YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17574

Elküldve: 2018. augusztus 21. kedd, 18:52


Pocses írta:
Vj181 írta:
Pocses írta:
Vj181 írta: Sziasztok!
Kinéztem egy gyönyörű BMW-t (első bmw m lenne) segítséget szeretnék tőletek kérni, hogy mennyire megbízható ez a model, és hogy mennyire lenne jó vétel.
Egy 2005 ős e90 325i ről lenne szó, 238ezer km-el. Elvileg német országról behozott.
Külsőre gyonyoru, igényes, viszont félek hogy túl sok ez a km és hogy nem lenne megbízható. 2,2m ért kínálja a kereskedő, voltam megnézni, valóban nagyon gyonyoru, beindítottam, szépen indult hidegen, és szépen is járt. Szerintetek vágjak bele? Esetleg mondanatok nekem jó tanácsokat?
Azt olvastam hogy ezek a sor hatos szivo benzines motorok megbízhatóak ha megvannak becsülve, igaz ez?

Előre is köszönöm a segítségeteket!

https://www.hasznaltauto.hu/sz...i-13041577



Szia!
Vedd meg csak de tartom magam a korábban leírtakhoz úgy, hogy a szerelőm 6 évig fejlesztőmérnökként dolgozott a bájeréknél, ezután vagy 10 évig volt szervizvezető az A1-ben majd lett maszek na Ő utána írtam le amit nekem mondott. Így nekem több nácibárka nem lesz ha ez kipusztul alólam. Pedig az E90 FL bejönne nem kicsit.


Szia!
Köszönöm válaszod, akkor úgy néz ki én is kihagyom ezt a vételt nagyon sajnálom, gyonyoru autó, de nem akarok folyton a szervizbe ülni vele..


Barátom asszonyának van egy 120i bájere nagyon faja megy is gyári sport futóművel, nemrég 190ezer volt a javítása valami kábelkorbácsban volt a gebasz éktelen szar traktor hangja lett a motornak. Attila akkor már cserélt vezérműláncot is nem akarta anélkül kiadni a kezéből, erre egyik nap megint ugyanaz a tünet megállt körforgó közepén. Majd újraindítás után haza lehetett vele poroszkálni.
Attila elmondása szerint a jó öreg M43 ba a vez.lánc gyári garija 400ezer futásteljesítmény de mondta simán elfutja ennek a dupláját! 16 évig gyártották ezt a kőkori blokkot itt még nem fogott a piros ceruza. A 6 hengeresekről amúgy azt olvastam az évek alatt, hogy jóval tartósabbak mint az újabb sor4 blokkok.


2005-ben még talán lehetett M54-es blokk, csak a műanyag burkolat változott, de lehet már az is az N-es motorkódú.
ha M54, érdemes lehet megvenni, igaz olajfogyasztás lehet ott is, de amúgy baja nincs általában, csak a szokásos, ami minden más motor esetén lehet probléma.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2018. augusztus 21. kedd, 14:29


Vj181 írta:
Pocses írta:
Vj181 írta: Sziasztok!
Kinéztem egy gyönyörű BMW-t (első bmw m lenne) segítséget szeretnék tőletek kérni, hogy mennyire megbízható ez a model, és hogy mennyire lenne jó vétel.
Egy 2005 ős e90 325i ről lenne szó, 238ezer km-el. Elvileg német országról behozott.
Külsőre gyonyoru, igényes, viszont félek hogy túl sok ez a km és hogy nem lenne megbízható. 2,2m ért kínálja a kereskedő, voltam megnézni, valóban nagyon gyonyoru, beindítottam, szépen indult hidegen, és szépen is járt. Szerintetek vágjak bele? Esetleg mondanatok nekem jó tanácsokat?
Azt olvastam hogy ezek a sor hatos szivo benzines motorok megbízhatóak ha megvannak becsülve, igaz ez?

Előre is köszönöm a segítségeteket!

https://www.hasznaltauto.hu/sz...i-13041577



Szia!
Vedd meg csak de tartom magam a korábban leírtakhoz úgy, hogy a szerelőm 6 évig fejlesztőmérnökként dolgozott a bájeréknél, ezután vagy 10 évig volt szervizvezető az A1-ben majd lett maszek na Ő utána írtam le amit nekem mondott. Így nekem több nácibárka nem lesz ha ez kipusztul alólam. Pedig az E90 FL bejönne nem kicsit.


