autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Stark0605

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2017. május 19. péntek, 10:22


Hello.Kis segitséget szeretnék.A probléma a következő,a klima bal oldali rostélyokon hideget a bal oldalon langyosat fuj.még a középső rostély két fele közt is.milehet a probléma?valakinek volt már ilyen?
Válaszokat elöre is köszönöm

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. április 03. hétfő, 12:25


Rulez78 írta: Sziasztok!
A következő lenne a problémám!
Nem hajlandó a kocsi(E36 316I compact) hideg levegőt fújni!Hiába állítom a forgó kapcsolót hidegre illetve kapcsolok klímát semmi...
Tudnátok erre valami megoldást ajánlani?Vagy hagyjam inkább szerelőre a dolgot?
Előre is köszönöm a válaszokat!


Vagy kiakadt a tekerőnél vagy a másik végénél a bowden, vagy a fűtéscsap rosszalkodik, tisztítás vagy csere.

Rulez78
autója adatai
Széria: 3
Típus: E36
Kivitel: Compact
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 1997

státusz Rulez78

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 6

Elküldve: 2017. április 03. hétfő, 12:14


Sziasztok!
A következő lenne a problémám!
Nem hajlandó a kocsi(E36 316I compact) hideg levegőt fújni!Hiába állítom a forgó kapcsolót hidegre illetve kapcsolok klímát semmi...
Tudnátok erre valami megoldást ajánlani?Vagy hagyjam inkább szerelőre a dolgot?
Előre is köszönöm a válaszokat!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. január 22. vasárnap, 21:44


zsozseszka írta:
zsozseszka írta:
YELLOW írta:
zsozseszka írta:
YELLOW írta:
zsozseszka írta:
YELLOW írta:
zsozseszka írta:
YELLOW írta:
zsozseszka írta:
zsozseszka írta:
YELLOW írta:
zsozseszka írta: Sziasztok!
A mai napon tökéletesen működött a fűtésem. Leállítottam az autót majd kb. 30 perc múlva indítás fűtés bekapcsol és csak a vezérlő világított a levegő nem jött be az utastérbe. Leállítottam a motort majd kb. 5 perc után ismét beindítottam és már a vezérlőt sem tudtam bekapcsolni. Valami ötltet? Reggel nagyon hideg lesz. Köszönöm!


ezeket biztiket nézd át.
28, 37, 62, 63, 64, 68


Oksa! Köszi! Lemegyek a géphez megnézem a biztosítékokat utána jelentkezem!


Megnéztem! Úgy tűnik, hogy minden biztosíték rendben, illetve nekem a 28,64-es helyek üresek. Következő lépés?


64-es okés, mert az kiegészítő fűtésé, neked pedig benyás
de 28-as kellene. az a ventilláció és a klímáé.
akkor lehet megpatkolták valamikor és valahol a vezeték elégett. ennek utána kell nézni, mert így nem oké.

A 28-ba mekkora bizti kellene? Égett szagot nem éreztem!


5A-es kell bele, de mondom ha meg van patkolva, akkor sokra nem mész vele... lehet mögötte van összezárva egy vezetékkel.


Hogy kell ezt elképzelni? Nem vagyok ebben otthon. 4 éve hajtom a gépet télen-nyáron ment a ventilláció eddig semmi problémám nem volt ezzel.


lehet volt valami gríz vele. az előző tulaj megpatkolta mondjuk. a biztotábla foglalat hátúján vezetékek vannak, amik elmenek a megfelelő helyekre. és ott kötötték össze egy vezetékkel.
ugye a bizti is egy rövidzár, de bizonyos Amper-nél elég. ez a feladata. lehet valami túl nagy áramot vett fel és mindig elégett a bizti. de nem nagyobb biztot tett be, hanem rövidre zárta vezetékkel. ezzel az a baj, hogy túláram esetén nem ég el, és máshol, aholgyengébb a kötés, vagy véknyabb a vezeték, avgy vaamelyik elektronika húzza a rövidebbet. rosszabb esetben kigyullad az autó.
és mivel eddig ment, és nincs bizti, így elképzelhető.
most nem vagyok autóközelben, nem tudom megnézni, de táblázat szerint kell oda bizti.

