miniyakuza
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 320d
Évjárat: 2006

státusz miniyakuza

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 69

Elküldve: 2011. január 08. szombat, 15:07


Na úgy is jössz nemsoká és elmondom

[quote="YELLOW"]
Bero írta: Sziasztok! Újabb amatőr kérdés: Kaptam karácsonyra asszonytól pedálszettet,és csak annyi lenne a kérdésem,hogy hogyan kell felszerelni? Simán fúrok lukat a régi helyére és becsavarozom? Köszi a válaszokat




YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2011. január 08. szombat, 14:50


Bero írta: Sziasztok! Újabb amatőr kérdés: Kaptam karácsonyra asszonytól pedálszettet,és csak annyi lenne a kérdésem,hogy hogyan kell felszerelni? Simán fúrok lukat a régi helyére és becsavarozom? Köszi a válaszokat


én úgy csináltam... macerás lesz, mert néhol nehéz odafárni. valszeg a fék és kuplung pedálon kell majd még hajlítani.

amúgy lehet rossz helyen kérdezted...


Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2011. január 08. szombat, 14:45


Sziasztok! Újabb amatőr kérdés: Kaptam karácsonyra asszonytól pedálszettet,és csak annyi lenne a kérdésem,hogy hogyan kell felszerelni? Simán fúrok lukat a régi helyére és becsavarozom? Köszi a válaszokat

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2010. október 30. szombat, 15:40


thomas202 írta: Sziaztok ! nekem olyan kérdésem lenne hogy hogytudom lenullázni a kocsiba az olajszervizes lámpát.. a csatlakozóba meik két lyukat kell összekötni ? (e30 316 1.8 ) ha valaki tudna segíteni megköszönném


Attól függ neked melyik csatlakozó van. Ha a 20 tűs kerek, akkor 7-es és 19-es érintkezőt kell összekötni. Ha a régebbi 15 tűs akkor pedig 7-est és az 1-est. A lábkiosztást meg bővebb leírást találsz ITT.



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. október 30. szombat, 15:41

thomas202
autója adatai
Széria: 3
Típus: E30
Kivitel: Sedan
Modell: 316
Évjárat: 1987

státusz thomas202

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 1

Elküldve: 2010. október 30. szombat, 10:38


Sziaztok ! nekem olyan kérdésem lenne hogy hogytudom lenullázni a kocsiba az olajszervizes lámpát.. a csatlakozóba meik két lyukat kell összekötni ? (e30 316 1.8 ) ha valaki tudna segíteni megköszönném



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. október 30. szombat, 10:39

Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2010. október 28. csütörtök, 18:23


Tano írta:
Bero írta: Üdv! Tudom nagyon amatőr kérdés,de hogy találom meg a l.mérőt? Elég idióta kérdés,de nem tudom köszi!


A légszűrő után a szívósorhoz vezető csőszakaszon találod, rajta egy csatlakozót. Azt kell lehúznod.




Köszi a segítséget,holnap meg is csinálom

Tano
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 320d
Évjárat: 1999

státusz Tano

BMWfanatic

Elismertség: 20% (726 pont) | Hozzászólások: 3556

Elküldve: 2010. október 28. csütörtök, 04:34


Bero írta: Üdv! Tudom nagyon amatőr kérdés,de hogy találom meg a l.mérőt? Elég idióta kérdés,de nem tudom köszi!


A légszűrő után a szívósorhoz vezető csőszakaszon találod, rajta egy csatlakozót. Azt kell lehúznod.




Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2010. október 27. szerda, 20:47


jrtom írta: szia!

Húzd le a légtömegmérőt és próbáld meg úgy.

Bero írta:
YELLOW írta:
Bero írta: Sziasztok! Olyan problémám lenne,hogy eddig az autómmal semmi gond nem volt,ha pörgettem a motort és gyorsan mentem vele,most pedig azt produkálja,hogy 150-nél megáll nem megy többet és egyik sebességfokozatban sem tudom 4-4500-nál magasabbra pörgetni a motort. Olyan mintha megállna,megtorpanna és nem megy többet,váltanom kell s majd 150-es sebességnél megáll. Nem száguldozni akarok én,de előzésnél stb elkéne,főleg hogy BMW-ről beszélünk. Lambdaszonda cserélve volt,gyertyák is,kartergáz szűrő,benzin szűrő,ékszíjak,szűrők. Kérlek titeket,hogy aki tud segítsen,mert nagyon zavaró probléma!


