kecsurobi írta:
kecsurobi írta:
BarG írta:
Az, hogy maga az EGR szelep jó-e, qrva könnyen ellenőrizhető. Kell egy fél méteres ?6?-os cső, amit ráhúzunk az EGR szelep vezérlésére, majd szájjal megszívjuk. Jó EGR szelep erre félig kinyit. Ezután lehet tovább keresgélni a dolgokat.
meg is nézem.amióta megcseréltem a két szabályzó szelepet mostmár mindig gyenge a kocsi hiába cseréltem vissza akkor is.néztem a turbó vetérlönél ott se mozdul semmit.lehet elektromoság baj is?
hát nem tudom menyire kell megszivni de meg se mozdul
m47D EGR szelepjét nem tudod szájjal megszívni annyira hogy megmozduljon,de ha lyukas lenne a membrán akkor könnyen tudnád akár szájjal is szívni.
nekem van egy péniszpumpára kísértetiesen hasonló kis kézi vákum szivattyúm azzal szoktam ezeket buzerálni.
a megtorpanással küzdök én is.
be szereltem egy nyomás mérő órát a könyökbe,és egy vákum mérőórát a vezérlő szelep és a
turbó membránja közé.
a tapasztalat az hogy akkor megy el egy kicsit a turbónyomás amikor a vákum a membránt egy kicsit ki mozdítja.
a vákum szelep jó.
áram nélkül nem szabad átengedjen.
áram alatt teljes vákum átengedés.
minden más állapotot a computer végez.
tehát ha egy picike vákumpt észlelek akkor azt a computer akarja.
hogy miért arra még nem jöttem rá de folyamatosan rajta vagyok az ügyön.
ma az agr vákum szelepjéig jutottam.
ez viszont áram nélkül is át enged (szar),nem volna szabad neki,tehát az agr szelep állandóan nyitva van. ez ugyancsak nem ok.
ha jut valaki valamire szívesen hallanék róla én is.
Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2013. július 10. szerda, 21:37