autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. december 23. hétfő, 19:04


ZoleeSRB írta:
Darius írta:
Pocses írta:
MattM325 írta:
YELLOW írta:
dio írta:
Neo954 írta:
YELLOW írta:
dio írta: Helllo
2013 decembere... BMW E46 M3 vásárlás előtti bevizsgáltatás... Rack Autó Budaörs...
Vélemény: ilyen csuda autót még sosem láttak, semmi hiba.
A vásárlás megtörtént, egyébként az autó teljesen tip-top, újszerű, a gazda fanatikusan vigyázott rá és karbantartotta. Egyetlen szépséghiba, ami csak nekem hülyének most tűnt fel: xenon lámpa, viszont sehol a lámpamosó, és van magasságállító. Én abban a hitben voltam, hogy minden M3 alapból csak xenonnal jött ki.
A Rack autós 2 ÓRÁS bevizsgálás mindössze CSAK 27.000 HUF-ba került, kaptam is egy papírt, hogy minden fasza. Persze ebbe az árba már egy nyavalyás felszereltséglista nem fért bele, a maga 3 db A4-es lapjával, illetve amin röhögtem, hogy a hűtőfolyadékhoz a checklistán a barom beikszelte, hogy utántöltés szükséges, nehogy már öntsenek bele 2 dl-t, mivel max kb. annyi kellett volna.
Na hát most felhívtam az úriembert, aki intézte a dolgot, hogy hogy is van ez: fizettem 27 e forintot és hogy nem tűnt fel, hogy utólagos xenon van a kocsiban? Amúgy is megvettem volna a kocsit, de legalább akkor alkudok belőle. Az emberke szerint az a fontos hogy a lámpa világít, működik. Amikor pedig feltettem azt a kérdést, hogy mit mondok majd ha a rendőr megállít és beleköt, illetve majd ezért szarakodhatok a műszakival is, mivel köztudott, hogy mostanában erre harapnak. Erre az volt a válasz, hogy szerinte ez nem probléma, illetve beszéljek az eladóval, ő nem tud mit tenni. Aztán kevésbé baráti hangon megköszöntem neki a segítséget, és most szeretném őket reklámozni. Eddig is gyűlöltem a lehúzós szervizeket, nem változott a véleményem. Fel kellene nyomni őket a fogyasztóvédelemnél... Hiszen azzal hogy ő kiad egy állapotlapot a kocsiról, szerintem vállalnia kell érte a felelősséget.
Amúgy máshol megkérdeztem, mindössze csak 118 e forintba kerül egy lámpamosós cucc beszerelése utólag...


szerintem meg kabbe, amijé M3-od van




Itt ha beütöd a VIN kódot ad felszereltség listát amit pdf-ben le tudsz menteni.

bmw archiv


Köszi, de már lekérdeztem a másik szervízben...


nem mindenhol menő a xenon, sok helyen direkt nem kérik.


Rack autó Budaörsről én is csak rosszakat hallottam másoktólis, múltkor software frissítést csináltattam volna, ugyan így 27e-t mondtak, és hogy csak akkor csinálják ha valami baj van az autóval egyébként nem, és nem vállalnak érte felelősséget ha nem sikerül. Kérdezem tőlük, hogy nem az a legjobb az autónak, ha mindig a legújabb firmware van rajta, a bmw.hu-n is ez áll... -Jaa ez más, ez tönkremehet mert smg-s, de megcsináljuk ha vállalja a felelősséget... Erre bepöccentem, mondom és akkor az olajcserékre, hogy vállaltok felelősséget, mikor berakjátok a sarokba az autót ameddig az ügyfél várakozik és 1-2 óra múlva megkapja, azt nem történt vele semmi? Annyira nem akadtak ki.


Az olajat azért leszokták cserélni mindenhol, mert ugye az látszik. a többit meg viszik haza a szerelők maszekban eladják.
Vőm anno dolgozott az egyik győri opel márkakereskedés szervízében, mint autómosó. Na ott oktatták a "szerelők" mit hogyan merre...
A másik szervizben szintén opel, ott meg anyósomnak a kis corsa ótójánál felszámolták a kulcsban az elemcserét a gond csak az, hogy még központi zár sincs benne!



Rack auto Budaörs egy rakás fos....Tavaly néztem egy 320d-t egy haverom ismerősé-é volt a kocsi,aki végig NT autonal szervizelte a kocsit.Na mondtam neki érdekel a kocsi találkozzunk a TF-nél az OMW kúton,egyeztetek időpontot a Rack autoba és ha azt mondják jó a kocsi akkor megveszem. Aznap elismentünk Rack autoba időpont reggel 10.Belépek elmondom miért jöttünk,mondták tudnak róla üljünk le,kis türelem és vihetjük be az autót.10:47kor odamentem a pultnál ülő kislányhoz hogy mostmár kicsit kezdek ideges lenni mikor 10re kértem időpontot...és lassan 11 van.Azt mondja megkérdezi.Visszajön még 15 perc és vihetjük a kocsit.Mondom oké.11:35kor odamentem és kérdeztem h mizu?Erre ő megkérdezi.Kijön h 12kor betudom vinni a kocsit.Na ekkor mondtam neki hivja az üzletvezetőt,és a szervízvezetőt,ekkor 11:47.Elmondtam nekik hogy 27ezerért nem ezt várnám el és hogy 09:51 óta itt várunk hogy megnézzék a kocsit ami 10re van bejelentve.Erre hogy igy meg ugy sajnálják.Mondanom sem kell a 2 óra alatt se egy pohár vizet se egy kávét nem kaptam...Sőt az Üzletvezető még azt sem ajánlotta fel h ingyen megcsinálják az átvizsgálást.Hanem egy másnap reggel 10es időpontot ajánlott.Na mondanom sem kell panaszkönyv beírás után gyorsan távoztunk....faszfejek....


Sosem fogom megérteni,hogy valaki miért viszi az autóját márkaszervízbe....


