« előző12345678következő »

státusz alfatone

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 662

Elküldve: 2006. december 01. péntek, 15:00


paci írta: valakinek van valami tippje, hogy milyen tipusu csatlakozo es szoftver kell ahhoz, hogy en, tudjak olvasni/torolni a hibatarolobol a sajat laptopommal?

Nemrég hirdetett itt egy pasas ilyet. 60ezret kért érte. Állítólag szofvert nem nehéz szerezni, de csatlakozót, átalakítót nehéz. És a nem gyári progi néha hülyeségeket ír. Nehéz ügy de ha valakinek van ötlete, engem is érdekel.

státusz paci

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 311

Elküldve: 2006. november 30. csütörtök, 23:14


valakinek van valami tippje, hogy milyen tipusu csatlakozo es szoftver kell ahhoz, hogy en, tudjak olvasni/torolni a hibatarolobol a sajat laptopommal?

státusz paci

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 311

Elküldve: 2006. november 28. kedd, 17:37


Na, jól megbíztattál...!!! A mágnesszelepeket direkt, kétszer is átnéztem, mert én is gondoltam azoknak a hibájára. Viszont mind kifelé, mind befelé nyit.
Modic nagyjából ezt olvasta ki a hibatárolóból, de legalább is erre következtettem:
-rotációs forgásszög eltérés
-alacsony feszültég

státusz rhantos

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 134

Elküldve: 2006. november 28. kedd, 09:26


paci írta: Sziasztok!

Van némi problémám a DSC-vel. Tulajdonképpen nem aktív soha sem. Mikor megvettem a gépet, még stabilan mûködött, ami akkor állandó jelleggel idegetített, hogy mindenbe beleavatkozik. Így, szinte mindíg kikapcsoltam. Egy idõ után viszont azt vettem észre, hogy már nem kell mindíg kikapcsolgassam, mert néha-néha automatikusan, indítás után is inaktív maradt. Ez egyre gyakoribb lett, és végül kb. 2 hónapja, abszolút nem mûködik. Persze tudom, hogy most mit gondoltok... eleinte örültem is neki, hogy nem bosszant a kiörgésgátló, viszont cserébe állandóan visszajelez a mûszerfalon 2 kontroll lámpa, ami fõleg este borzasztóan zavaró tud lenni, tehát úgy döntöttem, mégis jobb lenne, ha enyém lehetne a választás..
Rádugtam gépre, ami valami forgásszenzor hibát talált, valamint azt olvasta ki a hibatárolóból, hogy ez a szenzor kevés feszültséget kap. Menet közben a jobb elsõ idõnként-, a bal hátsó jeladó állandóan késett. Hétvégén szétszedtem, megnéztem a két hátsó érzékelõt. Rengeteg szmötyi volt rajta. Megpucoltam, visszaraktam, de semmi változás. Ellenállást kimértem, semmi (autodatából lestem ki a gyári értékeket).
ABS megy, a kipörgésgátló és a menetstabilizátor halott.
Ja, még valami! Ha menet közben töröltem a hibatárolót, akkor anélkül, hogy hozzáértem volna a fékpedálhoz, az egyik kerék féke befogott, dobolt az ABS, majd ismét inaktív lett a DSC, gondolom, hogy védje az autó saját magát..

Remélem, valakinek van valami ötlete, mit lehetne még tenni..??? Minden építõ jellegû hozzászólásnak örülnék. Elõre is köszi!


Elég nagy eséllyel indulsz egy DSC modul csere felé
Ha az ABS mûködik, akkor a kerékszenzorok jól mûködnek, lehet valamelyik mágnesszelep bekrepált
Van esély a javításra, de lehet, hogy csak cserével orvosolható. Modic miket írt pontosan?

státusz paci

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 311

Elküldve: 2006. november 27. hétfő, 21:49


Sziasztok!

Van némi problémám a DSC-vel. Tulajdonképpen nem aktív soha sem. Mikor megvettem a gépet, még stabilan mûködött, ami akkor állandó jelleggel idegetített, hogy mindenbe beleavatkozik. Így, szinte mindíg kikapcsoltam. Egy idõ után viszont azt vettem észre, hogy már nem kell mindíg kikapcsolgassam, mert néha-néha automatikusan, indítás után is inaktív maradt. Ez egyre gyakoribb lett, és végül kb. 2 hónapja, abszolút nem mûködik. Persze tudom, hogy most mit gondoltok... eleinte örültem is neki, hogy nem bosszant a kiörgésgátló, viszont cserébe állandóan visszajelez a mûszerfalon 2 kontroll lámpa, ami fõleg este borzasztóan zavaró tud lenni, tehát úgy döntöttem, mégis jobb lenne, ha enyém lehetne a választás..
Rádugtam gépre, ami valami forgásszenzor hibát talált, valamint azt olvasta ki a hibatárolóból, hogy ez a szenzor kevés feszültséget kap. Menet közben a jobb elsõ idõnként-, a bal hátsó jeladó állandóan késett. Hétvégén szétszedtem, megnéztem a két hátsó érzékelõt. Rengeteg szmötyi volt rajta. Megpucoltam, visszaraktam, de semmi változás. Ellenállást kimértem, semmi (autodatából lestem ki a gyári értékeket).
ABS megy, a kipörgésgátló és a menetstabilizátor halott.
Ja, még valami! Ha menet közben töröltem a hibatárolót, akkor anélkül, hogy hozzáértem volna a fékpedálhoz, az egyik kerék féke befogott, dobolt az ABS, majd ismét inaktív lett a DSC, gondolom, hogy védje az autó saját magát..

