YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2009. augusztus 10. hétfő, 22:01


az a léyeg a márkaszervízbe, hogy úgy mej oda, mintha tutti velük akarád megcsináltatni, lássák leendõ ügyfél vagy, aztán ha kiadják az infót, megmondod, hogy majd telefonálsz mikor lenne jó... aztán szépen valaki megcsinálja negyed áron... szerintem akinek van ilyen carsoft-os vagy egyéb cucca, azzal be lehet állítani... úgy tudom mert ezt is mondták, hogy a szoftver felületen pipákkal kell kiválasztani mi hogy mûködjön....

státusz thunderstorm

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2009. augusztus 10. hétfő, 21:54


YELLOW írta: ha biztosra akarsz menni, akkor szervízben érdeklõdj, hogy meg lehet-e... nekem itt mondták, mivel korábban más is kérdezte, hogy be lehet állítani... az hogy nyomva kell tartani, csak biztonság növelés, mert ugye így meg várod, hogy felhúzza, míg más modelleknél pl opeleknél meg sem várod, hogy felmenjen az ablak fordulsz el...


persze, ertem en hogy biztonsagnoveles, de a legkenyelmesebb megiscsak az, ha miutan raadod a zarat felhuzza magatol az osszeset. azert bizok benne hogy valami programozassal csak meg lehet oldani.. holnap megkerdezem akkor a markaszervizben.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2009. augusztus 10. hétfő, 21:44


ha biztosra akarsz menni, akkor szervízben érdeklõdj, hogy meg lehet-e... nekem itt mondták, mivel korábban más is kérdezte, hogy be lehet állítani... az hogy nyomva kell tartani, csak biztonság növelés, mert ugye így meg várod, hogy felhúzza, míg más modelleknél pl opeleknél meg sem várod, hogy felmenjen az ablak fordulsz el...

thunderstorm írta:
YELLOW írta: ez egy komfort fukció, és be lehet állítani, de csak géppel szoftveresen, ano é is érdeklõdtem é azt a választ kaptam, hogy lehetséges, sõt záráskor az indexeket ki is kapcsolni, hogy ne villanjon, vagy éppen meddig égjen a belsõ világítás, stb...


tudsz esetleg egy helyet, vagy egy szemelyt ajanlani, aki ezt megtudja valositani? esetleg bmw markaszerviz?


Tiba
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2009

státusz Tiba

BMWfanatic

Elismertség: 2% (52 pont) | Hozzászólások: 1890

Elküldve: 2009. augusztus 10. hétfő, 21:36


Én is úgy tudom, hogy nem lehet ezt beállítani.

státusz thunderstorm

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2009. augusztus 10. hétfő, 21:15


YELLOW írta: ez egy komfort fukció, és be lehet állítani, de csak géppel szoftveresen, ano é is érdeklõdtem é azt a választ kaptam, hogy lehetséges, sõt záráskor az indexeket ki is kapcsolni, hogy ne villanjon, vagy éppen meddig égjen a belsõ világítás, stb...


tudsz esetleg egy helyet, vagy egy szemelyt ajanlani, aki ezt megtudja valositani? esetleg bmw markaszerviz?

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2009. augusztus 10. hétfő, 21:08


ez egy komfort fukció, és be lehet állítani, de csak géppel szoftveresen, ano é is érdeklõdtem é azt a választ kaptam, hogy lehetséges, sõt záráskor az indexeket ki is kapcsolni, hogy ne villanjon, vagy éppen meddig égjen a belsõ világítás, stb...

thunderstorm írta: elol-hatul villanyablak van az automban, es van egy ilyen funkcioja a kulcsnak hogy ha a lezarogombot hosszan nyomom, akkor par masodperc utan elkezdi felhuzni az osszes ablakot (kozben nyomva kell tartani). na most a kerdesem az, hogy szerintetek meg lehet-e tanitani az autonak, hogy lezaraskor magatol huzza fel az osszeset, ahogy lattam mar sok autoban is? (csodalkoztam is hogy ez nem tudja alapbol)


Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2009. augusztus 10. hétfő, 19:03


Sajnos ezt nem lehet beállítani, csak így folyamatosan nyomva húzza fel.


státusz thunderstorm

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2009. augusztus 10. hétfő, 16:23


elol-hatul villanyablak van az automban, es van egy ilyen funkcioja a kulcsnak hogy ha a lezarogombot hosszan nyomom, akkor par masodperc utan elkezdi felhuzni az osszes ablakot (kozben nyomva kell tartani). na most a kerdesem az, hogy szerintetek meg lehet-e tanitani az autonak, hogy lezaraskor magatol huzza fel az osszeset, ahogy lattam mar sok autoban is? (csodalkoztam is hogy ez nem tudja alapbol)

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2009. január 28. szerda, 11:56


Csum írta: mennyiért és hol sikerült hozzá jutnod?


