gyorfimiki
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz gyorfimiki

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2015. május 27. szerda, 08:52


Pocses írta:
gyorfimiki írta:
szicsu írta:
gyorfimiki írta: Sziasztok!

Szeretnék segítséget kérni tőletek.

Melegedett a jobb hátsó fékem nem is kicsit (időközönként jött elő a probléma), ki lett cserélve a fékcső, fékbetétek, dugattyúk, gumitömítések, tárcsában nincs hajlás.
Két hónapig tökéletes volt, de most megint felforrósodott.

Tudnátok segíteni nekem, hogy mi lehet még esetleg a probléma?
Ha igen, akkor hogyan tudnám orvosolni?

Válaszotokat előre is köszönöm!

Kéziféket megnéztétek?


Igen, ki vannak cserélve a betétek és a rugók is, valamint a kézifék be is van állítva, a kerekek nem szorulnak, első körben, úgy állítottuk be hogy szinte ne is legyen kézifékem mert a szerelőm is erre gyanakodott elsőre, de hiába, utána is felmelegedett pár km után, amióta ki lettek cserélve a fék alkatrészei azóta is jelen van a probléma, de csak időszakos, egy hónapig semmi még hosszútávon sem (40km) de aztán csak be üt a baj.
Na de én így nem tudok nyugodtan autózni, erre megoldást kell találni.


Pedig akkor a fékmunkahenger lesz a ludas, fékezés után nem megy vissza rendesen a helyére. Nekem anno a bal hátsónál volt ez, annyira melegedett, hogy csapágyat is kellett cserélni, gondolom a nagy hő adott neki rendesen.


Úgy tudom(lehet rosszul), hogy a fékek keresztbe vannak "kötve" tehát ha a jobb hátsó fékem melegszik akkor a bal elsőnek is kellene amennyiben a munkahenger a ludas.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2015. május 27. szerda, 08:48


gyorfimiki írta:
szicsu írta:
gyorfimiki írta: Sziasztok!

Szeretnék segítséget kérni tőletek.

Melegedett a jobb hátsó fékem nem is kicsit (időközönként jött elő a probléma), ki lett cserélve a fékcső, fékbetétek, dugattyúk, gumitömítések, tárcsában nincs hajlás.
Két hónapig tökéletes volt, de most megint felforrósodott.

Tudnátok segíteni nekem, hogy mi lehet még esetleg a probléma?
Ha igen, akkor hogyan tudnám orvosolni?

Válaszotokat előre is köszönöm!

Kéziféket megnéztétek?


Igen, ki vannak cserélve a betétek és a rugók is, valamint a kézifék be is van állítva, a kerekek nem szorulnak, első körben, úgy állítottuk be hogy szinte ne is legyen kézifékem mert a szerelőm is erre gyanakodott elsőre, de hiába, utána is felmelegedett pár km után, amióta ki lettek cserélve a fék alkatrészei azóta is jelen van a probléma, de csak időszakos, egy hónapig semmi még hosszútávon sem (40km) de aztán csak be üt a baj.
Na de én így nem tudok nyugodtan autózni, erre megoldást kell találni.


Pedig akkor a fékmunkahenger lesz a ludas, fékezés után nem megy vissza rendesen a helyére. Nekem anno a bal hátsónál volt ez, annyira melegedett, hogy csapágyat is kellett cserélni, gondolom a nagy hő adott neki rendesen.

gyorfimiki
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz gyorfimiki

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2015. május 27. szerda, 08:45


szicsu írta:
gyorfimiki írta: Sziasztok!

Szeretnék segítséget kérni tőletek.

Melegedett a jobb hátsó fékem nem is kicsit (időközönként jött elő a probléma), ki lett cserélve a fékcső, fékbetétek, dugattyúk, gumitömítések, tárcsában nincs hajlás.
Két hónapig tökéletes volt, de most megint felforrósodott.

Tudnátok segíteni nekem, hogy mi lehet még esetleg a probléma?
Ha igen, akkor hogyan tudnám orvosolni?

