autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2017. augusztus 19. szombat, 19:41


gulyi írta:
YELLOW írta:
gulyi írta: Sziasztok!
Klimázás közben sajna nem csöpög a csöpögőn a kondenz víz.A csöpögőt megpróbáltam megkotorni, kifújni, kiszívni, de semmi nem segített. Nem lehet, hogy abba a gumiba van egy csappantyú és azért nem tudom a drótot bedugni? Így a vezető oldali láb szőnyeg alá folyik a víz!


nem feltétlen fog csöpögni.
de most gyanakszol, hogy áll a víz odabent?
sima gumicső az csak én benéztem endoszkóppal. semmi akadály nem volt, én 1x láttam onnan csöpögni valamit, amikor vagy 7 éve befújtam klímatisztító habot, az lefolyt. de ezen kívül soha semmit nem láttam. vagy annyira kevés kondenzvíz keletkezik, ami elpárolog a váltón. vagy más ötletem nincs. napok kérdése és újra behatolok. lehet előtte fecskendőből a hőcserélő felől folyatok be vizet, aztán meglátom lefolyik-e, de le fog.
egyébként szerintem több kondenzvíz keletkezik, ha a klíma automatán van, és keverget mellé kinti, vagy fűtött meleg levegőt. mert az lecsapódik a hőcserélőn. ha folyamatosan max hidegre van állítva esetleg leállás után keletkezik valami. menet közben is a klíma le-le kapcsol, így közben ami van lecsöpög, de el is párolog. ha nem jegesedik le, akkor nem is keletkezik annyi víz.


Aknára álltam,úgy járattam a klímát max teljasítménnyel és vártam,hogy csöppen-e.Mivel nem jött víz, ezért gondoltam, hogy a lábszőnyeg nedvesedését a kondenz víz okozza. Mert takarítottam a kocsit és nedves volt a szőnyeg. Persze bárhol beázhat, ezt nem kétlem, csak én kapcsoltam össze a két dolgot. De ha nem a klímától ázik, akkor honnan?


Kéne csöpögnie a víznek pedig.Nálam mindig látom,ha megy a klíma.Csöpög olyankor a víz a betonra.Ha nem ez a baj,akkor leggyakrabban az ajtók párazáró része engedett el,és az miatt ázik be a kocsi.
Ez:A link neve
Esetleg még a pollenszűrő tálcán lévő 2 kis esőcsatornát nézzétek meg,nincsenek e eldugulva.Az ajtók gumikédereit is érdemes átnézni.

gulyi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 316i
Évjárat: 2005

státusz gulyi

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2017. augusztus 19. szombat, 19:26


YELLOW írta:
gulyi írta: Sziasztok!
Klimázás közben sajna nem csöpög a csöpögőn a kondenz víz.A csöpögőt megpróbáltam megkotorni, kifújni, kiszívni, de semmi nem segített. Nem lehet, hogy abba a gumiba van egy csappantyú és azért nem tudom a drótot bedugni? Így a vezető oldali láb szőnyeg alá folyik a víz!


nem feltétlen fog csöpögni.
de most gyanakszol, hogy áll a víz odabent?
sima gumicső az csak én benéztem endoszkóppal. semmi akadály nem volt, én 1x láttam onnan csöpögni valamit, amikor vagy 7 éve befújtam klímatisztító habot, az lefolyt. de ezen kívül soha semmit nem láttam. vagy annyira kevés kondenzvíz keletkezik, ami elpárolog a váltón. vagy más ötletem nincs. napok kérdése és újra behatolok. lehet előtte fecskendőből a hőcserélő felől folyatok be vizet, aztán meglátom lefolyik-e, de le fog.
egyébként szerintem több kondenzvíz keletkezik, ha a klíma automatán van, és keverget mellé kinti, vagy fűtött meleg levegőt. mert az lecsapódik a hőcserélőn. ha folyamatosan max hidegre van állítva esetleg leállás után keletkezik valami. menet közben is a klíma le-le kapcsol, így közben ami van lecsöpög, de el is párolog. ha nem jegesedik le, akkor nem is keletkezik annyi víz.


Aknára álltam,úgy járattam a klímát max teljasítménnyel és vártam,hogy csöppen-e.Mivel nem jött víz, ezért gondoltam, hogy a lábszőnyeg nedvesedését a kondenz víz okozza. Mert takarítottam a kocsit és nedves volt a szőnyeg. Persze bárhol beázhat, ezt nem kétlem, csak én kapcsoltam össze a két dolgot. De ha nem a klímától ázik, akkor honnan?


YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2017. augusztus 18. péntek, 18:46


gulyi írta: Sziasztok!
Klimázás közben sajna nem csöpög a csöpögőn a kondenz víz.A csöpögőt megpróbáltam megkotorni, kifújni, kiszívni, de semmi nem segített. Nem lehet, hogy abba a gumiba van egy csappantyú és azért nem tudom a drótot bedugni? Így a vezető oldali láb szőnyeg alá folyik a víz!


nem feltétlen fog csöpögni.
de most gyanakszol, hogy áll a víz odabent?
sima gumicső az csak én benéztem endoszkóppal. semmi akadály nem volt, én 1x láttam onnan csöpögni valamit, amikor vagy 7 éve befújtam klímatisztító habot, az lefolyt. de ezen kívül soha semmit nem láttam. vagy annyira kevés kondenzvíz keletkezik, ami elpárolog a váltón. vagy más ötletem nincs. napok kérdése és újra behatolok. lehet előtte fecskendőből a hőcserélő felől folyatok be vizet, aztán meglátom lefolyik-e, de le fog.
egyébként szerintem több kondenzvíz keletkezik, ha a klíma automatán van, és keverget mellé kinti, vagy fűtött meleg levegőt. mert az lecsapódik a hőcserélőn. ha folyamatosan max hidegre van állítva esetleg leállás után keletkezik valami. menet közben is a klíma le-le kapcsol, így közben ami van lecsöpög, de el is párolog. ha nem jegesedik le, akkor nem is keletkezik annyi víz.

gulyi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 316i
Évjárat: 2005

státusz gulyi

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2017. augusztus 17. csütörtök, 20:40


Bitu79 írta:
gulyi írta:
Bitu79 írta:
gulyi írta: [Sziasztok!
Klimázás közben sajna nem csöpög a csöpögőn a kondenz víz.A csöpögőt megpróbáltam megkotorni, kifújni, kiszívni, de semmi nem segített. Nem lehet, hogy abba a gumiba van egy csappantyú és azért nem tudom a drótot bedugni? Így a vezető oldali láb szőnyeg alá folyik a víz!


Az egy sima gumicső.A fűtésbox alján van a lyuk,amihez csatlakozik.
A link neve
Semmiféle csappantyú nincs benne.


Oksa köszi,de hiába piszkálom nem jön víz


Nem jól piszkáljátok akkor Esetleg egy olyan porszívóval megpróbálni,ami vizet is tud szívni.Annak a szűkítőcsövéhez pedig csatlakoztatni egy szilikoncsövet úgy,hogy fals levegőt ne szívjon a porszívó.Ezt pedig a lefolyócsőbe dugjátok ugye.Ehhez le kell bontani a kipufogót,és a váltót is gondolom.

Ja! De jó volna lekapni a váltót kettős tömegű csere után mégegyszer. Felmérgesít és belefúrok hiltivel. Kezd már elegem lenni belőle


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2017. augusztus 17. csütörtök, 19:31


gulyi írta:
Bitu79 írta:
gulyi írta: [Sziasztok!
Klimázás közben sajna nem csöpög a csöpögőn a kondenz víz.A csöpögőt megpróbáltam megkotorni, kifújni, kiszívni, de semmi nem segített. Nem lehet, hogy abba a gumiba van egy csappantyú és azért nem tudom a drótot bedugni? Így a vezető oldali láb szőnyeg alá folyik a víz!


Az egy sima gumicső.A fűtésbox alján van a lyuk,amihez csatlakozik.
A link neve
Semmiféle csappantyú nincs benne.


Oksa köszi,de hiába piszkálom nem jön víz


Nem jól piszkáljátok akkor Esetleg egy olyan porszívóval megpróbálni,ami vizet is tud szívni.Annak a szűkítőcsövéhez pedig csatlakoztatni egy szilikoncsövet úgy,hogy fals levegőt ne szívjon a porszívó.Ezt pedig a lefolyócsőbe dugjátok ugye.Ehhez le kell bontani a kipufogót,és a váltót is gondolom.


gulyi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 316i
Évjárat: 2005

státusz gulyi

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2017. augusztus 17. csütörtök, 19:16


Bitu79 írta:
gulyi írta: [Sziasztok!
Klimázás közben sajna nem csöpög a csöpögőn a kondenz víz.A csöpögőt megpróbáltam megkotorni, kifújni, kiszívni, de semmi nem segített. Nem lehet, hogy abba a gumiba van egy csappantyú és azért nem tudom a drótot bedugni? Így a vezető oldali láb szőnyeg alá folyik a víz!