Amíg volt gari a vason addig ugye azért vittem, arról nem beszélve jó pár évvel ezelőtt bemehettem még és láttam a szerviz menetét. Többé nem veszek szalon vasat így már nem érint ez a rész...


ZoleeSRB
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz ZoleeSRB

Fórumlakó

Elismertség: 14% (32 pont) | Hozzászólások: 220

Elküldve: 2013. december 23. hétfő, 18:09


Darius írta:
Pocses írta:
MattM325 írta:
YELLOW írta:
dio írta:
Neo954 írta:
YELLOW írta:
dio írta: Helllo
2013 decembere... BMW E46 M3 vásárlás előtti bevizsgáltatás... Rack Autó Budaörs...
Vélemény: ilyen csuda autót még sosem láttak, semmi hiba.
A vásárlás megtörtént, egyébként az autó teljesen tip-top, újszerű, a gazda fanatikusan vigyázott rá és karbantartotta. Egyetlen szépséghiba, ami csak nekem hülyének most tűnt fel: xenon lámpa, viszont sehol a lámpamosó, és van magasságállító. Én abban a hitben voltam, hogy minden M3 alapból csak xenonnal jött ki.
A Rack autós 2 ÓRÁS bevizsgálás mindössze CSAK 27.000 HUF-ba került, kaptam is egy papírt, hogy minden fasza. Persze ebbe az árba már egy nyavalyás felszereltséglista nem fért bele, a maga 3 db A4-es lapjával, illetve amin röhögtem, hogy a hűtőfolyadékhoz a checklistán a barom beikszelte, hogy utántöltés szükséges, nehogy már öntsenek bele 2 dl-t, mivel max kb. annyi kellett volna.
Na hát most felhívtam az úriembert, aki intézte a dolgot, hogy hogy is van ez: fizettem 27 e forintot és hogy nem tűnt fel, hogy utólagos xenon van a kocsiban? Amúgy is megvettem volna a kocsit, de legalább akkor alkudok belőle. Az emberke szerint az a fontos hogy a lámpa világít, működik. Amikor pedig feltettem azt a kérdést, hogy mit mondok majd ha a rendőr megállít és beleköt, illetve majd ezért szarakodhatok a műszakival is, mivel köztudott, hogy mostanában erre harapnak. Erre az volt a válasz, hogy szerinte ez nem probléma, illetve beszéljek az eladóval, ő nem tud mit tenni. Aztán kevésbé baráti hangon megköszöntem neki a segítséget, és most szeretném őket reklámozni. Eddig is gyűlöltem a lehúzós szervizeket, nem változott a véleményem. Fel kellene nyomni őket a fogyasztóvédelemnél... Hiszen azzal hogy ő kiad egy állapotlapot a kocsiról, szerintem vállalnia kell érte a felelősséget.
Amúgy máshol megkérdeztem, mindössze csak 118 e forintba kerül egy lámpamosós cucc beszerelése utólag...


szerintem meg kabbe, amijé M3-od van




Itt ha beütöd a VIN kódot ad felszereltség listát amit pdf-ben le tudsz menteni.

bmw archiv


Köszi, de már lekérdeztem a másik szervízben...


nem mindenhol menő a xenon, sok helyen direkt nem kérik.


Rack autó Budaörsről én is csak rosszakat hallottam másoktólis, múltkor software frissítést csináltattam volna, ugyan így 27e-t mondtak, és hogy csak akkor csinálják ha valami baj van az autóval egyébként nem, és nem vállalnak érte felelősséget ha nem sikerül. Kérdezem tőlük, hogy nem az a legjobb az autónak, ha mindig a legújabb firmware van rajta, a bmw.hu-n is ez áll... -Jaa ez más, ez tönkremehet mert smg-s, de megcsináljuk ha vállalja a felelősséget... Erre bepöccentem, mondom és akkor az olajcserékre, hogy vállaltok felelősséget, mikor berakjátok a sarokba az autót ameddig az ügyfél várakozik és 1-2 óra múlva megkapja, azt nem történt vele semmi? Annyira nem akadtak ki.


Az olajat azért leszokták cserélni mindenhol, mert ugye az látszik. a többit meg viszik haza a szerelők maszekban eladják.
Vőm anno dolgozott az egyik győri opel márkakereskedés szervízében, mint autómosó. Na ott oktatták a "szerelők" mit hogyan merre...
A másik szervizben szintén opel, ott meg anyósomnak a kis corsa ótójánál felszámolták a kulcsban az elemcserét a gond csak az, hogy még központi zár sincs benne!



Rack auto Budaörs egy rakás fos....Tavaly néztem egy 320d-t egy haverom ismerősé-é volt a kocsi,aki végig NT autonal szervizelte a kocsit.Na mondtam neki érdekel a kocsi találkozzunk a TF-nél az OMW kúton,egyeztetek időpontot a Rack autoba és ha azt mondják jó a kocsi akkor megveszem. Aznap elismentünk Rack autoba időpont reggel 10.Belépek elmondom miért jöttünk,mondták tudnak róla üljünk le,kis türelem és vihetjük be az autót.10:47kor odamentem a pultnál ülő kislányhoz hogy mostmár kicsit kezdek ideges lenni mikor 10re kértem időpontot...és lassan 11 van.Azt mondja megkérdezi.Visszajön még 15 perc és vihetjük a kocsit.Mondom oké.11:35kor odamentem és kérdeztem h mizu?Erre ő megkérdezi.Kijön h 12kor betudom vinni a kocsit.Na ekkor mondtam neki hivja az üzletvezetőt,és a szervízvezetőt,ekkor 11:47.Elmondtam nekik hogy 27ezerért nem ezt várnám el és hogy 09:51 óta itt várunk hogy megnézzék a kocsit ami 10re van bejelentve.Erre hogy igy meg ugy sajnálják.Mondanom sem kell a 2 óra alatt se egy pohár vizet se egy kávét nem kaptam...Sőt az Üzletvezető még azt sem ajánlotta fel h ingyen megcsinálják az átvizsgálást.Hanem egy másnap reggel 10es időpontot ajánlott.Na mondanom sem kell panaszkönyv beírás után gyorsan távoztunk....faszfejek....


