Ez egy archivált weboldal! bővebben

lalada
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 525d
Évjárat: 2009

státusz lalada

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 13% (54 pont) | Hozzászólások: 387

Elküldve: 2014. május 28. szerda, 13:21



Idézet: Valahogy arról soha nem esik szó, hogy míg legyártottak egy darab 30i-t, addig a soron lement aznap 120 darab 18i vagy 20d....

Ezzel csak annyit akarok mondani, hogy nem feltétlenül mindegyik szar.


+1..nekem is nem ez az első 20d-m, de nem bántam meg egyiket sem.
persze nem jó ha főtengely szíjtárcsát vagy kettőstömegűt kell cserélni, de benzinkútra ritkán járok, és ez nekem fő szempont volt..meg hát ki mire használja.. én sok hosszút megyek.
tökéletesen dönteni úgy sem lehet, ezt ha valaki elfogadja, az fél siker.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2014. május 28. szerda, 13:23

david01
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2000

státusz david01

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 35

Elküldve: 2014. május 28. szerda, 13:07


hil írta: Sziasztok!
Erről vélemény a hirdetés alapján:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...yv-7953416

hil


Üdv!
Szerintem szép az autó sok hasznosat nem tudok neked mondani én most vettem egy hónapja 320d-t de nagyon kellemesen csalódtam jó fogyasztás jó menettulajdonságok stb.
Ha tényleg megveszed sok balesetmentest hozzá szerintem nem bánod meg!


Totyasrac
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2004

státusz Totyasrac

Törzsvendég

Elismertség: 9% (15 pont) | Hozzászólások: 157

Elküldve: 2014. május 28. szerda, 12:55


Thony írta: Tegnap meglestem 10db e46ot és egy pár e36-ost (sajnos ezekből ritka a szép de az áruk jo) .
Szóval találtam Pest mellett egy korrekt példányt ami at nezetheto, szépen megy uj lengescsillapitok, napfenyteto szóval szép darab bár nem az olcsóbb... egy hibája van, nincs templomát.. ez utólag pótolható vagy arany árban megy?


Persze, hogy nem az olcsóbbak közt lelni kincset
Utólagos tempomat beépíthető mindbe, kérdés hogy mennyire bonyolult - az elektromos gázpedálosokba kell a kormányhoz való gombsor, egy kábel, némi szerelés és kész, ~20-30e Ft. A bowdenesekbe (majd valaki beírja, azok melyikek) plusz még kell kiegészítő a motortérbe is, azzal kapcsolatban nem vagyok teljesen képben. Guglizz utána

Thony
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Thony

Törzsvendég

Elismertség: 4% (6 pont) | Hozzászólások: 148

Elküldve: 2014. május 28. szerda, 12:25


Tegnap meglestem 10db e46ot és egy pár e36-ost (sajnos ezekből ritka a szép de az áruk jo) .
Szóval találtam Pest mellett egy korrekt példányt ami at nezetheto, szépen megy uj lengescsillapitok, napfenyteto szóval szép darab bár nem az olcsóbb... egy hibája van, nincs templomát.. ez utólag pótolható vagy arany árban megy?

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2014. május 28. szerda, 12:15


YELLOW írta:
kempelen írta:
YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:
hil írta: Sziasztok!
Erről vélemény a hirdetés alapján:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...yv-7953416

hil


ááá... ez a szar láncugrós, sok bajos motor. már rég le kellett volna tenned róla
elég újnak tűnik a kipuff, ha gyári akkor le a kalappal, jó gazdija volt. képről nem tűnik rossznak, de úgyis élőben látni a dolgokat. de neked a tempomat mindenképp jó lenne, szóval az legyen az első, hogy gombsor+vezeték.

Szia Y!
Köszi, mindenki lebeszél erősen az N42 motorról, de újítanom kell és ez végre színben megfelelő számomra, bár a touring nem szívem csücske. Azért bennem van az, hogy ha annyi időn át csinálták ezt a motort akkor annyira nem lehet rossz, pedig mégis azt mondják, ide pedig nem ír olyan tulaj, aki ezzel a motorral nyomul, pedig tuti vannak többen is.
Igaz, a mostanira most dobtam rá úgy 300K pénzt, de mindig így jött ki, hogy előtte vagyonokat költöttem az autóra, aztán hip-hop lecseréltem.
hil



tudod ide a legtöbben akkor írnak, amikor gond van. ez is egy mérőszám. nem mindneki a társaság miatt jön fel. szóval ez alapján annyira nincs is sok gond azokkal a motorokkal.


