Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2011. október 16. vasárnap, 23:27


anubisz írta:
Zolee írta: Van valaki köztünk aki fényezéssel foglalkozik?
Tudtok ajánlani egy korrekt fényezőt elsősorban Bp-en, v Pest megyében? Jobb első, bal hátsó sárvédőkön minimális horpadás javítása és fényezése, valamint első lökös, visszapillantók és kilincsek fényezéséről lenne szó.


Nagyon óvatos legyél,nekem megfújták a motorháztetőt a kavicsok miatt,1 hónap után,mint mikor hámlik az ember háta,úgy jött le a festék, a vese mellett,visszavittem,újra megfújták,így 6 hónap múlva jött le,újra majdnem ugyanott. Már nem vittem vissza. Ebből a munkából,még garanciálisan is elég volt. ( csak mellékesen a környéken ott a legjobb festők közé tartozik,komoly kamrával,komoly munkákkal. )
Lehet nem volt rendesen zsírtalanítva,vagy valami,megfogták festés előtt.Úgy jött le,mintha matrica lett volna,vagy fólia.


Nem hangzik túl jól, de ráéreztél, pont attól félek nehogy ugyanígy járjak. Köszi az infót!

Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2011. október 16. vasárnap, 23:22


bmw320d4 írta:
Zolee írta: Van valaki köztünk aki fényezéssel foglalkozik?
Tudtok ajánlani egy korrekt fényezőt elsősorban Bp-en, v Pest megyében? Jobb első, bal hátsó sárvédőkön minimális horpadás javítása és fényezése, valamint első lökös, visszapillantók és kilincsek fényezéséről lenne szó.


A horpadást simán kiszedik fényezés nélkül is.


Köszi az infót, de nem fogalmaztam korrektül. Sajnos egyik sem csak horpadás, jobb elől voltam olyan barom h a rend őreinek elengedésére koncentrálva érintőre vettem a csuklónál egy csuklósbuszt olyan lett mintha nagyon durva smirglivel rámentek volna, minimálisan be is horpadt. Bal hátul meg a sárvédő ív felett sikerült vkinek egy szép hosszú barázdát csinálnia, nem ment fémig, de a fényezés egy hosszú csíkban lejött.

anubisz

státusz anubisz

BMWfanatic

Elismertség: 9% (412 pont) | Hozzászólások: 4245

Elküldve: 2011. október 16. vasárnap, 22:18


Zolee írta: Van valaki köztünk aki fényezéssel foglalkozik?
Tudtok ajánlani egy korrekt fényezőt elsősorban Bp-en, v Pest megyében? Jobb első, bal hátsó sárvédőkön minimális horpadás javítása és fényezése, valamint első lökös, visszapillantók és kilincsek fényezéséről lenne szó.


Nagyon óvatos legyél,nekem megfújták a motorháztetőt a kavicsok miatt,1 hónap után,mint mikor hámlik az ember háta,úgy jött le a festék, a vese mellett,visszavittem,újra megfújták,így 6 hónap múlva jött le,újra majdnem ugyanott. Már nem vittem vissza. Ebből a munkából,még garanciálisan is elég volt. ( csak mellékesen a környéken ott a legjobb festők közé tartozik,komoly kamrával,komoly munkákkal. )
Lehet nem volt rendesen zsírtalanítva,vagy valami,megfogták festés előtt.Úgy jött le,mintha matrica lett volna,vagy fólia.

bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2011. október 16. vasárnap, 22:11


Zolee írta: Van valaki köztünk aki fényezéssel foglalkozik?
Tudtok ajánlani egy korrekt fényezőt elsősorban Bp-en, v Pest megyében? Jobb első, bal hátsó sárvédőkön minimális horpadás javítása és fényezése, valamint első lökös, visszapillantók és kilincsek fényezéséről lenne szó.


A horpadást simán kiszedik fényezés nélkül is.

Zolee
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2003

státusz Zolee

BMWfanatic

Elismertség: 6% (53 pont) | Hozzászólások: 819

Elküldve: 2011. október 16. vasárnap, 21:48


Van valaki köztünk aki fényezéssel foglalkozik?
Tudtok ajánlani egy korrekt fényezőt elsősorban Bp-en, v Pest megyében? Jobb első, bal hátsó sárvédőkön minimális horpadás javítása és fényezése, valamint első lökös, visszapillantók és kilincsek fényezéséről lenne szó.

