b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2013. július 20. szombat, 16:50


anubisz írta:
tessék, ezek is szilentek, vagy rosszul olvasom? úgy mondod, mintha egy szilent 15 ezer lenne.

http://www.schmiedmann.hu/3_se...l8.htm#194

http://www.schmiedmann.hu/3_se...tm#1932997

tessék, már vehetsz is belőle egy kamionnal.

gondolom ezek biztos nem jók, vagy hamis gumiból vannak, esetleg Kínai kaucsukból,


Ezek a hátsó futómű alkatrészei

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. július 20. szombat, 16:41


jlaci74 írta:
anubisz írta:
K_Gergo írta:
jlaci74 írta: anubisz, K_Gergo - okos szó - érdekes hozzáállás... A sportrugó nem szedi szét a kocsit csak a poli.szilent... Kérdés, hogy minek a sportrugó-sportfutómű, pózolni kell vagy sportosabb-stabilabb viselkedést szeretnél? Ha utóbbi, akkor viszont ha gyenge láncszemet hagysz a rendszerben akkor oda az egész...
Ha kihasználod a sportosabb viselkedést akkor tudod mennyit fognak bírni a gumiszilentek ? Ugye tudod...

igény szerint. nem mondanám, hogy kihasználom, mert nem cibálom a kocsit folyvást, de ha kell/olyanom van, azért legyen mibe kapaszkodni, és ebben is vannak fokozatok. nekem "gyári" fétisem van, még ha tudom is, hogy sok szériahibája van az e46-nak - mégis úgy vagyok vele, hogy egy összetett rendszer, amiből a gyári kombináció egy kompromisszum/optimum, és nem gondolom magam okosabbnak azoknál, akik azt tervezték, tesztek százait elvégezték és kiértékelték. lehet persze vitatkozni a szempontokon (felhasználói igények <-> költségek), de a tények alapos ismerete nélkül csak hitvita. az eddigi tapasztalatom az, hogy a és b paramétert csak x, y, stb rovására tudom javítani és nem szánok rá elég időt/energiát/pénzt, hogy ezt lezongorázzam. az eibach rugók és a keményebb szilentek helyett gyári került be, lehet, hogy neked nem tetszene - nekem igen.
tehát nem, nem csak a poliszilent jelent nagyobb igénybevételt az általam elképzeltnél, de a kasznit érő terhelés mellett egy olyan egyensúly ideális része, ami nekem nem célom. az már inkább, hogy kényelmes/élhető legyen az sok 1000 km, amit megyek. Yellow el tud menni bringával munkába, én nem.


Nem tettem sehova poli szilenteket, leng,csill is gyárit vettem. A kicsit keményebb rugó nekem elég, érezhetően nagyon stabíl a kanyarokba, és nem dől a kasztni. Lebeszéltek akik értenek hozzá.Nem veretem szét a kasznit, a szaros ponthegesztéseket. Futóműről nem is beszélve. Nem véletlen hegesztik újra a sportkocsikat, ralikocsikat mielőtt versenyeznének vele, mert lehet még a kasznit is szétnyitná. Talán az első stabrúdhoz teszek, de még azt is átrágom. Én nem megyek bele csikorgatva a kanyarokba hogy megöljem a középső, és az első osztóműt, difit. Mert mondták ez a fajta még tartósabb, az ujjakba már cseréltek jó párat. Ki se merem mondani menyibe kerül.
Inkább cseréljek gyakrabban 3,5 ezer ft gyári szilenteket, mint 100 ezrekért futómű elemeket, meg foltozzam a szétrázott kasznit, főleg 30 szárul lerakott csatornafedél után, kátyúkat nem is mondom. Van amit nem tudsz kikerülni, már ha nem mész árokba 100 al, vagy a másik sávba a kamionnak.

szuper dolgok ezek Németbe ahol tükör sima az út, nem ide erre a trágyadombra, 2x megjárnám Pestet ,aztán üveg se maradna a kocsiba



K_Gergo - elfogadom a véleményedet, teljesen korrekt okfejtés. ( Ismerem ezt a " gyári fétis " dolgot, tudom, hogy nekik/neked nem lehet/nem érdemes mást eladni...)
Persze én ( és a szilentjeim ) akkor jövök a képbe, ha valaki hajlandó ezt a gyári kompromisszumos megoldást felrúgni, mert ő máshogy látja a dolgokat. Nem vagyunk egyformák, szerencsére ...