Még annyit, hogy tegnap menet közben elszállt a külső tükrök állítója. Ez összefüggésben lehet a mostani problémámmal? A tükörállítónak is van biztije és ha van akkor melyik?


31, 57 (ez lehet nincs bent)
nem kellene köze legyen hozzá, de fene sem tudja.

Köszönöm a segítséget!


Tisztelt Yellow úr!
57-es nincs de a 31-es 5A kiégett. Beraktam az utolsó 5A a kiégett helyére és megpróbáltam a külső tükröket állítani de sikertelen volt a próbálkozás. Ránéztem még egyszer és a frissen berakott 5A is kiégett! Ezt kivettem a helyéről. Nem teszek oda semmit akkor nagy problémát okozok vagy tegyek be nagyobbat? Illetve mivel elfogyott az 5A bizti megpróbáltam 7,5A betenni a 28-ba és láss csodát újra működik a vezérlő a ventilátor és van fűtés! Ezt később kicseréljem 5A-ra vagy maradhat benne a 7,5A?


hát ha nem raksz oda, akkor nem fog működni a tükörállítás.
viszont nem értem, eddig, hogy ment a klímapanel, ha a 28-asban nem volt semmi, berakva pedig már működik. hát ha lesz 5A-es, akkor azt tedd a 28-asba, addig lehet a 7,5A-es.
esetleg a 7,5-öst próbáld majd meg a 31-esbe. ha az is kiég, akkor ott vaélahol gond van. lehet az ajtóátvezetőnél megtört a kábel, és rövidre zár.
ez a 28-as meg X-akta. hogy ment előtte bizti nélkül

zsozseszka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2002

státusz zsozseszka

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 50

Elküldve: 2017. január 22. vasárnap, 19:45


zsozseszka írta:
YELLOW írta:
zsozseszka írta:
YELLOW írta:
zsozseszka írta:
YELLOW írta:
zsozseszka írta:
YELLOW írta:
zsozseszka írta:
zsozseszka írta:
YELLOW írta:
zsozseszka írta: Sziasztok!
A mai napon tökéletesen működött a fűtésem. Leállítottam az autót majd kb. 30 perc múlva indítás fűtés bekapcsol és csak a vezérlő világított a levegő nem jött be az utastérbe. Leállítottam a motort majd kb. 5 perc után ismét beindítottam és már a vezérlőt sem tudtam bekapcsolni. Valami ötltet? Reggel nagyon hideg lesz. Köszönöm!


ezeket biztiket nézd át.
28, 37, 62, 63, 64, 68


Oksa! Köszi! Lemegyek a géphez megnézem a biztosítékokat utána jelentkezem!


Megnéztem! Úgy tűnik, hogy minden biztosíték rendben, illetve nekem a 28,64-es helyek üresek. Következő lépés?


64-es okés, mert az kiegészítő fűtésé, neked pedig benyás
de 28-as kellene. az a ventilláció és a klímáé.
akkor lehet megpatkolták valamikor és valahol a vezeték elégett. ennek utána kell nézni, mert így nem oké.

A 28-ba mekkora bizti kellene? Égett szagot nem éreztem!


5A-es kell bele, de mondom ha meg van patkolva, akkor sokra nem mész vele... lehet mögötte van összezárva egy vezetékkel.


Hogy kell ezt elképzelni? Nem vagyok ebben otthon. 4 éve hajtom a gépet télen-nyáron ment a ventilláció eddig semmi problémám nem volt ezzel.


lehet volt valami gríz vele. az előző tulaj megpatkolta mondjuk. a biztotábla foglalat hátúján vezetékek vannak, amik elmenek a megfelelő helyekre. és ott kötötték össze egy vezetékkel.
ugye a bizti is egy rövidzár, de bizonyos Amper-nél elég. ez a feladata. lehet valami túl nagy áramot vett fel és mindig elégett a bizti. de nem nagyobb biztot tett be, hanem rövidre zárta vezetékkel. ezzel az a baj, hogy túláram esetén nem ég el, és máshol, aholgyengébb a kötés, vagy véknyabb a vezeték, avgy vaamelyik elektronika húzza a rövidebbet. rosszabb esetben kigyullad az autó.
és mivel eddig ment, és nincs bizti, így elképzelhető.
most nem vagyok autóközelben, nem tudom megnézni, de táblázat szerint kell oda bizti.