Válaszotokat előre is köszönöm!

Kéziféket megnéztétek?


Igen, ki vannak cserélve a betétek és a rugók is, valamint a kézifék be is van állítva, a kerekek nem szorulnak, első körben, úgy állítottuk be hogy szinte ne is legyen kézifékem mert a szerelőm is erre gyanakodott elsőre, de hiába, utána is felmelegedett pár km után, amióta ki lettek cserélve a fék alkatrészei azóta is jelen van a probléma, de csak időszakos, egy hónapig semmi még hosszútávon sem (40km) de aztán csak be üt a baj.
Na de én így nem tudok nyugodtan autózni, erre megoldást kell találni.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2000

státusz szicsu

Törzsvendég

Elismertség: 4% (5 pont) | Hozzászólások: 108

Elküldve: 2015. május 27. szerda, 07:59


gyorfimiki írta: Sziasztok!

Szeretnék segítséget kérni tőletek.

Melegedett a jobb hátsó fékem nem is kicsit (időközönként jött elő a probléma), ki lett cserélve a fékcső, fékbetétek, dugattyúk, gumitömítések, tárcsában nincs hajlás.
Két hónapig tökéletes volt, de most megint felforrósodott.

Tudnátok segíteni nekem, hogy mi lehet még esetleg a probléma?
Ha igen, akkor hogyan tudnám orvosolni?

Válaszotokat előre is köszönöm!

Kéziféket megnéztétek?


gyorfimiki
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 318i
Évjárat: 2002

státusz gyorfimiki

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 34

Elküldve: 2015. május 26. kedd, 09:31


Sziasztok!

Szeretnék segítséget kérni tőletek.

Melegedett a jobb hátsó fékem nem is kicsit (időközönként jött elő a probléma), ki lett cserélve a fékcső, fékbetétek, dugattyúk, gumitömítések, tárcsában nincs hajlás.
Két hónapig tökéletes volt, de most megint felforrósodott.

Tudnátok segíteni nekem, hogy mi lehet még esetleg a probléma?
Ha igen, akkor hogyan tudnám orvosolni?

Válaszotokat előre is köszönöm!

SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2015. április 29. szerda, 21:02


YELLOW írta:
SP_323i írta: Sziasztok!

Most kivételesen e46 M3-asról lenne szó.
Jelenség: rohadtul lent fognak és gyengén a fékek. A saját 320d-em jobb fékerő van, mint ezen. és természetesen világít a DSC jel is a műszerfalon...
Amikor nem jár a moci rendben lévőnek tűnik a fék, ez alatt azt értem, hogy a megfelelő ponton van ellenállása. Ahogy megkapja a depressziót a mocitól elmegy a fékezési pont befelé Sajnos e miatt szervóra tudok gyanakodni, de hátha nem az.
Előzmény: a jobb hátsó fém fékcső átrohadt úgyhogy oda újat kapott. Kompresszoros légtelenítővel mind a négy nyereg át lett járatva utána új 5.1 fékfolyadékkal úgyhogy az kizárt hogy levegős legyen.
Mondjuk a fékcső kilyukadása előtt se volt acélos a fékezése, de most botrányosan szar. Hibatárolót még nem tudom, mert holnap megyünk kiolvasni.

vki találkozott már hasonló hibajelenséggel?


első körben, mielőtt bármit cserélnétek, egy DSC frissítést kellene végrehajtani. illetve INPA-ban van egy olyan beállítás is, amikor a program utasít, hogy x%-ig nyomd be a pedált, ő ekkor ha jól tudom kalibrál. iylenkor állítja be a fogáspontot. ha rosszul mondom nyugodtan ki lehet javítani.


OK
Ezek szerint az elektronika jól beleszól a dscnél lévő nyomásszenzorok szerint vagy vmi hasonló. A kalibrációja elmehetett azért, mert lyukas fékcsővel mentem kb 10 km-t? (Tudom nem kellett volna, de mivel tudtam, hogy gáz van a fékkel úgy is mentem szal nem kockáztattam senki életét )


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17575

Elküldve: 2015. április 29. szerda, 20:55


SP_323i írta: Sziasztok!