anubisz - továbbra is ezzel van problémám: " Lebeszéltek akik értenek hozzá. " ...
A versenyautós hasonlat nagyon rossz, ha kell kifejtem bővebben. ( versenyeztem és építettem versenyautót )
Persze nem akarlak meggyőzni, mint írtam elfogadom mindenki véleményét, csak legyenek mögötte érvek.
Vigyázz a diffidre meg az osztóművedre, a poli.szilenteket meg meghagyjuk azoknak akik nem így gondolkodnak...
Ja, és kérek egy elérhetőséget a 3,5 ft-os gyári szilentekre, persze a topic címében említett " Elsõ lengõkar hátsó szilent "-jére, mert vennék pár tucatot belőle ...


tessék, ezek is szilentek, vagy rosszul olvasom? úgy mondod, mintha egy szilent 15 ezer lenne.

http://www.schmiedmann.hu/3_se...l8.htm#194

http://www.schmiedmann.hu/3_se...tm#1932997

tessék, már vehetsz is belőle egy kamionnal.

gondolom ezek biztos nem jók, vagy hamis gumiból vannak, esetleg Kínai kaucsukból,

Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2013. július 20. szombat, 16:44

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. július 20. szombat, 16:07


anubisz írta:
K_Gergo írta:
jlaci74 írta: anubisz, K_Gergo - okos szó - érdekes hozzáállás... A sportrugó nem szedi szét a kocsit csak a poli.szilent... Kérdés, hogy minek a sportrugó-sportfutómű, pózolni kell vagy sportosabb-stabilabb viselkedést szeretnél? Ha utóbbi, akkor viszont ha gyenge láncszemet hagysz a rendszerben akkor oda az egész...
Ha kihasználod a sportosabb viselkedést akkor tudod mennyit fognak bírni a gumiszilentek ? Ugye tudod...

igény szerint. nem mondanám, hogy kihasználom, mert nem cibálom a kocsit folyvást, de ha kell/olyanom van, azért legyen mibe kapaszkodni, és ebben is vannak fokozatok. nekem "gyári" fétisem van, még ha tudom is, hogy sok szériahibája van az e46-nak - mégis úgy vagyok vele, hogy egy összetett rendszer, amiből a gyári kombináció egy kompromisszum/optimum, és nem gondolom magam okosabbnak azoknál, akik azt tervezték, tesztek százait elvégezték és kiértékelték. lehet persze vitatkozni a szempontokon (felhasználói igények <-> költségek), de a tények alapos ismerete nélkül csak hitvita. az eddigi tapasztalatom az, hogy a és b paramétert csak x, y, stb rovására tudom javítani és nem szánok rá elég időt/energiát/pénzt, hogy ezt lezongorázzam. az eibach rugók és a keményebb szilentek helyett gyári került be, lehet, hogy neked nem tetszene - nekem igen.
tehát nem, nem csak a poliszilent jelent nagyobb igénybevételt az általam elképzeltnél, de a kasznit érő terhelés mellett egy olyan egyensúly ideális része, ami nekem nem célom. az már inkább, hogy kényelmes/élhető legyen az sok 1000 km, amit megyek. Yellow el tud menni bringával munkába, én nem.


Nem tettem sehova poli szilenteket, leng,csill is gyárit vettem. A kicsit keményebb rugó nekem elég, érezhetően nagyon stabíl a kanyarokba, és nem dől a kasztni. Lebeszéltek akik értenek hozzá.Nem veretem szét a kasznit, a szaros ponthegesztéseket. Futóműről nem is beszélve. Nem véletlen hegesztik újra a sportkocsikat, ralikocsikat mielőtt versenyeznének vele, mert lehet még a kasznit is szétnyitná. Talán az első stabrúdhoz teszek, de még azt is átrágom. Én nem megyek bele csikorgatva a kanyarokba hogy megöljem a középső, és az első osztóműt, difit. Mert mondták ez a fajta még tartósabb, az ujjakba már cseréltek jó párat. Ki se merem mondani menyibe kerül.
Inkább cseréljek gyakrabban 3,5 ezer ft gyári szilenteket, mint 100 ezrekért futómű elemeket, meg foltozzam a szétrázott kasznit, főleg 30 szárul lerakott csatornafedél után, kátyúkat nem is mondom. Van amit nem tudsz kikerülni, már ha nem mész árokba 100 al, vagy a másik sávba a kamionnak.