Még annyit, hogy tegnap menet közben elszállt a külső tükrök állítója. Ez összefüggésben lehet a mostani problémámmal? A tükörállítónak is van biztije és ha van akkor melyik?


31, 57 (ez lehet nincs bent)
nem kellene köze legyen hozzá, de fene sem tudja.

Köszönöm a segítséget!


Tisztelt Yellow úr!
57-es nincs de a 31-es 5A kiégett. Beraktam az utolsó 5A a kiégett helyére és megpróbáltam a külső tükröket állítani de sikertelen volt a próbálkozás. Ránéztem még egyszer és a frissen berakott 5A is kiégett! Ezt kivettem a helyéről. Nem teszek oda semmit akkor nagy problémát okozok vagy tegyek be nagyobbat? Illetve mivel elfogyott az 5A bizti megpróbáltam 7,5A betenni a 28-ba és láss csodát újra működik a vezérlő a ventilátor és van fűtés! Ezt később kicseréljem 5A-ra vagy maradhat benne a 7,5A?

zsozseszka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2002

státusz zsozseszka

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 50

Elküldve: 2017. január 22. vasárnap, 19:12


YELLOW írta:
zsozseszka írta:
YELLOW írta:
zsozseszka írta:
YELLOW írta:
zsozseszka írta:
YELLOW írta:
zsozseszka írta:
zsozseszka írta:
YELLOW írta:
zsozseszka írta: Sziasztok!
A mai napon tökéletesen működött a fűtésem. Leállítottam az autót majd kb. 30 perc múlva indítás fűtés bekapcsol és csak a vezérlő világított a levegő nem jött be az utastérbe. Leállítottam a motort majd kb. 5 perc után ismét beindítottam és már a vezérlőt sem tudtam bekapcsolni. Valami ötltet? Reggel nagyon hideg lesz. Köszönöm!


ezeket biztiket nézd át.
28, 37, 62, 63, 64, 68


Oksa! Köszi! Lemegyek a géphez megnézem a biztosítékokat utána jelentkezem!


Megnéztem! Úgy tűnik, hogy minden biztosíték rendben, illetve nekem a 28,64-es helyek üresek. Következő lépés?


64-es okés, mert az kiegészítő fűtésé, neked pedig benyás
de 28-as kellene. az a ventilláció és a klímáé.
akkor lehet megpatkolták valamikor és valahol a vezeték elégett. ennek utána kell nézni, mert így nem oké.

A 28-ba mekkora bizti kellene? Égett szagot nem éreztem!


5A-es kell bele, de mondom ha meg van patkolva, akkor sokra nem mész vele... lehet mögötte van összezárva egy vezetékkel.


Hogy kell ezt elképzelni? Nem vagyok ebben otthon. 4 éve hajtom a gépet télen-nyáron ment a ventilláció eddig semmi problémám nem volt ezzel.


lehet volt valami gríz vele. az előző tulaj megpatkolta mondjuk. a biztotábla foglalat hátúján vezetékek vannak, amik elmenek a megfelelő helyekre. és ott kötötték össze egy vezetékkel.
ugye a bizti is egy rövidzár, de bizonyos Amper-nél elég. ez a feladata. lehet valami túl nagy áramot vett fel és mindig elégett a bizti. de nem nagyobb biztot tett be, hanem rövidre zárta vezetékkel. ezzel az a baj, hogy túláram esetén nem ég el, és máshol, aholgyengébb a kötés, vagy véknyabb a vezeték, avgy vaamelyik elektronika húzza a rövidebbet. rosszabb esetben kigyullad az autó.
és mivel eddig ment, és nincs bizti, így elképzelhető.
most nem vagyok autóközelben, nem tudom megnézni, de táblázat szerint kell oda bizti.