Sosem fogom megérteni,hogy valaki miért viszi az autóját márkaszervízbe....


Darius
autója adatai
Széria: 5
Típus: E39
Kivitel: Sedan
Modell: 525tds
Évjárat: 1999

státusz Darius

Újonc

Elismertség: 18% (17 pont) | Hozzászólások: 93

Elküldve: 2013. december 23. hétfő, 16:59


Pocses írta:
MattM325 írta:
YELLOW írta:
dio írta:
Neo954 írta:
YELLOW írta:
dio írta: Helllo
2013 decembere... BMW E46 M3 vásárlás előtti bevizsgáltatás... Rack Autó Budaörs...
Vélemény: ilyen csuda autót még sosem láttak, semmi hiba.
A vásárlás megtörtént, egyébként az autó teljesen tip-top, újszerű, a gazda fanatikusan vigyázott rá és karbantartotta. Egyetlen szépséghiba, ami csak nekem hülyének most tűnt fel: xenon lámpa, viszont sehol a lámpamosó, és van magasságállító. Én abban a hitben voltam, hogy minden M3 alapból csak xenonnal jött ki.
A Rack autós 2 ÓRÁS bevizsgálás mindössze CSAK 27.000 HUF-ba került, kaptam is egy papírt, hogy minden fasza. Persze ebbe az árba már egy nyavalyás felszereltséglista nem fért bele, a maga 3 db A4-es lapjával, illetve amin röhögtem, hogy a hűtőfolyadékhoz a checklistán a barom beikszelte, hogy utántöltés szükséges, nehogy már öntsenek bele 2 dl-t, mivel max kb. annyi kellett volna.
Na hát most felhívtam az úriembert, aki intézte a dolgot, hogy hogy is van ez: fizettem 27 e forintot és hogy nem tűnt fel, hogy utólagos xenon van a kocsiban? Amúgy is megvettem volna a kocsit, de legalább akkor alkudok belőle. Az emberke szerint az a fontos hogy a lámpa világít, működik. Amikor pedig feltettem azt a kérdést, hogy mit mondok majd ha a rendőr megállít és beleköt, illetve majd ezért szarakodhatok a műszakival is, mivel köztudott, hogy mostanában erre harapnak. Erre az volt a válasz, hogy szerinte ez nem probléma, illetve beszéljek az eladóval, ő nem tud mit tenni. Aztán kevésbé baráti hangon megköszöntem neki a segítséget, és most szeretném őket reklámozni. Eddig is gyűlöltem a lehúzós szervizeket, nem változott a véleményem. Fel kellene nyomni őket a fogyasztóvédelemnél... Hiszen azzal hogy ő kiad egy állapotlapot a kocsiról, szerintem vállalnia kell érte a felelősséget.
Amúgy máshol megkérdeztem, mindössze csak 118 e forintba kerül egy lámpamosós cucc beszerelése utólag...


szerintem meg kabbe, amijé M3-od van




Itt ha beütöd a VIN kódot ad felszereltség listát amit pdf-ben le tudsz menteni.

bmw archiv


Köszi, de már lekérdeztem a másik szervízben...


nem mindenhol menő a xenon, sok helyen direkt nem kérik.


Rack autó Budaörsről én is csak rosszakat hallottam másoktólis, múltkor software frissítést csináltattam volna, ugyan így 27e-t mondtak, és hogy csak akkor csinálják ha valami baj van az autóval egyébként nem, és nem vállalnak érte felelősséget ha nem sikerül. Kérdezem tőlük, hogy nem az a legjobb az autónak, ha mindig a legújabb firmware van rajta, a bmw.hu-n is ez áll... -Jaa ez más, ez tönkremehet mert smg-s, de megcsináljuk ha vállalja a felelősséget... Erre bepöccentem, mondom és akkor az olajcserékre, hogy vállaltok felelősséget, mikor berakjátok a sarokba az autót ameddig az ügyfél várakozik és 1-2 óra múlva megkapja, azt nem történt vele semmi? Annyira nem akadtak ki.


Az olajat azért leszokták cserélni mindenhol, mert ugye az látszik. a többit meg viszik haza a szerelők maszekban eladják.
Vőm anno dolgozott az egyik győri opel márkakereskedés szervízében, mint autómosó. Na ott oktatták a "szerelők" mit hogyan merre...
A másik szervizben szintén opel, ott meg anyósomnak a kis corsa ótójánál felszámolták a kulcsban az elemcserét a gond csak az, hogy még központi zár sincs benne!



Rack auto Budaörs egy rakás fos....Tavaly néztem egy 320d-t egy haverom ismerősé-é volt a kocsi,aki végig NT autonal szervizelte a kocsit.Na mondtam neki érdekel a kocsi találkozzunk a TF-nél az OMW kúton,egyeztetek időpontot a Rack autoba és ha azt mondják jó a kocsi akkor megveszem. Aznap elismentünk Rack autoba időpont reggel 10.Belépek elmondom miért jöttünk,mondták tudnak róla üljünk le,kis türelem és vihetjük be az autót.10:47kor odamentem a pultnál ülő kislányhoz hogy mostmár kicsit kezdek ideges lenni mikor 10re kértem időpontot...és lassan 11 van.Azt mondja megkérdezi.Visszajön még 15 perc és vihetjük a kocsit.Mondom oké.11:35kor odamentem és kérdeztem h mizu?Erre ő megkérdezi.Kijön h 12kor betudom vinni a kocsit.Na ekkor mondtam neki hivja az üzletvezetőt,és a szervízvezetőt,ekkor 11:47.Elmondtam nekik hogy 27ezerért nem ezt várnám el és hogy 09:51 óta itt várunk hogy megnézzék a kocsit ami 10re van bejelentve.Erre hogy igy meg ugy sajnálják.Mondanom sem kell a 2 óra alatt se egy pohár vizet se egy kávét nem kaptam...Sőt az Üzletvezető még azt sem ajánlotta fel h ingyen megcsinálják az átvizsgálást.Hanem egy másnap reggel 10es időpontot ajánlott.Na mondanom sem kell panaszkönyv beírás után gyorsan távoztunk....faszfejek....