Helló Urak,

Ez N46 motor. for your info...



az mindegy... amúgy ebből az N46B20-ból láttam már párat szétszedve... rossz használat.


Ti tudjátok... én mindegyik motorból, amit E46-ba tettek láttam már szétszedve...

Ezek alapján más típust kellene Hil-nek néznie....

Mondjuk a régi csepel motorok elnyűhetetlenek voltak, igaz azokból is szedtek szét jópárat.
Sőt ami eddig volt fűnyíróm, azokat sem kellett szétszedni soha, bár az is igaz a végén mindig komplett csere lett a vége.

Az évek alatt sokak által levon konklúzió:

- 20d szar -> sok a gond velük, sokan írnak ide a problámákról
- 18d szar -> hiszen ugyanaz majdnem mint a 20d...
- 30d szar -> dízel és ennyi elég is, mint amikor valaki cigánynak születik vagy feketének
- 18i szar -> a már említett korábbi hozzászólások miatt és mindegy N42 vagy N46....

Node:
- 16i jó -> Yellow neked ilyen van, ez csak jó lehet
- 20i, 25i, 30i - mind jó, igaz alig van pár ember a fórumon akik ilyenekkel járnak, de ha nincs a fórumon erről szó, akkor ott a motorok is problémamentesek.

Valahogy arról soha nem esik szó, hogy míg legyártottak egy darab 30i-t, addig a soron lement aznap 120 darab 18i vagy 20d....

Ezzel csak annyit akarok mondani, hogy nem feltétlenül mindegyik szar.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2014. május 28. szerda, 12:05


kempelen írta:
YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:
hil írta: Sziasztok!
Erről vélemény a hirdetés alapján:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...yv-7953416

hil


ááá... ez a szar láncugrós, sok bajos motor. már rég le kellett volna tenned róla
elég újnak tűnik a kipuff, ha gyári akkor le a kalappal, jó gazdija volt. képről nem tűnik rossznak, de úgyis élőben látni a dolgokat. de neked a tempomat mindenképp jó lenne, szóval az legyen az első, hogy gombsor+vezeték.

Szia Y!
Köszi, mindenki lebeszél erősen az N42 motorról, de újítanom kell és ez végre színben megfelelő számomra, bár a touring nem szívem csücske. Azért bennem van az, hogy ha annyi időn át csinálták ezt a motort akkor annyira nem lehet rossz, pedig mégis azt mondják, ide pedig nem ír olyan tulaj, aki ezzel a motorral nyomul, pedig tuti vannak többen is.
Igaz, a mostanira most dobtam rá úgy 300K pénzt, de mindig így jött ki, hogy előtte vagyonokat költöttem az autóra, aztán hip-hop lecseréltem.
hil



tudod ide a legtöbben akkor írnak, amikor gond van. ez is egy mérőszám. nem mindneki a társaság miatt jön fel. szóval ez alapján annyira nincs is sok gond azokkal a motorokkal.


Helló Urak,

Ez N46 motor. for your info...



az mindegy... amúgy ebből az N46B20-ból láttam már párat szétszedve... rossz használat.

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2014. május 28. szerda, 12:04


YELLOW írta:
hil írta:
YELLOW írta:
hil írta: Sziasztok!
Erről vélemény a hirdetés alapján:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...yv-7953416

hil


ááá... ez a szar láncugrós, sok bajos motor. már rég le kellett volna tenned róla
elég újnak tűnik a kipuff, ha gyári akkor le a kalappal, jó gazdija volt. képről nem tűnik rossznak, de úgyis élőben látni a dolgokat. de neked a tempomat mindenképp jó lenne, szóval az legyen az első, hogy gombsor+vezeték.