szuper dolgok ezek Németbe ahol tükör sima az út, nem ide erre a trágyadombra, 2x megjárnám Pestet ,aztán üveg se maradna a kocsiba



K_Gergo - elfogadom a véleményedet, teljesen korrekt okfejtés. ( Ismerem ezt a " gyári fétis " dolgot, tudom, hogy nekik/neked nem lehet/nem érdemes mást eladni...)
Persze én ( és a szilentjeim ) akkor jövök a képbe, ha valaki hajlandó ezt a gyári kompromisszumos megoldást felrúgni, mert ő máshogy látja a dolgokat. Nem vagyunk egyformák, szerencsére ...

anubisz - továbbra is ezzel van problémám: " Lebeszéltek akik értenek hozzá. " ...
A versenyautós hasonlat nagyon rossz, ha kell kifejtem bővebben. ( versenyeztem és építettem versenyautót )
Persze nem akarlak meggyőzni, mint írtam elfogadom mindenki véleményét, csak legyenek mögötte érvek.
Vigyázz a diffidre meg az osztóművedre, a poli.szilenteket meg meghagyjuk azoknak akik nem így gondolkodnak...
Ja, és kérek egy elérhetőséget a 3,5 ft-os gyári szilentekre, persze a topic címében említett " Elsõ lengõkar hátsó szilent "-jére, mert vennék pár tucatot belőle ...

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. július 20. szombat, 11:10


b_imi írta:
Tehát a mérnöki munka, a gyári hangolás nem biztos, hogy mindig a legoptimálisabb, mert valljuk be őszintén, azért a szervizeknek is meg kell élni valamiből...



optimális az, pont erre optimális. direkt gyártanak így. hiába van itt a KIA 7 éves garanciával, ha a 7 év alatt oda kell vinned szervízbe a gari miatt, anniy idő alatt annyit legombolnak rólad, hogy ha valamit gariban kell cserélni, nem fogja őket földhöz vágni. addig viszont van munka. olyan 2000-es években kezdődött el, amikor oylan tervezőmérnököket kezdtek el alkalmazni, aki hajlandó volt úgy megtervezni valamit, hogy az a garit kibírja, majd tönkremenjen. mindegy mi, de valami. kondik, ellenállások. régen 20 évet kibírtak, most? jobb esetben 4 év. nem csak a kínai gyártás miatt, bár közre játszik. külföldinek nem számít, ha 2 évente LCD TV-t cserél, még javítatni sem fog, kitermeli az árát 2 év alatt bőven. a gyártók ezt jól tudják. a balkáni országok, mint lassan mi is, meg javíttatjuk, mert tudás nincs hozzá, újat nem tudunk venni. ki van ez találva.

már írtam ismerősnek FL előtti E46-ban a powerflex volt. gyári 15-ös kerék gyári gumimérettel, gyári futóművel, az szétpergett 2 év alatt, mármint a szilent. remélem ez többet bír és boldog leszek.

b_imi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz b_imi

BMWfanatic

Elismertség: 10% (63 pont) | Hozzászólások: 601

Elküldve: 2013. július 20. szombat, 10:22


K_Gergo írta:
jlaci74 írta: anubisz, K_Gergo - okos szó - érdekes hozzáállás... A sportrugó nem szedi szét a kocsit csak a poli.szilent... Kérdés, hogy minek a sportrugó-sportfutómű, pózolni kell vagy sportosabb-stabilabb viselkedést szeretnél? Ha utóbbi, akkor viszont ha gyenge láncszemet hagysz a rendszerben akkor oda az egész...
Ha kihasználod a sportosabb viselkedést akkor tudod mennyit fognak bírni a gumiszilentek ? Ugye tudod...