Még annyit, hogy tegnap menet közben elszállt a külső tükrök állítója. Ez összefüggésben lehet a mostani problémámmal? A tükörállítónak is van biztije és ha van akkor melyik?


31, 57 (ez lehet nincs bent)
nem kellene köze legyen hozzá, de fene sem tudja.

Köszönöm a segítséget!


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. január 22. vasárnap, 19:10


zsozseszka írta:
YELLOW írta:
zsozseszka írta:
YELLOW írta:
zsozseszka írta:
YELLOW írta:
zsozseszka írta:
zsozseszka írta:
YELLOW írta:
zsozseszka írta: Sziasztok!
A mai napon tökéletesen működött a fűtésem. Leállítottam az autót majd kb. 30 perc múlva indítás fűtés bekapcsol és csak a vezérlő világított a levegő nem jött be az utastérbe. Leállítottam a motort majd kb. 5 perc után ismét beindítottam és már a vezérlőt sem tudtam bekapcsolni. Valami ötltet? Reggel nagyon hideg lesz. Köszönöm!


ezeket biztiket nézd át.
28, 37, 62, 63, 64, 68


Oksa! Köszi! Lemegyek a géphez megnézem a biztosítékokat utána jelentkezem!


Megnéztem! Úgy tűnik, hogy minden biztosíték rendben, illetve nekem a 28,64-es helyek üresek. Következő lépés?


64-es okés, mert az kiegészítő fűtésé, neked pedig benyás
de 28-as kellene. az a ventilláció és a klímáé.
akkor lehet megpatkolták valamikor és valahol a vezeték elégett. ennek utána kell nézni, mert így nem oké.

A 28-ba mekkora bizti kellene? Égett szagot nem éreztem!


5A-es kell bele, de mondom ha meg van patkolva, akkor sokra nem mész vele... lehet mögötte van összezárva egy vezetékkel.


Hogy kell ezt elképzelni? Nem vagyok ebben otthon. 4 éve hajtom a gépet télen-nyáron ment a ventilláció eddig semmi problémám nem volt ezzel.


lehet volt valami gríz vele. az előző tulaj megpatkolta mondjuk. a biztotábla foglalat hátúján vezetékek vannak, amik elmenek a megfelelő helyekre. és ott kötötték össze egy vezetékkel.
ugye a bizti is egy rövidzár, de bizonyos Amper-nél elég. ez a feladata. lehet valami túl nagy áramot vett fel és mindig elégett a bizti. de nem nagyobb biztot tett be, hanem rövidre zárta vezetékkel. ezzel az a baj, hogy túláram esetén nem ég el, és máshol, aholgyengébb a kötés, vagy véknyabb a vezeték, avgy vaamelyik elektronika húzza a rövidebbet. rosszabb esetben kigyullad az autó.
és mivel eddig ment, és nincs bizti, így elképzelhető.
most nem vagyok autóközelben, nem tudom megnézni, de táblázat szerint kell oda bizti.

Még annyit, hogy tegnap menet közben elszállt a külső tükrök állítója. Ez összefüggésben lehet a mostani problémámmal? A tükörállítónak is van biztije és ha van akkor melyik?


31, 57 (ez lehet nincs bent)
nem kellene köze legyen hozzá, de fene sem tudja.


zsozseszka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2002

státusz zsozseszka

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 50

Elküldve: 2017. január 22. vasárnap, 19:07


YELLOW írta:
zsozseszka írta:
YELLOW írta:
zsozseszka írta:
YELLOW írta:
zsozseszka írta:
zsozseszka írta:
YELLOW írta:
zsozseszka írta: Sziasztok!
A mai napon tökéletesen működött a fűtésem. Leállítottam az autót majd kb. 30 perc múlva indítás fűtés bekapcsol és csak a vezérlő világított a levegő nem jött be az utastérbe. Leállítottam a motort majd kb. 5 perc után ismét beindítottam és már a vezérlőt sem tudtam bekapcsolni. Valami ötltet? Reggel nagyon hideg lesz. Köszönöm!


ezeket biztiket nézd át.
28, 37, 62, 63, 64, 68


Oksa! Köszi! Lemegyek a géphez megnézem a biztosítékokat utána jelentkezem!