Szia Y!
Köszi, mindenki lebeszél erősen az N42 motorról, de újítanom kell és ez végre színben megfelelő számomra, bár a touring nem szívem csücske. Azért bennem van az, hogy ha annyi időn át csinálták ezt a motort akkor annyira nem lehet rossz, pedig mégis azt mondják, ide pedig nem ír olyan tulaj, aki ezzel a motorral nyomul, pedig tuti vannak többen is.
Igaz, a mostanira most dobtam rá úgy 300K pénzt, de mindig így jött ki, hogy előtte vagyonokat költöttem az autóra, aztán hip-hop lecseréltem.
hil



tudod ide a legtöbben akkor írnak, amikor gond van. ez is egy mérőszám. nem mindneki a társaság miatt jön fel. szóval ez alapján annyira nincs is sok gond azokkal a motorokkal.


Helló Urak,

Ez N46 motor. for your info...




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2014. május 28. szerda, 09:13


hil írta:
YELLOW írta:
hil írta: Sziasztok!
Erről vélemény a hirdetés alapján:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...yv-7953416

hil


ááá... ez a szar láncugrós, sok bajos motor. már rég le kellett volna tenned róla
elég újnak tűnik a kipuff, ha gyári akkor le a kalappal, jó gazdija volt. képről nem tűnik rossznak, de úgyis élőben látni a dolgokat. de neked a tempomat mindenképp jó lenne, szóval az legyen az első, hogy gombsor+vezeték.

Szia Y!
Köszi, mindenki lebeszél erősen az N42 motorról, de újítanom kell és ez végre színben megfelelő számomra, bár a touring nem szívem csücske. Azért bennem van az, hogy ha annyi időn át csinálták ezt a motort akkor annyira nem lehet rossz, pedig mégis azt mondják, ide pedig nem ír olyan tulaj, aki ezzel a motorral nyomul, pedig tuti vannak többen is.
Igaz, a mostanira most dobtam rá úgy 300K pénzt, de mindig így jött ki, hogy előtte vagyonokat költöttem az autóra, aztán hip-hop lecseréltem.
hil



tudod ide a legtöbben akkor írnak, amikor gond van. ez is egy mérőszám. nem mindneki a társaság miatt jön fel. szóval ez alapján annyira nincs is sok gond azokkal a motorokkal.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2014. május 28. szerda, 08:15


YELLOW írta:
hil írta: Sziasztok!
Erről vélemény a hirdetés alapján:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...yv-7953416

hil


ááá... ez a szar láncugrós, sok bajos motor. már rég le kellett volna tenned róla
elég újnak tűnik a kipuff, ha gyári akkor le a kalappal, jó gazdija volt. képről nem tűnik rossznak, de úgyis élőben látni a dolgokat. de neked a tempomat mindenképp jó lenne, szóval az legyen az első, hogy gombsor+vezeték.

Szia Y!
Köszi, mindenki lebeszél erősen az N42 motorról, de újítanom kell és ez végre színben megfelelő számomra, bár a touring nem szívem csücske. Azért bennem van az, hogy ha annyi időn át csinálták ezt a motort akkor annyira nem lehet rossz, pedig mégis azt mondják, ide pedig nem ír olyan tulaj, aki ezzel a motorral nyomul, pedig tuti vannak többen is.
Igaz, a mostanira most dobtam rá úgy 300K pénzt, de mindig így jött ki, hogy előtte vagyonokat költöttem az autóra, aztán hip-hop lecseréltem.
hil



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17594

Elküldve: 2014. május 28. szerda, 08:03


hil írta: Sziasztok!
Erről vélemény a hirdetés alapján:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...yv-7953416

hil


ááá... ez a szar láncugrós, sok bajos motor. már rég le kellett volna tenned róla
elég újnak tűnik a kipuff, ha gyári akkor le a kalappal, jó gazdija volt. képről nem tűnik rossznak, de úgyis élőben látni a dolgokat. de neked a tempomat mindenképp jó lenne, szóval az legyen az első, hogy gombsor+vezeték.

