YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17593

Elküldve: 2010. október 15. péntek, 12:54


Robinson írta:
YELLOW írta: örülök, hogy jól elszórakoztok rajta. ahelyett, hogy valami konkrétat normális magyarázattal írnátok, szopatjátok a hülyét. igen csesszétek meg el tudom ismerni, hogy nem értek hozzá, de egyenlőre nem kaptam olyan (számomra) értelmes választ, amiből egyértelműen lejött volna a dolog. minden írásotokban csak az oltás megy. gratulálok!


hozzáértő és/vagy szakemberek ajánlanak neked megoldást a problémádra, és Te akadékoskodsz, ahelyett, hogy elhinnéd, vagy rákérdeznél, hogy ez vagy az miért van így vagy úgy. Ezek után mit vársz? Ne legyél már ennyire érzékeny és makacs. Ha segítséget kérsz, akkor vagy fogadd el a választ, vagy ne, de ne csodálkozz ha kigúnyolnak, ha olyan stílusban írsz, hogy "ok öcsisajt, te ezt ajánlod, de mekkora f@sz vagy, belinkeled itt nekem ezt a szart, ahol véletlenül sem említik a BMW-t?" mert kb ez volt a mondatod értelme, főleg a három ponttal a végén...


én tudom, hogy ért hozzá, éppen ezért várnék bővebb választ, hogy már pedig miért is jó az. én elhiszem, de ha nem olyan hangnemben írja a választ, akkor lehet meg sem kérdezem, hogy biztos jó-e hozzá. csak már bosszantó, hogy bármilyen kérdésem, van, akkor gúnyos válaszokat kapok rá, szinte tőmondatokban, magyarán mintha le lenne xarva a nyomorom. de egy ilyen fórumtól az ember nem ezt várja, hanem hogy segítsenek. és az ilyen hangnemű segítségeket, mégis hogy vegyem komolyan? van egy csomó új infó, ami ha nincs számomra konkrétan lekódolva, akkor zavar van a fejecskémben.



Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2010. október 15. péntek, 12:36


YELLOW írta: örülök, hogy jól elszórakoztok rajta. ahelyett, hogy valami konkrétat normális magyarázattal írnátok, szopatjátok a hülyét. igen csesszétek meg el tudom ismerni, hogy nem értek hozzá, de egyenlőre nem kaptam olyan (számomra) értelmes választ, amiből egyértelműen lejött volna a dolog. minden írásotokban csak az oltás megy. gratulálok!


hozzáértő és/vagy szakemberek ajánlanak neked megoldást a problémádra, és Te akadékoskodsz, ahelyett, hogy elhinnéd, vagy rákérdeznél, hogy ez vagy az miért van így vagy úgy. Ezek után mit vársz? Ne legyél már ennyire érzékeny és makacs. Ha segítséget kérsz, akkor vagy fogadd el a választ, vagy ne, de ne csodálkozz ha kigúnyolnak, ha olyan stílusban írsz, hogy "ok öcsisajt, te ezt ajánlod, de mekkora f@sz vagy, belinkeled itt nekem ezt a szart, ahol véletlenül sem említik a BMW-t?" mert kb ez volt a mondatod értelme, főleg a három ponttal a végén...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17593

Elküldve: 2010. október 15. péntek, 12:28


örülök, hogy jól elszórakoztok rajta. ahelyett, hogy valami konkrétat normális magyarázattal írnátok, szopatjátok a hülyét. igen csesszétek meg el tudom ismerni, hogy nem értek hozzá, de egyenlőre nem kaptam olyan (számomra) értelmes választ, amiből egyértelműen lejött volna a dolog. minden írásotokban csak az oltás megy. gratulálok!

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. október 15. péntek, 12:06


kempelen írta:
YELLOW írta:
bmw320d4 írta: [

Holnap munkanap, tehát megrendelheted EZT, és még azt sem mondhatod, hogy nincs ebay accountod, mivel ez magyarországi.
Programot meg tölthetsz nyolcvanmillió helyről.




de BMW-t véletlenül sem írnak...



Akkor nem szabad azt megvenni, ebben igazad van! De vigyázz, mert azok között, amiket kimondottan bmw-hez ajánlanak van hamisítvány és nem biztos, hogy jó lesz.
Csak előre kipróbálás vagy garanciavállalás után vedd meg.