én először kapásból a légtömegmérőt néztem volna meg. aztán lehet nem kap anyagot, pl a benzinpumpa miatt. nem tudom gépre rátették-e, de pl jelezhet lambdaszonda hibát, de közben jó, csak mondjuk éppen a légtömegmérő hibája miatt fals adattal dolgozik.



Benzinpumpa most lett cserélve,lambda is bár lehet tényleg ez a baj! Én is gyanakszom a légtömegmérőre vagy egyik (fő vagy vezér) tengely jeladóra. Nemsokára megírom mit írt computer Köszi a segítséget!




Üdv! Tudom nagyon amatőr kérdés,de hogy találom meg a l.mérőt? Elég idióta kérdés,de nem tudom köszi!



Utoljára szerkesztve (1 alkalommal): 2010. október 27. szerda, 20:48

jrtom
autója adatai
Széria: 3
Típus: E90
Kivitel: Sedan
Modell: 330xd
Évjárat: 2006

státusz jrtom

BMWfanatic

Elismertség: 14% (114 pont) | Hozzászólások: 802

Elküldve: 2010. október 27. szerda, 20:02


szia!

Húzd le a légtömegmérőt és próbáld meg úgy.

Bero írta:
YELLOW írta:
Bero írta: Sziasztok! Olyan problémám lenne,hogy eddig az autómmal semmi gond nem volt,ha pörgettem a motort és gyorsan mentem vele,most pedig azt produkálja,hogy 150-nél megáll nem megy többet és egyik sebességfokozatban sem tudom 4-4500-nál magasabbra pörgetni a motort. Olyan mintha megállna,megtorpanna és nem megy többet,váltanom kell s majd 150-es sebességnél megáll. Nem száguldozni akarok én,de előzésnél stb elkéne,főleg hogy BMW-ről beszélünk. Lambdaszonda cserélve volt,gyertyák is,kartergáz szűrő,benzin szűrő,ékszíjak,szűrők. Kérlek titeket,hogy aki tud segítsen,mert nagyon zavaró probléma!


én először kapásból a légtömegmérőt néztem volna meg. aztán lehet nem kap anyagot, pl a benzinpumpa miatt. nem tudom gépre rátették-e, de pl jelezhet lambdaszonda hibát, de közben jó, csak mondjuk éppen a légtömegmérő hibája miatt fals adattal dolgozik.



Benzinpumpa most lett cserélve,lambda is bár lehet tényleg ez a baj! Én is gyanakszom a légtömegmérőre vagy egyik (fő vagy vezér) tengely jeladóra. Nemsokára megírom mit írt computer Köszi a segítséget!




Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2010. október 27. szerda, 14:14


YELLOW írta:
Bero írta: Sziasztok! Olyan problémám lenne,hogy eddig az autómmal semmi gond nem volt,ha pörgettem a motort és gyorsan mentem vele,most pedig azt produkálja,hogy 150-nél megáll nem megy többet és egyik sebességfokozatban sem tudom 4-4500-nál magasabbra pörgetni a motort. Olyan mintha megállna,megtorpanna és nem megy többet,váltanom kell s majd 150-es sebességnél megáll. Nem száguldozni akarok én,de előzésnél stb elkéne,főleg hogy BMW-ről beszélünk. Lambdaszonda cserélve volt,gyertyák is,kartergáz szűrő,benzin szűrő,ékszíjak,szűrők. Kérlek titeket,hogy aki tud segítsen,mert nagyon zavaró probléma!


én először kapásból a légtömegmérőt néztem volna meg. aztán lehet nem kap anyagot, pl a benzinpumpa miatt. nem tudom gépre rátették-e, de pl jelezhet lambdaszonda hibát, de közben jó, csak mondjuk éppen a légtömegmérő hibája miatt fals adattal dolgozik.



Benzinpumpa most lett cserélve,lambda is bár lehet tényleg ez a baj! Én is gyanakszom a légtömegmérőre vagy egyik (fő vagy vezér) tengely jeladóra. Nemsokára megírom mit írt computer Köszi a segítséget!

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2010. október 26. kedd, 06:33


Bero írta: Sziasztok! Olyan problémám lenne,hogy eddig az autómmal semmi gond nem volt,ha pörgettem a motort és gyorsan mentem vele,most pedig azt produkálja,hogy 150-nél megáll nem megy többet és egyik sebességfokozatban sem tudom 4-4500-nál magasabbra pörgetni a motort. Olyan mintha megállna,megtorpanna és nem megy többet,váltanom kell s majd 150-es sebességnél megáll. Nem száguldozni akarok én,de előzésnél stb elkéne,főleg hogy BMW-ről beszélünk. Lambdaszonda cserélve volt,gyertyák is,kartergáz szűrő,benzin szűrő,ékszíjak,szűrők. Kérlek titeket,hogy aki tud segítsen,mert nagyon zavaró probléma!


