autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 525tds
Évjárat: 1997

státusz letsgo1487

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2015. május 14. csütörtök, 21:28


Sziasztok!
Irta már ki valakinek azt a diag abs jeladóra, hogy "hihetettlen adat" ?

gfeco
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gfeco

Törzsvendég

Elismertség: 15% (27 pont) | Hozzászólások: 170

Elküldve: 2015. április 08. szerda, 18:38


Sziasztok

Segítségre lenne szükségem, bármilyen tanácsot szívesen fogadok.
Az előzményt pár mondatban leírnám.
A lényeg hogy szerelőnél volt a kocsim, szivárgott a vizem a blokk és a hengerfej között de kifelé.Ennek eredménye hengerfej le, és minden tömítés vezműlánc, csavarok feszitők szíjak minden csiribiri ki lett cserélve gyári alkatrészre.Szoval rendesen szét volt szedve.

Mikor elhoztam világitott az asc.Rögtön szóltam, és mondta hogy megnézi mi a hiba.
A műszer nem tudom mi volt, de irta hogy kommunikációs probléma van 93-as hibakód.
A kerékfordulat jeladók működtek, az asc ki bekapcsol, de a lámpa mégis folyamatosan világít.Átnéztünk minden kábelt, de semmit nem találtunk.Majd eljöttem. Ahogy üzemmeleg lesz a gép az alapjárat minden gázelvételnél lemegy 500 ig és fel le ingadozik addig amig meg nem állok. Ha megálltam gyönyörűen beáll normálisra .Azonban ha gurulok üresben addig ingadozik mig a kerekek meg nem állnak.
Olyan mintha lenne valami összefüggés az asc és az alapjárat között.
Eddig semmi bajom nem volt egyikkel sem csak az összeszerelés után jelentkezett a két dolog.Abs nem világít.
Légyszi akinek bármi ötlete van irjon.



A következőket kipróbáltam de nem jutottam előrébb.
Kicseréltem egy próbadarabra a folytószelep potmétert, de nem változott semmi.
A kábelezést átnéztem a motorvezérlőig,de nem találtam szakadást. A folytószelep potméter kábelén 1 volt körüli értéket mértem multiméterrel.Úgy tudtam olyan 5 v körül kellene lennie.De nem vagyok benne biztos.
Hiába ir aktiv asc-t a műszer simán elmegy a hátulja és nem lép közbe az asc.
Ezért gondoltam rossz lehet a potméter.de sajnos nem jött be.
Kicsit elvagyok keseredve,nincs ötletem.


Kicsit sokáig tartott de csak rájöttem a dologra, kimértem a kábeleket, és szakadás volt.
A szigetelés nem sérült, ezért nem láttam, nem szakadt el csak megtört.Ez buzgerálta vagy nem buzgerálta a folytószelepet, ezáltal a guruló alapjáratot.
Apró hiba de jól feladta a leckét.




Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2015. április 15. szerda, 19:40

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17556

Elküldve: 2015. április 05. vasárnap, 17:53


gfeco írta: Lehet a folytószelepnél lévő szabályzó rendetlenkedik?
Lehet valami komolyabb diag kéne?


mindenképp BMW specifikus (INPA pl.)kellene, nem ilyen univerzális hokkendáré.

gfeco
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gfeco

Törzsvendég

Elismertség: 15% (27 pont) | Hozzászólások: 170

Elküldve: 2015. április 05. vasárnap, 17:48


Lehet a folytószelepnél lévő szabályzó rendetlenkedik?
Lehet valami komolyabb diag kéne?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17556

Elküldve: 2015. április 05. vasárnap, 17:16


gfeco írta: Sziasztok

Segítségre lenne szükségem, bármilyen tanácsot szívesen fogadok.
Az előzményt pár mondatban leírnám.
A lényeg hogy szerelőnél volt a kocsim, szivárgott a vizem a blokk és a hengerfej között de kifelé.Ennek eredménye hengerfej le, és minden tömítés vezműlánc, csavarok feszitők szíjak minden csiribiri ki lett cserélve gyári alkatrészre.Szoval rendesen szét volt szedve.

