Raven
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Raven

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 177

Elküldve: 2008. október 27. hétfő, 13:07


Zotyi30d írta: Raven !

Akkor majd én tõled szeretnék autót venni.Nagyon ritka az ilyen


Asszem nem is járnál rosszul

Raven
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Raven

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 177

Elküldve: 2008. október 27. hétfő, 13:06


Enkozpont74 írta: Sokmindenben egyetértek az alább leírtakkal.
De, akkor is biztos vagyok benne, hogy németországból sokkal jobb mûszaki állapotú autót lehet behozni. (4 év körülirõl beszélek).
Eddig amit magyar kereskedõnél néztem, annak nagy része törött volt és az órája piszkált!
Amikor a gépet elvittem, mert volt a tetején egy kis horpadás és megcsináltattam, bent állt a mûhelyben egy 5-ös. Én még így rommá vert autót nem láttam (jégvert).
Szépen kipofozzák és "sérülésmentesen" eladják, persze 85ezer km-el!
Mégegyszer!!! TISZTELET A NORMÁLIS KERESKEDÕKNEK!


A magyar kereskedések 90% a a német "jó mûszaki állapotú" autókkal van tele... Az órája meg szinte mind1iknek piszkált... Sajnos a szalonok is rászoktak már erre és a 10-20e km t ment tesztautókat simán visszaírják 0-ra. Nemcsak nálunk külföldön is...
Egyébként tényleg lehet jót venni kint csak senki nem hozza be mert az ott is drága. Nem hülyék a németek se a jónak meg is kérik az árát.

státusz Enkozpont74

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 782

Elküldve: 2008. október 27. hétfő, 12:02


Woockie írta:
Enkozpont74 írta: Amikor a gépet elvittem, mert volt a tetején egy kis horpadás és megcsináltattam, bent állt a mûhelyben egy 5-ös. Én még így rommá vert autót nem láttam (jégvert).
Szépen kipofozzák és "sérülésmentesen" eladják, persze 85ezer km-el!
Mégegyszer!!! TISZTELET A NORMÁLIS KERESKEDÕKNEK!

A kutyat nem erdekli, hogy a jeg hogy verte el. Az "csak" feluleti serulest okoz, semmi szerkezeti vagy elektromos problema, ha rendesen megcsinaljak. Na jo, a teto csereje macerasan hangzik azert, en nem merek hozzanyulni, pedig szeretnek napfenytetot. :-/ Amig csak feluleti serulesek vannak, en is serulesmentesnek tekintem az autot.


Csakhogy a pl. a tetõt nem cserélik, hanem a millió horpadást ezzel a horpadásjavító technológiával csinálják meg.
De van olyan ami rommá tört úgy hozzák be

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Woockie

BMWfanatic

Elismertség: 5% (61 pont) | Hozzászólások: 1103

Elküldve: 2008. október 27. hétfő, 11:44


Enkozpont74 írta: Amikor a gépet elvittem, mert volt a tetején egy kis horpadás és megcsináltattam, bent állt a mûhelyben egy 5-ös. Én még így rommá vert autót nem láttam (jégvert).
Szépen kipofozzák és "sérülésmentesen" eladják, persze 85ezer km-el!
Mégegyszer!!! TISZTELET A NORMÁLIS KERESKEDÕKNEK!

A kutyat nem erdekli, hogy a jeg hogy verte el. Az "csak" feluleti serulest okoz, semmi szerkezeti vagy elektromos problema, ha rendesen megcsinaljak. Na jo, a teto csereje macerasan hangzik azert, en nem merek hozzanyulni, pedig szeretnek napfenytetot. :-/ Amig csak feluleti serulesek vannak, en is serulesmentesnek tekintem az autot.

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2008. október 27. hétfő, 09:16


Enkozpont74 írta:
Szépen kipofozzák és "sérülésmentesen" eladják, persze 85ezer km-el!
Mégegyszer!!!


Mit várunk egy olyan országban, ahol illegális sajtkészítõ üzemeket fülelnek le, és ahol a legnagyobb üzletláncok átcimkézik a kaják lejárati idejét?! A durva az, hogy a kocsiknál ráadásul nem csak egy kiadós fosást/hányást kockáztatnak a kereskedõk...

státusz Enkozpont74

BMWfanatic

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 782

Elküldve: 2008. október 27. hétfő, 08:11


Sokmindenben egyetértek az alább leírtakkal.
De, akkor is biztos vagyok benne, hogy németországból sokkal jobb mûszaki állapotú autót lehet behozni. (4 év körülirõl beszélek).
Eddig amit magyar kereskedõnél néztem, annak nagy része törött volt és az órája piszkált!
Amikor a gépet elvittem, mert volt a tetején egy kis horpadás és megcsináltattam, bent állt a mûhelyben egy 5-ös. Én még így rommá vert autót nem láttam (jégvert).
Szépen kipofozzák és "sérülésmentesen" eladják, persze 85ezer km-el!
Mégegyszer!!! TISZTELET A NORMÁLIS KERESKEDÕKNEK!