Az egy sima gumicső.A fűtésbox alján van a lyuk,amihez csatlakozik.
A link neve
Semmiféle csappantyú nincs benne.


Oksa köszi,de hiába piszkálom nem jön víz,
és nem a fűtés box alja kell,hanem ahol kijön a víz
Az kis ovál cső a kép tetején





Utoljára szerkesztve (2 alkalommal): 2017. augusztus 17. csütörtök, 19:19

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2017. augusztus 17. csütörtök, 18:38


gulyi írta: [Sziasztok!
Klimázás közben sajna nem csöpög a csöpögőn a kondenz víz.A csöpögőt megpróbáltam megkotorni, kifújni, kiszívni, de semmi nem segített. Nem lehet, hogy abba a gumiba van egy csappantyú és azért nem tudom a drótot bedugni? Így a vezető oldali láb szőnyeg alá folyik a víz!


Az egy sima gumicső.A fűtésbox alján van a lyuk,amihez csatlakozik.
A link neve
Semmiféle csappantyú nincs benne.



gulyi
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 316i
Évjárat: 2005

státusz gulyi

Újonc

Elismertség: 3% (1 pont) | Hozzászólások: 27

Elküldve: 2017. augusztus 17. csütörtök, 17:21


[Sziasztok!
Klimázás közben sajna nem csöpög a csöpögőn a kondenz víz.A csöpögőt megpróbáltam megkotorni, kifújni, kiszívni, de semmi nem segített. Nem lehet, hogy abba a gumiba van egy csappantyú és azért nem tudom a drótot bedugni? Így a vezető oldali láb szőnyeg alá folyik a víz!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. augusztus 17. csütörtök, 17:35

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Compact
Modell: 316ti
Évjárat: 2004

státusz Gabesz89

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2017. augusztus 16. szerda, 10:02


Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem. Hideg levegőre van állítva a fűtés, és folyamatosan váltakozik egyszer hideg egyszer meleg levegő jön. Lábra és a szélvédőre folyamatosan meleget fúj a ventilátor, pedig hűtésre van állítva. Ha be van kapcsolva a klíma, akkor nincs gond, akkor rendesen hűt. Mi lehet a baj? Előre is köszi!

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2017. június 25. vasárnap, 20:12


mbalazs82 írta: Sziasztok! Az én kocsimban a 64118369807 gysz. fűtés csap van, ami ha jól tudom egy mágnesszelepből (kisebbik henger) és egy kiegészítő szivattyúból (nagyobbik) áll. Nyáron az normális, hogy a mágnesszelep már közvetlenül az indítás után forró? Kézzel nem lehet megfogni? Valaki meg tudnád mondani, hogy mekkora ellenállást kellene mérni azon normál esetben? Köszönöm!


Igen normális, mivel alaphelyzetben (rugó által) nyitva van, tehát a rendszernek táplálnia kell, hogy lezárja a fűtés oldalt ha nyáron nem akarsz meleget.
Mivel ez egy tekercs, kevés ellenállást kell rajta mérned ha nem szakadt.

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2002

státusz mbalazs82

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 7

Elküldve: 2017. június 25. vasárnap, 13:20


Sziasztok! Az én kocsimban a 64118369807 gysz. fűtés csap van, ami ha jól tudom egy mágnesszelepből (kisebbik henger) és egy kiegészítő szivattyúból (nagyobbik) áll. Nyáron az normális, hogy a mágnesszelep már közvetlenül az indítás után forró? Kézzel nem lehet megfogni? Valaki meg tudnád mondani, hogy mekkora ellenállást kellene mérni azon normál esetben? Köszönöm!

bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2017. május 21. vasárnap, 21:05


Bitu79 írta:
bricktopm írta: Sziasztok!
Klíma rendszer felújítás van most nálam folyamatban, konkrétan levetetem a gázt, átszűretem, nyomáspróbáztatok és lecseréltetem a denso kompresszoromat egy újra.
A kérdésem az lenne a szárító szűrőt érdemes-e helből lecserélni már most vagy inkább megnézni egyáltalán szükséges-e a cseréje. Még a gyári van benne tudomásom szerint.