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2014. május 28. szerda, 07:30


Sziasztok!
Erről vélemény a hirdetés alapján:

http://www.hasznaltauto.hu/aut...yv-7953416

hil

Thony
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2005

státusz Thony

Törzsvendég

Elismertség: 4% (6 pont) | Hozzászólások: 148

Elküldve: 2014. május 26. hétfő, 22:45


Coyote írta:
Thony írta: Sziasztok, hosszú ideje nem jártam a fórumon, de sajnos az utolsó vásárlásomnak nem lett jó vége... sikerült vennem egy 320d 2005-ös BMW-t 1,5 millióért, amiből 1 milliót ki is fizettem, ami egyből ment a levesbe. maradt megszűnt cég, és 15. követelő sorszám húzása
Azóta volt A6, A4-esem is, de mindkettőben egy munkás német családapának éreztem magam.. így gyorsan mentek. Most valami olcsóbbra gondoltam... éspedig a nem mosolygós lámpás, E46 318-ra 2000-res gyártási évvel!
Ma láttam egy full tökéletesnek hirdetettet, inkább ne néztem volna meg...
Holnap lesz még egy szép darab meglátogatása... de addig gondolkodtam, hogy megkérdezem milyen tapasztalataitok vannak 1.8-al kapcsolatban!?

Amúgy néztem, az E36-ot is mert olcsók... de a legtöbb import olyan helyeken is rohad ahol elsem tudnád képzelni... így próbálok fölfele orientálódni jóval árban és korban, típusban is persze

Szép napot mindenkinek!


2005-ös 320D 1,5 millióért?! Nem volt kicsit se gyanús? Annyiért most sem kapsz olyat, nem hogy 2 audival ezelőtt

A "full tökéletes" egészen relatív fogalom lehet 14 éves autónál: ha használták akkor használtan kopottas állapotú ( ettől még lehet jó), ha állt, akkor meg a fél kocsi cserére szorul, ha muzeális darab, akkor meg nem tapogatod többmillió alatt...

Ne dőlj be mindenkinek. Kivéve, ha ez a hobbid



A két Audival ezelőtt nekem 1 éve volt, 2004/12 havi volt, 1,650-ről alkudtam le, plusz persze ehhez a honosítás is hozzájött... Mivel sok autó volt, és ott állt nem nem gyanakodtam... mert 1,8- 2,0 körül már szép darabok voltak a neten

Nem ez a hobbim, már körültekintőbb vagyok... és lassan megtanulok a saját káromon magyarnak lenni Jó pár év itt, és mindenki megtanulja

Meglesem a holnapit, ha jó akkor elviszem átnézésre... Nem tökéleteset, de jó állapotot keresek, ami további karbantartással megőrizhető méltóan a BMW-hez.


Prof
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2007

státusz Prof

BMWfanatic

Elismertség: 7% (31 pont) | Hozzászólások: 426

Elküldve: 2014. május 26. hétfő, 22:06


Fort írta:
Prof írta:
Fort írta:
szotakdavid írta:
Fort írta:
YELLOW írta:
Fort írta:
YELLOW írta:
Fort írta: Sziasztok!Autóvásárlással kapcsolatban szeretném kérni a véleményeteket és tanácsaitokat!
Pár hete kezdtem el autókat nézegetni és úgy döntöttem hogy egy faceliftes 320d-t szeretnék venni.2 hétvégét autónézegetéssel töltöttem,de 16 autó és 600km után 2 darab maradt,amit említésre méltó állapotban találtam.(Egy olasz import és egy osztrák) A régebbi 320-asok rozsdásak voltak sajnos egytől egyig,de a faceliftes modellek között is volt,amit 2 perc után otthagytam.A lényeg hogy dízelt szeretnék,mert sokat használnám (főleg főúton) és ha már nincs nagy árkülönbség a felszereltségükben,akkor legyen a lehetőségekhez képest jól felszerelt is.Mire kell odafigyelnem jobban a 150LE-s modellnél a pillangószelep és a kartergázszűrőn kívül?Lehetnek úgymond "típushibák"?Futómű,felszereltség?
Ebben a verzióban mindegyik felszereltségűben van fedélzeti computer?
Lehetséges az,hogy 4 elektromos ablak van az autóban,de a váltókonzolon csak két darab kapcsoló?Előre is köszönöm a segítségeteket!


futómű, kormánymű mindig kritikus.
oylan 4 el. ablak nincs, ahol a hátsók nem vezérelhetők előlről a váltó mellől. szóval az valami utólagos, de hogy pont azt a részét hagyta ki, ami már filléres... vagy cserélve lett a kárpit belül, és ajtókárpitban nem tekerős volt. működik is hátul az el. ablak? ha nem, akkor cserés volt a bele, ami gyanús, hogy miért... esetleg a sok futott km miatt. érdemes a befecskendezőket is megnézetni.