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2013. december 23. hétfő, 14:16


MattM325 írta:
YELLOW írta:
dio írta:
Neo954 írta:
YELLOW írta:
dio írta: Helllo
2013 decembere... BMW E46 M3 vásárlás előtti bevizsgáltatás... Rack Autó Budaörs...
Vélemény: ilyen csuda autót még sosem láttak, semmi hiba.
A vásárlás megtörtént, egyébként az autó teljesen tip-top, újszerű, a gazda fanatikusan vigyázott rá és karbantartotta. Egyetlen szépséghiba, ami csak nekem hülyének most tűnt fel: xenon lámpa, viszont sehol a lámpamosó, és van magasságállító. Én abban a hitben voltam, hogy minden M3 alapból csak xenonnal jött ki.
A Rack autós 2 ÓRÁS bevizsgálás mindössze CSAK 27.000 HUF-ba került, kaptam is egy papírt, hogy minden fasza. Persze ebbe az árba már egy nyavalyás felszereltséglista nem fért bele, a maga 3 db A4-es lapjával, illetve amin röhögtem, hogy a hűtőfolyadékhoz a checklistán a barom beikszelte, hogy utántöltés szükséges, nehogy már öntsenek bele 2 dl-t, mivel max kb. annyi kellett volna.
Na hát most felhívtam az úriembert, aki intézte a dolgot, hogy hogy is van ez: fizettem 27 e forintot és hogy nem tűnt fel, hogy utólagos xenon van a kocsiban? Amúgy is megvettem volna a kocsit, de legalább akkor alkudok belőle. Az emberke szerint az a fontos hogy a lámpa világít, működik. Amikor pedig feltettem azt a kérdést, hogy mit mondok majd ha a rendőr megállít és beleköt, illetve majd ezért szarakodhatok a műszakival is, mivel köztudott, hogy mostanában erre harapnak. Erre az volt a válasz, hogy szerinte ez nem probléma, illetve beszéljek az eladóval, ő nem tud mit tenni. Aztán kevésbé baráti hangon megköszöntem neki a segítséget, és most szeretném őket reklámozni. Eddig is gyűlöltem a lehúzós szervizeket, nem változott a véleményem. Fel kellene nyomni őket a fogyasztóvédelemnél... Hiszen azzal hogy ő kiad egy állapotlapot a kocsiról, szerintem vállalnia kell érte a felelősséget.
Amúgy máshol megkérdeztem, mindössze csak 118 e forintba kerül egy lámpamosós cucc beszerelése utólag...


szerintem meg kabbe, amijé M3-od van




Itt ha beütöd a VIN kódot ad felszereltség listát amit pdf-ben le tudsz menteni.

bmw archiv


Köszi, de már lekérdeztem a másik szervízben...


nem mindenhol menő a xenon, sok helyen direkt nem kérik.


Rack autó Budaörsről én is csak rosszakat hallottam másoktólis, múltkor software frissítést csináltattam volna, ugyan így 27e-t mondtak, és hogy csak akkor csinálják ha valami baj van az autóval egyébként nem, és nem vállalnak érte felelősséget ha nem sikerül. Kérdezem tőlük, hogy nem az a legjobb az autónak, ha mindig a legújabb firmware van rajta, a bmw.hu-n is ez áll... -Jaa ez más, ez tönkremehet mert smg-s, de megcsináljuk ha vállalja a felelősséget... Erre bepöccentem, mondom és akkor az olajcserékre, hogy vállaltok felelősséget, mikor berakjátok a sarokba az autót ameddig az ügyfél várakozik és 1-2 óra múlva megkapja, azt nem történt vele semmi? Annyira nem akadtak ki.


Az olajat azért leszokták cserélni mindenhol, mert ugye az látszik. a többit meg viszik haza a szerelők maszekban eladják.
Vőm anno dolgozott az egyik győri opel márkakereskedés szervízében, mint autómosó. Na ott oktatták a "szerelők" mit hogyan merre...
A másik szervizben szintén opel, ott meg anyósomnak a kis corsa ótójánál felszámolták a kulcsban az elemcserét a gond csak az, hogy még központi zár sincs benne!

MattM325
autója adatai
Széria: 1
Típus: E82
Kivitel: Coupe
Modell: 125i
Évjárat: 2009

státusz MattM325

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 14% (52 pont) | Hozzászólások: 364