Most kivételesen e46 M3-asról lenne szó.
Jelenség: rohadtul lent fognak és gyengén a fékek. A saját 320d-em jobb fékerő van, mint ezen. és természetesen világít a DSC jel is a műszerfalon...
Amikor nem jár a moci rendben lévőnek tűnik a fék, ez alatt azt értem, hogy a megfelelő ponton van ellenállása. Ahogy megkapja a depressziót a mocitól elmegy a fékezési pont befelé Sajnos e miatt szervóra tudok gyanakodni, de hátha nem az.
Előzmény: a jobb hátsó fém fékcső átrohadt úgyhogy oda újat kapott. Kompresszoros légtelenítővel mind a négy nyereg át lett járatva utána új 5.1 fékfolyadékkal úgyhogy az kizárt hogy levegős legyen.
Mondjuk a fékcső kilyukadása előtt se volt acélos a fékezése, de most botrányosan szar. Hibatárolót még nem tudom, mert holnap megyünk kiolvasni.

vki találkozott már hasonló hibajelenséggel?


első körben, mielőtt bármit cserélnétek, egy DSC frissítést kellene végrehajtani. illetve INPA-ban van egy olyan beállítás is, amikor a program utasít, hogy x%-ig nyomd be a pedált, ő ekkor ha jól tudom kalibrál. iylenkor állítja be a fogáspontot. ha rosszul mondom nyugodtan ki lehet javítani.


SP_323i
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz SP_323i

BMWfanatic

Elismertség: 5% (24 pont) | Hozzászólások: 432

Elküldve: 2015. április 29. szerda, 20:15


Sziasztok!

Most kivételesen e46 M3-asról lenne szó.
Jelenség: rohadtul lent fognak és gyengén a fékek. A saját 320d-em jobb fékerő van, mint ezen. és természetesen világít a DSC jel is a műszerfalon...
Amikor nem jár a moci rendben lévőnek tűnik a fék, ez alatt azt értem, hogy a megfelelő ponton van ellenállása. Ahogy megkapja a depressziót a mocitól elmegy a fékezési pont befelé Sajnos e miatt szervóra tudok gyanakodni, de hátha nem az.
Előzmény: a jobb hátsó fém fékcső átrohadt úgyhogy oda újat kapott. Kompresszoros légtelenítővel mind a négy nyereg át lett járatva utána új 5.1 fékfolyadékkal úgyhogy az kizárt hogy levegős legyen.
Mondjuk a fékcső kilyukadása előtt se volt acélos a fékezése, de most botrányosan szar. Hibatárolót még nem tudom, mert holnap megyünk kiolvasni.

vki találkozott már hasonló hibajelenséggel?


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Hektor

Törzsvendég

Elismertség: 9% (14 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2015. április 25. szombat, 10:44


tbenyo írta:
Pocses írta:
laszlo0918 írta:
Hektor írta:
tbenyo írta: Sziasztok.
Előjött nálam az a probléma amiről eddig csak olvastam... Műszaki előtt szétszedtem a fékeket, kicsit át drót korongozzam, a rozsdát kikaparni meg ilyesmi. Az egyik hátsó féktárcsát leráncigáltam nagy nehezen és igen, kiderült hogy mögött meg van rohadva az a porvédő lemez, egy helyen át is van lyukadva és a stift ami a kézifék pofákat odafogná ki van szakadva. Szóval nem jól állnak most a helyükön a pofák, és valöszinüleg ez okozta azt a nyak-nyak-nyak hangot amit néha hallok, ha nagyon lassan megyek vagy gurulok.
A kérdésem hogy müszakin emiatt megtudják buktatni? Ha ráállitok, akkor fog elég rendesen, nem gurul el, csak annyi hogyha odavilágitanak látják hogy ott az a lemez meg van lyukadva, és félek hogy ott is elö jön ez a nyik-nyak-nyak hang. Megvan már az új lemez, de egyenlöre nem tudom felszeretetni én meg egyedül nem tudom mert ahhoz ki kell huzni a kerékagyat.
Csak nem kötnek bele annyira müszakin ha rendesen fog, igaz?