Balu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Balu

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 124

Elküldve: 2007. május 05. szombat, 20:32


Igen,úgy akarom,elemenként.
Az E30-amnál már egyszer megjátszottam,akkor megfogadtam,hogy soha többet.De azért mégis csak rá kell szánnom magam,mert a karcok miatt egy autókozmetikában nem vállalták.

Így legalább édesebb lesz a gyümölcs (legalábbis remélem).

státusz alfatone

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 662

Elküldve: 2007. május 05. szombat, 17:04


Balu írta: O.K.,köszi a választ,ebben a hónapban én is szeretném megcsinálni a saját autómon a polírt.Csak elõbb edzek rá (lélekbenis,meg fizikálisan is).

Üdv.

Ne kend be az egész autót egyszerre, csak szakaszosan. Úgy könnyebb végigcsinálni.


státusz dvit

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 5

Elküldve: 2007. május 05. szombat, 14:16


Sziasztok!

Nem olvastam végig, de amit olvastam , arról az jött le, hogy mindenki fél a fényezéstõl.
Ha az elem csak karcos, vagy kõfelverõdéses és nem teligittelni, akkor vissza lehet csiszolni fémig.Az így visszafújt szín után jöhetnek a festékvastagság mérõvel.
Így fényezni egy elemet kb. 20.000 Ft-ba kerül ( nálunk )

Ha tudok segíteni , hívjatok: 20/4818771

Balu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Balu

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 124

Elküldve: 2007. május 04. péntek, 20:58


O.K.,köszi a választ,ebben a hónapban én is szeretném megcsinálni a saját autómon a polírt.Csak elõbb edzek rá (lélekbenis,meg fizikálisan is).

Üdv.

státusz collins

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 445

Elküldve: 2007. május 04. péntek, 20:43


alfatone írta:
2sd írta: Sziasztok, nem közvetlenül az elõzõekkel kapcsolatban, de a fényezéshez kapcsolódva érdekelne a véleményetek és ha van a tapasztalataitok a következõkkel kapcsolatban:

Az egyik ismerõsöm vásárolt egy használt e46-t. Az autó 2 éves volt mikor megvette elsõ gazdájától 20000km-rel, szervízkönyvvel. (elõzõleg mo-i BMW márkakereskedésben 0km-esen forgalomba helyezett).
Az autó 2 évig volt nála, még + 25000km hajtott bele... mielõtt fájó szívvel megvált tõle. (természetesen a következõ autója BMW E90)
Történt ugyanis, hogy a jóember egyik este az autó takarítása közben a karosszéria és az egyik mûanyag alkatrész találkozásánál fölfedezett egy apró festékfolyást, ami szabadszemmel is alig volt látható. Ideg a köbön, festékvastagságmérõt elkér majd a meglepetés: az autó minden egyes pontján a mérõ 320 mikron mutat, kivéve a motorháztetõ ott 160 mikron.
Karosszériás ismerõst, BMW szalonban dolgozó szerelõt felhív mindkettõ mondja: a BMW gyári érték: 140-170 mikron (átlagosan 160 körül).
BMW tulaj ismerõsök autóval berendel, mér, gyári érték 160.
Másnap BMW-t értékesítõ céget, elõzõ tulajt megkereste: tulaj és szervíz állítja nem festette az autót, szervíz 160 mikronra mondja a gyári méretet. Szakmájában egekig magasztalt szerelõ azt mondja nem lehet ilyen pontosan mindenhol utólag körbefesteni az autót, BMW gyárban anno dolgozó ismerõs azt mondja nem tolnak vissza már lefestett autót a festõkamrába.
?????
Mi a jó válasz? Szerintetek.

Éjjel játszottak a bmw alvázak a gyárban, és belökték a festõbe mégegyszer.

nézd, azt ha végig törött lett volna, meg lehetne állapítani, ahhoz nem kell szerelõnek lenni. viszont elõfordulhat valami kis gubanc a gyárban is. én örülnék, ha duplán lenne fényezve a gép (((persze ez csak egy lehetõség...)))
Egyébként fogalmam sincs, még nem hallottam ilyet.


státusz alfatone

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 662

Elküldve: 2007. május 04. péntek, 20:22


2sd írta: Sziasztok, nem közvetlenül az elõzõekkel kapcsolatban, de a fényezéshez kapcsolódva érdekelne a véleményetek és ha van a tapasztalataitok a következõkkel kapcsolatban:

