- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 316i
- Évjárat: 2002
Elküldve: 2015. július 30. csütörtök, 15:09
Csabika136 írta:YELLOW írta:Csabika136 írta:YELLOW írta:laleeboy írta:
A legtöbb esetben (amivel eddig találkoztam) az okozta a kézifék gyengeségét hogy a kevés használat miatt a dob belső felülete (ahova a pofa nyomódik) olyan kráteresre rohadt hogy szinte nem is volt súrlódó felület, emiatt tönkrementek a pofák is.
Nem szabad spórolni és ha kell akkor szabályoztasd a dobot és cseréld a pofákat , akkor jónak kell lenni
nekem, mikor megvettem 4,5 évesen sem volt jobb. a gumik után a második dolog a fék tárcsák és betétek cseréje volt. mert én hülye vagyok. persze a gyári is el van téve. nem volt kráteres. az újjal sem lett jobb, sem rosszabb a kézi. én ritkán hsaználom a kézit rögzítésre is, leginkább, ha olyan helyen parkolok, nem csak visszagurulás miatt. viszont menet közben pár havonta, vagy épp műszaki előtt be szoktam húzni 1-2 sec-re. sokat nem ejlent. próbáltam állítgatni rajta de semmi. érezni menet közben, hogy fogja az autót, és mondom álló helyben behúzva, nem tudok elindulni, tehát lerögzíti az autót. sokáig arra gondoltam, ez a menet közben való gyengeség szándékos, baleset megelőzési célból, ha valaki rángatná menet közben. mert ugye nem az a célja, hanem rögzítő fék. álló autót rögzít.
Értem én hogy villanymotor..De mi hajtja? Itt a szinte egyetlen driftelésre alkalmas márka és nem lehet a műveletet előkészíteni egy kézifékes előcsúsztatással.
én ezt nem értem... egyik nagy BMW-s kollégám is mindig mondja, hogy kézivel bemozgatja. minek??? mondjuk lehet én nem értek hozzá. de ha ez a célod, akkor egy nagy kézifék upgrade kell. télen ökörködni, saját magad szórakoztatására tök felesleges a kézit rángatni, kormánnyal és gázzal simán belendíthető az autó. én legalábbis így tapasztalom.
Tééélen...Addig még hónapok vannak. Persze ha jön a hó, az más.
aszfalton meg minek nyúzod? ahhoz egy kicsit erősebb motor kellene... aztán meg sírsz pár hónap múlva, hogy miylen szar ez a BMW, hogy kiszakad a futómű