Megnéztem! Úgy tűnik, hogy minden biztosíték rendben, illetve nekem a 28,64-es helyek üresek. Következő lépés?


64-es okés, mert az kiegészítő fűtésé, neked pedig benyás
de 28-as kellene. az a ventilláció és a klímáé.
akkor lehet megpatkolták valamikor és valahol a vezeték elégett. ennek utána kell nézni, mert így nem oké.

A 28-ba mekkora bizti kellene? Égett szagot nem éreztem!


5A-es kell bele, de mondom ha meg van patkolva, akkor sokra nem mész vele... lehet mögötte van összezárva egy vezetékkel.


Hogy kell ezt elképzelni? Nem vagyok ebben otthon. 4 éve hajtom a gépet télen-nyáron ment a ventilláció eddig semmi problémám nem volt ezzel.


lehet volt valami gríz vele. az előző tulaj megpatkolta mondjuk. a biztotábla foglalat hátúján vezetékek vannak, amik elmenek a megfelelő helyekre. és ott kötötték össze egy vezetékkel.
ugye a bizti is egy rövidzár, de bizonyos Amper-nél elég. ez a feladata. lehet valami túl nagy áramot vett fel és mindig elégett a bizti. de nem nagyobb biztot tett be, hanem rövidre zárta vezetékkel. ezzel az a baj, hogy túláram esetén nem ég el, és máshol, aholgyengébb a kötés, vagy véknyabb a vezeték, avgy vaamelyik elektronika húzza a rövidebbet. rosszabb esetben kigyullad az autó.
és mivel eddig ment, és nincs bizti, így elképzelhető.
most nem vagyok autóközelben, nem tudom megnézni, de táblázat szerint kell oda bizti.

Még annyit, hogy tegnap menet közben elszállt a külső tükrök állítója. Ez összefüggésben lehet a mostani problémámmal? A tükörállítónak is van biztije és ha van akkor melyik?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. január 22. vasárnap, 19:03


zsozseszka írta:
YELLOW írta:
zsozseszka írta:
YELLOW írta:
zsozseszka írta:
zsozseszka írta:
YELLOW írta:
zsozseszka írta: Sziasztok!
A mai napon tökéletesen működött a fűtésem. Leállítottam az autót majd kb. 30 perc múlva indítás fűtés bekapcsol és csak a vezérlő világított a levegő nem jött be az utastérbe. Leállítottam a motort majd kb. 5 perc után ismét beindítottam és már a vezérlőt sem tudtam bekapcsolni. Valami ötltet? Reggel nagyon hideg lesz. Köszönöm!


ezeket biztiket nézd át.
28, 37, 62, 63, 64, 68


Oksa! Köszi! Lemegyek a géphez megnézem a biztosítékokat utána jelentkezem!


Megnéztem! Úgy tűnik, hogy minden biztosíték rendben, illetve nekem a 28,64-es helyek üresek. Következő lépés?


64-es okés, mert az kiegészítő fűtésé, neked pedig benyás
de 28-as kellene. az a ventilláció és a klímáé.
akkor lehet megpatkolták valamikor és valahol a vezeték elégett. ennek utána kell nézni, mert így nem oké.

A 28-ba mekkora bizti kellene? Égett szagot nem éreztem!


5A-es kell bele, de mondom ha meg van patkolva, akkor sokra nem mész vele... lehet mögötte van összezárva egy vezetékkel.