Köszönöm!A futóművet majd menet közben tudom jobban szemügyre venni,mert kell rá egy próbarendszám,de akkor arra jobban odafigyelek.Befecskendezőket hogyan lehet ellenőrizni?Kérjek egy diagnosztikát valahonnan?


nem biztos, hogy a futóművet rendesen észre tudod venni menet közben.
a másik pedig diaggal is lehet, de az sem pontos. résolaj mérést kell csinálni. van erre speciális eszköz, de magad is meg tudod csinálni. neten sok videó van erről. ebből láthatod melyik befecskendező állapota milyen. sok szervízben meg tudják mérni.


Megnéztem a videókat!Nem hiszem hogy ezt engedné az eladó! Jobb ha keresek az autó közelében egy normális műhelyet,ahol a futóművet is át tudják nézni és résolaj veszteség mérést is végeznek.! Köszönöm mégegyszer,lehet hogy még zaklatnálak egy-két kérdéssel!


Mondjuk ha leírnád hol van az autó,lehet tudnánk valakit ajánlani!


Nagykőrös,Kiskunfélegyháza és 1,5M forint környékén nézegettem.

1
2



Ebben az árban sok jóra ne számíts itthon.



Öcsém kint dolgozik,de amiket megnézett a kérésemre sem voltak sokkal olcsóbbak vagy jobb állapotúak.Mondjuk ott nem rejtik el a hibákat,hogy tökéletesként adjanak el egyet.
Bár azt nem értem hogy lehet árulni 1,3M-ért egy mind a 4 ajtaján tiszta rozsdás autót...(mert ilyet is találtam)
Szívesen veszem a tanácsaitokat hogy milyen árkategóriában találnék jobb állapotúakat vagy hogy milyen típusokat nézegessek a 1,5M-os árban.A facelift előttiek,amiket megnéztem,mind rozsdásak voltak az első sárvédőnél,ajtónál.Esetleg ha tudtok ismerős autót,azt is megnézném.



Faceliftböl szépet 1,8m alatt csak nagyon nagy szerencsével találsz. akorrekt darabok mind ezen árkategória fölött vannak.



Fort
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Fort

Újonc

Elismertség: 3% (3 pont) | Hozzászólások: 79

Elküldve: 2014. május 26. hétfő, 21:59


Prof írta:
Fort írta:
szotakdavid írta:
Fort írta:
YELLOW írta:
Fort írta:
YELLOW írta:
Fort írta: Sziasztok!Autóvásárlással kapcsolatban szeretném kérni a véleményeteket és tanácsaitokat!
Pár hete kezdtem el autókat nézegetni és úgy döntöttem hogy egy faceliftes 320d-t szeretnék venni.2 hétvégét autónézegetéssel töltöttem,de 16 autó és 600km után 2 darab maradt,amit említésre méltó állapotban találtam.(Egy olasz import és egy osztrák) A régebbi 320-asok rozsdásak voltak sajnos egytől egyig,de a faceliftes modellek között is volt,amit 2 perc után otthagytam.A lényeg hogy dízelt szeretnék,mert sokat használnám (főleg főúton) és ha már nincs nagy árkülönbség a felszereltségükben,akkor legyen a lehetőségekhez képest jól felszerelt is.Mire kell odafigyelnem jobban a 150LE-s modellnél a pillangószelep és a kartergázszűrőn kívül?Lehetnek úgymond "típushibák"?Futómű,felszereltség?
Ebben a verzióban mindegyik felszereltségűben van fedélzeti computer?
Lehetséges az,hogy 4 elektromos ablak van az autóban,de a váltókonzolon csak két darab kapcsoló?Előre is köszönöm a segítségeteket!


futómű, kormánymű mindig kritikus.
oylan 4 el. ablak nincs, ahol a hátsók nem vezérelhetők előlről a váltó mellől. szóval az valami utólagos, de hogy pont azt a részét hagyta ki, ami már filléres... vagy cserélve lett a kárpit belül, és ajtókárpitban nem tekerős volt. működik is hátul az el. ablak? ha nem, akkor cserés volt a bele, ami gyanús, hogy miért... esetleg a sok futott km miatt. érdemes a befecskendezőket is megnézetni.