Mikor elhoztam világitott az asc.Rögtön szóltam, és mondta hogy megnézi mi a hiba.
A műszer nem tudom mi volt, de irta hogy kommunikációs probléma van 93-as hibakód.
A kerékfordulat jeladók működtek, az asc ki bekapcsol, de a lámpa mégis folyamatosan világít.Átnéztünk minden kábelt, de semmit nem találtunk.Majd eljöttem. Ahogy üzemmeleg lesz a gép az alapjárat minden gázelvételnél lemegy 500 ig és fel le ingadozik addig amig meg nem állok. Ha megálltam gyönyörűen beáll normálisra .Azonban ha gurulok üresben addig ingadozik mig a kerekek meg nem állnak.
Olyan mintha lenne valami összefüggés az asc és az alapjárat között.
Eddig semmi bajom nem volt egyikkel sem csak az összeszerelés után jelentkezett a két dolog.Abs nem világít.
Légyszi akinek bármi ötlete van irjon.



lehet köze hozzá, mert a motovezérléstől is kap jelet, legalábbis a DSC-nél igen ott még be is avatkozik a vezérlésbe.

gfeco
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2000

státusz gfeco

Törzsvendég

Elismertség: 15% (27 pont) | Hozzászólások: 170

Elküldve: 2015. április 05. vasárnap, 10:53


Sziasztok

Segítségre lenne szükségem, bármilyen tanácsot szívesen fogadok.
Az előzményt pár mondatban leírnám.
A lényeg hogy szerelőnél volt a kocsim, szivárgott a vizem a blokk és a hengerfej között de kifelé.Ennek eredménye hengerfej le, és minden tömítés vezműlánc, csavarok feszitők szíjak minden csiribiri ki lett cserélve gyári alkatrészre.Szoval rendesen szét volt szedve.

Mikor elhoztam világitott az asc.Rögtön szóltam, és mondta hogy megnézi mi a hiba.
A műszer nem tudom mi volt, de irta hogy kommunikációs probléma van 93-as hibakód.
A kerékfordulat jeladók működtek, az asc ki bekapcsol, de a lámpa mégis folyamatosan világít.Átnéztünk minden kábelt, de semmit nem találtunk.Majd eljöttem. Ahogy üzemmeleg lesz a gép az alapjárat minden gázelvételnél lemegy 500 ig és fel le ingadozik addig amig meg nem állok. Ha megálltam gyönyörűen beáll normálisra .Azonban ha gurulok üresben addig ingadozik mig a kerekek meg nem állnak.
Olyan mintha lenne valami összefüggés az asc és az alapjárat között.
Eddig semmi bajom nem volt egyikkel sem csak az összeszerelés után jelentkezett a két dolog.Abs nem világít.
Légyszi akinek bármi ötlete van irjon.



A következőket kipróbáltam de nem jutottam előrébb.
Kicseréltem egy próbadarabra a folytószelep potmétert, de nem változott semmi.
A kábelezést átnéztem a motorvezérlőig,de nem találtam szakadást. A folytószelep potméter kábelén 1 volt körüli értéket mértem multiméterrel.Úgy tudtam olyan 5 v körül kellene lennie.De nem vagyok benne biztos.
Hiába ir aktiv asc-t a műszer simán elmegy a hátulja és nem lép közbe az asc.
Ezért gondoltam rossz lehet a potméter.de sajnos nem jött be.
Kicsit elvagyok keseredve,nincs ötletem.

Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. április 08. szerda, 18:37

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2015. január 05. hétfő, 10:00


letsgo1487 írta:
Pocses írta:
letsgo1487 írta: Sikerült kiszedni a jeladót és a beletört csavart is de elég ronda látvány fogadott. Lepergett fekete festék és rozsda fogadott mindenhol egy kis fémforgáccsal vegyítve amit én csináltam most. A jeladó amiket érzékel fogakat onnét látnom kellene? Sajnos jól gondolom, hogy ki kell venni a féltengelyt?


Ha nem potyogtattál bele semmi forgácsot egyéb szemetet, akkor mért kellene szétszedni?
Mehet a helyére az új jeladó azt Afrika.


