- autója adatai
- Széria: 3
- Típus: E46
- Kivitel: Coupe
- Modell: 325Ci
- Évjárat: 2001
Elküldve: 2020. október 23. péntek, 15:56
Köszi a választ! Gondoltam hátha van bizonyos alkatrészeknek valami jellegzetes hangja
Elküldve: 2020. október 23. péntek, 15:56
Elküldve: 2020. október 23. péntek, 15:45
david92 írta: Sziasztok! Olyan problémám van,hogy minden úthibánál valami kottyan vagy koppan(pontosan nem is tudom)az autó elejében.Hálás lennék ha valaki nagyjából le tudná szűkíteni,hogy pontosan melyik alkatrész lehet a hibás.Van róla videóm is privátban el tudom küldeni.
Előre is köszi a segítséget!
Elküldve: 2020. október 23. péntek, 12:02
Elküldve: 2020. május 30. szombat, 12:54
YELLOW írta:TomyMU írta:hil írta:TomyMU írta: Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy az melyik alkatrész hibája lehet, ha olyan 80-90-es sebbességnél elkezd rázni, remegni a kormány. Szerelőm még nem tudott ránézni, telefonon keresztül azt mondta, lehet hogy lengőkar csere lesz. Stabilizátor, lengőkar szilent (első-hátsó) szűk 2 éve volt cserélve.
Volt ilyen jelenség nálam: az egyik fék munkahenger kissé meg volt szorulva, az okozta nálam a bajt. (nagyon remegett a kormányom)
Bye: hil
Köszönöm a segítséget! Azt viszont elfelejtettem hozzátenni, hogy februárba volt műszakin, és épphogy átment, mert valamelyik oldalon 30-40%-al jobban fogott a fék, vagy valami ilyesmi, sajnos nem én vittem az autót, nem tudom pontosan, de a lényege ez volt.
nálam most ugyanez van. feltettem a nyárit és 100 környékén elkezd rázni. úgy emlékszem, hogy a téli váltás előtt kezdte el, állt vagy 2 hetet az autó. azt hittem biztos a friss új gumi meglapult.
leszedtem újra, mintha egy 5g-os súly hiányozna, de azt szerintem ott vették mikor centrírozták. mert a ragasztó nyom sem úgy látszik. a lényeg felcsiszoltam az agyrésznél a felninek is. mivel homokszórva volt a felni, majd szinterezve, de szintert nem kapott a középrésznél (viszont a felfekvő felületre jutott, de korábban nem tartott ki? csak 2500km kezdte el rázni?), azt hittem esetleg a tehermentesítőre nem jól fekszik fel. mivel a BMW kupak is lötyögött, pedig ott szintert is kapott. de tökéletesen fekszik a tehermentesítőn. mindegy így visszarakva, nem remeg, olyan 60-70 környékén érzek valami kis lópikulát, de 160-ig néztem nincs semmi. sőt a télivel előtte nem sokkal 190-nél sem. azt észrevettem, hogy a bal első pörgetve, eléggé üt a felület egy deszka éléhez nézve. gumi nem szálszakadt, sőt kb 3ezret futott, kátyút sem látott. átrángattam mindent, megemelve, leeresztve, de feszes minden, még ha nem is úgy tűnik pár szilentet nézve, főleg hátul. mondjuk onnan pont nincs semmi koppanás, pedig balos rugóm végéből lepattant, még is egyformán áll az autó fara. nálam a fék sem fog be, meg akkor télivel is csinálta volna.
én egyébként tervezem, hogy elszedem az egész futóművet és kap egy full felújítást. nem kis pénz. de szívesen váltanék új típusra, ezért dilemmázok. sajnos nekem az idő eszi meg a dolgokat, nem a km. viszont ha belefeccölök, akkor tutti nem adom még 10 évig. de az a baj vágyom újabb autóra, hiába szeretem ezt.
Elküldve: 2020. május 21. csütörtök, 20:01
BMW0926 írta:YELLOW írta:BMW0926 írta:YELLOW írta:BMW0926 írta:Benyo89 írta:BMW0926 írta: Sziasztok.