Köszönöm!A futóművet majd menet közben tudom jobban szemügyre venni,mert kell rá egy próbarendszám,de akkor arra jobban odafigyelek.Befecskendezőket hogyan lehet ellenőrizni?Kérjek egy diagnosztikát valahonnan?


nem biztos, hogy a futóművet rendesen észre tudod venni menet közben.
a másik pedig diaggal is lehet, de az sem pontos. résolaj mérést kell csinálni. van erre speciális eszköz, de magad is meg tudod csinálni. neten sok videó van erről. ebből láthatod melyik befecskendező állapota milyen. sok szervízben meg tudják mérni.


Megnéztem a videókat!Nem hiszem hogy ezt engedné az eladó! Jobb ha keresek az autó közelében egy normális műhelyet,ahol a futóművet is át tudják nézni és résolaj veszteség mérést is végeznek.! Köszönöm mégegyszer,lehet hogy még zaklatnálak egy-két kérdéssel!


Mondjuk ha leírnád hol van az autó,lehet tudnánk valakit ajánlani!


Nagykőrös,Kiskunfélegyháza és 1,5M forint környékén nézegettem.

1
2



Ebben az árban sok jóra ne számíts itthon.



Öcsém kint dolgozik,de amiket megnézett a kérésemre sem voltak sokkal olcsóbbak vagy jobb állapotúak.Mondjuk ott nem rejtik el a hibákat,hogy tökéletesként adjanak el egyet.
Bár azt nem értem hogy lehet árulni 1,3M-ért egy mind a 4 ajtaján tiszta rozsdás autót...(mert ilyet is találtam)
Szívesen veszem a tanácsaitokat hogy milyen árkategóriában találnék jobb állapotúakat vagy hogy milyen típusokat nézegessek a 1,5M-os árban.A facelift előttiek,amiket megnéztem,mind rozsdásak voltak az első sárvédőnél,ajtónál.Esetleg ha tudtok ismerős autót,azt is megnézném.



Coyote
autója adatai
Széria: Z4
Típus: E89
Kivitel: Roadster
Modell: Z4 30i
Évjárat: 2009

státusz Coyote

BMWfanatic

Elismertség: 12% (171 pont) | Hozzászólások: 1417

Elküldve: 2014. május 26. hétfő, 21:43


Thony írta: Sziasztok, hosszú ideje nem jártam a fórumon, de sajnos az utolsó vásárlásomnak nem lett jó vége... sikerült vennem egy 320d 2005-ös BMW-t 1,5 millióért, amiből 1 milliót ki is fizettem, ami egyből ment a levesbe. maradt megszűnt cég, és 15. követelő sorszám húzása
Azóta volt A6, A4-esem is, de mindkettőben egy munkás német családapának éreztem magam.. így gyorsan mentek. Most valami olcsóbbra gondoltam... éspedig a nem mosolygós lámpás, E46 318-ra 2000-res gyártási évvel!
Ma láttam egy full tökéletesnek hirdetettet, inkább ne néztem volna meg...
Holnap lesz még egy szép darab meglátogatása... de addig gondolkodtam, hogy megkérdezem milyen tapasztalataitok vannak 1.8-al kapcsolatban!?

Amúgy néztem, az E36-ot is mert olcsók... de a legtöbb import olyan helyeken is rohad ahol elsem tudnád képzelni... így próbálok fölfele orientálódni jóval árban és korban, típusban is persze

Szép napot mindenkinek!


2005-ös 320D 1,5 millióért?! Nem volt kicsit se gyanús? Annyiért most sem kapsz olyat, nem hogy 2 audival ezelőtt

A "full tökéletes" egészen relatív fogalom lehet 14 éves autónál: ha használták akkor használtan kopottas állapotú ( ettől még lehet jó), ha állt, akkor meg a fél kocsi cserére szorul, ha muzeális darab, akkor meg nem tapogatod többmillió alatt...

Ne dőlj be mindenkinek. Kivéve, ha ez a hobbid