Már csak a grundmodul felprogramozása van hátra.

Már gondoltam, hogy írok egy összesítõt, mi mennyibe van, de nem akartam elkapkodni, ezért nem fogtam eddig neki.

Nagyjából:

- két oldali ablakemelõ mechanika, motorral + az ajtókba való kábelköteg + a két hátsó kapcsoló ebayrõl (németo.): 43 000,-
- karosszériába való komplett kábelköteg/kábelek bontóból: 20 000,-
- központi kapcsolók és a körülötte lévõ burkolat ebayrõl (usa) : 7000,-
- két hátsó ajtókárpit, mert ne maradjon ott a lyuk és ne dugó legyen ott, hanem gyári eredeti kárpit hazai bontóból két oldalra: 20 000,-

Ez eddig: 90 000,-

Plusz még az emberi munkaerõ amivel befüzted, bekötegelted az eredeti kábeleket, az eredeti helyekre.

Ha sikerül a grundmodul projekt akkor csak párezer a programozás, ha nincs benne a hátsó ablakemelõk reléje, akkor ha megoldható relé beültetéssel kicsit több, ha nem akkor komplett grundmodul még pluszban 25 000,- tehát akkor max a plafon 115 000,-

Mivel mindenkinek más a fontos mérlegre lehet tenni ahogy én csináltam. Nekem fontos volt hogy csak gyári alkatrészek semmi kókányolás, ezért ennyi. De nekem megérte és örülök neki.

De lehet ez több is ha lehúzós bontóból származik a dolog.
Viszont lehet olcsóbb is, ha megegyezel egy olyan bontóssal ahol kompletten kiszedheted a cuccot minden sallangal.

(azt nem említettem, hogy az árat még emelni fogja a hátsó ajtóüveg sarkában a becsípõdésgátló érzékelõje)

Tehát elvileg több most, mint ha gyárilag rendelte volna bele a fószer, de nekem így is megérte, mert azt vallom amivel nem kell egyetérteni, hogy egy ilyen kategóriájú autóban szériának kellett volna lennie ennek.
Azt is bevallom hogy ezen az áron beszerzett alkatrészek drágák, mert ennyit nem érnek, de hát a piac farkastörvénye ez.

A bontósokról tisztelet a kivételnek annyit, hogy ha nem keresik az alkatrészt sok helyen a kukában köt ki. Ha véletlen betalál valaki a bontóba akkor meg aranyárban adja. Amúgy kidobná a kukába haszon nélkül.

Csum
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Csum

BMWfanatic

Elismertség: 1% (9 pont) | Hozzászólások: 576

Elküldve: 2009. január 28. szerda, 11:24


Urak!

Sikerült a hátsó ablakemelõ projekt, be is került az autóba.




mennyiért és hol sikerült hozzá jutnod?

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2009. január 23. péntek, 21:18


bmw320d4 írta: Igen, elõször is ki kell cserélni a grundmodult 4 ablakosra, aztán fel kell kódolni.( Ha bontott, akkor valószínüleg nem kell)


No látod erre nem gondoltam, mert az ETK szerint a grundmodulokban benne van minden, ezért nem is hoz az ETK több fajtát, csak egyet. Az eltérõ számok ujabb kiadások bizonyos évekhez. Sõt a WDS-sem adott más egységet.

Köszönöm azért !

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2009. január 23. péntek, 20:53


De lehet házilag. Rádugod a saját GT-det, és aktiválod

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2009. január 23. péntek, 20:53


Igen, elõször is ki kell cserélni a grundmodult 4 ablakosra, aztán fel kell kódolni.( Ha bontott, akkor valószínüleg nem kell)

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2009. január 23. péntek, 17:23


Urak!

Sikerült a hátsó ablakemelõ projekt, be is került az autóba.

Viszont meg sem nyikkan. Minden a helyén, mintha gyárilag került volna oda.

Aktíválni kellene a hátsó ablakemelõ részt a grundmoduban? Nem lehet ezt aktiválni házilag?

státusz kempelen

BMWfanatic

Elismertség: 25% (549 pont) | Hozzászólások: 2127

Elküldve: 2009. január 14. szerda, 18:31


Woockie írta:
kempelen írta: Ha nem lennék tolakodó megnéznéd nekem, hogy becsukott ajtónál a hátsó kapcsolóval is mûködik ez a funkció?

És esetleg azt, hogy világít-e a hátsó kapcsoló?

Mukodik, fel is, le is. Vilagitani nem vilagit.


Köszi Woockie!