Szia!
Köszönöm válaszod, akkor úgy néz ki én is kihagyom ezt a vételt nagyon sajnálom, gyonyoru autó, de nem akarok folyton a szervizbe ülni vele..


Barátom asszonyának van egy 120i bájere nagyon faja megy is gyári sport futóművel, nemrég 190ezer volt a javítása valami kábelkorbácsban volt a gebasz éktelen szar traktor hangja lett a motornak. Attila akkor már cserélt vezérműláncot is nem akarta anélkül kiadni a kezéből, erre egyik nap megint ugyanaz a tünet megállt körforgó közepén. Majd újraindítás után haza lehetett vele poroszkálni.
Attila elmondása szerint a jó öreg M43 ba a vez.lánc gyári garija 400ezer futásteljesítmény de mondta simán elfutja ennek a dupláját! 16 évig gyártották ezt a kőkori blokkot itt még nem fogott a piros ceruza. A 6 hengeresekről amúgy azt olvastam az évek alatt, hogy jóval tartósabbak mint az újabb sor4 blokkok.

státusz Vj181

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2018. augusztus 21. kedd, 10:28


Pocses írta:
Vj181 írta: Sziasztok!
Kinéztem egy gyönyörű BMW-t (első bmw m lenne) segítséget szeretnék tőletek kérni, hogy mennyire megbízható ez a model, és hogy mennyire lenne jó vétel.
Egy 2005 ős e90 325i ről lenne szó, 238ezer km-el. Elvileg német országról behozott.
Külsőre gyonyoru, igényes, viszont félek hogy túl sok ez a km és hogy nem lenne megbízható. 2,2m ért kínálja a kereskedő, voltam megnézni, valóban nagyon gyonyoru, beindítottam, szépen indult hidegen, és szépen is járt. Szerintetek vágjak bele? Esetleg mondanatok nekem jó tanácsokat?
Azt olvastam hogy ezek a sor hatos szivo benzines motorok megbízhatóak ha megvannak becsülve, igaz ez?

Előre is köszönöm a segítségeteket!

https://www.hasznaltauto.hu/sz...i-13041577



Szia!
Vedd meg csak de tartom magam a korábban leírtakhoz úgy, hogy a szerelőm 6 évig fejlesztőmérnökként dolgozott a bájeréknél, ezután vagy 10 évig volt szervizvezető az A1-ben majd lett maszek na Ő utána írtam le amit nekem mondott. Így nekem több nácibárka nem lesz ha ez kipusztul alólam. Pedig az E90 FL bejönne nem kicsit.


Szia!
Köszönöm válaszod, akkor úgy néz ki én is kihagyom ezt a vételt nagyon sajnálom, gyonyoru autó, de nem akarok folyton a szervizbe ülni vele..

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2018. augusztus 21. kedd, 10:00


Vj181 írta: Sziasztok!
Kinéztem egy gyönyörű BMW-t (első bmw m lenne) segítséget szeretnék tőletek kérni, hogy mennyire megbízható ez a model, és hogy mennyire lenne jó vétel.
Egy 2005 ős e90 325i ről lenne szó, 238ezer km-el. Elvileg német országról behozott.
Külsőre gyonyoru, igényes, viszont félek hogy túl sok ez a km és hogy nem lenne megbízható. 2,2m ért kínálja a kereskedő, voltam megnézni, valóban nagyon gyonyoru, beindítottam, szépen indult hidegen, és szépen is járt. Szerintetek vágjak bele? Esetleg mondanatok nekem jó tanácsokat?
Azt olvastam hogy ezek a sor hatos szivo benzines motorok megbízhatóak ha megvannak becsülve, igaz ez?