Adott egy E46 sedan. Tavaly nyáron lecseréltem az összes szilentet. Az első szilent csere óta félreáll a kormány, és ha egyenletlen úton megyek, a kormány önálló életre kel, mintha a normál, egyenes helyzete, és a jelenlegi félreálló helyzete közt(kb 15-20°) könnyebben mozogna, mint szabadna neki. Nem mondom, hogy nagy a holtjátéka, mert nem lötyög a kormány, csak ha egyenletlen az út, a kormány mozog jobbra-balra, 15-20 fokot, és ez a konfortérzetet nagyon negatívan befolyásolja. Mi lehet a gond szerintetek? Felemeltem a kocsit, faterom kormányozott, én meg néztem, hogy lötyög-e valami. És igazából nem vettem észre semmi rendellenességet, max annyit, hogy a jobb kormányösszekötő fejet, azt a görbe rudat kézzel elég könnyen fel-le lehetett mozgatni, miközben a bal oldali olyan fix volt, hogy meg se lehetett mozdítani. Ha kátyúba megyek, akkor elölről koppanást is érzek.
Mik a tapasztalatok ilyen esetben? Mi szokott lenni a hiba?
Szia!
Be lett állítva utána a futómű?
Olyankor szokott ilyen probléma lenni ha futómű elem csere után nincs beállítva, vagy rosszul lett beállítva.
Nem lett beállítva, mert nem tudok a környéken(Füzesabony-Eger-Mezőkövesd) szakembert, akire rábíznám a beállítást.
pedig az lesz a baja. sajnos én is így vagyok ezzel. az a baj, a súly bepakolásról 90%-ban nem is tudnak. vagy ha esetleg jelzi is a gép nekik, figyelmen kívül hagyják, csak rányomják, hogy ok be van pakolva. szóval ezt átérzem, a legtöbb futóművel csak a kormányösszekötőt állítja és kész, fizess 8-15ezret mert első kerék összetartást állít.
Pedig a kerékösszetartást beállítani az egyik legkönnyebb, házilag is elvégezhető. 10-ért én is bárkinek megcsinálom pöpecül...
múltkor én is ezen akadtam ki. nem a BMW-n, asszony autóját ennyit csináltak, pedig jól futott, csak nem középen állt a kormány, aztán gondolom valamikor úgy állították be. de közben kerékdőlések sem voltak jók, legalábbis nem egyformák voltak. jó nem érezni, látni semmi rendellenest, és tudom egy egyszerű futómű esetén nagyon nincs is mit állítani.
de pl tervezem szétborítani a futóművet és komplett felújítást csinálni. valószínű leteszek az újabb típusról, mert ezeket az N20-as motorokat nem nagyon akarom. de félek nem tudom hol állíttassam be, ahol jól megcsinálják. nekem elég az N42 is, de ha 25i, 30i M54 lenne, nem agyalnék semmit a megtartáson. sajnos bennem is bennem van az erősebb autó utáni vágy. meg szeretem az új technikákat is, de mellé a régit is. annyira egyenlő a mérleg, hogy nem tudok dönteni. csak ennek olyan pataki a belső tere, főleg a többihez képest (mert én ebbe is találok apróságokat), a sok kopottat is valaki megkíméltnek látja, akkor az enyém szalon állapotú. csak előre félek a kínlódástól, hogy nem lesz jól beállítva a futómű.
Egy tanács: M54-et 25i alatt ne vegyél! Sorolhatnám hogy miért, de nem ebbe a topicba illik...
Elküldve: 2020. május 21. csütörtök, 19:59
YELLOW írta:BMW0926 írta:YELLOW írta:BMW0926 írta:Benyo89 írta:BMW0926 írta: Sziasztok.