igény szerint. nem mondanám, hogy kihasználom, mert nem cibálom a kocsit folyvást, de ha kell/olyanom van, azért legyen mibe kapaszkodni, és ebben is vannak fokozatok. nekem "gyári" fétisem van, még ha tudom is, hogy sok szériahibája van az e46-nak - mégis úgy vagyok vele, hogy egy összetett rendszer, amiből a gyári kombináció egy kompromisszum/optimum, és nem gondolom magam okosabbnak azoknál, akik azt tervezték, tesztek százait elvégezték és kiértékelték. lehet persze vitatkozni a szempontokon (felhasználói igények <-> költségek), de a tények alapos ismerete nélkül csak hitvita. az eddigi tapasztalatom az, hogy a és b paramétert csak x, y, stb rovására tudom javítani és nem szánok rá elég időt/energiát/pénzt, hogy ezt lezongorázzam. az eibach rugók és a keményebb szilentek helyett gyári került be, lehet, hogy neked nem tetszene - nekem igen.
tehát nem, nem csak a poliszilent jelent nagyobb igénybevételt az általam elképzeltnél, de a kasznit érő terhelés mellett egy olyan egyensúly ideális része, ami nekem nem célom. az már inkább, hogy kényelmes/élhető legyen az sok 1000 km, amit megyek. Yellow el tud menni bringával munkába, én nem.


Azért az elgondolkodtató, hogy egy 10 milliós autóban a gyári szilentek 1 évet sem bírnak ki, és nem használok extrém méretű kerekeket, de még ültetve sincs!
Nálam a purszilentek több mint 3 éve bent vannak, és ez a probléma már a múlté. Pár hónapja levettem a sárvédőket, doblémezeket, és nem semmi elváltozás. A futómű többi alkatrésze is jól van
De ha már a tervezés szóba került, nem biztos, hogy beraktam volna egy ilyen gagyi pillangósort a dízelbe, vagy ilyen szíjtárcsát terveztem volna, nem is beszélve a kormányműről, vagy az ablakemelőről, és még sorolhatnám.
Tehát a mérnöki munka, a gyári hangolás nem biztos, hogy mindig a legoptimálisabb, mert valljuk be őszintén, azért a szervizeknek is meg kell élni valamiből...



YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. július 20. szombat, 09:13


igen 1,1 km-t kell tekernem a melóba, hamar megvan, ezért a garázst lusta vagyok kinyitni.
amúgy írtam én nem érzem keményebbnek egyáltalán. szerintem ez nem oszt nem szoroz. műszakis csávó is azt mondta sokkal keményebb lesz, stb. én nm érzem úgy. eltűnt egy fémes hang, ami akkor volt mikor a jobbos szilentem full ki volt szakadva, ezek nem voltak, hang mégis volt. ez megszűnt, olyan, mintha új autóban ülnék. lehet én veszem túl gyorsan a kanyarokat, de nekem így is, ültetve kemény rugóval is dől a kasztni egy picit, legalábbis belülről úgy érzem, kívülről meg nem szotam nézni
én is szeretem a yári dolgokat, de minek költsek dupla anniyt egy BMW logóért, mikor sok esetben fele annyiba kerül a gyári beszállító általi termék logo nélkül, vagy esetleg valami jobb.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. július 20. szombat, 01:23


K_Gergo írta:
jlaci74 írta: anubisz, K_Gergo - okos szó - érdekes hozzáállás... A sportrugó nem szedi szét a kocsit csak a poli.szilent... Kérdés, hogy minek a sportrugó-sportfutómű, pózolni kell vagy sportosabb-stabilabb viselkedést szeretnél? Ha utóbbi, akkor viszont ha gyenge láncszemet hagysz a rendszerben akkor oda az egész...
Ha kihasználod a sportosabb viselkedést akkor tudod mennyit fognak bírni a gumiszilentek ? Ugye tudod...