Ezek a különleges FTDI chipek meg tudják különböztetni a visszafelé jövő elektronokat, hogy VW vagy BMW-ből jönnek e vissza és máris útjukat állja egy olyan egyenirányító-szürőáramkör, mely csak egyes márkára jellemző eletronoknak engedik hogy visszérkezzenek a laptopba feldolgozása.

Sajnos azok a chip-ek, amelyek speciálisan bmw-hez fejlesztettek ki drágábbak az előállításuk miatt. Ezért olcsó a vag kábel és drága a spéci bmw kábel.

De soha ne aggódj emiatt, mert van hozzájuk letölthető crack és akkor működni tudnak.




Én úgy hallotam, mégegyszer írom, hogy nem biztos, csak másvalaki mondta egyszer, hogy neki úgy van, de amúgy nekem is úgy működik, hogy nem működik ha eléri a 30 fokot, de észrevettem már 3-4 évvel ezelőtt is, hogy mégsem így van, igaz, erre nem emlékszem pontosan, lehet, hogy úgy volt, de az egyik ismerősöm is ezt mondta, úgyhogy szerintem így van.
Ezekből egyértelműen az jön, hogy gyárilag programozható opció, valakinek működik, valakinek nem, ez a három lehetőség van, de szerintem évjáratfüggő De majd a hozzáértők megmondják Vagy lehet, hogy nekem azért ilyen mert 17-es kerekek vannak?

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. október 15. péntek, 11:46


YELLOW írta:
bmw320d4 írta: [

Holnap munkanap, tehát megrendelheted EZT, és még azt sem mondhatod, hogy nincs ebay accountod, mivel ez magyarországi.
Programot meg tölthetsz nyolcvanmillió helyről.




de BMW-t véletlenül sem írnak...



Akkor nem szabad azt megvenni, ebben igazad van! De vigyázz, mert azok között, amiket kimondottan bmw-hez ajánlanak van hamisítvány és nem biztos, hogy jó lesz.
Csak előre kipróbálás vagy garanciavállalás után vedd meg.

Ezek a különleges FTDI chipek meg tudják különböztetni a visszafelé jövő elektronokat, hogy VW vagy BMW-ből jönnek e vissza és máris útjukat állja egy olyan egyenirányító-szürőáramkör, mely csak egyes márkára jellemző eletronoknak engedik hogy visszérkezzenek a laptopba feldolgozása.

Sajnos azok a chip-ek, amelyek speciálisan bmw-hez fejlesztettek ki drágábbak az előállításuk miatt. Ezért olcsó a vag kábel és drága a spéci bmw kábel.

De soha ne aggódj emiatt, mert van hozzájuk letölthető crack és akkor működni tudnak.





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. október 15. péntek, 11:47

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2010. október 15. péntek, 10:49


bmw320d4 írta:
YELLOW írta: de BMW-t véletlenül sem írnak...

Akkor ne vedd meg, és elnézést kérek, hogy ajánlani mertem. Többet nem tudok tenni érted.
Ahogy Tano is tanácsolta, szerintem olvass, ne csak írj, és máris okosabb leszel.

Valld be Miki, igy akartal finoman celozgatni, h cserelje le a bmwjet.


bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. október 15. péntek, 09:39


YELLOW írta:
bmw320d4 írta: [

Holnap munkanap, tehát megrendelheted EZT, és még azt sem mondhatod, hogy nincs ebay accountod, mivel ez magyarországi.
Programot meg tölthetsz nyolcvanmillió helyről.




de BMW-t véletlenül sem írnak...



Akkor ne vedd meg, és elnézést kérek, hogy ajánlani mertem. Többet nem tudok tenni érted.
Ahogy Tano is tanácsolta, szerintem olvass, ne csak írj, és máris okosabb leszel.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17593

Elküldve: 2010. október 15. péntek, 09:04


bmw320d4 írta: [

Holnap munkanap, tehát megrendelheted EZT, és még azt sem mondhatod, hogy nincs ebay accountod, mivel ez magyarországi.
Programot meg tölthetsz nyolcvanmillió helyről.




de BMW-t véletlenül sem írnak...



Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2010. október 15. péntek, 05:36


YELLOW írta: én sem olyan szinten akarok programozni, amiket felsoroltál kb azokat. egyenlőre! sőt lehet igazad van, hogy soha többet nem is lesz szükségem a kábelekre, ha egszer beállítok mindent. de a másik topicba pont ezt kérdeztem, hogy mi micsoda...
írják, hogy INPA kábel, aztán másik helyen kiderül az a progi, GT1, DIS dettó. erre lettem volna kíváncsi, hogy ezek az alapok pontosan micsodák. hogy nevesíteni a hardver (kábel) részt és a szoftvereket. hogy legalább tudjak válogatni. próbáltam az E39-es oldalt, de nincs kedvem regisztrálni, máshol magyarul meg nem nagyon tudok utána nézni. illetve mindenhol ahol olvasom, mintha kicsit ütnék egymást az információk. és mivel analfabéta vagyok alapból, így ide-oda billen a dolog és már nem tudom ki kivel van.


Ha vennéd a fáradságot és elejétől elolvasnád azt a topiko(ka)t, akkor a kérdéseid 90%-ára megtalálnád a választ. Hajrá

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. október 14. csütörtök, 21:13


YELLOW írta:

hmm.. szándékosan nem olvasod amit írok?
"egyenlőre csak az alapok miatt, de úgyis beleásom magam, csak a kezdet nehéz"

csak egyenlőre a fogalmakkal még nem vagyok tisztában, meg egyszer akarok venni kábelt, nem 2x...stb.

lenne sok kérdésem, de van aki szándékosan nem akar írni ez ügyben, pedig igen csak benne van. tudja, hogy a kérdéseim neki szólnának, de szándékosan lexar/kötekedik máshol.

ez van biztos magamnak köszönhetem. csak azt nem tudom, ha valaki jobban tud valamit, akkor miért az a módja, hogy lealázza a másikat, szándékosan kitér a kérdések elől, ahelyett, hogy normálisan megosztaná a tudását. (ez nem neked szólt kempelen)




Holnap munkanap, tehát megrendelheted EZT, és még azt sem mondhatod, hogy nincs ebay accountod, mivel ez magyarországi.
Programot meg tölthetsz nyolcvanmillió helyről.



hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. október 14. csütörtök, 19:04


YELLOW írta:

"Szerintem pedig itt sokan szeretnének neked segíteni évek óta."

akkor méé nem kűdött még valaki egy ajándék beutalót valami rehabilitációs osztályra?

én sem olyan szinten akarok programozni, amiket felsoroltál kb azokat. egyenlőre! sőt lehet igazad van, hogy soha többet nem is lesz szükségem a kábelekre, ha egszer beállítok mindent. de a másik topicba pont ezt kérdeztem, hogy mi micsoda...
írják, hogy INPA kábel, aztán másik helyen kiderül az a progi, GT1, DIS dettó. erre lettem volna kíváncsi, hogy ezek az alapok pontosan micsodák. hogy nevesíteni a hardver (kábel) részt és a szoftvereket. hogy legalább tudjak válogatni. próbáltam az E39-es oldalt, de nincs kedvem regisztrálni, máshol magyarul meg nem nagyon tudok utána nézni. illetve mindenhol ahol olvasom, mintha kicsit ütnék egymást az információk. és mivel analfabéta vagyok alapból, így ide-oda billen a dolog és már nem tudom ki kivel van.



Sokaktól hallottam, hogy az EBayon vettek kábelt, interfacet, aztán nem működött, átb@szás volt. Ezért én inkább a Fulldiagtól vettem, mégha drágább is volt. Ha megpusztul(na), akkor javítja 9s, nem kuka.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17593

Elküldve: 2010. október 14. csütörtök, 16:45


kempelen írta:
YELLOW írta:
kempelen írta:
YELLOW írta:
kempelen írta: Jelló,

Már akartam írni ide is, hogy tettem egy linket az OBD2.... topikba.

A VAG KKL kábel is bőven megteszi diag kábelnek arra mire neked kell. Még sok is.
Nagyjából megvan 3,5 ezer forintból.