Hát biztos azt szeretnéd, ha valaki megnyugtatna
Kérdésedre válasz : Igen, emiatt meg tudják "buktatni " valószínűleg tudsz rá állítani, de a helyén nem fog rendesen állni. Ha túl " laza " baj lehet, ha túl feszes állandóan súrol. Annyira közel a vizsga időpont ? Nem tudod valakivel gyorsba megjavíttatni ?
Hogy átengednek, vagy belekötnek azt nem lehet jósolni.


Heló. Biztos hogy nem ez a végső megoldás rá de nekem is ilyen gondom volt hogy mindig ki akadt az a rugós stift ami neked is sarokcsiszolóval vágólappal szétvágtam egy 5-ös vagy 6 os alátétet szóltam az apósomnak hogy nyomja be a rugós stiftet én meg rászúrtam az alátétet azóta is így van ....



Szia!

Ahogy szerelőm mondaná, az akkor is egy "időzített bomba", mert ha elszabadul benne bármi a fékből és megszorul... az elég jó kárt tud tenni, a balesetveszélyről nem is beszélve! Ki kell cserélni mind2ő porvédőlemezt, bele az új fékjavítókészlet a rozsdás retyemók helyett, oszt hosszú évekig nincs vele gond. Szerintem ez így működik.

Üdv.: Pocses


Tudnak érte szólni meg morogni, de ha jól fog a kézifék (tehát mondjuk 3-kattanásnál lejtön lefele megáll) akkor ne buktassák már meg! èn magam nem tudom kicserélni a szerszámaimmal, mert ahhoz hogy le lehessen csavarni meg szedni azt a lemezt, ki kell húzni vagy ráncigálni a kerék agyat én meg azt nem tudom hogy lehetne itthoni körülmények között. Jöv héten van a müszaki, ha nem megy át, akkor sürgösen keresek valakit aki elvállalja és normálisan meg tudja csinálni. Ha át megy akkor nem annyira sürgösen kicseréltetem egyenlöre csak a lemezt, azt jövöre az egész mindent, kézifék betéték, fék betétek, meg tárcsa.


Vizsga előtt nem tudnád már megcsináltatni ? Azt írod, úgy is javítani akarod, akkor meg aki felemeli csápossal, meg van kerékagy leütője, pik-pak végez vele. Persze ha jól gondolom, akkor azért ilyenkor lehet hogy kerékcsapágyat is kell cserélni, mert kicsit nyüstölve lesz az agy. ( persze ez nem biztos )


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2000

státusz tbenyo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2015. április 24. péntek, 21:22


Pocses írta:
laszlo0918 írta:
Hektor írta:
tbenyo írta: Sziasztok.
Előjött nálam az a probléma amiről eddig csak olvastam... Műszaki előtt szétszedtem a fékeket, kicsit át drót korongozzam, a rozsdát kikaparni meg ilyesmi. Az egyik hátsó féktárcsát leráncigáltam nagy nehezen és igen, kiderült hogy mögött meg van rohadva az a porvédő lemez, egy helyen át is van lyukadva és a stift ami a kézifék pofákat odafogná ki van szakadva. Szóval nem jól állnak most a helyükön a pofák, és valöszinüleg ez okozta azt a nyak-nyak-nyak hangot amit néha hallok, ha nagyon lassan megyek vagy gurulok.
A kérdésem hogy müszakin emiatt megtudják buktatni? Ha ráállitok, akkor fog elég rendesen, nem gurul el, csak annyi hogyha odavilágitanak látják hogy ott az a lemez meg van lyukadva, és félek hogy ott is elö jön ez a nyik-nyak-nyak hang. Megvan már az új lemez, de egyenlöre nem tudom felszeretetni én meg egyedül nem tudom mert ahhoz ki kell huzni a kerékagyat.
Csak nem kötnek bele annyira müszakin ha rendesen fog, igaz?