Elküldve: 2013. december 23. hétfő, 14:08


YELLOW írta:
dio írta:
Neo954 írta:
YELLOW írta:
dio írta: Helllo
2013 decembere... BMW E46 M3 vásárlás előtti bevizsgáltatás... Rack Autó Budaörs...
Vélemény: ilyen csuda autót még sosem láttak, semmi hiba.
A vásárlás megtörtént, egyébként az autó teljesen tip-top, újszerű, a gazda fanatikusan vigyázott rá és karbantartotta. Egyetlen szépséghiba, ami csak nekem hülyének most tűnt fel: xenon lámpa, viszont sehol a lámpamosó, és van magasságállító. Én abban a hitben voltam, hogy minden M3 alapból csak xenonnal jött ki.
A Rack autós 2 ÓRÁS bevizsgálás mindössze CSAK 27.000 HUF-ba került, kaptam is egy papírt, hogy minden fasza. Persze ebbe az árba már egy nyavalyás felszereltséglista nem fért bele, a maga 3 db A4-es lapjával, illetve amin röhögtem, hogy a hűtőfolyadékhoz a checklistán a barom beikszelte, hogy utántöltés szükséges, nehogy már öntsenek bele 2 dl-t, mivel max kb. annyi kellett volna.
Na hát most felhívtam az úriembert, aki intézte a dolgot, hogy hogy is van ez: fizettem 27 e forintot és hogy nem tűnt fel, hogy utólagos xenon van a kocsiban? Amúgy is megvettem volna a kocsit, de legalább akkor alkudok belőle. Az emberke szerint az a fontos hogy a lámpa világít, működik. Amikor pedig feltettem azt a kérdést, hogy mit mondok majd ha a rendőr megállít és beleköt, illetve majd ezért szarakodhatok a műszakival is, mivel köztudott, hogy mostanában erre harapnak. Erre az volt a válasz, hogy szerinte ez nem probléma, illetve beszéljek az eladóval, ő nem tud mit tenni. Aztán kevésbé baráti hangon megköszöntem neki a segítséget, és most szeretném őket reklámozni. Eddig is gyűlöltem a lehúzós szervizeket, nem változott a véleményem. Fel kellene nyomni őket a fogyasztóvédelemnél... Hiszen azzal hogy ő kiad egy állapotlapot a kocsiról, szerintem vállalnia kell érte a felelősséget.
Amúgy máshol megkérdeztem, mindössze csak 118 e forintba kerül egy lámpamosós cucc beszerelése utólag...


szerintem meg kabbe, amijé M3-od van




Itt ha beütöd a VIN kódot ad felszereltség listát amit pdf-ben le tudsz menteni.

bmw archiv


Köszi, de már lekérdeztem a másik szervízben...


nem mindenhol menő a xenon, sok helyen direkt nem kérik.


Rack autó Budaörsről én is csak rosszakat hallottam másoktólis, múltkor software frissítést csináltattam volna, ugyan így 27e-t mondtak, és hogy csak akkor csinálják ha valami baj van az autóval egyébként nem, és nem vállalnak érte felelősséget ha nem sikerül. Kérdezem tőlük, hogy nem az a legjobb az autónak, ha mindig a legújabb firmware van rajta, a bmw.hu-n is ez áll... -Jaa ez más, ez tönkremehet mert smg-s, de megcsináljuk ha vállalja a felelősséget... Erre bepöccentem, mondom és akkor az olajcserékre, hogy vállaltok felelősséget, mikor berakjátok a sarokba az autót ameddig az ügyfél várakozik és 1-2 óra múlva megkapja, azt nem történt vele semmi? Annyira nem akadtak ki.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. december 23. hétfő, 13:43


dio írta:
Neo954 írta:
YELLOW írta:
dio írta: Helllo
2013 decembere... BMW E46 M3 vásárlás előtti bevizsgáltatás... Rack Autó Budaörs...
Vélemény: ilyen csuda autót még sosem láttak, semmi hiba.
A vásárlás megtörtént, egyébként az autó teljesen tip-top, újszerű, a gazda fanatikusan vigyázott rá és karbantartotta. Egyetlen szépséghiba, ami csak nekem hülyének most tűnt fel: xenon lámpa, viszont sehol a lámpamosó, és van magasságállító. Én abban a hitben voltam, hogy minden M3 alapból csak xenonnal jött ki.
A Rack autós 2 ÓRÁS bevizsgálás mindössze CSAK 27.000 HUF-ba került, kaptam is egy papírt, hogy minden fasza. Persze ebbe az árba már egy nyavalyás felszereltséglista nem fért bele, a maga 3 db A4-es lapjával, illetve amin röhögtem, hogy a hűtőfolyadékhoz a checklistán a barom beikszelte, hogy utántöltés szükséges, nehogy már öntsenek bele 2 dl-t, mivel max kb. annyi kellett volna.
Na hát most felhívtam az úriembert, aki intézte a dolgot, hogy hogy is van ez: fizettem 27 e forintot és hogy nem tűnt fel, hogy utólagos xenon van a kocsiban? Amúgy is megvettem volna a kocsit, de legalább akkor alkudok belőle. Az emberke szerint az a fontos hogy a lámpa világít, működik. Amikor pedig feltettem azt a kérdést, hogy mit mondok majd ha a rendőr megállít és beleköt, illetve majd ezért szarakodhatok a műszakival is, mivel köztudott, hogy mostanában erre harapnak. Erre az volt a válasz, hogy szerinte ez nem probléma, illetve beszéljek az eladóval, ő nem tud mit tenni. Aztán kevésbé baráti hangon megköszöntem neki a segítséget, és most szeretném őket reklámozni. Eddig is gyűlöltem a lehúzós szervizeket, nem változott a véleményem. Fel kellene nyomni őket a fogyasztóvédelemnél... Hiszen azzal hogy ő kiad egy állapotlapot a kocsiról, szerintem vállalnia kell érte a felelősséget.
Amúgy máshol megkérdeztem, mindössze csak 118 e forintba kerül egy lámpamosós cucc beszerelése utólag...


szerintem meg kabbe, amijé M3-od van




Itt ha beütöd a VIN kódot ad felszereltség listát amit pdf-ben le tudsz menteni.

bmw archiv


Köszi, de már lekérdeztem a másik szervízben...