Aztán maradna még lóvéd libatopra is...


honnan tudod nekem mire kell? egyenlőre csak az alapok miatt, de úgyis beleásom magam, csak a kezdet nehéz



Ezt nem te szájkaratéztad abba topikba?

YELLOW az OBD2 kérdések + hibakód olvasó topikban írta:
mondjuk nekem anyni lenne a célom, hogy adatokat ki tudjak olvasni, és pl pár dolgot tudjak programozni, zárás, index villantás zárásra/nyitásra... ilyen egyszerűbb dolgok. ha ez az INPA kábel egy 20-25ezerből megvan, akkor simán rászánom, nem nagy összeg. használatába meg majd belejövök.


Ott írod mihez kell.

Logikusnak tűnik, hogy ha alapokat akarsz akkor ahhoz bőven elég egy 3500,- forintos kábel.
Aztán ha tényleg belejössz, akkor fejlődhetsz. De ha te rögtön profin kezdesz meghajlok elötted my lord.

De amúgy minek is dumálok ennyit. Neked van igazad. Honnét tudhatnám......


hmm.. szándékosan nem olvasod amit írok?
"egyenlőre csak az alapok miatt, de úgyis beleásom magam, csak a kezdet nehéz"

csak egyenlőre a fogalmakkal még nem vagyok tisztában, meg egyszer akarok venni kábelt, nem 2x...stb.

lenne sok kérdésem, de van aki szándékosan nem akar írni ez ügyben, pedig igen csak benne van. tudja, hogy a kérdéseim neki szólnának, de szándékosan lexar/kötekedik máshol.

ez van biztos magamnak köszönhetem. csak azt nem tudom, ha valaki jobban tud valamit, akkor miért az a módja, hogy lealázza a másikat, szándékosan kitér a kérdések elől, ahelyett, hogy normálisan megosztaná a tudását. (ez nem neked szólt kempelen)




Yellow,

Éppen ellenkezőleg! Pont hogy szándékosan olvasom amit te írsz!

Megpróbálom elmondani úgy, mint ahogy Józsibácsi reggel kihajtja a jószágait a kiskunmajsai tanyán és este ugyanezt fordítva megcsinálja. Magyarul egyszerű leszek, mit az eke a traktor végén.

Bele akarsz/szeretnél fogni egy kis saját diagnosztikába? Nem? De!




Alapoktól kezdesz ez érthető.
Az biztos, hogy kell majd egy laptop és egy kábel.

Én a kábelben szerettem volna neked segíteni. Úgy gondolom - mint már írtam is józan paraszti ésszel - hogy ha alapokat csinálunk felesleges a drága cuccot megvenni. Már csak azért is, mert az alaphoz nem drága a cucc és ha mégsem jutnál tovább, kicsik a járulékos költségeid. Azaz nem dobtál ki több tízezer forintot ha nem lépsz tovább.
Ha pedig mégis továbblépsz, akkor pedig a 3500,- forintos kábel nem nagy veszteség, hogy lecseréld komolyabbra.
A laptop most más tészta, azt egyszer kell megvenni és nem kell cserélgetni.

Választhatsz miattam Carsoft, INPA, GT1 akármit. Ezekhez bőven elég a VAG kábel, talán még a GT1-hez is, de azt nem tudom.
De a saját véleményem az - és most már van icipici tapasztalatom - hogy programozni nem igazán kellene így a kezdetekben, mert nagyon csúnyán el lehet szúrni dolgokat.
A diagnosztika, hibakódolvasás, beállítások, kódolások, a car/key memory állítgatások megoldhatóak az egyszerű kábelekkel, de az még nem programozás.

Szerintem pedig itt sokan szeretnének neked segíteni évek óta.



"Szerintem pedig itt sokan szeretnének neked segíteni évek óta."

akkor méé nem kűdött még valaki egy ajándék beutalót valami rehabilitációs osztályra?