én először kapásból a légtömegmérőt néztem volna meg. aztán lehet nem kap anyagot, pl a benzinpumpa miatt. nem tudom gépre rátették-e, de pl jelezhet lambdaszonda hibát, de közben jó, csak mondjuk éppen a légtömegmérő hibája miatt fals adattal dolgozik.


Bero

státusz Bero

BMWfanatic

Elismertség: 6% (126 pont) | Hozzászólások: 2018

Elküldve: 2010. október 26. kedd, 02:43


Sziasztok! Olyan problémám lenne,hogy eddig az autómmal semmi gond nem volt,ha pörgettem a motort és gyorsan mentem vele,most pedig azt produkálja,hogy 150-nél megáll nem megy többet és egyik sebességfokozatban sem tudom 4-4500-nál magasabbra pörgetni a motort. Olyan mintha megállna,megtorpanna és nem megy többet,váltanom kell s majd 150-es sebességnél megáll. Nem száguldozni akarok én,de előzésnél stb elkéne,főleg hogy BMW-ről beszélünk. Lambdaszonda cserélve volt,gyertyák is,kartergáz szűrő,benzin szűrő,ékszíjak,szűrők. Kérlek titeket,hogy aki tud segítsen,mert nagyon zavaró probléma!

státusz BMWBubu

Újonc

Elismertség: 0% (0 pont) | Hozzászólások: 9

Elküldve: 2010. március 13. szombat, 16:35


Üdv mindenkinek!

Cupem van és ugye az elsõ ülések dönthetõek elõre egy kis karocska segítségével.
Nah ez a karocska nem húzza a bowdent egyik ülésnél sem.
A kérdésem annyi lenne hogy hogyan kell az ülést szétszedni hogy lássam a kar végét illetve a bowdent.
SOSben kellene mert meg szeretném csinálni.
Köszönöm mindenkinek

Tudom ez nem ide tartozik de több szem többet lát

YELLOW
autója adatai
Széria: 3
Típus: E46
Kivitel: Sedan
Modell: 316i
Évjárat: 2002

státusz YELLOW

BMWfanatic

Elismertség: 88% (15596 pont) | Hozzászólások: 17555

Elküldve: 2010. február 21. vasárnap, 19:33


jó csak E36 van írva az adatokban

m_attila írta: Szia

KÖszi Hil, és Yellow

Yellow ez egy e46 nem e36!!!!

Hil

Hol találom ground modult illetve azt a "nagyobbik relét"?

Köszi

Attila

hil írta:
m_attila írta: Köszönöm a segítségeteket.

Többen írtak valami ground modulon belüli relét, hogy ezzel szokott gond lenni, ez hogy orvosolható, hol található?

m_attila

jrtom írta: Szeva! Ground modul!

YELLOW írta: a relé! bekoxolódik az érintkezõje, groundmodulon van.
enyémre is ezt mondták, bár 2 napja nem akart nyílni, és hallottam olyan hangot, mint amikor két mûanyag feszül egymásnak, szóval én még mindig a mechanikai szorulásra gondolok.

egyébként "ajtónyitási gondok" topic...

m_attila írta: Sziasztok!

Olyan gondom lenne, központi zár mindig zár, de nem mindig nyit .
Belsõ központi zár kapcsolóval sem...

Márkaszervizben azt mondták ground modul csere.

Érdeklõdnék mi okozhatja ezt a hibát.

e46 '98 323i
Köszönöm segítségeteket.
m_attila


Szia Attila!
Itt több tipusú General modul is megtalálható: http://www.bmwgm5.com/
Találsz elérhetõséget a relé beszerzéséhez is, én itthon minden követ megmozgattam, nem sikerült vennem 2 db-ot, 100-at már lehetett volna rendelni.


bmw320d4
autója adatai
Széria: 3
Típus: E91
Kivitel: Touring
Modell: 318d
Évjárat: 2008

státusz bmw320d4

BMWfanatic

Elismertség: 57% (1288 pont) | Hozzászólások: 2245

Elküldve: 2010. február 21. vasárnap, 18:44


Van ilyen relém ha nagyon kell. (1db)