Remélem, valakinek van valami ötlete, mit lehetne még tenni..??? Minden építõ jellegû hozzászólásnak örülnék. Elõre is köszi!

státusz herpa

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 163

Elküldve: 2006. augusztus 30. szerda, 21:02


330d írta: asc csak kipörgésgátló. vagy nem???

Esõs kanyarban nem sok mindent csinál, az biztos, egyszer meg is lepõdtem. Mondjuk nekem valamiért DSC van a gombon (biztos az ülésfûtés miatt, amit csak késõbb rakatott bele az elõzõ tulaj, és egy gombsoron vannak), de csak ASC-ként mûködik: indításkor fogja meg egy kicsit, ha pörgõsen nyomom, és gyors kanyarban. Esõben nyilván gyakrabban fordul ez elõ, akár kisebb sebességnél is.

330d
autója adatai
Széria: 1
Típus: E88
Kivitel: Cabrio
Modell: 120d
Évjárat: 2008

státusz 330d

Törzsvendég

Elismertség: 3% (6 pont) | Hozzászólások: 153

Elküldve: 2006. augusztus 30. szerda, 20:16


asc csak kipörgésgátló. vagy nem???


státusz Little_Dave

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 55

Elküldve: 2006. augusztus 23. szerda, 11:33


Üdv mindenkinek.

Nekem csak annyi kérdésem lenne DSC-vel kapcsolatban, hogy tegnap egy nagyobb esõ után egy kanyarban közbeavatkozott, de amint kigyulladt a piktogram, abban a pillanatban a BC kijelzõje kakukk lett kb. 1 másodprcig, aztán visszatért belé az élet, de nem egybõl visszavilágosodott hanem csak fokozatosan, kb. 2 másodperc alatt. Ez normális viselkedés? A DSC érezhetõen mûködött mert keményen megfogta a kocsit. Szóval az ok.

státusz bmwe46

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 62

Elküldve: 2006. augusztus 20. vasárnap, 14:29


BMW320d írta: sziasztok!
Lenne egy kérdésem a 2004 es évjáratu BMW 320 ok nál van e DSC és mivel jobb a DSC az ESP nél ?????
elöre is kösz!


Valószínû hogy van, de ha nincs akkor van ASC+T ez a DSC elõdje, szinte ugyan az.
ASC+T = Automatische Stabilitäts Control + Traktion
DSC = Dynamische Stabilitäts Control

Mind a kettõnek az a funkciója hogy ne állj keresztbe csúszós úton ha kanyarba kövér gázt nyomsz.

ESP szintén az mint a DSC, de azt egy másik autógyár nevezi ESP-nek...
Ahány gyár annyi elnevezés, lásd pl. a dízelek jelölésénél...

státusz BMW320d

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2006. augusztus 19. szombat, 11:07


sziasztok!
Lenne egy kérdésem a 2004 es évjáratu BMW 320 ok nál van e DSC és mivel jobb a DSC az ESP nél ?????
elöre is kösz!

státusz bmwe46

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 62

Elküldve: 2006. június 23. péntek, 18:24


2004 e46 330d-nél a következõ van. Igaz, hogy itt már DSC van (ebben benne van az ASC). Mûködése a következõ:

Gyujtasnal felvillan, majd elalszik.
Bekapcsolt állapotban nem vilagit semmi a muszerfalon.

DSC gomb megnyomására középen kigyullad a sárga visszajelzõ LED, de ekkor még csak részben van kikapcsolva a DSC (80-90%-ban aktív).

Másik lehetõség hogy bekapcsolt állapotban van: DSC gomb jó hosszan megnyomva, ekkor kivillan a korábban említett LED + sárgán világít a "behuzott kézifék" LED. Innentõl fogva nincs semmi beavatkozás, a fizikára van bízva a kocsi...

Jól írtátok, nálam is így van, ha lepadlozod (foleg kanyarba) akkor villogva jelzi a LED hogy dolgozik a DSC.

Röviden ennyi, de sztem ha van leírásod az autohoz akkor abban megvan minden funkcio mukedese...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2001

státusz borisz

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 16

Elküldve: 2006. június 20. kedd, 16:03


Szia kirandulo!

Alap helyzetben gyújtás ráadásánál szépen kigyullad majd elalszik a lámpa. A kipörgés gátlód akkor aktív, ha nem világít. Kipörög a kerék akkor a lámpán is látszik (világít ) ez azt jelenti,hogy épp dolgozik majd aztán elalszik. Az ASC nyomógomb megnyomásakor járó motornál folyamatosan világít a lámpa akkor nem fog dolgozni a kipörgés gátlód és akkor érezni fogod a gumiszagot! Ezt próbáld ki!

Remélem tudtam segíteni
borisz

státusz kirandulo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2006. június 20. kedd, 14:17


2002 e46 320d. gyújtás ráadásánál szépen kigyullad majd elalszik az '@' lámpa (ASC visszajelzõ, müszerfal közepe). Viszont mikor megvettem a gépet, mintha járó motornál az ASC nyomógomb hatására kigyulladt volna (tehát aktiválódott) a kipörgésgátló.
ASC nyomógombnak most nincs hatása. (Kipörgetett keréknél kigyullad a visszajelzõ, majd elalszik a kipörgés megszûnésekor.)
Ez hibás mûködés, igaz? Probléma megoldása? :

elõre is köszönöm a segitséget

« előző12345678következő »