hil
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 318i
Évjárat: 2003

státusz hil

BMWfanatic

Elismertség: 9% (283 pont) | Hozzászólások: 3070

Elküldve: 2010. május 19. szerda, 17:16


YELLOW írta:

kikapcsolni úgy tudod még, hogy kiveszed a bisztijét.
ASC-nél csak a kipörgő kerekekt figyeli, és azokat fékezi.
DSC-nél a kipörgő kereken kívül, figyeli a kormányelfordulás szögét, a motorerőt/fordulatot, talám még az oldalirányú elmozdulást is (csúszás) és mind a négy kereket egyenként tudja fékezgetni.



biszti= bizti

davech
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz davech

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 227

Elküldve: 2010. május 19. szerda, 16:20


YELLOW írta:
DSC-nél a kipörgő kereken kívül, figyeli a kormányelfordulás szögét, a motorerőt/fordulatot, talám még az oldalirányú elmozdulást is (csúszás) és mind a négy kereket egyenként tudja fékezgetni.

ESP-t kevertem a DSC vel. Ezt az 5sec gombnyomást megnézem, történik e valami.
Amúgy Köszi az info-t!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17592

Elküldve: 2010. május 19. szerda, 09:47


davech írta: ESP topikot nem akartam nyitni úgyhogy ide írom:

"játszottam" valamelyik nap taknyos úton, hogy viselkedik a kocsi.
Elég keményen beavatkozik a vezetésbe, mondjuk ha kanyarban elindul a hátsója.
Pontosan hogy is működik ez a rendszer?
És ha nem tudom kikapcsolni manuálisan esp, akkor nem is lehet? (mint kíváncsiság kérdezem)


de miylen ESP? vagy ASC van vagy DSC vagy az újakban DTC.
úgy tudom, ha megnyomod az ASC vagy DSC gombot, akkor ugyan kikapcsol, de 27%-ban még elektronikai felügyelet alatt van az autó. ha DSC van, akkor hosszan nyomva, kb 5 sec után narancssárgán világít a kézifék visszajelző is, ilyenkor teljesen ki van kapcsolva a rendszer.

kikapcsolni úgy tudod még, hogy kiveszed a bisztijét.
ASC-nél csak a kipörgő kerekekt figyeli, és azokat fékezi.
DSC-nél a kipörgő kereken kívül, figyeli a kormányelfordulás szögét, a motorerőt/fordulatot, talám még az oldalirányú elmozdulást is (csúszás) és mind a négy kereket egyenként tudja fékezgetni.



davech
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz davech

Fórumlakó

Elismertség: 5% (12 pont) | Hozzászólások: 227

Elküldve: 2010. május 19. szerda, 09:04


ESP topikot nem akartam nyitni úgyhogy ide írom:

"játszottam" valamelyik nap taknyos úton, hogy viselkedik a kocsi.
Elég keményen beavatkozik a vezetésbe, mondjuk ha kanyarban elindul a hátsója.
Pontosan hogy is működik ez a rendszer?
És ha nem tudom kikapcsolni manuálisan esp, akkor nem is lehet? (mint kíváncsiság kérdezem)

Beluga
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2008

státusz Beluga

Fórumlakó

Elismertség: 1% (5 pont) | Hozzászólások: 265

Elküldve: 2009. december 24. csütörtök, 10:40


Most ,hogy voltak ezek a havas napok én is elmentem egy picit "csuszkálni" kipobálni az autót,meglepõ hogy E91 sokkal tobbet enged beavatokzás nélkül mint a E46 és amikor beavatozik a menetstabilizátor akkor is finomabban teszi. A lényeg az hogy nagyon élvezetes ilyen körülmények között autózni.
Szerintem teljesen bekapcsolt elektronikával szépen ellehet indulni havas emelkedõn ,nekem legalábbis sikerült....bár elég fura élmény hogy nyomod a gázpegált az autó meg szép lassan elinul

bocs ,ha hosszú voltam

Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2009. december 22. kedd, 22:57


tiburon írta: sziasztok!
nehany honapja van bmw-m es ez az elsö telünk együtt.a problemam a DSC-vel az hogy nagyon könnyen megcsuszik a hoban.ilyenkor sargan villog a müszerfalon,mint amikor ki van kapcsolva.uj teligumit vettem de mindig csuszkal föleg indulaskor,pedig ovatosan indulok vele.a kerdesem az hogy ez termeszetes es igy kell müködnie vagy valami gond van vele?