Adott egy E46 sedan. Tavaly nyáron lecseréltem az összes szilentet. Az első szilent csere óta félreáll a kormány, és ha egyenletlen úton megyek, a kormány önálló életre kel, mintha a normál, egyenes helyzete, és a jelenlegi félreálló helyzete közt(kb 15-20°) könnyebben mozogna, mint szabadna neki. Nem mondom, hogy nagy a holtjátéka, mert nem lötyög a kormány, csak ha egyenletlen az út, a kormány mozog jobbra-balra, 15-20 fokot, és ez a konfortérzetet nagyon negatívan befolyásolja. Mi lehet a gond szerintetek? Felemeltem a kocsit, faterom kormányozott, én meg néztem, hogy lötyög-e valami. És igazából nem vettem észre semmi rendellenességet, max annyit, hogy a jobb kormányösszekötő fejet, azt a görbe rudat kézzel elég könnyen fel-le lehetett mozgatni, miközben a bal oldali olyan fix volt, hogy meg se lehetett mozdítani. Ha kátyúba megyek, akkor elölről koppanást is érzek.
Mik a tapasztalatok ilyen esetben? Mi szokott lenni a hiba?
Szia!
Be lett állítva utána a futómű?
Olyankor szokott ilyen probléma lenni ha futómű elem csere után nincs beállítva, vagy rosszul lett beállítva.
Nem lett beállítva, mert nem tudok a környéken(Füzesabony-Eger-Mezőkövesd) szakembert, akire rábíznám a beállítást.
pedig az lesz a baja. sajnos én is így vagyok ezzel. az a baj, a súly bepakolásról 90%-ban nem is tudnak. vagy ha esetleg jelzi is a gép nekik, figyelmen kívül hagyják, csak rányomják, hogy ok be van pakolva. szóval ezt átérzem, a legtöbb futóművel csak a kormányösszekötőt állítja és kész, fizess 8-15ezret mert első kerék összetartást állít.
Pedig a kerékösszetartást beállítani az egyik legkönnyebb, házilag is elvégezhető. 10-ért én is bárkinek megcsinálom pöpecül...
múltkor én is ezen akadtam ki. nem a BMW-n, asszony autóját ennyit csináltak, pedig jól futott, csak nem középen állt a kormány, aztán gondolom valamikor úgy állították be. de közben kerékdőlések sem voltak jók, legalábbis nem egyformák voltak. jó nem érezni, látni semmi rendellenest, és tudom egy egyszerű futómű esetén nagyon nincs is mit állítani.
de pl tervezem szétborítani a futóművet és komplett felújítást csinálni. valószínű leteszek az újabb típusról, mert ezeket az N20-as motorokat nem nagyon akarom. de félek nem tudom hol állíttassam be, ahol jól megcsinálják. nekem elég az N42 is, de ha 25i, 30i M54 lenne, nem agyalnék semmit a megtartáson. sajnos bennem is bennem van az erősebb autó utáni vágy. meg szeretem az új technikákat is, de mellé a régit is. annyira egyenlő a mérleg, hogy nem tudok dönteni. csak ennek olyan pataki a belső tere, főleg a többihez képest (mert én ebbe is találok apróságokat), a sok kopottat is valaki megkíméltnek látja, akkor az enyém szalon állapotú. csak előre félek a kínlódástól, hogy nem lesz jól beállítva a futómű.
Elküldve: 2020. május 20. szerda, 22:11
BMW0926 írta:YELLOW írta:BMW0926 írta:Benyo89 írta:BMW0926 írta: Sziasztok.
Adott egy E46 sedan. Tavaly nyáron lecseréltem az összes szilentet. Az első szilent csere óta félreáll a kormány, és ha egyenletlen úton megyek, a kormány önálló életre kel, mintha a normál, egyenes helyzete, és a jelenlegi félreálló helyzete közt(kb 15-20°) könnyebben mozogna, mint szabadna neki. Nem mondom, hogy nagy a holtjátéka, mert nem lötyög a kormány, csak ha egyenletlen az út, a kormány mozog jobbra-balra, 15-20 fokot, és ez a konfortérzetet nagyon negatívan befolyásolja. Mi lehet a gond szerintetek? Felemeltem a kocsit, faterom kormányozott, én meg néztem, hogy lötyög-e valami. És igazából nem vettem észre semmi rendellenességet, max annyit, hogy a jobb kormányösszekötő fejet, azt a görbe rudat kézzel elég könnyen fel-le lehetett mozgatni, miközben a bal oldali olyan fix volt, hogy meg se lehetett mozdítani. Ha kátyúba megyek, akkor elölről koppanást is érzek.