InsectKiller
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 330Ci
Évjárat: 2001

státusz InsectKiller

BMWfanatic

Elismertség: 8% (127 pont) | Hozzászólások: 1505

Elküldve: 2008. október 24. péntek, 19:28


Ha már átment kicsit a szervízrõl a megbízhatóságra akkor ehhez szívesen hozzászólnék.
Nem tudom, h ismeritek-e a SIG autót?! Ha nem akkor itt a link: www.sigauto.hu
Csak meg kell nézni, hogy milyen autókat árulnak. Ferrari, Aston Martin, Lamborghini, BMW, Mercedes, Audi meg a nem occsó fajták. Persze a kivétel erõsíti a szabályt....
Az én Bimmerem is innen származik. Annyira megbízhatóak, hogy a hátsó gumit azért cserélték ki mert nem ment át a mûszakin és kapott 1 8éves abroncsot. Aztán ahogy elindultunk vele haza, az autópályán a legnagyobb viharban, kifogyott a kocsiból az olaj. Úgy hoztak utánunk...Azóta motorikusan már szinte minden ki van cserélve, 1 másik kocsi ára rá van költve de még mindig nem tudjuk, h miért áll le 1 autómataváltós kocsi.
Rhantos kolléga szerint ez már X-akták filmbe illõ történet. Ilyen kocsit még az életbe nem látott. Egész szervízcsoport sem tudta megmondani, h mi is lehet a baja. Sem a BMW MÁRKASZERVÍZBEN se magánszerelõ se Rhantos kolléga, se senki. Csak a találgatás megy...
Ennyire lehet bízni a magyar eladott autókban.
Persze a magánszemélytõl vásároltak az megint más, mert az embertõl függ de ekkorát csalódni egy volumenû cégbe... Siralmas...
Remélem mindenki csak okul ebbõl a sztoriból mert nem akartam senkit fikázni csak leírtam! Amúgy én megszerettem a kocsit, de még ennyi bajt én még nem értem...


státusz Oldboy

Törzsvendég

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 166

Elküldve: 2008. október 24. péntek, 14:31


Akkor folytatom a ritka emberek sorozatát : Az 540-et csont új fék tárcsákkal+pofák vettem, eladás elött lett cserélve, a vétel után semmi "új sumák" dolog nem derült ki.

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2008. október 24. péntek, 13:43


Zotyi30d írta: Raven !

Akkor majd én tõled szeretnék autót venni.Nagyon ritka az ilyen


Tényleg elég ritka, és nekem sikerült egy ilyen embertõl vennem a kocsim! Tudom, mert ismerõsnél szervizelt, és mindent megkérdeztem amit mondott, nem lódított semmiben... Még pluszban mikor megvettem, a bal elsõ ablakemelõt kicseréltette, mert kattogott! Tényleg! Ha ilyen emberekkel töltenénk meg a piacot..

Zotyi35d
autója adatai
Széria: 5
Típus: E61
Kivitel: Touring
Modell: 535d
Évjárat: 2006

státusz Zotyi35d

BMWfanatic

Elismertség: 0% (8 pont) | Hozzászólások: 913

Elküldve: 2008. október 24. péntek, 12:32


Raven !

Akkor majd én tõled szeretnék autót venni.Nagyon ritka az ilyen

Raven
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz Raven

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 177

Elküldve: 2008. október 24. péntek, 02:08


Enkozpont74 írta:

Mondj egy olyan magyar tulajt, aki nagyszervízt csináltat az autóján az eladás elõtt...



Ebben nincs teljesen igazad....vannak ilyen tulajok igaz a nagy többség nem ilyen, de én eddig csak hibátlan mûszaki állapotú autót adtam el...
Mindent kicseréltünk, megjavítottunk eladás elõtt hogy az új tulajnak ne legyen gondja vele...

státusz collins

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 445

Elküldve: 2008. október 23. csütörtök, 23:21


na akkor csak hogy ne az íróasztal mögül beszéljünk.

Szemy azt írja le, ahogy a valóságban kinéz a kép.
ha valaki azt írja, hogy mondjuk a wallisnál jól keres egy szerelõ -papíron!!!!!!- akkor az írjon egy privit, és megírom neki mennyit is! az h mennyi jön mellé? azt hadd ne adjuk már hozzá...

az utopisztikus meséket, miszerint tízezer ájrós kocsikra a németek hármat költenek a nyugodt lelkiismeretük miatt hagyjuk meg andersennek.

