Ferko320d
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz Ferko320d

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2010. november 08. hétfő, 11:17


Néha azért kell eszetlenkedni is Én sem vagyok motorkinzó de azért ezt azt kiprobálok Ha nem jönék nem sikerült

vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. november 08. hétfő, 07:17


YELLOW írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta: E46-nál ha csak simán kapcsolod ki (röviden nyomva), akkor még kb 23%-ig felügyel, ez is bőven elég a mókázáshoz.



kb 23% ?? Miből számoltad ezt ki?



azért írtam kb-t, mert pontosan nem tudom... itt olvastam még anno a fórumon, de lehet 29, 27 % is. sajnos ilyen prímszámok rémlenek.
de ezen kell most lovagolni? ahelyett, hogy akkor leírnád, hogy mennyi?
komolyan ide azért jártok fel, hogy állandóan belém kössetek? javítsatok ki és kész, nem kötekedni kellene...



ha már kötözködés: a 27 mi óta prímszám?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17560

Elküldve: 2010. november 08. hétfő, 06:27


bmw320d4 írta:
YELLOW írta: E46-nál ha csak simán kapcsolod ki (röviden nyomva), akkor még kb 23%-ig felügyel, ez is bőven elég a mókázáshoz.



kb 23% ?? Miből számoltad ezt ki?



azért írtam kb-t, mert pontosan nem tudom... itt olvastam még anno a fórumon, de lehet 29, 27 % is. sajnos ilyen prímszámok rémlenek.
de ezen kell most lovagolni? ahelyett, hogy akkor leírnád, hogy mennyi?
komolyan ide azért jártok fel, hogy állandóan belém kössetek? javítsatok ki és kész, nem kötekedni kellene...



Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2010. november 07. vasárnap, 22:28


hil írta:
bmw320d4 írta:
YELLOW írta: E46-nál ha csak simán kapcsolod ki (röviden nyomva), akkor még kb 23%-ig felügyel, ez is bőven elég a mókázáshoz.


kb 23% ?? Miből számoltad ezt ki?


elosztod néggyel és kivonsz belőle kettőt, na úgy jön ki a 23%


Ugyan már skacok. Megtanuulhattátok volna már hogy Yellownak született képességei vannak ilyenhez

hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. november 07. vasárnap, 20:14


bmw320d4 írta:
YELLOW írta: E46-nál ha csak simán kapcsolod ki (röviden nyomva), akkor még kb 23%-ig felügyel, ez is bőven elég a mókázáshoz.



kb 23% ?? Miből számoltad ezt ki?




elosztod néggyel és kivonsz belőle kettőt, na úgy jön ki a 23%



bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. november 07. vasárnap, 17:48


YELLOW írta: E46-nál ha csak simán kapcsolod ki (röviden nyomva), akkor még kb 23%-ig felügyel, ez is bőven elég a mókázáshoz.



kb 23% ?? Miből számoltad ezt ki?





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2010. november 07. vasárnap, 18:33

vsop14
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Touring
Modell: 530d
Évjárat: 2003

státusz vsop14

BMWfanatic

Elismertség: 7% (62 pont) | Hozzászólások: 876

Elküldve: 2010. november 07. vasárnap, 17:08


na valaki mondjon már még nagyobbat..........
vicc................


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17560

Elküldve: 2010. november 07. vasárnap, 14:10


jrtom írta: Az az igazság, hogy száraz aszfalton már nem árt ha van POWER is na meg egy speer difi, és ha az megvan mint pl. Kasza Iminél akkor tökmindegy, hogy hó vagy aszfalt.


hozzáállás és mentalitás kérdése... ha sok pénzem lenne, és nemtörődöm ember lennék, akkor biztos erősebb autóm lenne és nem érdekelne, hol baxom szét.
nem jamperkodni akarok vele, így kivárom a telet, számomra úgy a legkíméletesebb. én a magam kedvéért csinálom, nem főzöm szét a motort, nem terhelem a futóművet feleslegesen.
ez is egy vélemény, csak mert szar gyenge autóm van nem kell beleállni... és nem hiszem, hogy a kolléga is szét akarja hajtani, ezért tanácsoltam a havat+a nagy placcot, abból baj nem nagyon lehet


jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2010. november 07. vasárnap, 14:00


Az az igazság, hogy száraz aszfalton már nem árt ha van POWER is na meg egy speer difi, és ha az megvan mint pl. Kasza Iminél akkor tökmindegy, hogy hó vagy aszfalt.

YELLOW írta:
KASZAMester írta:
YELLOW írta:
Ferko320d írta: És mondjátok dsc és dtc nélkül milyen menni?.)Még nem probáltam


szerintem jó. de ha még nem próbáltad, akkor előbb valami nagy placcot keress. az a baj, hogy függőséget okoz.
én azt szeretem, hogy simán egy kézzel szépen lehet forgatni a kormányt, és finoman játszani a gázzal és kuplunggal, úgy, hogy szinte alig kell pörgetni a motort. persze csak is hóban. a Ladánál sokkal kapkodósabb, és eléggé pörgetni kell. nekem ez nagyon feelinges. olyan mint amikor hang nélkül nézel egy drift vb videót. kb bent sem hallasz semmit, csak érzed, ahogy csúszik. E46-nál ha csak simán kapcsolod ki (röviden nyomva), akkor még kb 23%-ig felügyel, ez is bőven elég a mókázáshoz.