én sem olyan szinten akarok programozni, amiket felsoroltál kb azokat. egyenlőre! sőt lehet igazad van, hogy soha többet nem is lesz szükségem a kábelekre, ha egszer beállítok mindent. de a másik topicba pont ezt kérdeztem, hogy mi micsoda...
írják, hogy INPA kábel, aztán másik helyen kiderül az a progi, GT1, DIS dettó. erre lettem volna kíváncsi, hogy ezek az alapok pontosan micsodák. hogy nevesíteni a hardver (kábel) részt és a szoftvereket. hogy legalább tudjak válogatni. próbáltam az E39-es oldalt, de nincs kedvem regisztrálni, máshol magyarul meg nem nagyon tudok utána nézni. illetve mindenhol ahol olvasom, mintha kicsit ütnék egymást az információk. és mivel analfabéta vagyok alapból, így ide-oda billen a dolog és már nem tudom ki kivel van.



státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. október 14. csütörtök, 16:30


YELLOW írta:
kempelen írta:
YELLOW írta:
kempelen írta: Jelló,

Már akartam írni ide is, hogy tettem egy linket az OBD2.... topikba.

A VAG KKL kábel is bőven megteszi diag kábelnek arra mire neked kell. Még sok is.
Nagyjából megvan 3,5 ezer forintból.

Aztán maradna még lóvéd libatopra is...


honnan tudod nekem mire kell? egyenlőre csak az alapok miatt, de úgyis beleásom magam, csak a kezdet nehéz



Ezt nem te szájkaratéztad abba topikba?

YELLOW az OBD2 kérdések + hibakód olvasó topikban írta:
mondjuk nekem anyni lenne a célom, hogy adatokat ki tudjak olvasni, és pl pár dolgot tudjak programozni, zárás, index villantás zárásra/nyitásra... ilyen egyszerűbb dolgok. ha ez az INPA kábel egy 20-25ezerből megvan, akkor simán rászánom, nem nagy összeg. használatába meg majd belejövök.


Ott írod mihez kell.

Logikusnak tűnik, hogy ha alapokat akarsz akkor ahhoz bőven elég egy 3500,- forintos kábel.
Aztán ha tényleg belejössz, akkor fejlődhetsz. De ha te rögtön profin kezdesz meghajlok elötted my lord.

De amúgy minek is dumálok ennyit. Neked van igazad. Honnét tudhatnám......


hmm.. szándékosan nem olvasod amit írok?
"egyenlőre csak az alapok miatt, de úgyis beleásom magam, csak a kezdet nehéz"

csak egyenlőre a fogalmakkal még nem vagyok tisztában, meg egyszer akarok venni kábelt, nem 2x...stb.

lenne sok kérdésem, de van aki szándékosan nem akar írni ez ügyben, pedig igen csak benne van. tudja, hogy a kérdéseim neki szólnának, de szándékosan lexar/kötekedik máshol.

ez van biztos magamnak köszönhetem. csak azt nem tudom, ha valaki jobban tud valamit, akkor miért az a módja, hogy lealázza a másikat, szándékosan kitér a kérdések elől, ahelyett, hogy normálisan megosztaná a tudását. (ez nem neked szólt kempelen)




Yellow,

Éppen ellenkezőleg! Pont hogy szándékosan olvasom amit írsz!

Megpróbálom elmondani úgy, mint ahogy Józsibácsi reggel kihajtja a jószágait a kiskunmajsai tanyán és este ugyanezt fordítva megcsinálja. Magyarul egyszerű leszek, mit az eke a traktor végén.

Bele akarsz/szeretnél fogni egy kis saját diagnosztikába? Nem? De!




Alapoktól kezdesz ez érthető.
Az biztos, hogy kell majd egy laptop és egy kábel.

Én a kábelben szerettem volna neked segíteni. Úgy gondolom - mint már írtam is józan paraszti ésszel - hogy ha alapokat csinálunk felesleges a drága cuccot megvenni. Már csak azért is, mert az alaphoz nem drága a cucc és ha mégsem jutnál tovább, kicsik a járulékos költségeid. Azaz nem dobtál ki több tízezer forintot ha nem lépsz tovább.
Ha pedig mégis továbblépsz, akkor pedig a 3500,- forintos kábel nem nagy veszteség, hogy lecseréld komolyabbra.
A laptop most más tészta, azt egyszer kell megvenni és nem kell cserélgetni.