Hogy kell ezt elképzelni? Nem vagyok ebben otthon. 4 éve hajtom a gépet télen-nyáron ment a ventilláció eddig semmi problémám nem volt ezzel.


lehet volt valami gríz vele. az előző tulaj megpatkolta mondjuk. a biztotábla foglalat hátúján vezetékek vannak, amik elmenek a megfelelő helyekre. és ott kötötték össze egy vezetékkel.
ugye a bizti is egy rövidzár, de bizonyos Amper-nél elég. ez a feladata. lehet valami túl nagy áramot vett fel és mindig elégett a bizti. de nem nagyobb biztot tett be, hanem rövidre zárta vezetékkel. ezzel az a baj, hogy túláram esetén nem ég el, és máshol, aholgyengébb a kötés, vagy véknyabb a vezeték, avgy vaamelyik elektronika húzza a rövidebbet. rosszabb esetben kigyullad az autó.
és mivel eddig ment, és nincs bizti, így elképzelhető.
most nem vagyok autóközelben, nem tudom megnézni, de táblázat szerint kell oda bizti.

zsozseszka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2002

státusz zsozseszka

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 50

Elküldve: 2017. január 22. vasárnap, 18:55


YELLOW írta:
zsozseszka írta:
YELLOW írta:
zsozseszka írta:
zsozseszka írta:
YELLOW írta:
zsozseszka írta: Sziasztok!
A mai napon tökéletesen működött a fűtésem. Leállítottam az autót majd kb. 30 perc múlva indítás fűtés bekapcsol és csak a vezérlő világított a levegő nem jött be az utastérbe. Leállítottam a motort majd kb. 5 perc után ismét beindítottam és már a vezérlőt sem tudtam bekapcsolni. Valami ötltet? Reggel nagyon hideg lesz. Köszönöm!


ezeket biztiket nézd át.
28, 37, 62, 63, 64, 68


Oksa! Köszi! Lemegyek a géphez megnézem a biztosítékokat utána jelentkezem!


Megnéztem! Úgy tűnik, hogy minden biztosíték rendben, illetve nekem a 28,64-es helyek üresek. Következő lépés?


64-es okés, mert az kiegészítő fűtésé, neked pedig benyás
de 28-as kellene. az a ventilláció és a klímáé.
akkor lehet megpatkolták valamikor és valahol a vezeték elégett. ennek utána kell nézni, mert így nem oké.

A 28-ba mekkora bizti kellene? Égett szagot nem éreztem!


5A-es kell bele, de mondom ha meg van patkolva, akkor sokra nem mész vele... lehet mögötte van összezárva egy vezetékkel.


Hogy kell ezt elképzelni? Nem vagyok ebben otthon. 4 éve hajtom a gépet télen-nyáron ment a ventilláció eddig semmi problémám nem volt ezzel.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. január 22. vasárnap, 18:58

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. január 22. vasárnap, 18:54


zsozseszka írta:
YELLOW írta:
zsozseszka írta:
zsozseszka írta:
YELLOW írta:
zsozseszka írta: Sziasztok!
A mai napon tökéletesen működött a fűtésem. Leállítottam az autót majd kb. 30 perc múlva indítás fűtés bekapcsol és csak a vezérlő világított a levegő nem jött be az utastérbe. Leállítottam a motort majd kb. 5 perc után ismét beindítottam és már a vezérlőt sem tudtam bekapcsolni. Valami ötltet? Reggel nagyon hideg lesz. Köszönöm!


ezeket biztiket nézd át.
28, 37, 62, 63, 64, 68


Oksa! Köszi! Lemegyek a géphez megnézem a biztosítékokat utána jelentkezem!


Megnéztem! Úgy tűnik, hogy minden biztosíték rendben, illetve nekem a 28,64-es helyek üresek. Következő lépés?


64-es okés, mert az kiegészítő fűtésé, neked pedig benyás
de 28-as kellene. az a ventilláció és a klímáé.
akkor lehet megpatkolták valamikor és valahol a vezeték elégett. ennek utána kell nézni, mert így nem oké.

A 28-ba mekkora bizti kellene? Égett szagot nem éreztem!