igény szerint. nem mondanám, hogy kihasználom, mert nem cibálom a kocsit folyvást, de ha kell/olyanom van, azért legyen mibe kapaszkodni, és ebben is vannak fokozatok. nekem "gyári" fétisem van, még ha tudom is, hogy sok szériahibája van az e46-nak - mégis úgy vagyok vele, hogy egy összetett rendszer, amiből a gyári kombináció egy kompromisszum/optimum, és nem gondolom magam okosabbnak azoknál, akik azt tervezték, tesztek százait elvégezték és kiértékelték. lehet persze vitatkozni a szempontokon (felhasználói igények <-> költségek), de a tények alapos ismerete nélkül csak hitvita. az eddigi tapasztalatom az, hogy a és b paramétert csak x, y, stb rovására tudom javítani és nem szánok rá elég időt/energiát/pénzt, hogy ezt lezongorázzam. az eibach rugók és a keményebb szilentek helyett gyári került be, lehet, hogy neked nem tetszene - nekem igen.
tehát nem, nem csak a poliszilent jelent nagyobb igénybevételt az általam elképzeltnél, de a kasznit érő terhelés mellett egy olyan egyensúly ideális része, ami nekem nem célom. az már inkább, hogy kényelmes/élhető legyen az sok 1000 km, amit megyek. Yellow el tud menni bringával munkába, én nem.


Nem tettem sehova poli szilenteket, leng,csill is gyárit vettem. A kicsit keményebb rugó nekem elég, érezhetően nagyon stabíl a kanyarokba, és nem dől a kasztni. Lebeszéltek akik értenek hozzá.Nem veretem szét a kasznit, a szaros ponthegesztéseket. Futóműről nem is beszélve. Nem véletlen hegesztik újra a sportkocsikat, ralikocsikat mielőtt versenyeznének vele, mert lehet még a kasznit is szétnyitná. Talán az első stabrúdhoz teszek, de még azt is átrágom. Én nem megyek bele csikorgatva a kanyarokba hogy megöljem a középső, és az első osztóműt, difit. Mert mondták ez a fajta még tartósabb, az ujjakba már cseréltek jó párat. Ki se merem mondani menyibe kerül.
Inkább cseréljek gyakrabban 3,5 ezer ft gyári szilenteket, mint 100 ezrekért futómű elemeket, meg foltozzam a szétrázott kasznit, főleg 30 szárul lerakott csatornafedél után, kátyúkat nem is mondom. Van amit nem tudsz kikerülni, már ha nem mész árokba 100 al, vagy a másik sávba a kamionnak.

szuper dolgok ezek Németbe ahol tükör sima az út, nem ide erre a trágyadombra, 2x megjárnám Pestet ,aztán üveg se maradna a kocsiba



Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2013. július 20. szombat, 01:26


K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2013. július 20. szombat, 00:23


jlaci74 írta: anubisz, K_Gergo - okos szó - érdekes hozzáállás... A sportrugó nem szedi szét a kocsit csak a poli.szilent... Kérdés, hogy minek a sportrugó-sportfutómű, pózolni kell vagy sportosabb-stabilabb viselkedést szeretnél? Ha utóbbi, akkor viszont ha gyenge láncszemet hagysz a rendszerben akkor oda az egész...
Ha kihasználod a sportosabb viselkedést akkor tudod mennyit fognak bírni a gumiszilentek ? Ugye tudod...

igény szerint. nem mondanám, hogy kihasználom, mert nem cibálom a kocsit folyvást, de ha kell/olyanom van, azért legyen mibe kapaszkodni, és ebben is vannak fokozatok. nekem "gyári" fétisem van, még ha tudom is, hogy sok szériahibája van az e46-nak - mégis úgy vagyok vele, hogy egy összetett rendszer, amiből a gyári kombináció egy kompromisszum/optimum, és nem gondolom magam okosabbnak azoknál, akik azt tervezték, tesztek százait elvégezték és kiértékelték. lehet persze vitatkozni a szempontokon (felhasználói igények <-> költségek), de a tények alapos ismerete nélkül csak hitvita. az eddigi tapasztalatom az, hogy a és b paramétert csak x, y, stb rovására tudom javítani és nem szánok rá elég időt/energiát/pénzt, hogy ezt lezongorázzam. az eibach rugók és a keményebb szilentek helyett gyári került be, lehet, hogy neked nem tetszene - nekem igen.
tehát nem, nem csak a poliszilent jelent nagyobb igénybevételt az általam elképzeltnél, de a kasznit érő terhelés mellett egy olyan egyensúly ideális része, ami nekem nem célom. az már inkább, hogy kényelmes/élhető legyen az sok 1000 km, amit megyek. Yellow el tud menni bringával munkába, én nem.

státusz Vendég

Újonc

Elismertség: 24750% (495 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. július 18. csütörtök, 14:06


