325i vagy 330i-ről lenne szó, azokat nézegetek. A kérdés lemaradt, amit te is feltettél, de már válaszoltál is. Szóval E46-ban fl előtt ASC volt, fl után pedig DSC. Az ASR-t a használtautós hirdetéseknél látom, itt például fl utáni és mégis ASR-t ír, akkor ez most igazából DSC lenne? Bocs ha értetlenkedek, de teljes a káosz a fejemben. Köszönöm a leírást, viszont még így sem tiszta a gyakorlatban mi a különbség. Az ASC nem kerekenként fékez? a többi marketingszöveg amit leírtál milyen hatással van adott helyzetben? Teszem azt ha egy kanyarban megcsúszik az ember akkor az ASC-hez képest a DSC mivel tud többet, ha figyeli a kormányszög elfordulást, autó helyzetét, stb?

Köszönöm!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17556

Elküldve: 2018. július 17. kedd, 19:47


Bal1 írta: Üdv.

Kocsivásárlás előtt állok és ahogy HAHU-n nézegetem az autókat, valamelyikben DSC valamelyikben ASR (gondolom ez ASC lenne, csak nincs olyan opció a hirdetésmegadáskor?) van. Elég sok videót és leírást elolvastam, de azt írják, hogy az ASR az csak kipörgésgátló, az ASC(+T) pedig már fékezi is az adott kereket.
Le tudná valaki írni mit is jelent a kettő közötti különbség a gyakorlatban?

Köszönöm szépen!


először is milyen autóról beszélünk? mivel DSC-t írsz, gondolom E46 facelift-es változat, vagy E39, E38 2001 utáni.
ASR elnevezést nem használja a BMW. ASC van facelift előtti modellekben, talán 30i, 30d, M3 az, ami 2000 után már kapott DSC-t. de ebben nem vagyok biztos.
az egy másik dolog, hogy éppen milyen feliratú gomb van benne. mert lehet csak a gombsorrész lett cserélve, vagy esetleg valaki utólag beleépítette a DSC-t.
az ASC is fékezget. de a DSC néz kormányszög elfordulást, külön-külön fékezi mind a négy kereket, az autó vertikális és horizontális helyzetét is figyeli, erősen beleszól a motorvezérlésbe.

Bal1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330i
Évjárat: 2003

státusz Bal1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2018. július 17. kedd, 18:58


Üdv.

Kocsivásárlás előtt állok és ahogy HAHU-n nézegetem az autókat, valamelyikben DSC valamelyikben ASR (gondolom ez ASC lenne, csak nincs olyan opció a hirdetésmegadáskor?) van. Elég sok videót és leírást elolvastam, de azt írják, hogy az ASR az csak kipörgésgátló, az ASC(+T) pedig már fékezi is az adott kereket.
Le tudná valaki írni mit is jelent a kettő közötti különbség a gyakorlatban?

Köszönöm szépen!


John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. augusztus 05. szombat, 15:12


bricktopm írta:
John írta:
bricktopm írta:
Pjotr636 írta: Sziasztok!
Az autó most került hozzám. Világít az ASC lámpa folyamatosan. Majd mmagától megjavult, tudtam kapcsolgatni, majd újra nem reagált semmire.Hol keressem a hibát? Előre is köszönöm.


Valószínűleg ABS szenzor hiba, majd később nem javul meg magától és elmegy a km órád.
Diag megmondja melyiket kell cserélni JP groupos teljesen jó bele.
Ha nincs szerencséd tömb, bár azon is a forrasztások szoktak kiridegülni, átforraztásra megjavulhat, de bitang sz r kiszedni meg visszarakni.



49től nézd INPÁban, rear left speed sensort. Meg az alatta levőket. Élő adatban ha megemeled és forgatod a kereket látni kell, hogy forog. Ha nem, vagy teljesen irreális az értéke, akkor ott a hiba.

Mármint az én esetemben speed szenzor hiba? Bárdinál olyant találtam hogy kerékfordulatszámjeladó, (Abs)őt kell cserélni? Bal hátsó a rear left ha jól fordítom?




Azaz, 4-5 ezer körül van asszem. Arra számíts, hogya régit valszeg nem egyszerű
kiszedni, nekem ki kellett fúrkálni és kivésni. Mielőtt beteszed az újat egy kis zsírt kenj köré, hogy ha esetleg kerékagy csapágyat kéne cserélni jövőre ezt ne kelljen szétkúrni
Akkor a Bárdi jó drága mert a Jp Group-os 9850 Ft......



bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2017. augusztus 05. szombat, 15:06


John írta:
bricktopm írta:
Pjotr636 írta: Sziasztok!
Az autó most került hozzám. Világít az ASC lámpa folyamatosan. Majd mmagától megjavult, tudtam kapcsolgatni, majd újra nem reagált semmire.Hol keressem a hibát? Előre is köszönöm.


Valószínűleg ABS szenzor hiba, majd később nem javul meg magától és elmegy a km órád.
Diag megmondja melyiket kell cserélni JP groupos teljesen jó bele.
Ha nincs szerencséd tömb, bár azon is a forrasztások szoktak kiridegülni, átforraztásra megjavulhat, de bitang sz r kiszedni meg visszarakni.