5A-es kell bele, de mondom ha meg van patkolva, akkor sokra nem mész vele... lehet mögötte van összezárva egy vezetékkel.

zsozseszka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2002

státusz zsozseszka

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 50

Elküldve: 2017. január 22. vasárnap, 18:50


YELLOW írta:
zsozseszka írta:
zsozseszka írta:
YELLOW írta:
zsozseszka írta: Sziasztok!
A mai napon tökéletesen működött a fűtésem. Leállítottam az autót majd kb. 30 perc múlva indítás fűtés bekapcsol és csak a vezérlő világított a levegő nem jött be az utastérbe. Leállítottam a motort majd kb. 5 perc után ismét beindítottam és már a vezérlőt sem tudtam bekapcsolni. Valami ötltet? Reggel nagyon hideg lesz. Köszönöm!


ezeket biztiket nézd át.
28, 37, 62, 63, 64, 68


Oksa! Köszi! Lemegyek a géphez megnézem a biztosítékokat utána jelentkezem!


Megnéztem! Úgy tűnik, hogy minden biztosíték rendben, illetve nekem a 28,64-es helyek üresek. Következő lépés?


64-es okés, mert az kiegészítő fűtésé, neked pedig benyás
de 28-as kellene. az a ventilláció és a klímáé.
akkor lehet megpatkolták valamikor és valahol a vezeték elégett. ennek utána kell nézni, mert így nem oké.

A 28-ba mekkora bizti kellene? Égett szagot nem éreztem!





Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. január 22. vasárnap, 18:51

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. január 22. vasárnap, 18:48


zsozseszka írta:
zsozseszka írta:
YELLOW írta:
zsozseszka írta: Sziasztok!
A mai napon tökéletesen működött a fűtésem. Leállítottam az autót majd kb. 30 perc múlva indítás fűtés bekapcsol és csak a vezérlő világított a levegő nem jött be az utastérbe. Leállítottam a motort majd kb. 5 perc után ismét beindítottam és már a vezérlőt sem tudtam bekapcsolni. Valami ötltet? Reggel nagyon hideg lesz. Köszönöm!


ezeket biztiket nézd át.
28, 37, 62, 63, 64, 68


Oksa! Köszi! Lemegyek a géphez megnézem a biztosítékokat utána jelentkezem!


Megnéztem! Úgy tűnik, hogy minden biztosíték rendben, illetve nekem a 28,64-es helyek üresek. Következő lépés?


64-es okés, mert az kiegészítő fűtésé, neked pedig benyás
de 28-as kellene. az a ventilláció és a klímáé.
akkor lehet megpatkolták valamikor és valahol a vezeték elégett. ennek utána kell nézni, mert így nem oké.

zsozseszka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2002

státusz zsozseszka

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 50

Elküldve: 2017. január 22. vasárnap, 18:33


zsozseszka írta:
YELLOW írta:
zsozseszka írta: Sziasztok!
A mai napon tökéletesen működött a fűtésem. Leállítottam az autót majd kb. 30 perc múlva indítás fűtés bekapcsol és csak a vezérlő világított a levegő nem jött be az utastérbe. Leállítottam a motort majd kb. 5 perc után ismét beindítottam és már a vezérlőt sem tudtam bekapcsolni. Valami ötltet? Reggel nagyon hideg lesz. Köszönöm!


ezeket biztiket nézd át.
28, 37, 62, 63, 64, 68


Oksa! Köszi! Lemegyek a géphez megnézem a biztosítékokat utána jelentkezem!


Megnéztem! Úgy tűnik, hogy minden biztosíték rendben, illetve nekem a 28,64-es helyek üresek. Következő lépés?

zsozseszka
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Coupe
Modell: 318Ci
Évjárat: 2002

státusz zsozseszka

Újonc

Elismertség: 2% (1 pont) | Hozzászólások: 50

Elküldve: 2017. január 22. vasárnap, 18:07


YELLOW írta:
zsozseszka írta: Sziasztok!
A mai napon tökéletesen működött a fűtésem. Leállítottam az autót majd kb. 30 perc múlva indítás fűtés bekapcsol és csak a vezérlő világított a levegő nem jött be az utastérbe. Leállítottam a motort majd kb. 5 perc után ismét beindítottam és már a vezérlőt sem tudtam bekapcsolni. Valami ötltet? Reggel nagyon hideg lesz. Köszönöm!


ezeket biztiket nézd át.
28, 37, 62, 63, 64, 68


Oksa! Köszi! Lemegyek a géphez megnézem a biztosítékokat utána jelentkezem!