Előre is köszönöm a segítségeteket!

https://www.hasznaltauto.hu/sz...i-13041577



Szia!
Vedd meg csak de tartom magam a korábban leírtakhoz úgy, hogy a szerelőm 6 évig fejlesztőmérnökként dolgozott a bájeréknél, ezután vagy 10 évig volt szervizvezető az A1-ben majd lett maszek na Ő utána írtam le amit nekem mondott. Így nekem több nácibárka nem lesz ha ez kipusztul alólam. Pedig az E90 FL bejönne nem kicsit.

státusz Vj181

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 4

Elküldve: 2018. augusztus 21. kedd, 08:10


Sziasztok!
Kinéztem egy gyönyörű BMW-t (első bmw m lenne) segítséget szeretnék tőletek kérni, hogy mennyire megbízható ez a model, és hogy mennyire lenne jó vétel.
Egy 2005 ős e90 325i ről lenne szó, 238ezer km-el. Elvileg német országról behozott.
Külsőre gyonyoru, igényes, viszont félek hogy túl sok ez a km és hogy nem lenne megbízható. 2,2m ért kínálja a kereskedő, voltam megnézni, valóban nagyon gyonyoru, beindítottam, szépen indult hidegen, és szépen is járt. Szerintetek vágjak bele? Esetleg mondanatok nekem jó tanácsokat?
Azt olvastam hogy ezek a sor hatos szivo benzines motorok megbízhatóak ha megvannak becsülve, igaz ez?

Előre is köszönöm a segítségeteket!

https://www.hasznaltauto.hu/sz...i-13041577



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2018. augusztus 21. kedd, 08:10

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2018. augusztus 15. szerda, 16:00


YELLOW írta:
Pocses írta: A legutóbbi olajcserénél kérdeztem szerelőm véleményét újabb 3as nácibárka 1.6-2.0 benyás vásárlási tanácsáról. Mi lehetne a legideálisabb? Rám néz és mondja: az összes egy határ sz@r! Veszel egyet majd jól itt lesz mindig én meg javítom, asszonynak meg vegyek egy szutyukit amivel eljár melózni, és nem idegel ki, hogy nincs autó amit használhat.
Nézek ki a fejemből, kérdezem akkor mi a jó alternatíva? Mutat a még le nem csukott motorháztető alatti 1.9 blokkra ugye ami a miénk.
Akkor kétszer volt BMW-m először és utoljára. Lehajtom míg ér 2 tálca sört az veszek utána valami "lakótelepjárót" szívó benyásat, nem kell a macskazsák.


ezzel én is így vagyok. mondjuk az enyém már nem a jó öreg M43-as blokk, de szerencsére még talán időben jutottam hozzá.
ha meg már két tálca sört fog érni, akkor átépítem valamire.
mondjuk őszintén mondva a kikeméyedett gumikon már néha csapatom, hiába 245 széles. nagy melegben locsolják az utakat felénk, egyenesben kigyorsítva, váltva, dobja el a pitsáját, hogy öröm nézni. ha egyedül vagyok és tiszta a terep, akkor körforgalom megkapja. de semmi extra. van egy kifelé lejtő, nagyon csúszós felületű, alig kell fordulat, rögtön vágja keresztbe. jövőre kap új gumikat, megszűnnek ezek a dolgok.


Így van! Látni már nagyon budget áron "Derrick" lámpást de az enyém most sem adnám 1 gurigánál olcsóbban. Ugyan vajon mért...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17574

Elküldve: 2018. augusztus 15. szerda, 15:57


Pocses írta: A legutóbbi olajcserénél kérdeztem szerelőm véleményét újabb 3as nácibárka 1.6-2.0 benyás vásárlási tanácsáról. Mi lehetne a legideálisabb? Rám néz és mondja: az összes egy határ sz@r! Veszel egyet majd jól itt lesz mindig én meg javítom, asszonynak meg vegyek egy szutyukit amivel eljár melózni, és nem idegel ki, hogy nincs autó amit használhat.
Nézek ki a fejemből, kérdezem akkor mi a jó alternatíva? Mutat a még le nem csukott motorháztető alatti 1.9 blokkra ugye ami a miénk.
Akkor kétszer volt BMW-m először és utoljára. Lehajtom míg ér 2 tálca sört az veszek utána valami "lakótelepjárót" szívó benyásat, nem kell a macskazsák.