Hát biztos azt szeretnéd, ha valaki megnyugtatna
Kérdésedre válasz : Igen, emiatt meg tudják "buktatni " valószínűleg tudsz rá állítani, de a helyén nem fog rendesen állni. Ha túl " laza " baj lehet, ha túl feszes állandóan súrol. Annyira közel a vizsga időpont ? Nem tudod valakivel gyorsba megjavíttatni ?
Hogy átengednek, vagy belekötnek azt nem lehet jósolni.


Heló. Biztos hogy nem ez a végső megoldás rá de nekem is ilyen gondom volt hogy mindig ki akadt az a rugós stift ami neked is sarokcsiszolóval vágólappal szétvágtam egy 5-ös vagy 6 os alátétet szóltam az apósomnak hogy nyomja be a rugós stiftet én meg rászúrtam az alátétet azóta is így van ....



Szia!

Ahogy szerelőm mondaná, az akkor is egy "időzített bomba", mert ha elszabadul benne bármi a fékből és megszorul... az elég jó kárt tud tenni, a balesetveszélyről nem is beszélve! Ki kell cserélni mind2ő porvédőlemezt, bele az új fékjavítókészlet a rozsdás retyemók helyett, oszt hosszú évekig nincs vele gond. Szerintem ez így működik.

Üdv.: Pocses


Tudnak érte szólni meg morogni, de ha jól fog a kézifék (tehát mondjuk 3-kattanásnál lejtön lefele megáll) akkor ne buktassák már meg! èn magam nem tudom kicserélni a szerszámaimmal, mert ahhoz hogy le lehessen csavarni meg szedni azt a lemezt, ki kell húzni vagy ráncigálni a kerék agyat én meg azt nem tudom hogy lehetne itthoni körülmények között. Jöv héten van a müszaki, ha nem megy át, akkor sürgösen keresek valakit aki elvállalja és normálisan meg tudja csinálni. Ha át megy akkor nem annyira sürgösen kicseréltetem egyenlöre csak a lemezt, azt jövöre az egész mindent, kézifék betéték, fék betétek, meg tárcsa.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 1999

státusz Pocses

BMWfanatic

Elismertség: 10% (133 pont) | Hozzászólások: 1240

Elküldve: 2015. április 24. péntek, 19:53


laszlo0918 írta:
Hektor írta:
tbenyo írta: Sziasztok.
Előjött nálam az a probléma amiről eddig csak olvastam... Műszaki előtt szétszedtem a fékeket, kicsit át drót korongozzam, a rozsdát kikaparni meg ilyesmi. Az egyik hátsó féktárcsát leráncigáltam nagy nehezen és igen, kiderült hogy mögött meg van rohadva az a porvédő lemez, egy helyen át is van lyukadva és a stift ami a kézifék pofákat odafogná ki van szakadva. Szóval nem jól állnak most a helyükön a pofák, és valöszinüleg ez okozta azt a nyak-nyak-nyak hangot amit néha hallok, ha nagyon lassan megyek vagy gurulok.
A kérdésem hogy müszakin emiatt megtudják buktatni? Ha ráállitok, akkor fog elég rendesen, nem gurul el, csak annyi hogyha odavilágitanak látják hogy ott az a lemez meg van lyukadva, és félek hogy ott is elö jön ez a nyik-nyak-nyak hang. Megvan már az új lemez, de egyenlöre nem tudom felszeretetni én meg egyedül nem tudom mert ahhoz ki kell huzni a kerékagyat.
Csak nem kötnek bele annyira müszakin ha rendesen fog, igaz?