Az egyik ismerõsöm vásárolt egy használt e46-t. Az autó 2 éves volt mikor megvette elsõ gazdájától 20000km-rel, szervízkönyvvel. (elõzõleg mo-i BMW márkakereskedésben 0km-esen forgalomba helyezett).
Az autó 2 évig volt nála, még + 25000km hajtott bele... mielõtt fájó szívvel megvált tõle. (természetesen a következõ autója BMW E90)
Történt ugyanis, hogy a jóember egyik este az autó takarítása közben a karosszéria és az egyik mûanyag alkatrész találkozásánál fölfedezett egy apró festékfolyást, ami szabadszemmel is alig volt látható. Ideg a köbön, festékvastagságmérõt elkér majd a meglepetés: az autó minden egyes pontján a mérõ 320 mikron mutat, kivéve a motorháztetõ ott 160 mikron.
Karosszériás ismerõst, BMW szalonban dolgozó szerelõt felhív mindkettõ mondja: a BMW gyári érték: 140-170 mikron (átlagosan 160 körül).
BMW tulaj ismerõsök autóval berendel, mér, gyári érték 160.
Másnap BMW-t értékesítõ céget, elõzõ tulajt megkereste: tulaj és szervíz állítja nem festette az autót, szervíz 160 mikronra mondja a gyári méretet. Szakmájában egekig magasztalt szerelõ azt mondja nem lehet ilyen pontosan mindenhol utólag körbefesteni az autót, BMW gyárban anno dolgozó ismerõs azt mondja nem tolnak vissza már lefestett autót a festõkamrába.
?????
Mi a jó válasz? Szerintetek.

Éjjel játszottak a bmw alvázak a gyárban, és belökték a festõbe mégegyszer.
Egyébként fogalmam sincs, még nem hallottam ilyet.

státusz alfatone

BMWfanatic

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 662

Elküldve: 2007. május 04. péntek, 20:17


Balu írta: Szia Alfatone!

Kipróbáltad már a javítókrétás polírozást?Ha igen,érdekelnének a tapasztalataid.Valóban eltünteti a mélyebb karcokat is ?

Üdv.

A karcokat sajna nem. A kõfelverõdések nem világítanak utána, az mondjuk jó. A színes paszta a kis karcokat jól fedi, de frissen le kell szedni a díszlécekrõl, mert ha beleégeti a nap, akkor nitro!

státusz 2sd

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2007. május 04. péntek, 19:44


Sziasztok, nem közvetlenül az elõzõekkel kapcsolatban, de a fényezéshez kapcsolódva érdekelne a véleményetek és ha van a tapasztalataitok a következõkkel kapcsolatban:

Az egyik ismerõsöm vásárolt egy használt e46-t. Az autó 2 éves volt mikor megvette elsõ gazdájától 20000km-rel, szervízkönyvvel. (elõzõleg mo-i BMW márkakereskedésben 0km-esen forgalomba helyezett).
Az autó 2 évig volt nála, még + 25000km hajtott bele... mielõtt fájó szívvel megvált tõle. (természetesen a következõ autója BMW E90)
Történt ugyanis, hogy a jóember egyik este az autó takarítása közben a karosszéria és az egyik mûanyag alkatrész találkozásánál fölfedezett egy apró festékfolyást, ami szabadszemmel is alig volt látható. Ideg a köbön, festékvastagságmérõt elkér majd a meglepetés: az autó minden egyes pontján a mérõ 320 mikron mutat, kivéve a motorháztetõ ott 160 mikron.
Karosszériás ismerõst, BMW szalonban dolgozó szerelõt felhív mindkettõ mondja: a BMW gyári érték: 140-170 mikron (átlagosan 160 körül).
BMW tulaj ismerõsök autóval berendel, mér, gyári érték 160.
Másnap BMW-t értékesítõ céget, elõzõ tulajt megkereste: tulaj és szervíz állítja nem festette az autót, szervíz 160 mikronra mondja a gyári méretet. Szakmájában egekig magasztalt szerelõ azt mondja nem lehet ilyen pontosan mindenhol utólag körbefesteni az autót, BMW gyárban anno dolgozó ismerõs azt mondja nem tolnak vissza már lefestett autót a festõkamrába.
?????
Mi a jó válasz? Szerintetek.

Balu
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1998

státusz Balu

Törzsvendég

Elismertség: 0% (1 pont) | Hozzászólások: 124

Elküldve: 2007. május 02. szerda, 16:22


Szia Alfatone!

Kipróbáltad már a javítókrétás polírozást?Ha igen,érdekelnének a tapasztalataid.Valóban eltünteti a mélyebb karcokat is ?

Üdv.

státusz paci

Megrögzött BMW-s

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 311

Elküldve: 2007. április 27. péntek, 14:57


pü ment, just follow the instructions