Robinson
autója adatai
Széria: 5
Típus: E60
Kivitel: Sedan
Modell: 530d
Évjárat: 2005

státusz Robinson

BMWfanatic

Elismertség: 20% (662 pont) | Hozzászólások: 3229

Elküldve: 2008. október 23. csütörtök, 22:35


BarG írta: Ezen szervizek nagy többségében minimálbéres szerelõk tekergetik a csavarokat, szerencsés esetben zsebbe kapnak még néhány tízezrest, ha jobban megy a bolt. Ha netalán lelkesedéssel is indult neki a szakmájának valamikor régen, az ilyesmi komolyan rombol. Erre értem én az anyagiak szerepét. (a tulaj meg lehet milliárdos, nem õ szerel).


Azért ez így eléggé sarkított, eltúlzott vélemény. Van szerelõ ismerõsöm, és nem keres szarul... (igaz, Õ a nissan-nál, de nem hiszem, hogy ez számít)

BarG

státusz BarG

BMWfanatic

Elismertség: 6% (89 pont) | Hozzászólások: 1287

Elküldve: 2008. október 23. csütörtök, 19:33


ducati113 írta:
BarG írta: Tisztelt Márkatársak!

Sajnálattal kell közölnöm, hogy a szervizek pont ugyanolyanok, mint az ügyfeleik, gyönyörûen tükröt tartanak elénk. Ott is ugyanolyan magyar emberek dolgoznak, mint az országban mindenhol, mitõl mûködnének másképp? A másképp mûködéshez általában nagyobb anyagi fedezet kell, ami sokszor nincs meg.
Ismeritek a mondást: az olcsó dolgok nem jók, a jó dolgok nem olcsók.
üdv


Ha van pénzem ától nem leszek jobb valamiben!
Semmi köze az anyagi fedezethez.Hiába tanul valaki autószerelõnek, ha nemérdekli az egész, mindegy,hogy milyen fedezetet kap.Megvan a papírja és kész, már mehet is szerelõnek bármelyik márkaszervizbe.És sajnos a mai fiatalokon ez igencsak látszik.
Kikerülnek az életbe és olyanok mint a tök.
Pl:Kér egy menetfúró készletet,elviszi a harmadik vágást mert a másik kettõ már elkopott.
Na szóval ha valakiben nincs affinitás a dolgok fele, akkor az halót dolog.
Na és a menetfúrástól még milyen messzi van egy chip tuning eprom írás.
Ja és mihez kellene a pénz?
" a szervizek pont ugyanolyanok, mint az ügyfeleik"
Ebben igazat adok,már aki odaviszi az autóját.




Ezen szervizek nagy többségében minimálbéres szerelõk tekergetik a csavarokat, szerencsés esetben zsebbe kapnak még néhány tízezrest, ha jobban megy a bolt. Ha netalán lelkesedéssel is indult neki a szakmájának valamikor régen, az ilyesmi komolyan rombol. Erre értem én az anyagiak szerepét. (a tulaj meg lehet milliárdos, nem õ szerel).

státusz ducati113

Fórumlakó

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 208

Elküldve: 2008. október 23. csütörtök, 16:56


BarG írta: Tisztelt Márkatársak!

Sajnálattal kell közölnöm, hogy a szervizek pont ugyanolyanok, mint az ügyfeleik, gyönyörûen tükröt tartanak elénk. Ott is ugyanolyan magyar emberek dolgoznak, mint az országban mindenhol, mitõl mûködnének másképp? A másképp mûködéshez általában nagyobb anyagi fedezet kell, ami sokszor nincs meg.
Ismeritek a mondást: az olcsó dolgok nem jók, a jó dolgok nem olcsók.
üdv


Ha van pénzem ától nem leszek jobb valamiben!
Semmi köze az anyagi fedezethez.Hiába tanul valaki autószerelõnek, ha nemérdekli az egész, mindegy,hogy milyen fedezetet kap.Megvan a papírja és kész, már mehet is szerelõnek bármelyik márkaszervizbe.És sajnos a mai fiatalokon ez igencsak látszik.
Kikerülnek az életbe és olyanok mint a tök.
Pl:Kér egy menetfúró készletet,elviszi a harmadik vágást mert a másik kettõ már elkopott.
Na szóval ha valakiben nincs affinitás a dolgok fele, akkor az halót dolog.
Na és a menetfúrástól még milyen messzi van egy chip tuning eprom írás.
Ja és mihez kellene a pénz?
" a szervizek pont ugyanolyanok, mint az ügyfeleik"
Ebben igazat adok,már aki odaviszi az autóját.