nem mindenhol menő a xenon, sok helyen direkt nem kérik.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2005

státusz dio

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 85

Elküldve: 2013. december 23. hétfő, 13:39


Neo954 írta:
YELLOW írta:
dio írta: Helllo
2013 decembere... BMW E46 M3 vásárlás előtti bevizsgáltatás... Rack Autó Budaörs...
Vélemény: ilyen csuda autót még sosem láttak, semmi hiba.
A vásárlás megtörtént, egyébként az autó teljesen tip-top, újszerű, a gazda fanatikusan vigyázott rá és karbantartotta. Egyetlen szépséghiba, ami csak nekem hülyének most tűnt fel: xenon lámpa, viszont sehol a lámpamosó, és van magasságállító. Én abban a hitben voltam, hogy minden M3 alapból csak xenonnal jött ki.
A Rack autós 2 ÓRÁS bevizsgálás mindössze CSAK 27.000 HUF-ba került, kaptam is egy papírt, hogy minden fasza. Persze ebbe az árba már egy nyavalyás felszereltséglista nem fért bele, a maga 3 db A4-es lapjával, illetve amin röhögtem, hogy a hűtőfolyadékhoz a checklistán a barom beikszelte, hogy utántöltés szükséges, nehogy már öntsenek bele 2 dl-t, mivel max kb. annyi kellett volna.
Na hát most felhívtam az úriembert, aki intézte a dolgot, hogy hogy is van ez: fizettem 27 e forintot és hogy nem tűnt fel, hogy utólagos xenon van a kocsiban? Amúgy is megvettem volna a kocsit, de legalább akkor alkudok belőle. Az emberke szerint az a fontos hogy a lámpa világít, működik. Amikor pedig feltettem azt a kérdést, hogy mit mondok majd ha a rendőr megállít és beleköt, illetve majd ezért szarakodhatok a műszakival is, mivel köztudott, hogy mostanában erre harapnak. Erre az volt a válasz, hogy szerinte ez nem probléma, illetve beszéljek az eladóval, ő nem tud mit tenni. Aztán kevésbé baráti hangon megköszöntem neki a segítséget, és most szeretném őket reklámozni. Eddig is gyűlöltem a lehúzós szervizeket, nem változott a véleményem. Fel kellene nyomni őket a fogyasztóvédelemnél... Hiszen azzal hogy ő kiad egy állapotlapot a kocsiról, szerintem vállalnia kell érte a felelősséget.
Amúgy máshol megkérdeztem, mindössze csak 118 e forintba kerül egy lámpamosós cucc beszerelése utólag...


szerintem meg kabbe, amijé M3-od van




Itt ha beütöd a VIN kódot ad felszereltség listát amit pdf-ben le tudsz menteni.

bmw archiv


Köszi, de már lekérdeztem a másik szervízben...


Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2013. december 23. hétfő, 13:34


YELLOW írta:
dio írta: Helllo
2013 decembere... BMW E46 M3 vásárlás előtti bevizsgáltatás... Rack Autó Budaörs...
Vélemény: ilyen csuda autót még sosem láttak, semmi hiba.
A vásárlás megtörtént, egyébként az autó teljesen tip-top, újszerű, a gazda fanatikusan vigyázott rá és karbantartotta. Egyetlen szépséghiba, ami csak nekem hülyének most tűnt fel: xenon lámpa, viszont sehol a lámpamosó, és van magasságállító. Én abban a hitben voltam, hogy minden M3 alapból csak xenonnal jött ki.
A Rack autós 2 ÓRÁS bevizsgálás mindössze CSAK 27.000 HUF-ba került, kaptam is egy papírt, hogy minden fasza. Persze ebbe az árba már egy nyavalyás felszereltséglista nem fért bele, a maga 3 db A4-es lapjával, illetve amin röhögtem, hogy a hűtőfolyadékhoz a checklistán a barom beikszelte, hogy utántöltés szükséges, nehogy már öntsenek bele 2 dl-t, mivel max kb. annyi kellett volna.
Na hát most felhívtam az úriembert, aki intézte a dolgot, hogy hogy is van ez: fizettem 27 e forintot és hogy nem tűnt fel, hogy utólagos xenon van a kocsiban? Amúgy is megvettem volna a kocsit, de legalább akkor alkudok belőle. Az emberke szerint az a fontos hogy a lámpa világít, működik. Amikor pedig feltettem azt a kérdést, hogy mit mondok majd ha a rendőr megállít és beleköt, illetve majd ezért szarakodhatok a műszakival is, mivel köztudott, hogy mostanában erre harapnak. Erre az volt a válasz, hogy szerinte ez nem probléma, illetve beszéljek az eladóval, ő nem tud mit tenni. Aztán kevésbé baráti hangon megköszöntem neki a segítséget, és most szeretném őket reklámozni. Eddig is gyűlöltem a lehúzós szervizeket, nem változott a véleményem. Fel kellene nyomni őket a fogyasztóvédelemnél... Hiszen azzal hogy ő kiad egy állapotlapot a kocsiról, szerintem vállalnia kell érte a felelősséget.
Amúgy máshol megkérdeztem, mindössze csak 118 e forintba kerül egy lámpamosós cucc beszerelése utólag...


szerintem meg kabbe, amijé M3-od van




Itt ha beütöd a VIN kódot ad felszereltség listát amit pdf-ben le tudsz menteni.

bmw archiv

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. december 23. hétfő, 13:31


dio írta: Helllo
2013 decembere... BMW E46 M3 vásárlás előtti bevizsgáltatás... Rack Autó Budaörs...
Vélemény: ilyen csuda autót még sosem láttak, semmi hiba.
A vásárlás megtörtént, egyébként az autó teljesen tip-top, újszerű, a gazda fanatikusan vigyázott rá és karbantartotta. Egyetlen szépséghiba, ami csak nekem hülyének most tűnt fel: xenon lámpa, viszont sehol a lámpamosó, és van magasságállító. Én abban a hitben voltam, hogy minden M3 alapból csak xenonnal jött ki.
A Rack autós 2 ÓRÁS bevizsgálás mindössze CSAK 27.000 HUF-ba került, kaptam is egy papírt, hogy minden fasza. Persze ebbe az árba már egy nyavalyás felszereltséglista nem fért bele, a maga 3 db A4-es lapjával, illetve amin röhögtem, hogy a hűtőfolyadékhoz a checklistán a barom beikszelte, hogy utántöltés szükséges, nehogy már öntsenek bele 2 dl-t, mivel max kb. annyi kellett volna.
Na hát most felhívtam az úriembert, aki intézte a dolgot, hogy hogy is van ez: fizettem 27 e forintot és hogy nem tűnt fel, hogy utólagos xenon van a kocsiban? Amúgy is megvettem volna a kocsit, de legalább akkor alkudok belőle. Az emberke szerint az a fontos hogy a lámpa világít, működik. Amikor pedig feltettem azt a kérdést, hogy mit mondok majd ha a rendőr megállít és beleköt, illetve majd ezért szarakodhatok a műszakival is, mivel köztudott, hogy mostanában erre harapnak. Erre az volt a válasz, hogy szerinte ez nem probléma, illetve beszéljek az eladóval, ő nem tud mit tenni. Aztán kevésbé baráti hangon megköszöntem neki a segítséget, és most szeretném őket reklámozni. Eddig is gyűlöltem a lehúzós szervizeket, nem változott a véleményem. Fel kellene nyomni őket a fogyasztóvédelemnél... Hiszen azzal hogy ő kiad egy állapotlapot a kocsiról, szerintem vállalnia kell érte a felelősséget.
Amúgy máshol megkérdeztem, mindössze csak 118 e forintba kerül egy lámpamosós cucc beszerelése utólag...