Mik a tapasztalatok ilyen esetben? Mi szokott lenni a hiba?
Szia!
Be lett állítva utána a futómű?
Olyankor szokott ilyen probléma lenni ha futómű elem csere után nincs beállítva, vagy rosszul lett beállítva.
Nem lett beállítva, mert nem tudok a környéken(Füzesabony-Eger-Mezőkövesd) szakembert, akire rábíznám a beállítást.
pedig az lesz a baja. sajnos én is így vagyok ezzel. az a baj, a súly bepakolásról 90%-ban nem is tudnak. vagy ha esetleg jelzi is a gép nekik, figyelmen kívül hagyják, csak rányomják, hogy ok be van pakolva. szóval ezt átérzem, a legtöbb futóművel csak a kormányösszekötőt állítja és kész, fizess 8-15ezret mert első kerék összetartást állít.
Pedig a kerékösszetartást beállítani az egyik legkönnyebb, házilag is elvégezhető. 10-ért én is bárkinek megcsinálom pöpecül...
Elküldve: 2020. május 20. szerda, 21:44
BMW0926 írta:Benyo89 írta:BMW0926 írta: Sziasztok.
Adott egy E46 sedan. Tavaly nyáron lecseréltem az összes szilentet. Az első szilent csere óta félreáll a kormány, és ha egyenletlen úton megyek, a kormány önálló életre kel, mintha a normál, egyenes helyzete, és a jelenlegi félreálló helyzete közt(kb 15-20°) könnyebben mozogna, mint szabadna neki. Nem mondom, hogy nagy a holtjátéka, mert nem lötyög a kormány, csak ha egyenletlen az út, a kormány mozog jobbra-balra, 15-20 fokot, és ez a konfortérzetet nagyon negatívan befolyásolja. Mi lehet a gond szerintetek? Felemeltem a kocsit, faterom kormányozott, én meg néztem, hogy lötyög-e valami. És igazából nem vettem észre semmi rendellenességet, max annyit, hogy a jobb kormányösszekötő fejet, azt a görbe rudat kézzel elég könnyen fel-le lehetett mozgatni, miközben a bal oldali olyan fix volt, hogy meg se lehetett mozdítani. Ha kátyúba megyek, akkor elölről koppanást is érzek.
Mik a tapasztalatok ilyen esetben? Mi szokott lenni a hiba?
Szia!
Be lett állítva utána a futómű?
Olyankor szokott ilyen probléma lenni ha futómű elem csere után nincs beállítva, vagy rosszul lett beállítva.
Nem lett beállítva, mert nem tudok a környéken(Füzesabony-Eger-Mezőkövesd) szakembert, akire rábíznám a beállítást.
Elküldve: 2020. május 20. szerda, 21:37
YELLOW írta:BMW0926 írta:Benyo89 írta:BMW0926 írta: Sziasztok.
Adott egy E46 sedan. Tavaly nyáron lecseréltem az összes szilentet. Az első szilent csere óta félreáll a kormány, és ha egyenletlen úton megyek, a kormány önálló életre kel, mintha a normál, egyenes helyzete, és a jelenlegi félreálló helyzete közt(kb 15-20°) könnyebben mozogna, mint szabadna neki. Nem mondom, hogy nagy a holtjátéka, mert nem lötyög a kormány, csak ha egyenletlen az út, a kormány mozog jobbra-balra, 15-20 fokot, és ez a konfortérzetet nagyon negatívan befolyásolja. Mi lehet a gond szerintetek? Felemeltem a kocsit, faterom kormányozott, én meg néztem, hogy lötyög-e valami. És igazából nem vettem észre semmi rendellenességet, max annyit, hogy a jobb kormányösszekötő fejet, azt a görbe rudat kézzel elég könnyen fel-le lehetett mozgatni, miközben a bal oldali olyan fix volt, hogy meg se lehetett mozdítani. Ha kátyúba megyek, akkor elölről koppanást is érzek.