-érdekes,nekem nem kell ho hozzá,hogy csinálja!
-száraz betonon is tudok vele mokázni.



érdekes, de én sem azt írtam, hogy csak ott lehet... én a könnyed mozdulatokra értettem. mert azért a beton/aszfalt csupaszon fog. mellesleg én nem kínoznám betonon, egyszer poros úton kipróbáltam (video) megy egyszer télen száraz hideg aszfalton. de csak hóban kíméletesen, azérta technikát ne kínozzuk





YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17560

Elküldve: 2010. november 07. vasárnap, 12:55


KASZAMester írta:
YELLOW írta:
Ferko320d írta: És mondjátok dsc és dtc nélkül milyen menni?.)Még nem probáltam


szerintem jó. de ha még nem próbáltad, akkor előbb valami nagy placcot keress. az a baj, hogy függőséget okoz.
én azt szeretem, hogy simán egy kézzel szépen lehet forgatni a kormányt, és finoman játszani a gázzal és kuplunggal, úgy, hogy szinte alig kell pörgetni a motort. persze csak is hóban. a Ladánál sokkal kapkodósabb, és eléggé pörgetni kell. nekem ez nagyon feelinges. olyan mint amikor hang nélkül nézel egy drift vb videót. kb bent sem hallasz semmit, csak érzed, ahogy csúszik. E46-nál ha csak simán kapcsolod ki (röviden nyomva), akkor még kb 23%-ig felügyel, ez is bőven elég a mókázáshoz.


-érdekes,nekem nem kell ho hozzá,hogy csinálja!
-száraz betonon is tudok vele mokázni.



érdekes, de én sem azt írtam, hogy csak ott lehet... én a könnyed mozdulatokra értettem. mert azért a beton/aszfalt csupaszon fog. mellesleg én nem kínoznám betonon, egyszer poros úton kipróbáltam (video) megy egyszer télen száraz hideg aszfalton. de csak hóban kíméletesen, azérta technikát ne kínozzuk



státusz KASZAMester

Törzsvendég

Elismertség: 10% (12 pont) | Hozzászólások: 111

Elküldve: 2010. november 07. vasárnap, 09:50


YELLOW írta:
Ferko320d írta: És mondjátok dsc és dtc nélkül milyen menni?.)Még nem probáltam


szerintem jó. de ha még nem próbáltad, akkor előbb valami nagy placcot keress. az a baj, hogy függőséget okoz.
én azt szeretem, hogy simán egy kézzel szépen lehet forgatni a kormányt, és finoman játszani a gázzal és kuplunggal, úgy, hogy szinte alig kell pörgetni a motort. persze csak is hóban. a Ladánál sokkal kapkodósabb, és eléggé pörgetni kell. nekem ez nagyon feelinges. olyan mint amikor hang nélkül nézel egy drift vb videót. kb bent sem hallasz semmit, csak érzed, ahogy csúszik. E46-nál ha csak simán kapcsolod ki (röviden nyomva), akkor még kb 23%-ig felügyel, ez is bőven elég a mókázáshoz.


-érdekes,nekem nem kell ho hozzá,hogy csinálja!
-száraz betonon is tudok vele mokázni.



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17560

Elküldve: 2010. november 07. vasárnap, 06:36


Ferko320d írta: És mondjátok dsc és dtc nélkül milyen menni?.)Még nem probáltam


szerintem jó. de ha még nem próbáltad, akkor előbb valami nagy placcot keress. az a baj, hogy függőséget okoz.
én azt szeretem, hogy simán egy kézzel szépen lehet forgatni a kormányt, és finoman játszani a gázzal és kuplunggal, úgy, hogy szinte alig kell pörgetni a motort. persze csak is hóban. a Ladánál sokkal kapkodósabb, és eléggé pörgetni kell. nekem ez nagyon feelinges. olyan mint amikor hang nélkül nézel egy drift vb videót. kb bent sem hallasz semmit, csak érzed, ahogy csúszik. E46-nál ha csak simán kapcsolod ki (röviden nyomva), akkor még kb 23%-ig felügyel, ez is bőven elég a mókázáshoz.



jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2010. november 06. szombat, 19:30


Próbáld ki, de nem olcsó az alkatrész az E90-hez!

Ferko320d írta: És mondjátok dsc és dtc nélkül milyen menni?.)Még nem probáltam




Ferko320d
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz Ferko320d

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 17

Elküldve: 2010. november 06. szombat, 18:45


És mondjátok dsc és dtc nélkül milyen menni?.)Még nem probáltam

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17560

Elküldve: 2008. november 03. hétfő, 07:17


nekem megvan kinyomtatva az E46 316 TOTALCAR-os tesztje... ott is felsorol OFF autókat, hogy annyi pénzért mit meg lehet venni, mint egy alap E46-ot, de kihangsújozza, hogy az E46-ban akkor is több minden van alapból... nekem ez azért vicces, mert olyan dolgokat is felsorol, amit más autónál nem, ugyanis egyértelmû, hogy az alap... bár tény, hogy ezért nem kell új autót venni, mert akkor az extrákat nem te fizeted hanem majd az elsõ tulaj