YELLOW írta: egyébként amikor itt izéltem, hogy hány km-es aluházba menjen bele, akkor érdekes módon senki nem mondta, hogy he haver a gyárit vegyed, mert ez így megúgy. akkor mindenki azzal volt elfoglalva, hogy ilyen hülyeségen témázok. most mikor leírom, hogy be lett téve, akkor jön az okosság mindenkiből. csak jelzem, hogy kb pont az ilyenek miatt kérdeznek tőlem, ha itt nem válaszolok, mert mindenki akkor okos, mikor a delikvens már beszereltette a cuccot. én mondtam anno zoliikának is, hogy azt a gumit ne, megvette aztán igaz lett.

szóval szerintem senki ne foglalkozzon azzal, hogy éppen ki üzletét rontja el, de írja le a véleményét, úgysem azon múlik feltétlen az üzlet, de legalább a kérdező vagy érdeklődő felé jön némi információ.

amúgy nekem az ez előtti Febi Bilstein szilent 30ezret ment, amúgy alig bírták leszedni, de mégis lógott. már írtam korábban, hogy anno beszerelés után 150km-rel műszakin már azt mondták, hogy lóg. aztán 2 év múlva ugyanoda vittem, akkor nem mondták, majd újabb két év múlva mésik helyen direkt felhívtam a figyelmét, hogy tutti jó? aszonta jó. idén nem volt fasza, de én is éreztem.
egyenlőre ez a poliuretán jónak tűnik, nekem szimpi, kicsit attól félek egy erős fékezésnél, nem nyomja-e át az aluházon?


Nyugodtan taposd a féket, ugyanis olyan irányú erők nem hatnak rá ami hosszában ki tudná mozdítani a házból.

Az e46 poliuretán szilentel kapcsolatban még annyit , hogy a legtöbben akkor jelentkeznek érte amikor már több gyártmányt kipróbáltak és mind hamar tönkrement.
( A sajátomban az általam is elismert és legfőképp ajánlott Lemförder is pár hónapot bírt... )

anubisz, K_Gergo - okos szó - érdekes hozzáállás... A sportrugó nem szedi szét a kocsit csak a poli.szilent... Kérdés, hogy minek a sportrugó-sportfutómű, pózolni kell vagy sportosabb-stabilabb viselkedést szeretnél? Ha utóbbi, akkor viszont ha gyenge láncszemet hagysz a rendszerben akkor oda az egész...
Ha kihasználod a sportosabb viselkedést akkor tudod mennyit fognak bírni a gumiszilentek ? Ugye tudod...

dbtibi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 1998

státusz dbtibi

BMWfanatic

Elismertség: 5% (28 pont) | Hozzászólások: 474

Elküldve: 2013. július 18. csütörtök, 11:19


YELLOW írta: tegnap nekem is bekerültek (Mikiéknél nyíregyen) a jlaci féle poliuretán szilentek. remélem jó lesz, mármint tartósságra. fékezésre mindenképp jobb a dolog, olyan pontosabbnak érzem, ám egy bizonyos hang csak nem szűnt meg, lehet az toronycsapágy lesz, nem nyiszogásos, hanem ilyen kattanás szerű, de tompa, halk. az is lehet csak az üveg mentén hűzódó szart kéne bekenni valamivel, mert nyiszog az is, ki lehet száradva.
ma lehet elviszem megnézetem a műszakis csávóval a szilenteket mit mond rá, megmozgatva.


Az enyém is nemsoká érkezik jlaci-tól, ha sikerült egyeztetnem a szerelőmmel és belekerül a kocsiba, akkor leírom majd én is a tapasztalatokat.