Mik a tapasztalatok ilyen esetben? Mi szokott lenni a hiba?
Szia!
Be lett állítva utána a futómű?
Olyankor szokott ilyen probléma lenni ha futómű elem csere után nincs beállítva, vagy rosszul lett beállítva.
Nem lett beállítva, mert nem tudok a környéken(Füzesabony-Eger-Mezőkövesd) szakembert, akire rábíznám a beállítást.
pedig az lesz a baja. sajnos én is így vagyok ezzel. az a baj, a súly bepakolásról 90%-ban nem is tudnak. vagy ha esetleg jelzi is a gép nekik, figyelmen kívül hagyják, csak rányomják, hogy ok be van pakolva. szóval ezt átérzem, a legtöbb futóművel csak a kormányösszekötőt állítja és kész, fizess 8-15ezret mert első kerék összetartást állít.
Elküldve: 2020. május 19. kedd, 21:01
BMW0926 írta:Benyo89 írta:BMW0926 írta: Sziasztok.
Adott egy E46 sedan. Tavaly nyáron lecseréltem az összes szilentet. Az első szilent csere óta félreáll a kormány, és ha egyenletlen úton megyek, a kormány önálló életre kel, mintha a normál, egyenes helyzete, és a jelenlegi félreálló helyzete közt(kb 15-20°) könnyebben mozogna, mint szabadna neki. Nem mondom, hogy nagy a holtjátéka, mert nem lötyög a kormány, csak ha egyenletlen az út, a kormány mozog jobbra-balra, 15-20 fokot, és ez a konfortérzetet nagyon negatívan befolyásolja. Mi lehet a gond szerintetek? Felemeltem a kocsit, faterom kormányozott, én meg néztem, hogy lötyög-e valami. És igazából nem vettem észre semmi rendellenességet, max annyit, hogy a jobb kormányösszekötő fejet, azt a görbe rudat kézzel elég könnyen fel-le lehetett mozgatni, miközben a bal oldali olyan fix volt, hogy meg se lehetett mozdítani. Ha kátyúba megyek, akkor elölről koppanást is érzek.
Mik a tapasztalatok ilyen esetben? Mi szokott lenni a hiba?
Szia!
Be lett állítva utána a futómű?
Olyankor szokott ilyen probléma lenni ha futómű elem csere után nincs beállítva, vagy rosszul lett beállítva.
Nem lett beállítva, mert nem tudok a környéken(Füzesabony-Eger-Mezőkövesd) szakembert, akire rábíznám a beállítást.
Elküldve: 2020. május 19. kedd, 20:22
Benyo89 írta:BMW0926 írta: Sziasztok.
Adott egy E46 sedan. Tavaly nyáron lecseréltem az összes szilentet. Az első szilent csere óta félreáll a kormány, és ha egyenletlen úton megyek, a kormány önálló életre kel, mintha a normál, egyenes helyzete, és a jelenlegi félreálló helyzete közt(kb 15-20°) könnyebben mozogna, mint szabadna neki. Nem mondom, hogy nagy a holtjátéka, mert nem lötyög a kormány, csak ha egyenletlen az út, a kormány mozog jobbra-balra, 15-20 fokot, és ez a konfortérzetet nagyon negatívan befolyásolja. Mi lehet a gond szerintetek? Felemeltem a kocsit, faterom kormányozott, én meg néztem, hogy lötyög-e valami. És igazából nem vettem észre semmi rendellenességet, max annyit, hogy a jobb kormányösszekötő fejet, azt a görbe rudat kézzel elég könnyen fel-le lehetett mozgatni, miközben a bal oldali olyan fix volt, hogy meg se lehetett mozdítani. Ha kátyúba megyek, akkor elölről koppanást is érzek.