ezzel én is így vagyok. mondjuk az enyém már nem a jó öreg M43-as blokk, de szerencsére még talán időben jutottam hozzá.
ha meg már két tálca sört fog érni, akkor átépítem valamire.
mondjuk őszintén mondva a kikeméyedett gumikon már néha csapatom, hiába 245 széles. nagy melegben locsolják az utakat felénk, egyenesben kigyorsítva, váltva, dobja el a pitsáját, hogy öröm nézni. ha egyedül vagyok és tiszta a terep, akkor körforgalom megkapja. de semmi extra. van egy kifelé lejtő, nagyon csúszós felületű, alig kell fordulat, rögtön vágja keresztbe. jövőre kap új gumikat, megszűnnek ezek a dolgok.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2018. augusztus 15. szerda, 15:49


A legutóbbi olajcserénél kérdeztem szerelőm véleményét újabb 3as nácibárka 1.6-2.0 benyás vásárlási tanácsáról. Mi lehetne a legideálisabb? Rám néz és mondja: az összes egy határ sz@r! Veszel egyet majd jól itt lesz mindig én meg javítom, asszonynak meg vegyek egy szutyukit amivel eljár melózni, és nem idegel ki, hogy nincs autó amit használhat.
Nézek ki a fejemből, kérdezem akkor mi a jó alternatíva? Mutat a még le nem csukott motorháztető alatti 1.9 blokkra ugye ami a miénk.
Akkor kétszer volt BMW-m először és utoljára. Lehajtom míg ér 2 tálca sört az veszek utána valami "lakótelepjárót" szívó benyásat, nem kell a macskazsák.

katonaza
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2003

státusz katonaza

Újonc

Elismertség: 12% (10 pont) | Hozzászólások: 79

Elküldve: 2018. augusztus 13. hétfő, 23:08


Potenciálisan érdekes F30 elektronikus szervízkönyvét szeretném értelmezni.

A megkapott pdf-ben:
- ikonok vannak,
- az ikonok alatt két sorban számok láthatóak,
- e számok zöld, sárga vagy piros háttérrel színezettek,
- és alattuk vagy van egy pipa jel, vagy nincs.

Hol tudnék tájékozódni, melyik mit jelent?




Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2018. augusztus 13. hétfő, 23:08

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17574

Elküldve: 2018. június 22. péntek, 22:28


Adriano98 írta: Sziasztok!

Már nézegetem a következő kocsimat, E60-at szeretnék venni. Melyik motorral és milyen évjárattal ajánljátok? Dízel vagy inkább benzines? Vásárlásnál melyik részét nézzem meg alaposan ennek a típusnak, úgy értem mi a gyenge pontja amire figyelni kell mielőtt megveszem? Előre is köszi.


gyenge pont? elektronika és a dízel motorok + aut.váltó.
legkisebb szívás egy manuálváltós, típus eleji M54 benzines blokkal.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E91 LCI
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Adriano98

Törzsvendég

Elismertség: 2% (4 pont) | Hozzászólások: 162

Elküldve: 2018. június 22. péntek, 21:57


Sziasztok!

Már nézegetem a következő kocsimat, E60-at szeretnék venni. Melyik motorral és milyen évjárattal ajánljátok? Dízel vagy inkább benzines? Vásárlásnál melyik részét nézzem meg alaposan ennek a típusnak, úgy értem mi a gyenge pontja amire figyelni kell mielőtt megveszem? Előre is köszi.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2018. június 22. péntek, 21:58

státusz martinszathmari

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2018. június 20. szerda, 14:38


Sziasztok kedves fórumtagok!

Szeretnék vásárolni egy E46-os 320CD Coupe-t, és segítséget szeretnék kérni. Már volt egy E34-es 524td-m és sajnos azzal picit pórul jártam, így jól körbe akarom járni az új vásárlását. Mire érdemes figyelni ennél a motornál / modellnél? Ez már tudom hogy common-rail diesel, de van benne DPF? A kettőstömegű lendkerék elfáradása gyakori probléma? Vannak olyan típushibák a pillangószelep leszakadáson kívül amire érdemes nagyon figyelnem? Miket keressek tipikus árulkodó jelként?