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. július 18. csütörtök, 09:40


egyébként amikor itt izéltem, hogy hány km-es aluházba menjen bele, akkor érdekes módon senki nem mondta, hogy he haver a gyárit vegyed, mert ez így megúgy. akkor mindenki azzal volt elfoglalva, hogy ilyen hülyeségen témázok. most mikor leírom, hogy be lett téve, akkor jön az okosság mindenkiből. csak jelzem, hogy kb pont az ilyenek miatt kérdeznek tőlem, ha itt nem válaszolok, mert mindenki akkor okos, mikor a delikvens már beszereltette a cuccot. én mondtam anno zoliikának is, hogy azt a gumit ne, megvette aztán igaz lett.

szóval szerintem senki ne foglalkozzon azzal, hogy éppen ki üzletét rontja el, de írja le a véleményét, úgysem azon múlik feltétlen az üzlet, de legalább a kérdező vagy érdeklődő felé jön némi információ.

amúgy nekem az ez előtti Febi Bilstein szilent 30ezret ment, amúgy alig bírták leszedni, de mégis lógott. már írtam korábban, hogy anno beszerelés után 150km-rel műszakin már azt mondták, hogy lóg. aztán 2 év múlva ugyanoda vittem, akkor nem mondták, majd újabb két év múlva mésik helyen direkt felhívtam a figyelmét, hogy tutti jó? aszonta jó. idén nem volt fasza, de én is éreztem.
egyenlőre ez a poliuretán jónak tűnik, nekem szimpi, kicsit attól félek egy erős fékezésnél, nem nyomja-e át az aluházon?

K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2013. július 17. szerda, 18:31


anubisz írta: Hallgattam az okos szóra.

+1

K_Gergo
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2000

státusz K_Gergo

BMWfanatic

Elismertség: 6% (33 pont) | Hozzászólások: 476

Elküldve: 2013. július 17. szerda, 18:26


YELLOW írta: kalapálással nem jön ki az az acél persely, ami az alublokk és a gumi szilent között van

YELLOW írta: nekem a gyáriba 62ezer km van és azért az alu.... nem mindegy mit kapott mennyi km-en keresztül. ugye lehet amibe teszed az ment 100ezret is, vagy többet

egy kalapácsütés hány km?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. július 17. szerda, 15:25


anubisz írta:
YELLOW írta: tegnap nekem is bekerültek (Mikiéknél nyíregyen) a jlaci féle poliuretán szilentek. remélem jó lesz, mármint tartósságra. fékezésre mindenképp jobb a dolog, olyan pontosabbnak érzem, ám egy bizonyos hang csak nem szűnt meg, lehet az toronycsapágy lesz, nem nyiszogásos, hanem ilyen kattanás szerű, de tompa, halk. az is lehet csak az üveg mentén hűzódó szart kéne bekenni valamivel, mert nyiszog az is, ki lehet száradva.
ma lehet elviszem megnézetem a műszakis csávóval a szilenteket mit mond rá, megmozgatva.


Engem lebeszéltek róla, mondta ha a sportrugó után még azokat is berakom, szétszedi a kocsit, főleg egy 12 éves darabot. Hallgattam az okos szóra.Így is elég kemény lett, hát még úgy, már rettegek ha vasúti átjáró jön, azóta óvatosabban vezetek, főleg most ki lettek cserélve a difi, h.leng szilentek és a leng,csillapító


nekem nem tűnik keményebbnek, de nem koppan úgy, eddig kátyúba belemenve, volt egy olyan fura magsabb hang, mint amikor full ki volt szakadva a szilentem. most tök tompa, mint egy új autónál. de mondom nem érzem keménynek, meg ilyennek. kicsit mintha jobban billenne kanyarba, gondolom a forgó közép miatt...

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2013. július 17. szerda, 15:09


YELLOW írta: tegnap nekem is bekerültek (Mikiéknél nyíregyen) a jlaci féle poliuretán szilentek. remélem jó lesz, mármint tartósságra. fékezésre mindenképp jobb a dolog, olyan pontosabbnak érzem, ám egy bizonyos hang csak nem szűnt meg, lehet az toronycsapágy lesz, nem nyiszogásos, hanem ilyen kattanás szerű, de tompa, halk. az is lehet csak az üveg mentén hűzódó szart kéne bekenni valamivel, mert nyiszog az is, ki lehet száradva.
ma lehet elviszem megnézetem a műszakis csávóval a szilenteket mit mond rá, megmozgatva.


Engem lebeszéltek róla, mondta ha a sportrugó után még azokat is berakom, szétszedi a kocsit, főleg egy 12 éves darabot. Hallgattam az okos szóra.Így is elég kemény lett, hát még úgy, már rettegek ha vasúti átjáró jön, azóta óvatosabban vezetek, főleg most ki lettek cserélve a difi, h.leng szilentek és a leng,csillapító