Mik a tapasztalatok ilyen esetben? Mi szokott lenni a hiba?
Szia!
Be lett állítva utána a futómű?
Olyankor szokott ilyen probléma lenni ha futómű elem csere után nincs beállítva, vagy rosszul lett beállítva.
Elküldve: 2020. május 17. vasárnap, 18:55
BMW0926 írta: Sziasztok.
Adott egy E46 sedan. Tavaly nyáron lecseréltem az összes szilentet. Az első szilent csere óta félreáll a kormány, és ha egyenletlen úton megyek, a kormány önálló életre kel, mintha a normál, egyenes helyzete, és a jelenlegi félreálló helyzete közt(kb 15-20°) könnyebben mozogna, mint szabadna neki. Nem mondom, hogy nagy a holtjátéka, mert nem lötyög a kormány, csak ha egyenletlen az út, a kormány mozog jobbra-balra, 15-20 fokot, és ez a konfortérzetet nagyon negatívan befolyásolja. Mi lehet a gond szerintetek? Felemeltem a kocsit, faterom kormányozott, én meg néztem, hogy lötyög-e valami. És igazából nem vettem észre semmi rendellenességet, max annyit, hogy a jobb kormányösszekötő fejet, azt a görbe rudat kézzel elég könnyen fel-le lehetett mozgatni, miközben a bal oldali olyan fix volt, hogy meg se lehetett mozdítani. Ha kátyúba megyek, akkor elölről koppanást is érzek.
Mik a tapasztalatok ilyen esetben? Mi szokott lenni a hiba?
Elküldve: 2020. május 17. vasárnap, 16:47
Elküldve: 2020. április 30. csütörtök, 22:21
TomyMU írta:YELLOW írta:TomyMU írta:hil írta:TomyMU írta: Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy az melyik alkatrész hibája lehet, ha olyan 80-90-es sebbességnél elkezd rázni, remegni a kormány. Szerelőm még nem tudott ránézni, telefonon keresztül azt mondta, lehet hogy lengőkar csere lesz. Stabilizátor, lengőkar szilent (első-hátsó) szűk 2 éve volt cserélve.
Volt ilyen jelenség nálam: az egyik fék munkahenger kissé meg volt szorulva, az okozta nálam a bajt. (nagyon remegett a kormányom)
Bye: hil
Köszönöm a segítséget! Azt viszont elfelejtettem hozzátenni, hogy februárba volt műszakin, és épphogy átment, mert valamelyik oldalon 30-40%-al jobban fogott a fék, vagy valami ilyesmi, sajnos nem én vittem az autót, nem tudom pontosan, de a lényege ez volt.
nálam most ugyanez van. feltettem a nyárit és 100 környékén elkezd rázni. úgy emlékszem, hogy a téli váltás előtt kezdte el, állt vagy 2 hetet az autó. azt hittem biztos a friss új gumi meglapult.
leszedtem újra, mintha egy 5g-os súly hiányozna, de azt szerintem ott vették mikor centrírozták. mert a ragasztó nyom sem úgy látszik. a lényeg felcsiszoltam az agyrésznél a felninek is. mivel homokszórva volt a felni, majd szinterezve, de szintert nem kapott a középrésznél (viszont a felfekvő felületre jutott, de korábban nem tartott ki? csak 2500km kezdte el rázni?), azt hittem esetleg a tehermentesítőre nem jól fekszik fel. mivel a BMW kupak is lötyögött, pedig ott szintert is kapott. de tökéletesen fekszik a tehermentesítőn. mindegy így visszarakva, nem remeg, olyan 60-70 környékén érzek valami kis lópikulát, de 160-ig néztem nincs semmi. sőt a télivel előtte nem sokkal 190-nél sem. azt észrevettem, hogy a bal első pörgetve, eléggé üt a felület egy deszka éléhez nézve. gumi nem szálszakadt, sőt kb 3ezret futott, kátyút sem látott. átrángattam mindent, megemelve, leeresztve, de feszes minden, még ha nem is úgy tűnik pár szilentet nézve, főleg hátul. mondjuk onnan pont nincs semmi koppanás, pedig balos rugóm végéből lepattant, még is egyformán áll az autó fara. nálam a fék sem fog be, meg akkor télivel is csinálta volna.