Illetve nekem ventillátorból az a fajta van, ami nem csatlakozik a főtengelyre, hanem szimplán egy műanyag kerettel van betéve a hűtő mögő. Ennek mikor kell működésbe lépnie? Hogy teszteljem szükséges-e rajta valamit javítani\cserélni?


Ha minden okés a klímával,akkor semmit se cseréltess ki.Ha nyomáspróbánál jó minden,akkor a gáz is maradhat benne.Egy jól működő klímát soha nem kell tölteni.Maximum évente ellenőriztetni,és tisztíttatni(ózonnal),meg kicserélni a pollenszűrőt.Ha minden okés a klímával(nem engedi a gázt),és jól hűt,akkor ne cseréltess ki semmit.Gondolom te sem úgy lopod a pénzt.



Helo,
A rendszerrel önmagában nincs gond, nem ereszt, van benne gáz, de a kompresszort mindenképp cserélnem kell, mert nyomásképzési problémái vannak, konkrétan van hogy a primer és szekunder oldalán egy a nyomás működés közben. Viszont főalkatrész cserénél, ugyebár a rendszert átkell szűrni, mivel az új klímában lehet szennyeződés. Így ezt a kört sajna lekell játszanom.


autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i 1.6
Évjárat: 2002

státusz Bitu79

BMWfanatic

Elismertség: 5% (48 pont) | Hozzászólások: 842

Elküldve: 2017. május 21. vasárnap, 18:34


bricktopm írta: Sziasztok!
Klíma rendszer felújítás van most nálam folyamatban, konkrétan levetetem a gázt, átszűretem, nyomáspróbáztatok és lecseréltetem a denso kompresszoromat egy újra.
A kérdésem az lenne a szárító szűrőt érdemes-e helből lecserélni már most vagy inkább megnézni egyáltalán szükséges-e a cseréje. Még a gyári van benne tudomásom szerint.

Illetve nekem ventillátorból az a fajta van, ami nem csatlakozik a főtengelyre, hanem szimplán egy műanyag kerettel van betéve a hűtő mögő. Ennek mikor kell működésbe lépnie? Hogy teszteljem szükséges-e rajta valamit javítani\cserélni?


Ha minden okés a klímával,akkor semmit se cseréltess ki.Ha nyomáspróbánál jó minden,akkor a gáz is maradhat benne.Egy jól működő klímát soha nem kell tölteni.Maximum évente ellenőriztetni,és tisztíttatni(ózonnal),meg kicserélni a pollenszűrőt.Ha minden okés a klímával(nem engedi a gázt),és jól hűt,akkor ne cseréltess ki semmit.Gondolom te sem úgy lopod a pénzt.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2017. május 21. vasárnap, 18:36

bricktopm
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320i
Évjárat: 1999

státusz bricktopm

Törzsvendég

Elismertség: 3% (7 pont) | Hozzászólások: 181

Elküldve: 2017. május 20. szombat, 11:53


Sziasztok!
Klíma rendszer felújítás van most nálam folyamatban, konkrétan levetetem a gázt, átszűretem, nyomáspróbáztatok és lecseréltetem a denso kompresszoromat egy újra.
A kérdésem az lenne a szárító szűrőt érdemes-e helből lecserélni már most vagy inkább megnézni egyáltalán szükséges-e a cseréje. Még a gyári van benne tudomásom szerint.

Illetve nekem ventillátorból az a fajta van, ami nem csatlakozik a főtengelyre, hanem szimplán egy műanyag kerettel van betéve a hűtő mögő. Ennek mikor kell működésbe lépnie? Hogy teszteljem szükséges-e rajta valamit javítani\cserélni?

autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2004

státusz Stark0605

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 2

Elküldve: 2017. május 19. péntek, 10:23


Stark0605 írta: Hello.Kis segitséget szeretnék.A probléma a következő,a klima bal oldali rostélyokon hideget a bal oldalon langyosat fuj.még a középső rostély két fele közt is.milehet a probléma?valakinek volt már ilyen?
Válaszokat elöre is köszönöm


Bocsi roszul irtam.a bal oldalon hideget a jobbon langyosat