szerintem meg kabbe, amijé M3-od van

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: M3
Évjárat: 2005

státusz dio

Újonc

Elismertség: 1% (1 pont) | Hozzászólások: 85

Elküldve: 2013. december 23. hétfő, 13:21


Helllo
2013 decembere... BMW E46 M3 vásárlás előtti bevizsgáltatás... Rack Autó Budaörs...
Vélemény: ilyen csuda autót még sosem láttak, semmi hiba.
A vásárlás megtörtént, egyébként az autó teljesen tip-top, újszerű, a gazda fanatikusan vigyázott rá és karbantartotta. Egyetlen szépséghiba, ami csak nekem hülyének most tűnt fel: xenon lámpa, viszont sehol a lámpamosó, és van magasságállító. Én abban a hitben voltam, hogy minden M3 alapból csak xenonnal jött ki.
A Rack autós 2 ÓRÁS bevizsgálás mindössze CSAK 27.000 HUF-ba került, kaptam is egy papírt, hogy minden fasza. Persze ebbe az árba már egy nyavalyás felszereltséglista nem fért bele, a maga 3 db A4-es lapjával, illetve amin röhögtem, hogy a hűtőfolyadékhoz a checklistán a barom beikszelte, hogy utántöltés szükséges, nehogy már öntsenek bele 2 dl-t, mivel max kb. annyi kellett volna.
Na hát most felhívtam az úriembert, aki intézte a dolgot, hogy hogy is van ez: fizettem 27 e forintot és hogy nem tűnt fel, hogy utólagos xenon van a kocsiban? Amúgy is megvettem volna a kocsit, de legalább akkor alkudok belőle. Az emberke szerint az a fontos hogy a lámpa világít, működik. Amikor pedig feltettem azt a kérdést, hogy mit mondok majd ha a rendőr megállít és beleköt, illetve majd ezért szarakodhatok a műszakival is, mivel köztudott, hogy mostanában erre harapnak. Erre az volt a válasz, hogy szerinte ez nem probléma, illetve beszéljek az eladóval, ő nem tud mit tenni. Aztán kevésbé baráti hangon megköszöntem neki a segítséget, és most szeretném őket reklámozni. Eddig is gyűlöltem a lehúzós szervizeket, nem változott a véleményem. Fel kellene nyomni őket a fogyasztóvédelemnél... Hiszen azzal hogy ő kiad egy állapotlapot a kocsiról, szerintem vállalnia kell érte a felelősséget.
Amúgy máshol megkérdeztem, mindössze csak 118 e forintba kerül egy lámpamosós cucc beszerelése utólag...


Neo954
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Touring
Modell: 325tds
Évjárat: 1997

státusz Neo954

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 12% (43 pont) | Hozzászólások: 353

Elküldve: 2013. november 11. hétfő, 22:42


haka írta:
Grifi írta: Beszéltem a szervizvezetővel a 150 km-es betanitásròl.
Szerinte náluk egy leltári számon van a NOX és a lamdaszonda, azért volt a munka NOXcsere, a felhasznált alkatrész a lamdaszonda.
Ha akarom kikukázzák nekem a kivett alkatrészt és megnézhetem a számát. Meg kérdeztem meg egyezik-e a régi és az új alkatrész száma vagy évjárat vagy valami megkülöndözteti. Ha megegyezik a száma akkor mi bizonyitja, hogy kicserélték.
A 150 km-es próbaut azért kellett mert, tejesen elvolt koszolodva az auto. (még nincs benne 19e km) Hosszasan magyarázta a dizelkocsiknál mekkora gond ez. A nagy légszennnyezettség miatt van. Többször jeleztem, hogy az én autom benzines és alig van benne km, zöldövezetben és garázsban van.
Szóval nem győztük meg egymást. Elnézést kért, hogy nem szóltak a próbaútról (bár beszélgetés közben pròbálta elsütni az ellenkezőjét, de utána visszakozott) Szerinte jogos volt a 150 000Ft és a 150 km, én pedig a beszélgetés után teljesen biztos vagyok benne, hogy nagyon átvágtak.


Egyszerűen nem értem miért csinálják ezt, és sajnos a legtöbb szerelő, szerviz ilyen akivel én találkoztam. Nem hiszem el, hogy nem hozna többet, ha nem vernék át az embert és visszajárna.


Ezt azért csinálják, mert nem ahhoz vannak szokva, hogy valaki számonkéri őket, hanem ahhoz hogy bemegy a manus lecsenget 20 millát egy új BMW-ért, aztán ha javítanak valamit neki akkor ő úgysem ért hozzá szóval bármennyit elkérhetünk....
Sajnos ez van, és ezért is van az ,hogy nagyon rövid ideig van csak vezetve (márkaszervizben)a szervizkönyv is.
Mondhatnám azt is, hogy nem nekünk találták ki ezeket a szervizeket, mert én tuti nem fogom odavinni a félmilliós autómat.