Választhatsz miattam Carsoft, INPA, GT1 akármit. Ezekhez bőven elég a VAG kábel, talán még a GT1-hez is, de azt nem tudom.
De a saját véleményem az - és most már van icipici tapasztalatom - hogy programozni nem igazán kellene így a kezdetekben, mert nagyon csúnyán el lehet szúrni dolgokat. Gondolom nem a programozással kezesz, ezért ezt tegyük félre kicsit.
A diagnosztika, hibakódolvasás, beállítások, kódolások, a car/key memory állítgatások megoldhatóak az egyszerű kábelekkel, de az még nem programozás.

Szerintem pedig itt sokan szeretnének neked segíteni évek óta.










Utoljára szerkesztve (4 alkalommal): 2010. október 14. csütörtök, 16:41

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17593

Elküldve: 2010. október 14. csütörtök, 16:17


kempelen írta:
YELLOW írta:
kempelen írta: Jelló,

Már akartam írni ide is, hogy tettem egy linket az OBD2.... topikba.

A VAG KKL kábel is bőven megteszi diag kábelnek arra mire neked kell. Még sok is.
Nagyjából megvan 3,5 ezer forintból.

Aztán maradna még lóvéd libatopra is...


honnan tudod nekem mire kell? egyenlőre csak az alapok miatt, de úgyis beleásom magam, csak a kezdet nehéz



Ezt nem te szájkaratéztad abba topikba?

YELLOW az OBD2 kérdések + hibakód olvasó topikban írta:
mondjuk nekem anyni lenne a célom, hogy adatokat ki tudjak olvasni, és pl pár dolgot tudjak programozni, zárás, index villantás zárásra/nyitásra... ilyen egyszerűbb dolgok. ha ez az INPA kábel egy 20-25ezerből megvan, akkor simán rászánom, nem nagy összeg. használatába meg majd belejövök.


Ott írod mihez kell.

Logikusnak tűnik, hogy ha alapokat akarsz akkor ahhoz bőven elég egy 3500,- forintos kábel.
Aztán ha tényleg belejössz, akkor fejlődhetsz. De ha te rögtön profin kezdesz meghajlok elötted my lord.

De amúgy minek is dumálok ennyit. Neked van igazad. Honnét tudhatnám......


hmm.. szándékosan nem olvasod amit írok?
"egyenlőre csak az alapok miatt, de úgyis beleásom magam, csak a kezdet nehéz"

csak egyenlőre a fogalmakkal még nem vagyok tisztában, meg egyszer akarok venni kábelt, nem 2x...stb.

lenne sok kérdésem, de van aki szándékosan nem akar írni ez ügyben, pedig igen csak benne van. tudja, hogy a kérdéseim neki szólnának, de szándékosan lexar/kötekedik máshol.

ez van biztos magamnak köszönhetem. csak azt nem tudom, ha valaki jobban tud valamit, akkor miért az a módja, hogy lealázza a másikat, szándékosan kitér a kérdések elől, ahelyett, hogy normálisan megosztaná a tudását. (ez nem neked szólt kempelen)




státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2010. október 14. csütörtök, 16:03


YELLOW írta:
kempelen írta: Jelló,

Már akartam írni ide is, hogy tettem egy linket az OBD2.... topikba.

A VAG KKL kábel is bőven megteszi diag kábelnek arra mire neked kell. Még sok is.
Nagyjából megvan 3,5 ezer forintból.

Aztán maradna még lóvéd libatopra is...


honnan tudod nekem mire kell? egyenlőre csak az alapok miatt, de úgyis beleásom magam, csak a kezdet nehéz



Ezt nem te szájkaratéztad abba topikba?

YELLOW az OBD2 kérdések + hibakód olvasó topikban írta:
mondjuk nekem anyni lenne a célom, hogy adatokat ki tudjak olvasni, és pl pár dolgot tudjak programozni, zárás, index villantás zárásra/nyitásra... ilyen egyszerűbb dolgok. ha ez az INPA kábel egy 20-25ezerből megvan, akkor simán rászánom, nem nagy összeg. használatába meg majd belejövök.


Ott írod mihez kell.

Logikusnak tűnik, hogy ha alapokat akarsz akkor ahhoz bőven elég egy 3500,- forintos kábel.
Aztán ha tényleg belejössz, akkor fejlődhetsz. De ha te rögtön profin kezdesz meghajlok elötted my lord.

De amúgy minek is dumálok ennyit. Neked van igazad. Honnét tudhatnám......