Ne aggódj, ez teljesen természetes, a DSC-nek így kell mûködnie!
Nekem még 4.-5.-ben is bevillan ilyenkor, ami száraz úton soha nem fordul elõ! -sajnos

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17592

Elküldve: 2009. december 22. kedd, 22:55


sokan panaszkodnak errõl, és az ellenkezõjét tapasztalom, nekem nagyon jól mükszik, most próbáltam is kikapcsolva (full), és bekapcsolva, de mindig el tudtam indulni vele, ógy, hogy a kerék nem pörgött ki, és nem jelzett a DSC, és ezt emelkedõn is kopottabb télivel... én áldom azt aki feltalálta

tiburon írta: sziasztok!
nehany honapja van bmw-m es ez az elsö telünk együtt.a problemam a DSC-vel az hogy nagyon könnyen megcsuszik a hoban.ilyenkor sargan villog a müszerfalon,mint amikor ki van kapcsolva.uj teligumit vettem de mindig csuszkal föleg indulaskor,pedig ovatosan indulok vele.a kerdesem az hogy ez termeszetes es igy kell müködnie vagy valami gond van vele?



Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2009. december 22. kedd, 22:54


A 18d ben nem asc van?
Mind1...amikor villog, akkor dolgozik. Ilyenkor nálami is folyamatosan

státusz tiburon

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 14

Elküldve: 2009. december 22. kedd, 22:48


sziasztok!
nehany honapja van bmw-m es ez az elsö telünk együtt.a problemam a DSC-vel az hogy nagyon könnyen megcsuszik a hoban.ilyenkor sargan villog a müszerfalon,mint amikor ki van kapcsolva.uj teligumit vettem de mindig csuszkal föleg indulaskor,pedig ovatosan indulok vele.a kerdesem az hogy ez termeszetes es igy kell müködnie vagy valami gond van vele?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2009. október 08. csütörtök, 13:49


köszi

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15600 pont) | Hozzászólások: 17592

Elküldve: 2009. október 08. csütörtök, 13:26


elvileg a szervízkönyvben, vagy a gépkönyvben, van egy oldal az elején, hogy milyen extrákkal lett kérve az autó, vagy éppen mit tartalmaz, és oda le van írva!

ember84 írta: És honnan tudhatom azt meg,hogy a kocsiba DSC II,vagy DSC III van?


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2009. október 08. csütörtök, 07:48


ember84 írta: És honnan tudhatom azt meg,hogy a kocsiba DSC II,vagy DSC III van?


Diagnosztikával biztos, a másik elképzelésem az, hogy megnézed a motortérben a vezérlõegységre mi van ráírva...

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz ember84

BMWfanatic

Elismertség: 3% (24 pont) | Hozzászólások: 627

Elküldve: 2009. október 07. szerda, 23:32


És honnan tudhatom azt meg,hogy a kocsiba DSC II,vagy DSC III van?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330d
Évjárat: 2006

státusz rad2

Törzsvendég

Elismertség: 5% (6 pont) | Hozzászólások: 111

Elküldve: 2009. július 16. csütörtök, 21:46


Akkor bocs, a tiedbe biztos opciós volt.

Modic-kal nem hinném, hogy meg lehet csinálni, de GT-vel vagy ISID-del biztos.

státusz alfatone

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 662

Elküldve: 2009. július 16. csütörtök, 21:32


Köszönöm a tippet, 28i-hez lehetett rendelni dscIII-at, már akkor is.

Ezt modic-al lehet megcsinálni?

:: BMWfanatics FÓRUM :: Tartalomjegyzék » Elektromos

DSC