Üdv.:Neo

haka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 320td
Évjárat: 2003

státusz haka

Fórumlakó

Elismertség: 4% (9 pont) | Hozzászólások: 222

Elküldve: 2013. november 11. hétfő, 21:26


Grifi írta: Beszéltem a szervizvezetővel a 150 km-es betanitásròl.
Szerinte náluk egy leltári számon van a NOX és a lamdaszonda, azért volt a munka NOXcsere, a felhasznált alkatrész a lamdaszonda.
Ha akarom kikukázzák nekem a kivett alkatrészt és megnézhetem a számát. Meg kérdeztem meg egyezik-e a régi és az új alkatrész száma vagy évjárat vagy valami megkülöndözteti. Ha megegyezik a száma akkor mi bizonyitja, hogy kicserélték.
A 150 km-es próbaut azért kellett mert, tejesen elvolt koszolodva az auto. (még nincs benne 19e km) Hosszasan magyarázta a dizelkocsiknál mekkora gond ez. A nagy légszennnyezettség miatt van. Többször jeleztem, hogy az én autom benzines és alig van benne km, zöldövezetben és garázsban van.
Szóval nem győztük meg egymást. Elnézést kért, hogy nem szóltak a próbaútról (bár beszélgetés közben pròbálta elsütni az ellenkezőjét, de utána visszakozott) Szerinte jogos volt a 150 000Ft és a 150 km, én pedig a beszélgetés után teljesen biztos vagyok benne, hogy nagyon átvágtak.


Egyszerűen nem értem miért csinálják ezt, és sajnos a legtöbb szerelő, szerviz ilyen akivel én találkoztam. Nem hiszem el, hogy nem hozna többet, ha nem vernék át az embert és visszajárna.


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2013. november 11. hétfő, 18:36


szotakdavid írta:
Grifi írta: Beszéltem a szervizvezetővel a 150 km-es betanitásròl.
Szerinte náluk egy leltári számon van a NOX és a lamdaszonda, azért volt a munka NOXcsere, a felhasznált alkatrész a lamdaszonda.
Ha akarom kikukázzák nekem a kivett alkatrészt és megnézhetem a számát. Meg kérdeztem meg egyezik-e a régi és az új alkatrész száma vagy évjárat vagy valami megkülöndözteti. Ha megegyezik a száma akkor mi bizonyitja, hogy kicserélték.
A 150 km-es próbaut azért kellett mert, tejesen elvolt koszolodva az auto. (még nincs benne 19e km) Hosszasan magyarázta a dizelkocsiknál mekkora gond ez. A nagy légszennnyezettség miatt van. Többször jeleztem, hogy az én autom benzines és alig van benne km, zöldövezetben és garázsban van.
Szóval nem győztük meg egymást. Elnézést kért, hogy nem szóltak a próbaútról (bár beszélgetés közben pròbálta elsütni az ellenkezőjét, de utána visszakozott) Szerinte jogos volt a 150 000Ft és a 150 km, én pedig a beszélgetés után teljesen biztos vagyok benne, hogy nagyon átvágtak.


Na és akkor ez hol is történt???


írt róla szervízértékelést is... (WMB)

szotakdavid
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz szotakdavid

BMWfanatic

Elismertség: 9% (168 pont) | Hozzászólások: 1808

Elküldve: 2013. november 11. hétfő, 18:28


Grifi írta: Beszéltem a szervizvezetővel a 150 km-es betanitásròl.
Szerinte náluk egy leltári számon van a NOX és a lamdaszonda, azért volt a munka NOXcsere, a felhasznált alkatrész a lamdaszonda.
Ha akarom kikukázzák nekem a kivett alkatrészt és megnézhetem a számát. Meg kérdeztem meg egyezik-e a régi és az új alkatrész száma vagy évjárat vagy valami megkülöndözteti. Ha megegyezik a száma akkor mi bizonyitja, hogy kicserélték.
A 150 km-es próbaut azért kellett mert, tejesen elvolt koszolodva az auto. (még nincs benne 19e km) Hosszasan magyarázta a dizelkocsiknál mekkora gond ez. A nagy légszennnyezettség miatt van. Többször jeleztem, hogy az én autom benzines és alig van benne km, zöldövezetben és garázsban van.
Szóval nem győztük meg egymást. Elnézést kért, hogy nem szóltak a próbaútról (bár beszélgetés közben pròbálta elsütni az ellenkezőjét, de utána visszakozott) Szerinte jogos volt a 150 000Ft és a 150 km, én pedig a beszélgetés után teljesen biztos vagyok benne, hogy nagyon átvágtak.


Na és akkor ez hol is történt???

autója adatai
Széria: 3
Típus: E90 LCI
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 2009

státusz Grifi

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2013. november 11. hétfő, 18:25


Beszéltem a szervizvezetővel a 150 km-es betanitásròl.
Szerinte náluk egy leltári számon van a NOX és a lamdaszonda, azért volt a munka NOXcsere, a felhasznált alkatrész a lamdaszonda.
Ha akarom kikukázzák nekem a kivett alkatrészt és megnézhetem a számát. Meg kérdeztem meg egyezik-e a régi és az új alkatrész száma vagy évjárat vagy valami megkülöndözteti. Ha megegyezik a száma akkor mi bizonyitja, hogy kicserélték.
A 150 km-es próbaut azért kellett mert, tejesen elvolt koszolodva az auto. (még nincs benne 19e km) Hosszasan magyarázta a dizelkocsiknál mekkora gond ez. A nagy légszennnyezettség miatt van. Többször jeleztem, hogy az én autom benzines és alig van benne km, zöldövezetben és garázsban van.
Szóval nem győztük meg egymást. Elnézést kért, hogy nem szóltak a próbaútról (bár beszélgetés közben pròbálta elsütni az ellenkezőjét, de utána visszakozott) Szerinte jogos volt a 150 000Ft és a 150 km, én pedig a beszélgetés után teljesen biztos vagyok benne, hogy nagyon átvágtak.