Hát biztos azt szeretnéd, ha valaki megnyugtatna
Kérdésedre válasz : Igen, emiatt meg tudják "buktatni " valószínűleg tudsz rá állítani, de a helyén nem fog rendesen állni. Ha túl " laza " baj lehet, ha túl feszes állandóan súrol. Annyira közel a vizsga időpont ? Nem tudod valakivel gyorsba megjavíttatni ?
Hogy átengednek, vagy belekötnek azt nem lehet jósolni.


Heló. Biztos hogy nem ez a végső megoldás rá de nekem is ilyen gondom volt hogy mindig ki akadt az a rugós stift ami neked is sarokcsiszolóval vágólappal szétvágtam egy 5-ös vagy 6 os alátétet szóltam az apósomnak hogy nyomja be a rugós stiftet én meg rászúrtam az alátétet azóta is így van ....



Szia!

Ahogy szerelőm mondaná, az akkor is egy "időzített bomba", mert ha elszabadul benne bármi a fékből és megszorul... az elég jó kárt tud tenni, a balesetveszélyről nem is beszélve! Ki kell cserélni mind2ő porvédőlemezt, bele az új fékjavítókészlet a rozsdás retyemók helyett, oszt hosszú évekig nincs vele gond. Szerintem ez így működik.

Üdv.: Pocses

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2003

státusz laszlo0918

Újonc

Elismertség: 2% (2 pont) | Hozzászólások: 96

Elküldve: 2015. április 24. péntek, 19:39


Hektor írta:
tbenyo írta: Sziasztok.
Előjött nálam az a probléma amiről eddig csak olvastam... Műszaki előtt szétszedtem a fékeket, kicsit át drót korongozzam, a rozsdát kikaparni meg ilyesmi. Az egyik hátsó féktárcsát leráncigáltam nagy nehezen és igen, kiderült hogy mögött meg van rohadva az a porvédő lemez, egy helyen át is van lyukadva és a stift ami a kézifék pofákat odafogná ki van szakadva. Szóval nem jól állnak most a helyükön a pofák, és valöszinüleg ez okozta azt a nyak-nyak-nyak hangot amit néha hallok, ha nagyon lassan megyek vagy gurulok.
A kérdésem hogy müszakin emiatt megtudják buktatni? Ha ráállitok, akkor fog elég rendesen, nem gurul el, csak annyi hogyha odavilágitanak látják hogy ott az a lemez meg van lyukadva, és félek hogy ott is elö jön ez a nyik-nyak-nyak hang. Megvan már az új lemez, de egyenlöre nem tudom felszeretetni én meg egyedül nem tudom mert ahhoz ki kell huzni a kerékagyat.
Csak nem kötnek bele annyira müszakin ha rendesen fog, igaz?


Hát biztos azt szeretnéd, ha valaki megnyugtatna
Kérdésedre válasz : Igen, emiatt meg tudják "buktatni " valószínűleg tudsz rá állítani, de a helyén nem fog rendesen állni. Ha túl " laza " baj lehet, ha túl feszes állandóan súrol. Annyira közel a vizsga időpont ? Nem tudod valakivel gyorsba megjavíttatni ?
Hogy átengednek, vagy belekötnek azt nem lehet jósolni.


Heló. Biztos hogy nem ez a végső megoldás rá de nekem is ilyen gondom volt hogy mindig ki akadt az a rugós stift ami neked is sarokcsiszolóval vágólappal szétvágtam egy 5-ös vagy 6 os alátétet szóltam az apósomnak hogy nyomja be a rugós stiftet én meg rászúrtam az alátétet azóta is így van ....



autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Hektor

Törzsvendég

Elismertség: 9% (14 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2015. április 24. péntek, 15:54


tbenyo írta: Sziasztok.
Előjött nálam az a probléma amiről eddig csak olvastam... Műszaki előtt szétszedtem a fékeket, kicsit át drót korongozzam, a rozsdát kikaparni meg ilyesmi. Az egyik hátsó féktárcsát leráncigáltam nagy nehezen és igen, kiderült hogy mögött meg van rohadva az a porvédő lemez, egy helyen át is van lyukadva és a stift ami a kézifék pofákat odafogná ki van szakadva. Szóval nem jól állnak most a helyükön a pofák, és valöszinüleg ez okozta azt a nyak-nyak-nyak hangot amit néha hallok, ha nagyon lassan megyek vagy gurulok.
A kérdésem hogy müszakin emiatt megtudják buktatni? Ha ráállitok, akkor fog elég rendesen, nem gurul el, csak annyi hogyha odavilágitanak látják hogy ott az a lemez meg van lyukadva, és félek hogy ott is elö jön ez a nyik-nyak-nyak hang. Megvan már az új lemez, de egyenlöre nem tudom felszeretetni én meg egyedül nem tudom mert ahhoz ki kell huzni a kerékagyat.
Csak nem kötnek bele annyira müszakin ha rendesen fog, igaz?


Hát biztos azt szeretnéd, ha valaki megnyugtatna
Kérdésedre válasz : Igen, emiatt meg tudják "buktatni " valószínűleg tudsz rá állítani, de a helyén nem fog rendesen állni. Ha túl " laza " baj lehet, ha túl feszes állandóan súrol. Annyira közel a vizsga időpont ? Nem tudod valakivel gyorsba megjavíttatni ?
Hogy átengednek, vagy belekötnek azt nem lehet jósolni.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.9
Évjárat: 2000

státusz tbenyo

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 28

Elküldve: 2015. április 24. péntek, 14:55


Sziasztok.
Előjött nálam az a probléma amiről eddig csak olvastam... Műszaki előtt szétszedtem a fékeket, kicsit át drót korongozzam, a rozsdát kikaparni meg ilyesmi. Az egyik hátsó féktárcsát leráncigáltam nagy nehezen és igen, kiderült hogy mögött meg van rohadva az a porvédő lemez, egy helyen át is van lyukadva és a stift ami a kézifék pofákat odafogná ki van szakadva. Szóval nem jól állnak most a helyükön a pofák, és valöszinüleg ez okozta azt a nyak-nyak-nyak hangot amit néha hallok, ha nagyon lassan megyek vagy gurulok.
A kérdésem hogy müszakin emiatt megtudják buktatni? Ha ráállitok, akkor fog elég rendesen, nem gurul el, csak annyi hogyha odavilágitanak látják hogy ott az a lemez meg van lyukadva, és félek hogy ott is elö jön ez a nyik-nyak-nyak hang. Megvan már az új lemez, de egyenlöre nem tudom felszeretetni én meg egyedül nem tudom mert ahhoz ki kell huzni a kerékagyat.
Csak nem kötnek bele annyira müszakin ha rendesen fog, igaz?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz Hektor

Törzsvendég

Elismertség: 9% (14 pont) | Hozzászólások: 155

Elküldve: 2015. április 16. csütörtök, 08:59


krissz írta:
Hektor írta:
krissz írta: Hátsó féktárcsámat szeretném cserélni, egyik királyul lejött, a másik kalapalas ellenere meg se mozdul. Van valakinek jó praktikája, hogyan lehetne leszedni a tárcsát? (épség nem feltétel)


Meg sem mozdul, vagy nem jön le ?
Sok minden nem tudja fogni.. ha a kerékagyhoz rögzítő kis csavar ki van véve, akkor már csak a kézifék pofái foghatják. Ha belülről a dobrész már peremesre van kopva, vagy/ és a perem mentén még rovásodva is van, akkor felütközhet a kézifék pofákba, ami nem engedi lejönni. Próbáld meg a kerékcsavar furatán visszaállítani a fékpofa feszességét, majd kalapáccsal ütögesd körbe szemből. Ha végkép nem megy, akkor- különösen ha nem kell félteni a tárcsát belülről is lehet ott ahol a féklemezben a féknyereg helye van. Körbe-körbe forgatva ütögesd. Fel tették azt oda, le is kell jönni


Köszi srácok! Szereztem tegnap nagyobb kalapácsot, azzal nekimentem, fél óra alatt lent volt!


Erről van szó