én egyébként tervezem, hogy elszedem az egész futóművet és kap egy full felújítást. nem kis pénz. de szívesen váltanék új típusra, ezért dilemmázok. sajnos nekem az idő eszi meg a dolgokat, nem a km. viszont ha belefeccölök, akkor tutti nem adom még 10 évig. de az a baj vágyom újabb autóra, hiába szeretem ezt.
Igen ez érdekes, mert nekem a téli szettel nem csinálta (vagy csak nem vettem észre....), és gumishoz hordom mindig, szóval centírozva is van meg minden. Énis vágyom már egy újabbra egyébként, de jó ez még 2-3 évig úgy gondolom. E60/61-et szeretnék majd valamikor venni.
Elküldve: 2020. április 30. csütörtök, 22:08
YELLOW írta:TomyMU írta:hil írta:TomyMU írta: Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, hogy az melyik alkatrész hibája lehet, ha olyan 80-90-es sebbességnél elkezd rázni, remegni a kormány. Szerelőm még nem tudott ránézni, telefonon keresztül azt mondta, lehet hogy lengőkar csere lesz. Stabilizátor, lengőkar szilent (első-hátsó) szűk 2 éve volt cserélve.
Volt ilyen jelenség nálam: az egyik fék munkahenger kissé meg volt szorulva, az okozta nálam a bajt. (nagyon remegett a kormányom)
Bye: hil
Köszönöm a segítséget! Azt viszont elfelejtettem hozzátenni, hogy februárba volt műszakin, és épphogy átment, mert valamelyik oldalon 30-40%-al jobban fogott a fék, vagy valami ilyesmi, sajnos nem én vittem az autót, nem tudom pontosan, de a lényege ez volt.
nálam most ugyanez van. feltettem a nyárit és 100 környékén elkezd rázni. úgy emlékszem, hogy a téli váltás előtt kezdte el, állt vagy 2 hetet az autó. azt hittem biztos a friss új gumi meglapult.
leszedtem újra, mintha egy 5g-os súly hiányozna, de azt szerintem ott vették mikor centrírozták. mert a ragasztó nyom sem úgy látszik. a lényeg felcsiszoltam az agyrésznél a felninek is. mivel homokszórva volt a felni, majd szinterezve, de szintert nem kapott a középrésznél (viszont a felfekvő felületre jutott, de korábban nem tartott ki? csak 2500km kezdte el rázni?), azt hittem esetleg a tehermentesítőre nem jól fekszik fel. mivel a BMW kupak is lötyögött, pedig ott szintert is kapott. de tökéletesen fekszik a tehermentesítőn. mindegy így visszarakva, nem remeg, olyan 60-70 környékén érzek valami kis lópikulát, de 160-ig néztem nincs semmi. sőt a télivel előtte nem sokkal 190-nél sem. azt észrevettem, hogy a bal első pörgetve, eléggé üt a felület egy deszka éléhez nézve. gumi nem szálszakadt, sőt kb 3ezret futott, kátyút sem látott. átrángattam mindent, megemelve, leeresztve, de feszes minden, még ha nem is úgy tűnik pár szilentet nézve, főleg hátul. mondjuk onnan pont nincs semmi koppanás, pedig balos rugóm végéből lepattant, még is egyformán áll az autó fara. nálam a fék sem fog be, meg akkor télivel is csinálta volna.
én egyébként tervezem, hogy elszedem az egész futóművet és kap egy full felújítást. nem kis pénz. de szívesen váltanék új típusra, ezért dilemmázok. sajnos nekem az idő eszi meg a dolgokat, nem a km. viszont ha belefeccölök, akkor tutti nem adom még 10 évig. de az a baj vágyom újabb autóra, hiába szeretem ezt.