Minimális fémforgács amit én fúrtam bele, de mágnessel egész jól kijött. Aluminium házba acél csavart? Remélem megtanulták már hogy a 2 kombo nem valami nagy ötlet A fékporvédőt bezzeg fel tudták alu csavarral rakni. Csak tisztítani gondoltam a rozsda és festék maradványok miatt. Amúgy nem szedném szét ha nem muszáj mert nem kis melónak tűnik.


Én is a szerelőmre bíztam, mikor anno cserélni kellett a bal hátsó csapágyat.
Most már mindkettő oldalon újak a porvédőlemezek is a fék tartozékai is, + a telókat is cseréltem. ( erdetik voltak benne )
Persze, hogy nem cimbik az alu. & vas, nyári aluimnál felrakás előtt filmrétegnyi zsírral szoktam bekenni a kerékagynál, hogy ne "rohadjanak" össze.


autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 525tds
Évjárat: 1997

státusz letsgo1487

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2015. január 05. hétfő, 00:14


Pocses írta:
letsgo1487 írta: Sikerült kiszedni a jeladót és a beletört csavart is de elég ronda látvány fogadott. Lepergett fekete festék és rozsda fogadott mindenhol egy kis fémforgáccsal vegyítve amit én csináltam most. A jeladó amiket érzékel fogakat onnét látnom kellene? Sajnos jól gondolom, hogy ki kell venni a féltengelyt?


Ha nem potyogtattál bele semmi forgácsot egyéb szemetet, akkor mért kellene szétszedni?
Mehet a helyére az új jeladó azt Afrika.


Minimális fémforgács amit én fúrtam bele, de mágnessel egész jól kijött. Aluminium házba acél csavart? Remélem megtanulták már hogy a 2 kombo nem valami nagy ötlet A fékporvédőt bezzeg fel tudták alu csavarral rakni. Csak tisztítani gondoltam a rozsda és festék maradványok miatt. Amúgy nem szedném szét ha nem muszáj mert nem kis melónak tűnik.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2015. január 04. vasárnap, 19:31


letsgo1487 írta: Sikerült kiszedni a jeladót és a beletört csavart is de elég ronda látvány fogadott. Lepergett fekete festék és rozsda fogadott mindenhol egy kis fémforgáccsal vegyítve amit én csináltam most. A jeladó amiket érzékel fogakat onnét látnom kellene? Sajnos jól gondolom, hogy ki kell venni a féltengelyt?


Ha nem potyogtattál bele semmi forgácsot egyéb szemetet, akkor mért kellene szétszedni?
Mehet a helyére az új jeladó azt Afrika.


autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 525tds
Évjárat: 1997

státusz letsgo1487

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2015. január 04. vasárnap, 16:15


Sikerült kiszedni a jeladót és a beletört csavart is de elég ronda látvány fogadott. Lepergett fekete festék és rozsda fogadott mindenhol egy kis fémforgáccsal vegyítve amit én csináltam most. A jeladó amiket érzékel fogakat onnét látnom kellene? Sajnos jól gondolom, hogy ki kell venni a féltengelyt?


bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2015. január 02. péntek, 18:18


letsgo1487 írta: Ez akár az enyém is lehetne


Szinte mindegyik ilyen

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 525tds
Évjárat: 1997

státusz letsgo1487

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2015. január 02. péntek, 17:51


Ez akár az enyém is lehetne


bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2015. január 02. péntek, 17:08


letsgo1487 írta: Ha odáig fajul a dolog akkor a féltengelyt kivenni nehéz? Vagy csak csonkanya le és mint a megosztón hátrafelé kihúzni?


Ki és behúzó nélkül nem túl mókás elfoglaltság.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2015. január 02. péntek, 18:17

autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 525tds
Évjárat: 1997

státusz letsgo1487

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 18

Elküldve: 2015. január 02. péntek, 17:07


Ha odáig fajul a dolog akkor a féltengelyt kivenni nehéz? Vagy csak csonkanya le és mint a megosztón hátrafelé kihúzni?


bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2015. január 02. péntek, 16:46


letsgo1487 írta: Akkor megpróbálom kifúrni, mert időm az van most elég. Ha valamennyi belehullik az mekkora gond?


Ne hulljon bele. Fújkáld ki. A féltengelyen van a jeladókerék, vigyázz rá!