Köszi előre is!

Martin

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17574

Elküldve: 2018. június 12. kedd, 11:40


Bal1 írta: Sziasztok!

Ezzel az autóval kapcsolatban tudnátok írni észrevételeket? Tipikus német öregapós autónak tűnik, de állapotra tetszik.

Illetve ettől a kereskedéstől vett már valaki autót, van tapasztalat velük?

Köszi!


lehet drágállani az árat, de szerintem ez lenne a reális egy szép példányért. nyilván lehet kapni 800-ért is, de az köszönő viszonyban sem lenne ezzel.
viszont szerintem ez már volt javítva rozsda miatt úgy gondolom. de attól szépnek tűnik. látszik szinte csak a vezető ülés volt használva.
szerintem nézd meg, mert a képek sokszor csalókák.
kereskedésről nem tudok mit nyilatkozni.
visszatérve az árra. lehet majd 20 éves autóról van szó, de egy jó állapotú E46 azért sok mai autóval felveszi a versenyt. lehet nincs annyi új extra benne, de inkább ezt vezetném, mint mást.

szerk.: ez 2001/11 havi. ami csak akkori forgalomba helyezésű lehet, ugyanis 9. hótól már FL-esenek kellene lennie. tehát ezt valahonnan raktárról vehették meg, vagy szalon autóként. közben megnéztem, lehet elírták, mert 2001/01 gyártás. 2001-01-11.
Vehicle information
VIN WBAAV31000FX01492
Type Code AV31
E Series E46 (4)
Series 3
Type LIM
Model 325I (EUR)
Steering LL
Doors 4
Engine M54
Displacement 2.50
Power 141
Drive HECK
Transmission MECH
Colour TOPASBLAU METALLIC (364)
Upholstery STANDARDLEDER/SCHWARZ (N6SW)
Prod. Date 2001-01-11
Available upgrades
Spare/replacement key fob Check compatibility
Vehicle options
L801A National version Germany
P972A Comfort Package
S255A Sports leather steering wheel
S261A Side airbags for rear passengers
S279A BMW light-alloy wheel star spokes 45
S320A Deleted, model lettering
S411A Window lifts,electric,front/rear
S423A Floor mats, velours
S428A Warning triangle and first aid kit
S431A Interior mirror with automatic-dip
S435A Fine wood trim
S441A Smoker package
S465A Through-loading system
S473A Armrest front
S481A Sports seat
S494A Seat heating driver/passenger
S502A Headlight cleaning system
S508A Park Distance Control (PDC)
S520A Fog lights
S522A Xenon Light
S534A Automatic air conditioning
S548A Kilometer-calibrated speedometer
S550A On-board computer
S661A Radio BMW Business (C43)
S672A CD changer for 6 CDs
S676A HiFi speaker system
S785A White direction indicator lights
S832A Battery in luggage compartment
S851A Language version German
S863A Retailer Directory Europe
S879A On-board vehicle literature German

Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2018. június 12. kedd, 11:55

Bal1
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 330i
Évjárat: 2003

státusz Bal1

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 22

Elküldve: 2018. június 12. kedd, 09:37


Sziasztok!

Ezzel az autóval kapcsolatban tudnátok írni észrevételeket? Tipikus német öregapós autónak tűnik, de állapotra tetszik.

Illetve ettől a kereskedéstől vett már valaki autót, van tapasztalat velük?

Köszi!

státusz Edmond

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 3

Elküldve: 2018. június 02. szombat, 17:29


Sziasztok.
Kérdésem lenne hozzátok,autó vásárlása előtt állok,2.5 milla a keret,3-as BMW-ben gondolkodom kizárólag szívó benzinesben max 2000 ccm-ig,4 ajtós sedan amit szeretnék.Első BMW-m lesz,tehát nagyon nincs tapasztalatom,rálátásom a típusokat illetően ezért is kérnék némi tájékoztatást Tőletek.Zömében városi használatban lenne az autó.1.6,1.8,2.0 ?
Automata váltóval szerelt,vagy inkább manuális legyen?Az építő jellegű hozzászólásokat előre is köszönöm !!!