49től nézd INPÁban, rear left speed sensort. Meg az alatta levőket. Élő adatban ha megemeled és forgatod a kereket látni kell, hogy forog. Ha nem, vagy teljesen irreális az értéke, akkor ott a hiba.

Mármint az én esetemben speed szenzor hiba? Bárdinál olyant találtam hogy kerékfordulatszámjeladó, (Abs)őt kell cserélni? Bal hátsó a rear left ha jól fordítom?




Azaz, 4-5 ezer körül van asszem. Arra számíts, hogya régit valszeg nem egyszerű
kiszedni, nekem ki kellett fúrkálni és kivésni. Mielőtt beteszed az újat egy kis zsírt kenj köré, hogy ha esetleg kerékagy csapágyat kéne cserélni jövőre ezt ne kelljen szétkúrni


John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. augusztus 05. szombat, 14:54


bricktopm írta:
Pjotr636 írta: Sziasztok!
Az autó most került hozzám. Világít az ASC lámpa folyamatosan. Majd mmagától megjavult, tudtam kapcsolgatni, majd újra nem reagált semmire.Hol keressem a hibát? Előre is köszönöm.


Valószínűleg ABS szenzor hiba, majd később nem javul meg magától és elmegy a km órád.
Diag megmondja melyiket kell cserélni JP groupos teljesen jó bele.
Ha nincs szerencséd tömb, bár azon is a forrasztások szoktak kiridegülni, átforraztásra megjavulhat, de bitang sz r kiszedni meg visszarakni.



49től nézd INPÁban, rear left speed sensort. Meg az alatta levőket. Élő adatban ha megemeled és forgatod a kereket látni kell, hogy forog. Ha nem, vagy teljesen irreális az értéke, akkor ott a hiba.

Mármint az én esetemben speed szenzor hiba? Bárdinál olyant találtam hogy kerékfordulatszámjeladó, (Abs)őt kell cserélni? Bal hátsó a rear left ha jól fordítom?



bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2017. augusztus 05. szombat, 13:44


Pjotr636 írta: Sziasztok!
Az autó most került hozzám. Világít az ASC lámpa folyamatosan. Majd mmagától megjavult, tudtam kapcsolgatni, majd újra nem reagált semmire.Hol keressem a hibát? Előre is köszönöm.


Valószínűleg ABS szenzor hiba, majd később nem javul meg magától és elmegy a km órád.
Diag megmondja melyiket kell cserélni JP groupos teljesen jó bele.
Ha nincs szerencséd tömb, bár azon is a forrasztások szoktak kiridegülni, átforraztásra megjavulhat, de bitang sz r kiszedni meg visszarakni.



49től nézd INPÁban, rear left speed sensort. Meg az alatta levőket. Élő adatban ha megemeled és forgatod a kereket látni kell, hogy forog. Ha nem, vagy teljesen irreális az értéke, akkor ott a hiba.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. augusztus 05. szombat, 13:46

John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. augusztus 04. péntek, 21:02


John írta:
szotakdavid írta:
Pjotr636 írta: Sziasztok!
Az autó most került hozzám. Világít az ASC lámpa folyamatosan. Majd mmagától megjavult, tudtam kapcsolgatni, majd újra nem reagált semmire.Hol keressem a hibát? Előre is köszönöm.


Elsőnek egy jó diagnosztika.
Dunakeszin tudok benne segíteni.
Negyed évente nekem is csinálja,hibakód a következő:Néha bele megy valami kosz vagy mit akar üzenni negyedévente egyszer?

Bocsánat az alja lemaradt... (Féklámpakapcsolót akar sugalni,ki ért hozzá? )



John
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz John

BMWfanatic

Elismertség: 0% (4 pont) | Hozzászólások: 767

Elküldve: 2017. augusztus 04. péntek, 20:58


szotakdavid írta:
Pjotr636 írta: Sziasztok!
Az autó most került hozzám. Világít az ASC lámpa folyamatosan. Majd mmagától megjavult, tudtam kapcsolgatni, majd újra nem reagált semmire.Hol keressem a hibát? Előre is köszönöm.


Elsőnek egy jó diagnosztika.
Dunakeszin tudok benne segíteni.
Negyed évente nekem is csinálja,hibakód a következő:Néha bele megy valami kosz vagy mit akar üzenni negyedévente egyszer?



szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2016. április 20. szerda, 01:39


Pjotr636 írta: Sziasztok!
Az autó most került hozzám. Világít az ASC lámpa folyamatosan. Majd mmagától megjavult, tudtam kapcsolgatni, majd újra nem reagált semmire.Hol keressem a hibát? Előre is köszönöm.


Elsőnek egy jó diagnosztika.
Dunakeszin tudok benne segíteni.

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 535i
Évjárat: 1996

státusz Pjotr636

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2016. április 19. kedd, 23:21


Sziasztok!
Az autó most került hozzám. Világít az ASC lámpa folyamatosan. Majd mmagától megjavult, tudtam kapcsolgatni, majd újra nem reagált semmire.Hol keressem a hibát? Előre is köszönöm.