- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Sedan
- Modell: 316i
- Évjárat: 2002
Elküldve: 2016. május 02. hétfő, 11:27
Sanyi991 írta:YELLOW írta:Sanyi991 írta: Sziasztok!
Nem tudom, hogy jó témában írok-e, ha rossz akkor bocsi, és töröljétek nyugodtan. Adott egy E46 320ci. Városon kívül olyan érzésem van a kanyarokban, mintha meg akarná előzni a hátulja az elejét. Elöl szinte minden új. Gyári M-tech futómű. Elől-hátul új narancs Koni gátlók, Eibach 40-25mm-es rugók vannak. Szintén új Uniroyal Rain sport gumik 225/40 r18 méretben. Nem kopog-zörög semmi, én mégis többet várnék ettől a futóműtől. Csak akkor csinálja, ha hátul nincs súly, és relatíve nagy tempónál. A nagy tempó alatt nem azt értem hogy határon. Viszonyításként írom, hogy egy platós üres transittal mentem, és ugyanazzal a sebességgel be lehetett rakni, mint az enyémet. A régi E36-om ballonos téli gumival is jobban feküdte az utat.
Én nem hiszem, hogy ennek ilyennek kéne lennie. Valakinek valami ötlet?
lehet nem ártana egy futóműbeállítás első körben.
Azt elfelejtettem írni, hogy megvolt. A gátló-rugó csere után közvetlen. Az nem tudom, hogy számít-e, de nem a nagy kerekek voltak rajta állításkor.
számíthat. főleg ha jobban eltér méretben, átmérő, szélesség ET szám, nagy gumi.
de azt tudni kell, hogy nagyon kevesen tudnak jól futóművet beállítani. hiábamondja rá, hogy kész mehetsz, sok esetet hallani, hogy mégsem lett jó. én nem tudom ki csinálta, hol, mennyire érti a dolgát. pedig alapvetően az új futóműállító rendszerekkel már elég könnyű a dolog szerintem. én tudok olyat, aki elég régi szerkezetet használ mégis jól állítja be. legalábbis jókat hallottam róla, pedig nem hivatalos. sok valós szerelő is alá megy az autónak, aztán egy komolyabb futóműnél azt sem tudja mi micsoda, nem is mer hozzányúlni, inkább azt mondja kész. a lóvét persze beszedi érte.
én ajánlani sem tudok így hirtelen, de lehet máshoz is érdemes volna elvinni. szokták itt mondani, hogy ugyanoda vidd aztán addig csinálja amíg jó nem lesz. hát akinek van idegrendszere kivárni na meg lehet több kárt csinál.